Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - baobar

Σελίδες: 1234
29
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2021
« στις: Ιούνιος 30, 2021, 05:23:11 μμ »
Μήπως κάποιος/κάποια συνάδελφος έχει ενημέρωση και για τη Δευτεροβάθμια;; Έχει γίνει το ΚΥΣΔΕ;; Υπήρξε ενημέρωση για το ποσοστό κάλυψης των αιτήσεων;; Για να μας φύγει η αγωνία...  ;D

30
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Απρίλιος 30, 2020, 09:15:11 μμ »
Καλησπέρα, μηπως γνωρίζει κάποιος πως γίνεται η κατανομή βαθμολογίας στην παραγωγή λόγου 30 μονάδων (δομή έκφραση περιεχόμενο;)

περιεχόμενο: 12, οργάνωση: 10, έκφραση: 8

31
ΠΕ02 με οργανική σε σχολείο του Δήμου Διονύσου. Εάν ενδιαφέρεται κάποιος, ας στείλει προσωπικό μήνυμα.

32
Θα σου πρότεινα να ψάξεις καθηγητές και θέματα από παλιούς υποψήφιους. Και να πας στο γραφείο όσων εξετάζουν δεν είναι ντροπή. Δεν το επραξα προσωπικά αλλά πολλοί το έκαναν και ρώτησαν τα θέματα. Για ενημέρωση το έκαναν και συμφωνώ απόλυτα. Όσο για την ύλη... αν σου αρέσει το αντικείμενο μπορείς... Εγώ με θέσεις 8 μπήκα σε μεταπτυχιακό με εξετάσεις και διάβασα περισσότερη ύλη σε 3 μήνες. Αλλά το ήθελα. Όλα γίνονται αν υπάρχει βούληση. Καλή επιτυχία σου εύχομαι.

Ευχαριστώ! Ελπίζω να τα καταφέρω να βγάλω το μεγαλύτερο μέρος της ύλης τουλάχιστον... Η δική σου περίπτωση είναι σίγουρα ενθαρρυντική :) Και σε σένα κάθε επιτυχία!

33
Μην το λες αυτό, γιατί ποτέ δεν ξέρεις πόσο διαβασμένοι θα είναι οι άλλοι υποψήφιοι ούτε αν είσαι τυχερή και πέσουν και θέματα από αυτά που έχεις προλάβει να διαβάσεις.  Γνωρίζω  περίπτωση όπου δίνονταν τρεις μόνο θέσεις από το ΙΚΥ για μεταπτυχιακό στην Κλασική Φιλολογία, με βάση το 14, οι υποψήφιοι ήταν γύρω στους 19 και μόνο δύο έγραψαν τη βάση, δηλαδή η μία θέση δεν δόθηκε καν. Πραγματικά άξιον απορίας, αν σκεφτείς ότι μεταξύ αυτών που δεν έπιασαν τη βάση υπήρχαν και άτομα που έκαναν ήδη μεταπτυχιακό και έδιναν μόνο για την υποτροφία, αλλά συνέβη.  Για αυτό σου λέω, ποτέ δεν ξέρεις,  κάνε την προσπάθειά σου και στη χειρότερη περίπτωση θα σου μείνει κάποια γνώση και μπορείς και να ξαναδοκιμάσεις.

Όσο για τον τύπο των ερωτήσεων, αν δεν γνωρίζει να σου απαντήσει κάποιος συνάδελφος στο forum,  θα σου πρότεινα να βρεις περσινούς υποψηφίους και να το μάθεις οπωσδήποτε, γιατί άλλο διάβασμα απαιτούν οι ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών (λεπτομερές διάβασμα) και άλλο οι ερωτήσεις ανάπτυξης (εδώ και να ξεχάσεις π.χ. μια ακριβή χρονολογία, δεν χάνεις ολόκληρη την ερώτηση).

Ευχαριστώ πολύ για την υποστήριξη!

34
Γεια σε όλους/όλες.. :) Μήπως έχει κανείς πληροφορίες για το πώς γίνεται η εξέταση για εισαγωγή στο ΠΜΣ Νεότερη και Σύγχρονη ιστορία και Ιστορία Τέχνης; Δεν έχω εμπειρία από εξετάσεις τέτοιου είδους. Η διάρκεια της εξέτασης είναι 2 ώρες αλλά η ύλη (για την κατεύθυνση της ευρωπαϊκής ιστορίας) ξεκινά από το Μεσαίωνα και τελειώνει στον 20ο αιώνα!.. Θα είναι με ερωτήσεις ανοικτού τύπου; Σκέφτομαι ότι το διάβασμα μέσα στο καλοκαίρι βιβλίων 500-600 σελίδων είναι μάλλον χάσιμο χρόνου.. μιας και οι θέσεις είναι μόλις 8..

35
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2018
« στις: Ιούνιος 20, 2018, 09:21:12 μμ »
Συγχαρητήρια σε οσους/όσες πήραν! Για τη Δευτεροβαθμια γνωρίζει κανείς πότε θα ανακοινωθούν;

36
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Ενισχυτική Διδασκαλία 2015-16
« στις: Φεβρουάριος 26, 2016, 08:57:48 μμ »
Μήπως γνωρίζει κάποιος/κάποια το ωράριο λειτουργίας των ΣΚΕΔ;;

37
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 31, 2016, 05:39:23 μμ »
Sali, ευχαριστώ πολύ για τις διευκρινίσεις!

38
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιανουάριος 31, 2016, 01:50:53 μμ »
Μία ερωτηση για τη μετατροπή δευτερευουσών σε μετοχές: Στο κέιμενο 38 "Nam mortua est Caecilia, quam Metellus multum amavit" η μετοχή που σχηματίζουμε (amata) είναι συνημμένη στο υποκείμενο της κύριας ή αφαιρετική απόλυτη;; Ουσιαστικά βέβαια ο τύπος είναι ίδιος.. Επίσης, στο κείμενο 3 ...urget beluam marinam, quae incolis nocet, είναι σωστή η μετατροπή σε nocentem incolis, δηλαδη μετοχή συνημμένη στο αντικείμενο του urget;;

39
Ή Α΄ Ανατολικής (Γέρακα, Γλυκά Νερά)

40
Καλησπέρα, ενδιαφέρομαι για αμοιβαία μετάθεση για τις παραπάνω περιοχές, έχω οργανική θέση στην περιοχή με 9 έτη υπηρεσίας.

41
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 05, 2015, 04:34:47 μμ »
Καλημέρα! Θα ήθελα να ρωτήσω αν τελικά η Έκθεση φέτος θα βαθμολογηθεί με 40 ή 50 μονάδες, γιατί με ενημέρωσαν τα παιδιά από το σχολείο ότι πήγε χαρτί που αναγγέλει την βαθμολόγηση σε 50 μονάδες. Ισχύει; Ευχαριστώ!
Στα 40... το είδα αρχικά στο http://3lyk-laris.lar.sch.gr/index.php/operation/courses-guide αλλά μας ενημέρωσαν και στο σχολείο

42
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Δεκέμβριος 05, 2015, 04:27:55 μμ »
Κατά τη γνώμη μου τα κείμενα του σχολικού βιβλίου δεν είναι στα μέτρα των εξετάσεων... Πολλά από αυτά είναι μεγάλα (αν και η μελέτη τους θα ήταν ιδιαίτερα βοηθητική για τον εξεταζόμενο), οι ασκήσεις τους δεν είναι στοχευμένες για προετοιμασία πανελληνίων, γενικότερα δεν είναι εύκολο να δουλέψεις χρησιμοποιώντας τα... Προσωπικά επιχείρησα την πρώτη χρονιά που δίδαξα το μάθημα να τα χρησιμοποιήσω, το "εγχείρημα" απέτυχε και από τότε δουλεύω με προσωπικές σημειώσεις για τη θεωρία (με ασκήσεις) και κείμενα αποθησαυρισμένα από διάφορες πηγές (βοηθήματα, εφημερίδες, διαδίκτυο) τα οποία προσπαθώ να εμπλουτίζω κάθε χρονιά... Επίσης, σημαντικό στοιχείο στη διδασκαλία θεωρώ την ανάπτυξη σχεδιαγραμμάτων σε θέματα παραγωγής λόγου. Η αλήθεια είναι ότι στις λεξιλογικές ασκήσεις δίνω μικρότερη βαρύτητα. Κέντρο του μαθήματος για μένα είναι η εξάσκηση στην ορθή κατανόηση κειμένων (για να βγει σωστά η πύκνωση στην περίληψη) και η ανάπτυξη μικροκειμένων (παραγράφων), που είναι η βάση για την παραγωγή λόγου.

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32313
  • Τελευταία: anikologr3
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161199
  • Σύνολο θεμάτων: 19229
  • Σε σύνδεση σήμερα: 785
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 726
Σύνολο: 744

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.