Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - theodorakl

Σελίδες: 12345
29
Ευχαριστώ πολύ!!!θα ξεκινήσω έτσι και αν βρω δυσκολία θα σε ξαναρωτήσω! Κάτι ακόμα, τους πίνακες τους κάνεις στο excel και τους μεταφέρεις στο word ή τους κάνεις αντιγραφή επικόλληση από κάπου??

εννοείτε ρώτα με για ότι θέλεις. Οι πίνακες είναι λίγο περίπλοκη διαδικασία. επειδή είναι pdf το αρχείο δεν μπορείς να τα κάνεις αντιγραφή επικόλληση. Θα σου πάρει πολύ ώρα αν καθίσεις να τα κάνεις όλα αυτά στο excel. Εγώ το έκανα με fotoshop με την βοήθεια της αδερφής μου που είναι πληροφορικός.

30
Δες τις υποδειγματικες εργασιες που σας δινει στο 526...εγω την εκανα οπως ηταν η υποδειγματικη εργασια της φοιτητριας..εκανα τελειως αντιγραφη απο το βιβλιο..αλλα δεν τεθηκε θεμα λογοκλοπης..εξαλλου αυτα που αφορουν τα εργαλεια δεν μπορεις να τα πεις και διαφορετικα..

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Η αλήθεια είναι ότι το είχα ένα άγχος. Εγώ έκανα έναν συνδυασμό και με τις δύο υποδειγματικές αλλά κυρίως και εγώ βασίστηκα στην εργασία της φοιτήτριας.
Να σου κάνω και μια ακόμα ερώτηση. Θυμάσαι μήπως κάποια ερώτηση από το τέλος στις εξετάσεις. Θέλω να πάρω μια ιδέα για το τι στυλ ερωτήσεων βάζει στο τέλος.
Ευχαριστώ και πάλι πολύ!

31
kittoulini και geonipap είδα ότι είχατε το 526..... μπορείτε να με διαφωτίσετε με την εργασία γιατί δεν ξέρω πως να ξεκινήσω????(ή όποιος άλλος ξέρει) οκ καταλαβαίνω ότι είναι σχεδὀν αντιγραφή από το βιβλίο αλλά δε καταλαβαίνω πως θα ξεκινήσω. Θα διαλέξω κάποιο μαθητή και θα τον αξιολογώ βάση του μέσου όρου της τάξης??
Ευχαριστώ πολύ!!!

Έχω και εγώ το μάθημα σε αυτό το εξάμηνο. Έχω ξεκινήσει την εργασία και το δικό μου ερώτημα είναι σχετικά με την αντιγραφή αυτούσιων αποσπασμάτων σε κάποια σημεία. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση το πρόγραμμα δεν τα βγάζει ως λογοκλοπή. Εγώ έχω προσπαθήσει να τα παραφράσω όσο περισσότερο μπορώ αλλά σε κάποια σημεία δεν είναι πολύ εφικτό. Ας μας πει κάποιος που γνωρίζει τι γίνεται με αυτό το θέμα.

Όσο γι' αυτό που ρώτησες θα διαλέξεις ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες και θα αναφερθείς στο ιστορικό του αρχικά. Στην πορεία της εργασίας συγκρίνεις το παιδί αυτό με βάση τους πίνακες που μας δίνονται με το μέσο όρο της τάξης των συμμαθητών του έτσι ώστε να φανεί η απόκλιση κατά 22% τουλάχιστον από το μέσο όρο γεγονός που θα αποδείξει την υποεπίδοση του. 

32
Με την κυρία Πίττα το έχεις; Σε ποιο ακροατήριο είσαι; Εμένα δε μπήκε ακόμα και έχω αγωνία!  :)

Ναι είμαι με την κ. Πίττα. Είμαι στο ακροατήριο 02. Σήμερα στις δύο μπήκε και ο βαθμός και τα σχόλια από κάτω. Λογικά μέχρι αύριο θα μπουν οι βαθμοί σε όλους :)

33
Κι εγώ με την κυρία Πίττα το έχω.. Ακόμα περιμένουμε βαθμό...

Εμένα πριν μια ώρα μου μπήκε ο βαθμός για την πρώτη εργασία.

34
μην περιμένετε να σχολιάσει μόνος του ο Σαλβαράς... θα μιλά δυο ώρες αλλά ούτε 5 λετπά για την εργασία... καλό είναι να είστε παρόντες στο video conference και να κάνετε ερωτήσεις. κανένα "λάθος" δεν αναγνωρίζεται μετά  και φυσικά σιγά μην απαντήσει μετά

Σωκράτη στις εργασίες που μας έχουν δοθεί ως παράδειγμα υπάρχουν πολλά κομμάτια αυτούσια και αντιγραμμένα από το βιβλίο. Σε αυτή την περίπτωση τι γίνεται με την λογοκλοπή; Τι βαθμοί μπαίνουν περίπου στις εργασίες;
Ευχαριστώ!

35
Για το 526 δεν χρειάζεται να κάνετε παρακολούθηση. Πραγματικά είναι αντιγραφή των πινάκων απλώς αλλάζετε τους δείκτες (αν θέλετε. Υποθετικά έχετε έναν μαθητή στο μυαλό σας και σημειώνετε στους πινακες που υστερεί.

Στην εργασία αυτή δεν τίθεται θέμα λογοκλοπής; Γιατί πραγματικά ακόμα και στις εργασίες που έχουν δοθεί από τον διδάσκοντα ως δειγματικές περιλαμβάνονται πάρα πολλά αυτούσια αποσπάσματα από το βιβλίο.

36
Ξέρει κανείς σε πόσο διάστημα βγάζει τους βαθμούς στην 1η εργασία η κα Πίττα στο 624; Μπήκε σε κανέναν βαθμός;

Όχι ούτε σε εμένα έχει μπει βαθμός.

37
Δεν την έχω ξεκινήσει ακόμα. Στις 29 Μαρτίου θα γίνει η τηλεδιάσκεψη. Αναμένουμε λοιπόν.
Ποιο διδάσκοντα έχεις;
Εγώ τον Αγαλιώτη και υπεύθυνο τον Σαλβαρά.

Εγώ έχω το Σαλβαρά αλλά δεν έχει οριστεί ακόμα η δεύτερη τηλεδιάσκεψη.

38
Καλησπέρα σας!

Στο μάθημα 526 Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες η τελική εργασία σε κάθε τετράμηνο έχει ίδιο θέμα; (Α’ ΜΕΡΟΣ: ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ, Β’ ΜΕΡΟΣ: ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ).

Πρέπει να παρακολουθήσουμε κάποιο μαθητή από κοντά;

Γιατί παλιότερα είχα διαβάσει στο συγκεκριμένο site ότι η εργασία είναι αντιγραφή του τρίτου κεφαλαίου του βασικού εγχειριδίου.

Έχω και εγώ αυτό το μάθημα αλλά δεν έχω ξεκινήσει ακόμα την εργασία. Η τηλεδιάσκεψη ακυρώθηκε και έτσι δεν έχουμε οδηγίες γι' αυτή. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολύ μεγάλη και αυτό με ανησυχεί. Δεν χρειάζεται παρατήρηση μπορείς να χρησιμοποήσεις και φαντασυικά δεδομένα.
Έχεις ξεκινήσει την εργασία;

39
Θα μπορούσε κάποιος που έχει πάρει σε προηγούμενα εξάμηνα το 526: Διδασκαλία Παιδιών με Ειδικές Ανάγκες να μου πει τι στυλ ερωτήσεις μπαίνουν στο τέλος στις εξετάσεις; Θυμάται κάποιος παλιά θέματα;
Ευχαριστώ

40
Παιδιά μήπως μπορεί κάποιος από τους παλιούς να μου απαντησει αν οι εξετάσεις γίνονται και Θεσσαλονίκη?Ή μόνο Αθήνα?

Γίνονται και στην Θεσσαλονίκη κανονικά στα ΤΕΙ της Σίνδου.

41
Παιδιά έχετε να προτείνετε κανένα μάθημα από το Β' κύκλο ή να μου δώσετε πληροφορίες για κάποιο από αυτά που έχει, αν γνωρίζετε?
1.  500 Φιλοσοφικές διαστάσεις στην εκπαίδευση
2. 501 Ψυχολογικές διαστάσεις στην εκπαίδευση
3. 502  Κοινωνιολογικές διαστάσεις στην εκπαίδευση
4. 503 Εκπαιδευτικά κινήματα και νεωτερισμοί
5. 504 Συγκριτική παιδαγωγική
6. 601 Μάθηση και νόηση


Το έχω ξαναρωτήσει....και μου είχε απαντήσει κάποιος για το 501...με μία γυνάικα διδάσκουσα ότι είναι πολύ οργανωμένη στο μάθημα αυτό....αλλά δε θυμάμαι το όνομα της και δεν βρίσκω την παλαιότερη ανάρτηση μου.

Demy εγώ σου είχα απαντήσει και σου είχα προτείνει το 501. Η διδάσκουσα είναι η Στυλιανού. Ενδιαφέρον μάθημα και η καθηγήτρια από τις καλύτερες της σχολής σε όλα τα επίπεδα.
Για να σε κατατοπίσω καλύτερα το μάθημα ασχολείται με τις θεωρίες μάθησης. Πιο συγκεκριμένα για τις γνωστικές προσεγγίσεις με την θεωρία επεξεργασία πληροφοριών, το κονστρουκτιβισμό και την εγκαθιδρυμένη μάθηση με την αγκυροβλολημένη διδασκαλία. Ξέρω πως όλα αυτά αρχικά φαίνονται δυσνόητα αλλά μέσα από τις τηλεδιασκέψεις και τις σημειώσεις γίνονται πολύ κατανοητά.
Θα πρότεινα να πάρεις και το βιβλίο καθώς έχει κάποια παραδείγματα τα οποία είναι πολύ βοηθητικά για την ερώτηση ανάπτυξης στο τέλος με την μελέτη περίπτωσης.
Ελπίζω να σε βοήθησα.

42
http://www.esos.gr/arthra/42933/synafeia-metaptyhiakon-apo-simera-ta-kritiria-den-thigontai-katohoi-metaptyhiakon?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook
Τα κριτήρια συνάφειας των Διδακτορικών και Μεταπτυχιακών Τίτλων με την Ειδική Αγωγή παραμένουν τα ίδια και η εφαρμογή τους ξεκινά σήμερα 11 Μαρτίου , ενώ δεν θίγονται κάτοχοι Μεταπτυχιακών τίτλων που έχουν εγγραφεί και φοιτούν μέχρι χθες 10 Μαρτίου.
[/quote

Δηλαδή μετά από αυτή την απόφαση όλοι εμείς που φοιτούμε ήδη στο μεταπτυχιακό δεν αντιμετωπίζουμε πρόβλημα συνάφειας και δεν χρειάζεται να κάνουμε πρακτική. Πολύ ενθαρρυντικά νέα.

Σελίδες: 12345

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160912
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 750
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 741
Σύνολο: 753

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.092 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.