Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Μάρκος Βασίλης

Σελίδες: 1234
29
Αυτή θα ήταν μία λύση (ίσως για τις ομάδες Φ.Ε.), δηλαδή να γίνονται μόνο με μαθητές του ίδιου τμήματος, στο σχολικό ωράριο. Από την άλλη, οι σχολικές δραστηριότητες (περιβαλλοντικά, πολιτιστικά κλπ προγράμματα) επιτρέπεται να υλοποιούνται μόνο εκτός σχολικού ωραρίου, οπότε πάλι σε φαύλο κύκλο καταλήγουμε.

Το μόνο σενάριο που μου περνάει από το μυαλό είναι να στριμώχνονται όλα αυτά σε έβδομες ώρες, όταν αυτές περισσεύουν κενές στο πρόγραμμα. Ωστόσο, κι αυτό φαντάζει απίθανο.

30
Α μάλιστα, όλοι αυτοί οι γονείς που δεν πιστεύουν στην ύπαρξη του κορωνοϊού και πρεσβεύουν ότι η μάσκα θα μας αρρωστήσει και όχι ο ιός, και δεν την φορούν ούτε οι ίδιοι φυσικά... είναι γιατί διάβασαν τις συστάσεις του ΠΟΥ...

Νομίζω ότι το σκεπτικό του ΠΟΥ είναι ότι όσο νεαρότερα είναι τα παιδιά τόσο πιο πιθανό είναι να αγγίζουν συνεχώς τη μάσκα με τα χέρια τους ή να ανταλλάσσουν μάσκες μεταξύ και, γενικά, να γίνεται κακή χρήση τους. Υπό αυτό το πρίσμα, θεωρώ ότι είναι εύλογη η πρότασή του.

31
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 25, 2020, 03:48:13 μμ »
Δεν νομίζω να αξίζει να το κανει κάποιος.. Ειδα οτι τα σεμινάρια κοστίζουν 200ευρω και 120 το παραβολο=320ευρω και αρκετος προσωπικος χρονος.. Για να πάρεις στην καλύτερη 14ευρω την ωρα και αυτα μετα απο ποσο καιρο..

Κι εγώ προς τα εκεί συγκλίνω, δεδομένης κυρίως της αβεβαιότητας ως προς τη διεξαγωγή των επόμενων εξετάσεων. Διότι, τα 320€ πες ότι τα δίνεις, αλλά αν είναι να μην πιάσουν και τόπο φέτος, αλλά σε 2-3 χρόνια, ποιος ο λόγος;

32
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 25, 2020, 11:19:14 πμ »
Σόρρυ εάν προκάλεσα σύγχυση.
Στο σχόλιο μου μιλάω για την πιστοποίηση και τα ΔΙΕΚ. Στα ΣΔΕ φέτος ισχύει ότι οι πιστοποιημένοι θα είναι στον πρώτο πίνακα επιλογής.
Απλά την ίδια χρονιά η πιστοποίηση μετράει για τα ΣΔΕ αλλά όχι για τα ΔΙΕΚ....

Αξίζει στο μέλλον να πιστοποιηθείς? Ποιος λέει ότι δεν θα την καταργήσουν και στα ΣΔΕ? Εγώ είμαι πίστο οπότε δεν τρέχει θέμα! Για αυτούς που περιμένουν έχοντας πληρώσει και πόσοι άλλοι που τρώνε το παραμύθι με το " πιστοποιήσου για να μπορείς να διδάξεις σε δομές εκπαίδευσης ενηλίκων" τι θα γίνει? Στο fb πάντως κάνα δύο ομάδες με αυτό το περιεχόμενο δεν προμοτάρουν άλλο σεμινάρια εκπαίδευσης ενηλίκων.
Είναι περίεργη εποχή και πρέπει να ξυπνήσουμε λίγο!

Αυτός ακριβώς είναι και εμένα ο προβληματισμός μου. Διότι, πέρα από τα 120€ που χρειάζονται για να εγγραφεί κανείς στα μητρώα του ΕΟΠΠΕΠ και να πιστοποιηθεί, είναι και ο χρόνος που πρέπει να αφιερώσει κανείς στα σεμινάρια και την προετοιμασία για τις εξετάσεις πιστοποίησης - που έχουν τόσον καιρό να γίνουν.

33
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 25, 2020, 11:15:10 πμ »
Προκήρυξη μητρώου ΣΔΕ σελίδα 26 γράφει:
Θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα www.inedivim.gr του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. πίνακες κατάταξης των
υποψηφίων ταξινομημένοι σε δύο (2) αξιολογικούς πίνακες κατάταξης (σε πιστοποιημένους
και εγγεγραμμένους εκπαιδευτές στα μητρώα εκπαιδευτών ενηλίκων και σε μη
πιστοποιημένους εκπαιδευτές ενηλίκων) ανά Περιφέρεια και γνωστικό αντικείμενο.
Συγκεκριμένα, οι υποψήφιοι και στους δύο πίνακες θα καταταγούν με προτεραιότητα ως
εξής: α) οι υποψήφιοι Α’ Ανάθεσης, β) οι υποψήφιοι Β’ Ανάθεσης και γ) οι υποψήφιοι
Δημόσιοι υπάλληλοι και συνταξιούχοι.

Στο ΦΕΚ των ΔΙΕΚ δε γράφει κάτι αντίστοιχο (όπως γινόταν κάθε χρόνο)αλλά μέσα στον πίνακα μοριοδότησης δίνει απλώς 2 μόρια.

Πολύ ωραία. Ευχαριστώ πολύ γι' αυτήν τη διευκρίνηση. Επομένως, προς το παρόν η πιστοποίηση δεν είναι τυπικά απαραίτητη.

34
Δώστε μας περισσότερες πληροφορίες για να σας πούμε τη γνώμη μας. Σε ποιο μεταπτυχιακό στο εαπ είστε στους επιλαχόντες, και ποιο θέλετε να κάνετε στο εκπα; Στο εκπα σας έχουν πάρει; Τί διάρκειας το μεταπτυχιακό;

Η θέση σας  είναι πολύ καλή και τα 20 μόρια, αν ισχύουν τα ίδια, θα τα πάρετε έτσι κι αλλιώς όταν ανοίξουν οι πίνακες, ανεξαρτήτως ποιο θα επιλέξετε. Επομένως, το πότε θα τελειώσετε αποτελεί, μεταξύ άλλων που πρέπει να σκεφτείτε, μια σημαντική παράμετρο.

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις Pati και Μάρκος Βασίλης. Δεν έχουν βγει αποτελέσματα για κανένα από τα δύο. Στο ΕΑΠ είναι για τη Γλωσσολογία και στο ΕΚΠΑ για τη Διαπολιτισμική εκπαίδευση. Και τα δύο είναι 4 εξάμηνα (έως Ιούνιο 2022). Ο προβληματισμός μου είναι ο εξής:
α. κάνω το διά ζώσης σε ένα αντικείμενο που μ' ενδιαφέρει και περιορίζομαι σε πρόσληψη ως ΑΜΩ στην Αττική (που είναι μάλλον και το πιο πιθανό με βάση τη θέση μου στους πίνακες) ή
β. κάνω το εξ αποστάσεως με στόχο μόνο την απόκτηση μορίων από το μεταπτυχιακό και από ενδεχόμενη πρόσληψή μου ως ΑΠΩ εκτός της πόλης μου σε μεταγενέστερες φάσεις;

Για εμένα προσωπικά θα ήταν πιο σημαντικό να με ενδιαφέρει το αντικείμενο του μεταπτυχιακού, οπότε θα επέλεγα μάλλον την πρώτη επιλογή. Αλλά, σίγουρα, εξαρτάται ακριβώς από τις προθέσεις του καθενός. Ωστόσο, νομίζω ότι η διαπολιτισμική εκπαίδευση και «στεγνά» αν το δει κανείς, φαίνεται να έχει μέλλον, δεδομένου του προσφυγικού και, γενικότερα της κατάστασης. Οπότε, σαν προσόν μου φαίνεται προτιμότερο από ένα μεταπτυχιακό στη Γλωσσολογία.

35
Γνωρίζουμε που το έχει δηλώσει; Ήξερα ότι δεν επιτρέπονται δραστηριότητες όπου ανακατεύονται μαθητές από διαφορετικές/α τάξεις/τμήματα.
Αν το παραπάνω ισχύει λόγω προληπτικών μέτρων, τέρμα και στα πολιτιστικά/περιβαλλοντικά προγράμματα για αυτή τη σχολική χρονιά.

Επειδή κι εμένα μου το μετέφεραν, το έψαξα στο διαδίκτυο αλλά δεν έβγαλα άκρη. Ίσως ισχύει και το παραπάνω και σε εμένα έφτασε μέσω «χαλασμένου τηλεφώνου». Αλλά, και πάλι, αν επιτρέπεται μόνο να προσέρχονται μαθητές/τριες από ίδιο τμήμα, τότε πρέπει να σπάσουν και οι περιβαλλοντικές ή οι ομάδες Φ.Ε. σε τμήματα, ανάλογα με τη σύστασή τους. Δύσκολη προβλέπεται η φετινή χρονιά για αυτές τις ομάδες, όπως φαίνεται.

36
Μία ακόμα απορία. Πολλές φορές χρησιμοποιείται το εργαστήριο Φ.Ε. και μετά τις σχολικές ώρες, π.χ. στα πλαίσια δραστηριοτήτων σχολικών ομάδων Φ.Ε.. Ωστόσο, μου μετέφεραν ότι το υπουργείο δήλωσε ότι δε θα επιτρέπεται η αξιοποίηση των σχολικών χώρων εκτός του ωραρίου του σχολείου.

Αντίστοιχο πρόβλημα θα αντιμετωπίσουν και τμήματα ενισχυτικής διδασκαλίας ή/και κοινωνικά φροντιστήρια που αξιοποιούν τους χώρους των σχολείων των δήμων τους.

37
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 25, 2020, 01:18:40 πμ »
Πάντως στην φετινή «ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΕΝΗΛΙΚΩΝ ΣΤΑ «ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (Κ.Δ.Β.Μ.) – ΝΕΑ ΦΑΣΗ»», αναφέρεται ρητά πως «Οι πιστοποιημένοι και εγγεγραμμένοι εκπαιδευτές στα μητρώα εκπαιδευτών ενηλίκων επιλέγονται κατά προτεραιότητα παντός άλλου» (https://www.inedivim.gr/sites/default/files/announcements-proclamations-publicity/files/prosklisi_ekpaideyton_kdvm-nea_fasi_2020_v.pdf
Β΄. ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ, σελ. 17)

Αυτό το διάβασα κι εγώ και η σύνταξη με παραπέμπει στο ότι ενδεχομένως δεν είναι απαραίτητη η σχετική επάρκεια. Ωστόσο, όπως αναφέρεται στο σχετικό νομικό πλαίσιο και όπως αναφέρει και ο Foufoutos:

Μα ισχύει η πρόταξη της επάρκειας στα ΣΔΕ. Στα ΔΙΕΚ δεν ισχύει η πρόταξη αλλά η απλή μοριοδότηση-μην μπερδεύετε τα δύο θέματα/δομές.

μάλλον πρέπει να κάνουμε τα χαρτιά μας όσοι ενδιαφερόμαστε - και να κλάψουμε και το 120άρι - και να περιμένουμε για εξετάσεις - καθώς, αν μπαίνουν σε προτεραιότητα όσα άτομα έχουν την πιστοποίηση ήδη, στενεύουν τα περιθώρια για τους μη πιστοποιημένους.

Αλήθεια, @Foufoutos έχεις εύκαιρο το σχετικό ΦΕΚ/οδηγία/εγκύκλιο που να ξεκαθαρίζει αυτή τη λεπτομέρεια - ότι προτάσσονται οι έχοντες πιστοποίηση επάρκειας από τον ΕΟΠΠΕΠ για τα ΣΔΕ αλλά ότι απλώς μοριοδοτείται για τα ΔΙΕΚ;

38
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 24, 2020, 10:38:22 μμ »
Υποτίθεται πως τόσα χρόνια το να είσαι πιστοποιημένος εκπ ενηλίκων είναι προϋπόθεση για να διδάξεις σε ΔΙΕΚ. Φυσικά κάθε χρόνο δίναν παράταση αλλά δεν σταμάτησαν ποτέ να δέχονται αιτήσεις για να λάβεις μέρος στην πιστοποιήση, αντιθέτως διάφορες ομάδες στο fb το προωθούσαν. Τώρα μας λέει ότι απλά πιάνει 2 μόρια στα 100.
Αντε πες οκ όσοι προλάβαμε και πήραμε την πιστοποιηση και διδάξαμε , τώρα απλά το κάνουν σαν άλλη μια επιμόρφωση.
Τι γίνετια με όλους αυτούς που έχουν σκάσει τα 120 του παραβόλου και περιμένουν 2 χρόνια κοντά να δώσουν εξετάσεις? Θα τους επιστραφούν τα λεφτά πίσω? Θα δώσουν κάποτε και απλά θα έχουν αγοράσει 2 μόρια?
Αν το ξέραμε/νε δεν θα έτρεχαν πολλοί να πιστοποιηθούν

Επομένως, να μην κάτσω να ασχοληθώ φέτος με τις αιτήσεις και τα συναφή για εγγραφή στο μητρώο του ΕΟΠΠΕΠ, σεμινάρια, εξετάσεις κ.λπ.; Διότι, πράγματι, τα 120€ είναι αρκετά τσουχτερά.

39
Εκπαίδευση Ενηλίκων / ΠΙστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ και ΣΔΕ
« στις: Αύγουστος 24, 2020, 06:05:01 μμ »
Καλησπέρα!

Θα ήθελα να επιβεβαιώσω ότι έχω καταλάβει ορθά δύο σημεία σε σχέση με την πιστοποίηση εκπαιδευτών ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ και την εργασία στις διάφορες θέσεις των ΣΔΕ.

  • 1. Αρχικά, με βάση τον Ν. 4186/2013, Αρ. 27, παρ. 14-15 αν δεν είμαι μόνιμος ή αναπληρωτής στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση τότε για να μπορέσω να εργαστώ ως ωρομίσθιος εκπαιδευτικός (ΠΕ03) σε ΣΔΕ πρέπει να είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ.
  • 2. Αντιθέτως, αν επιθυμώ να εργαστώ ως σύμβουλος σταδιοδρομίας σε ΣΔΕ αρκεί να κατέχω τίτλο τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και τουλάχιστον ένα εκ των: πιστοποιητικό του ΠΕΣΥΠ της ΑΣΠΑΙΤΕ, συναφές μεταπτυχιακό, συναφές διδακτορικό. Επομένως, σε αυτήν την περίπτωση δεν υπάρχει ανάγκη να είμαι πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων του ΕΟΠΠΕΠ.

Είναι σωστά τα παραπάνω ή έχω μπερδέψει κάτι;

41
Καλημέρα. Θα ήθελα τη γνώμη σας: Με θέση γύρω στο 2700 στον εκκαθαρισμένο των φιλολόγων (μετά τους διορισμούς της ειδικής) να προτιμήσω μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στο ΕΑΠ (στους επιλαχόντες πια) ή ρισκάρω μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ με fulltime υποχρεωτική παρακολούθηση;

Ένα γενικό σχόλιο για τις εξ αποστάσεως σπουδές είναι ότι, εν γένει, μπορούν να έχουν το ίδιο επίπεδο με σπουδές δια ζώσης αλλά αυτό είναι σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό στο χέρι του/της φοιτητή/τριας. Δηλαδή, ενώ η δυνατότητες είναι οι ίδιες - modulo πάντα τους/τις διδάσκοντες/ουσες του εκάστοτε τμήματος - το «κατώφλι» συνήθως στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι πιο χαμηλό. Με άλλα λόγια, το «5» πιάνεται πιο εύκολα. Αυτή τουλάχιστον είναι η εικόνα που έχω αποκομίσει έχοντας ολοκληρώσει σπουδές και με τις δύο μεθοδολογίες (εξ αποστάσεως και διά ζώσης) αλλά και από άλλα άτομα του κύκλου μου με σχετικές εμπειρίες.

Από εκεί και πέρα, έχουν και τα δύο μεταπτυχιακά την ίδια θεματολογία, να φανταστώ, έτσι;

42
Η Κεραμεως πρέπει να εξασφαλισει πιστωσεις  για περισσοτερους αναπληρωτες .Ωστε να σπασουν τα τμηματα σε 12αρια,  με βάρδιες πρωι απογευμα  ,αφου δεν επαρκουν οι αιθουσες  στα σχολεια  .

Αυτό θα ήταν πράγματι το ιδανικό, αλλά προφανώς, δεν είναι διατεθειμένη η κυβέρνηση να πάρει λύσεις ουσίας για την εκπαίδευση, αλλά να κάνει ένα ακόμη «πασάλειμμα». Οψόμεθα...

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161413
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 573
Σύνολο: 586

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.