Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - skiron

Σελίδες: 123
29
Να ρωτήσω κάτι που αναφέρθηκε κ παραπάνω...
ως γνωστόν, το παιδαγωγικό τα τελευταία χρόνια παρέχει άμεση σχετικά αποκατάσταση.
τι εικόνα έχουμε για την επόμενη 5ετία-10ετία? Η Ιωάννα παραπάνω έκανε την εκτίμηση πως για μια τουλάχιστον 5ετία ο κλάδος θα περέχει ταχεία απορρόφηση...τι λέτε γι αυτό οι υπόλοιποι?
Φαντάζομαι πως το "κλείσιμο" του κλάδου ακόμα κ όταν συμβεί, θα συμβεί σταδιακά...έτσι δεν είναι? μπορεί δηλάδή σε 5 χρόνια να αρχίσει να κλείνει αλλά αυτό δε θα γίνει μέσα σε μια χρονιά...απλά θα μειώνονται σταδιακά οι ήδη πολλές θέσεις..με άλλα λόγια, στην χειρώτερη περίπτωση να φτάσει στα επίπεδα των υπολοίπων καθηγητικών αλλά αυτό να γίνει σιγά-σιγά..έτσι δεν είναι??? Δε θα πάει από 2500 θέσεις πχ στις 100 ξαφνικά..

Μιας κ πλέον παίζω μεταξύ Παιδαγωγικού-καθηγητικής(Μαθηματικό/Φυσικό) θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα το παραπάνω θέμα, μιας κ αν μπω παιδαγωγικό, θα τελειώσω πάνω-κάτω σε μια 5ετία...

30
ναι το σκέφτηκα για το ανοιχτό πανεπιστήμιο...αλλά τα προπτυχιακά απαιτούν κανα 700αρι € ανά θεματική ενότητα, κ οι ενότητες είναι 12..που σημαίνει συνολικό κόστος τουλάχιστον 8500€..Δε με παίρνει δυστυχώς!!!

Αμα σ'αρέσει καλύτερα η Φυσική να πας για Φυσικός, άμα σ'αρέσουν καλύτερα τα Μαθηματικά να πας για Μαθηματικός. Και στο Φυσικό να πας θα σε "στουμπώσουν" στα Μαθηματικά στα 2 πρώτα χρόνια. Η απορροφητικότητα τα ίδια σκ...τά είναι έτσι κι αλλιώς.

Τόσο χάλι ε? τελικά απ όλες τις σχολές η μόνη που οδηγεί γρήγορα κ με μεγάλη απορροφητικότητα στην δημόσια εκπαίδευση είναι το Παιδαγωγικό ??? (προς το παρόν τουλάχιστον..)
καμιά ένδειξη για το μέλλον δεν έχουμε?
Θα θελα να μου πείτε κάποια πράγματα για τους Μαθηματικούς/Φυσικούς..γιατί είναι τόσο δύσκολο να διοριστείς ή έστω να ξεκινήσεις ως αναπληρωτής? Δεν εξαρτάται καθαρά απ το τι θα γράψεις στον ΑΣΕΠ οπότε στρώνεσαι στο διάβασμα κ ελπίζεις? Σ ότι αφορά τις διαδικασίες, εξετάσεις-ύλη ,αριθμό διοριστέων κτλ τι γίνεται μ αυτές τις δύο σχολές- ποιά είναι καλύτερη για να διοριστείς μελλοντικά?

Τελικά,αν είσασταν εσείς στη θέση μου, κ θέλατε να γίνετε εκπαιδευτικοί κ μόνο, ποιά σχολή θα επιλέγατε? έστω οτι είχατε ένα μηχανογραφικό μπροστά σας να επιλέξετε...με την εμπειρία που έχετε φαντάζομαι έχετε δει ποιοί κλάδοι οδηγούν πιο άμεσα στην εκπαίδευση...τι θα διαλέγατε τώρα? Δηλαδή μόνο το παιδαγωγικό έχει πλεονέκτημα κ όλα τα άλλα είναι σκ...τά όπως λέει κ η φίλη μας?

(πραγματικά απ τα λόγια σας καταλαβαίνω το πόσο ζόρι τραβάτε όλοι για να διοριστείτε...δε περίμενα τέτοιο "χάλι"... κουράγιο!!)

31
Κατατοπιστικότατη!
Thanks again!

Για το καθηγητικό πτυχίο τι λέτε οι υπόλοιποι? με βάση όλα τα παραπάνω που ειπώθηκαν με συμφέρει σαφέστατα να κυνηγήσω καθηγητική σχολή,κ όχι πληροφορική πχ, μιας κ η παιδαγωγική της επάρκεια θα "πριμοδοτήσει" κ το άλλο πτυχίο μου της Μηχανολογίας όπου θα έχω πλεονέκτημα έναντι όσων δεν έχουν παιδαγωγική..οπότε μπορεί να προχωρήσω κ σαν Μηχανολόγος εκπαιδευτικός. Είναι έξυπνη λύση για να μη πάει χαμένο κ το πρώτο μου πτυχίο... Αν επιλέξω πληροφορική δεν θα έχω αυτή τη δυνατότητα ενώ θα πρέπει να άποκτήσω κ παιδ.επάρκεια για να έχω ελπίδες..χώρια που οι θέσεις πληροφορικάριων είναι πλέον ελάχιστες κ τα τμήματα πολλά..
Ποιά καθηγητική σχολή όμως να επιλέξω κ με τι κριτήριο κατά τη γνώμη σας? Με βάση το ποια μου αρέσει ή με βάση το ποιά με οδηγεί πιο εύκολα στο στόχο μου-εκπαίδευση? Με βάση την κλίση μου, την εκπαιδευτική πορεία μου κ τις γνώσεις μου με συμφέρει Μαθηματικό ή Φυσικό. Ποιό όμως απ τα δύο θεωρείτε οτι οδηγεί ευκολότερα στην εκπαίδευση? Αν δε κάνω λάθος, με τους φυσικούς είναι πολύπλοκα τα πράγματα καθώς δίνουν στους διαγωνισμούς ΑΣΕΠ αρκετά μαθήματα περισσότερα...νομίζω πως δεν είναι σαν τους υπόλοιπους που δίνουν ένα μόνο γνωστικό + τα παιδαγωγικά...
κάθε άποψη επι του θέματος ευπρόσδεκτη...ακόμα κ αν έχει να κάνει με πρόταση κάποιας άλλης σχολής.

χαίρομαι πάντως γιατί σιγά-σιγά με οδηγεί κάπου η όλη κουβέντα...ελπίζω σύντομα να καταλήξω σ'αυτό που θα με βοηθήσει περισσότερο να πετύχω!

32
Ιωάννα σε υπερ ευχαριστώ... κάπως έτσι λέω να κινηθώ τώρα που έμαθα πώς γίνεται. Δεν είχα σκεφτεί το πλεονέκτημα της παιδαγωγικής που μου δίνει κάποιο καθηγητικό πτυχίο κ πώς μπορεί να βοηθήσει το διορισμό ώς μηχανολόγου.. (βέβαια παιδαγωγική επάρκεια έχουν κ οι απόφοιτοι εκπαιδευτικοί μηχανολόγοι της ΑΣΠΑΙΤΕ αλλά θα "παίζουμε στα ίσα" πλέον..κ μια μια καλή επίδοση ΑΣΕΠ θα έχω βάσιμες ελπίδες)
Πραγματικά μου ήταν πολύ χρήσιμο το post σου!!! Το μόνο που με στεναχώρησε είναι πως δε μετράει η διδακτική εμπειρία που θα μάζευα ως μηχανολόγος για να την χρησιμοποιήσω στον κλάδο του νέου μου πτυχίου κ να ανέβω στην κατάταξη... νόμιζα πως άσχετα με τον κλάδο που συμμετέχεις τα μόρια είναι μόρια....οπότε με το νέο πτυχίο πάλι θα ξεκινήσω απ'τον μηδενικής προυπηρεσίας πίνακα, κ ας έχω διδακτική εμπειρία ως μηχανολόγος..anyway! Δε γίνονται όλα!
Το θέμα είναι πώς θα καταφέρω να περάσω στον πίνακα β με το νέο πτυχίο ,αφού δε θα μετράει η τυχον διδακτική εμπειρία εκπ.μηχανολόγου που θα αποκτούσα ευκολότερα...κ όταν υπάρχουν τόσοι υποψήφιοι από καθηγητικές σχολές..όσο καλά κ αν γράψω ΑΣΕΠ, πάλι στον μηδενικής δε θα είμαι? πώς θα μπω στον πίνακα αναπληρωτών? ?

Θα ήθελα λοιπόν μια διευκρίνηση γιατί κάτι δε καταλαβαίνω..

Όταν πάρεις το δεύτερο πτυχίο που θα σου δίνει παιδαγωγική επάρκεια, αρχικά θα είσαι στους πίνακες μηδενικής προϋπηρεσίας και των δύο κλάδων (στους μηχανολόγους θα προηγείσαι λόγω παιδιαγωγικής επάρκειας). Μπορείς να κάνεις ένα ή περισσότερα από τα εξής:
α)Να δώσεις ΑΣΕΠ ως μηχανολόγος. Αν περάσεις τη βάση, έχεις πάρα πολλές πιθανότητες να διοριστείς, γιατί θα έχεις παιδ. επάρκεια. Ακόμα κι αν δε διοριστείς, με τα μόρια που θα πάρεις θα μπεις στον πίνακα αναπληρωτών, σε καλή σειρά, κι έτσι θα διοριστείς λίγο αργότερα μέσω προϋπηρεσίας.

Αυτό που γράφεις παραπάνω είναι που δεν καταλαβαίνω σ ότι αφορά τους πίνακες..πώς θα μπω στον πίνακα αναπληρωτών χωρίς προυπηρεσία? αν περάσω τη βάση ΑΣΕΠ τότε αυτόματα μπαίνω στον πίνακα β των αναπληρωτών κ ας μην έχω ούτε ώρα διδακτική εμπειρία???

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Αν λοιπόν ακολουθήσω καθηγητική σχολή, θα "παίξω" μεταξύ μαθηματικού/φυσικού. Ιστορία, φιλολογία δε μου ταιριάζουν.. Σαν επιστήμη θα διάλεγα εννοείται φυσική μιας κ την λατρεύω από μικρός... στην πράξη τι γίνεται όμως? Ποιό απ τα δύο θα έχει καλύτερες προοπτικές απορρόφησης σε 5 χρόνια κατά τη γνώμη σας? Νομίζω πως κ τα δύο είναι υπερ-κορεσμένα.. έβλεπα γράφημα του Pde σχετικά με τις ηλικίες διορισμού ανά κλάδο κ οι μαθηματικοί είναι πάνω-πάνω με τους φυσικούς να ακολουθούν από κοντά.... εδώ τι έχετε να προτείνετε? (αν τελικά αποφασίσω καθηγητική σχολή)

33
Θα μπορούσες να κάνεις το εξής: να πας παιδαγωγικό ή σε μια καθηγητική σχολή, που θα σου διασφαλίσει παιδαγωγική επάρκεια. Έτσι θα έχεις ένα πλεονέκτημα για να διοριστείς ως εκπαιδευτικός Μηχανολόγος. Είπες βέβαια ότι δε σε πολυενδιαφέρει το αντικείμενο, αλλά μετά από μια πενταετία μπορείς να ζητήσεις μετάταξη για τον κλάδο του δεύτερου πτυχίου. Ή μπορείς να δοκιμάσεις πρώτα να δώσεις ΑΣΕΠ με το δεύτερο πτυχίο.

Πολύ ενδιαφέρον αυτό...δεν ήξερα οτι γίνεται....
Για να σιγουρευτώ οτι κατάλαβα, μου λες πως όταν τελειώσω την καθηγητική σχολή (2ο πτυχίο) θα μπορώ να χρησιμοποιήσω την παιδαγωγική της επάρκεια για το άλλο μου πτυχίο,αυτό της Μηχανολογίας ωστε να προτάσομαι έναντι των άλλων στους πίνακες κ να έχω αυξημένες πιθανότητες διορισμού, κ αφού παραμείνω 5 χρόνια να ζητήσω μετάταξη για να διδάσκω με το καθηγητικό πτυχίο? Με τη μετάταξη αποφεύγω την ίδια διαδικασία του διορισμού δηλαδή αν είμαι ήδη διορισμένος σαν μηχανολόγος εκπαιδευτικός?
(έτσι κ αλλιώς ασεπ θα μπορώ να δίνω με το που πάρω το καθηγητικό μου ανεξάρτητα αν δουλευω ως εκπαιδευτικός μηχανολόγος,απλά αν έχω διοριστεί μηχανολόγος δεν θα χρειαστεί καν..λόγω μετάταξης...?)

κ κάτι τελευταίο..... η εκπαιδευτική εμπειρια που μπορεί να αποκτήσω ως Μηχανολόγος εκπαιδευτικός στο δημόσιο θα μου δίνει μόρια εμπειρίας στους πινακες όπου θα συμμετέχω με το άλλο πτυχίο όταν το πάρω ή τα μόρια θα πάνε χαμένα κ θα μετράνε μόνο στο Μηχανολογικό??? Λογικά θα υπολογίζονται..."διδακτική εμπειρία" λέει..όχι σε ποιο μάθημα αποκτήθηκε..σωστά?

Κ πάλι χίλια ευχαριστώ σε όσους ασχολείστε!
Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία..μέχρι τότε, έχω καιρό!

34
Με σεβασμό στο όνειρο που κυνηγάς, θα σου πω την (ταπεινή) άποψη μου.

Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. ¨Η θα επιλέξεις μια καθηγητική σχολή, όπου οι δυνατότητες έργασίας περιορίζονται σε εκπαιδευτικό περιβάλλον (δημόσιο ή ιδιωτικό), αλλά υπάρχει καλύτερη πιθανότητα απορρόφησης (στο δημόσιο), ή θα επιλέξεις πολυτεχνικές σχολές, οπου θα έχεις περισσότερες επιλογές στην εξωεκπαιδευτική αγορά εργασίας, αλλά μικρότερη απορροφητικότητα στην δημόσια εκπαίδευση.

Αν επιλέξεις το 1ο, πρέπει να ξεκαθαρίσεις τι είδους εκπαιδευτικός θέλεις (και όχι μπορείς) να γίνεις. φαντάσου, πχ. να γίνεις δάσκαλος, να διοριστείς να διαπιστώσεις οτι δεν σε ¨γεμίζει" ή οτι δεν τα βγάζεις πέρα με τα πιτσιρίκια. Ανάλογα με το αν έχεις έφεση στις θετικές ή στις θεωρητικές επιστήμες θα κάνεις την επιλογή σου. Και μη θεωρείς οτι είσαι μεγάλος. Ολα εξαρτώνται από τις επιδόσεις σου στον ΑΣΕΠ. Αυτή είναι ίσως η μοναδική παράμετρος στο όλο σύστημα της εκπαίδευσης που την ελέγχεις απόλυτα (αν θα διαβάσεις λίγο, πολύ ή καθόλου).

Αυτά και καλή τύχη!

Έχεις απόλυτο δίκιο σ αυτό που λες.... ξέρω πως δε μπορώ να τα χω όλα...αν κ θέλω πολύ να γίνω εκπαιδευτικός ωστόσο με φοβίζει το ενδεχόμενο να μην τα καταφέρω...ακούω όλους εσάς που το παλεύετε κ ο φόβος του να μην πραγματοποιηθεί ποτέ με αναγκάζει να σκέφτομαι πτυχία που "παίζουν" σε διπλό ταμπλό..με άλλα λόγια, θα γινόμουν άνετα φυσικός γιατί λατρεύω την φυσική από παιδί..όταν όμως βλέπω να διορίζονται μετά από τόσα χρόνια μου κόβεται ο αέρας στο να μπω σε καθηγητική σχολή..αυτός είναι ο μόνος παράγοντας που με προβληματίζει στο να διαλέξω καθηγητική σχολή..να μου πεις υπάρχει κ ο ιδιωτικός τομέας στην εκπαίδευση αλλά εκεί κυριαρχεί εκμετάλευση που θα θελα να αποφύγω...Η θέση σου πάντως είναι ή σωστότερη μέχρι στιγμής απο όσες διάβασα κ σίγουρα θα με απασχολήσει...Thanks!


Φιλε σκιρωνα εγω δεν πιστευω πως θα μπορουσες να κανεις τετοια δραματικη αλλαγη χωρις πολλη σκεψη και μπραβο που παιρνεις αποψεις αλλα ετοιμη απαντηση δεν υπαρχει.

Καταρχην, το ονειρο σου ειναι η εκπαιδευση ή ο διορισμός?

Αυτο να μας εξηγησεις αλλα και στον εαυτό σου.

Υπαρχουν φροντιστηρια, ΙΕΚ, ΚΕΚ, ΚΕΕ, σχολες ΟΑΕΔ, σχολεια Δευτερης ευκαιριας, ιδιωτικα σχολεια, δημοσια, ιδιαιτερα μαθηματα. Σε ολα αυτα συμμετεχει ενας εκπαιδευτικος κι εχει ευκαιριες για απασχοληση.

Εσυ δεν εχεις μπει στη διαδικασια να διδαξεις ποτε;

Εστω να κανεις φοιτητικα μαθηματα στο αντικειμενο σου;

Γιατι μου δινεις την εντυπωση (δεν ειμαι και απολυτη, μην προσβληθεις) οτι σου αρεσει το σιγουρο και φιλε στην εκπαιδευση δεν υπαρχει τπτ σιγουρο. Πολλα ειναι ρευστα και εκει ειναι το σασπενς. Το επιπεδο των μαθητων, οι ηλικιες, το διδακτικο υλικο, οι αμετρητες βιβλιογραφιες, οι επιμορφωσεις και η ενημερωση.

Εγω μπορει να ειμαι πιο μικρη απο σενα 3-4 χρονακια αλλα εβαλα ως στοχο να ειμαι εκπαιδευτικος γιατι οντως ειναι προκληση και κυνηγησα και αλλα πτυχια εκτος του πανεπιστημιακου για να το κανω αυτο. (διδασκω φιλολογικα, αγγλικα και μουσικη)

Χρειαζεται κινητικοτητα και επενδυση χρηματων. Μεχρι το διορισμο που ολοι μας επιδιωκουμε δωσε ευκαιριες στον εαυτο σου.

Π.χ. αφου σου αρεσει η Πληροφορικη δωσε για εκει αλλα ενω θα εισαι φοιτητης μη μεινεις εκει. Κανε ταυτοχρονα μαθηματα π.χ. για ECDL expert και αφου το παρεις ψαξε ευκαιριες να διδαξεις σε φροντιστηρια κλπ. Και φυσικα να εισαι καλος φοιτητης να κανεις εργασιες και να εισαι κοντα στους καθηγητες για να σε στειλουν σε κανα μερος της προκοπης για πρακτικη  στο τελος η να μπεις στα προγραμματα του ΕΠΕΑΕΚ.

Παντως εκπαιδευση χωρις προσπαθεια δεν υπαρχει. Επισης, πες μας τι τοσο πολυ σ'αρεσει στην εκπαιδευση (την οποια μαλλον οριζεις ως αποκλειστικα δημοσια);


(dimstella συμφωνω:Δεν γίνεται να έχεις και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο)

Καταλαβαίνω απόλυτα τις επιφυλάξεις σου ως προς αυτό που ζητάω... θα προσπαθήσω να σου απαντήσω..
Ναι, το όνειρό μου είναι η εκπαίδευση, όχι ο διορισμός με την σημασία που το λες... ωστόσο δε ξέρω κάποιον εκπαιδευτικό που τελικός του στόχος να μην είναι ο διορισμός...τον ιδιωτικό τομέα τον βιώνω καθημερινά κ έχω διαβάσει αρκετά πράγματα εδώ μέσα για την εκμετάλευση που δέχεστε σαν εκπαιδευτικοί σε φροντιστήρια κτλ..Να το θέσω πιο απλά? Αν όνειρό μου ήταν "ο διορισμός", θα πάλευα για τόσες άλλες θέσεις στο δημόσιο κ θα φρόντιζα να αποκτήσω πτυχία κ εφόδεια για κάτι τέτοιο...γιατί να κυνηγούσα εκπαίδευση? μπορεί να ήταν κ λιγότερο δύσκολο-χρονοβόρο στο κάτω-κάτω....τόσες θέσειις υπάρχουν..τι πιο λογικό να έψαχνα μια θέση σε δημόσια τράπεζα αφού είμαι ήδη τραπεζικός..προσωπικά θα μου ήταν ευκολότερο με αυτά που ήδη έχω..διαλέγω όμως εκπαίδευση κ αυτό κάτι λέει, κ ας ξέρω πως είναι δυσκολότερο..

Μου γράφεις πιο πάνω οτι σου δίνω την εντύπωση πως μου αρέσει το σίγουρο... Σ όλους αρέσει η επαγγελματική ασφάλεια, δε ξέρω κάποιον που να δηλώνει το αντίθετο αλλά το θέμα δεν είναι εκεί...κ παρακάτω που λες "φιλε στην εκπαιδευση δεν υπαρχει τπτ σιγουρο. Πολλα ειναι ρευστα και εκει ειναι το σασπενς. Το επιπεδο των μαθητων, οι ηλικιες, το διδακτικο υλικο, οι αμετρητες βιβλιογραφιες, οι επιμορφωσεις και η ενημερωση".
...ουσιαστικά έδωσες μόνη σου την απάντηση αντι εμού... στην τράπεζα που είμαι μέρα με τη μέρα "μουχλιάζω"..η δουλειά μου δε με κάνει ούτε καλύτερο άνθρωπο,ούτε νιώθω οτι προσφέρω κάτι, μια ρουτίνα είναι κ τίποτα αλλο που σε γερνάει πριν την ώρα σου. Οπότε ναι, ξέρω πολύ καλά γιατί επιλέγω εκπαίδευση κ όχι μια ευκολότερη θέση δημοσίου, ή μια αγχωτική κ δουλική θέση ιδιωτικού τομέα... δεν είμαι πλέον πιτσιρίκι για να μην έχω ξεκάθαρους στόχους.. κ κάτι τελευταίο για να μην παρεξηγούμαστε..δεν έχω σκοπό να αφήσω τη δουλειά μου, δεν έχω κανέναν μπάρμπα να με συντηρεί όσο θα σπουδάζω τον 2ο τίτλο μου, οπότε δε θα έχω την πολυτέλεια να ψαχτώ για όλα τα τελευταία που λες..μόνο το διάβασμα που θα χω σε συνδιασμό με τη δουλειά μου αρκεί!

ειλικρινά με βοηθάτε όλοι πάρα πολύ κ σας ευχαριστώ..πολλές φορές χρειαζόμαστε μια δεύτερη άποψη, να δούμε κάτι που ίσως δεν είχαμε δει μόνοι μας.. είναι όντως πολύ δύσκολο το να διαλέξω κάτι που να "πάει με όλα"... κ αυτό το δίλημα μεταξύ καθηγητικής-καθαρά για εκπαίδευση σχολής και κάποιας άλλης όπως η πληροφορική είναι μεγάλο..ίσως απλά με φοβίζουν τα παραπάνω που έγραψα κ διστάζω να διαλέξω κάτι που να οδηγεί μόνο στην εκπαίδευση..ο φόβος του να μην καταφέρω να το αξιοποιήσω..το σύστημα είναι πολύ χάλι δυστυχώς..μακάρι να ήταν αλλιώς, να έμπαινα πχ στο φυσικό/μαθηματικό, μετά από κανα 2 χρόνια να διοριζόμουνα κ να μην έτρωγα το χρόνο σας με το post μου...αλλά είπαμε..αν το κάνω κ μείνει στον τοίχο? χαμένος τόσος κόπος? Αν τα βλέπω πιο δύσκολα απ ότι είναι τότε μετα χαράς να με διαφωτίσει κάποιος..

35
Ναι όπως το λες είναι, μόνο που πρέπει να σκεφτώ κ την πιθανότητα να μη καταφέρω να διοριστώ ποτέ...... γι αυτό με νοιάζει κ η εφαρμογή του 2ου πτυχίου κ εκτώς εκπαίδευσης. δε θέλω να πάει χαμένος τόσος κόπος... Αν ήξερα πως θα πάρω κάποιο πτυχίο που θα με έκανε σίγουρα εκπαιδευτικό τότε όλα τα άλλα δε θα με ένοιαζαν... ο πρώτος στόχος είναι κ θα είναι η εκπαίδευση αλλά μιας κ θα μπω σε τέτοια διαδικασία ας διαλέξω κάτι που να μην το κορνιζάρω στον τοίχο αν κάτι πάει στραβά..δεν είναι εύκολο πράγμα ο διορισμός όσο κ αν το θέλω.. είναι σαφές νομίζω αυτό που λέω!

36
Κατατακτήριες / Απ: Κατατακτήριες (varia)
« στις: Αύγουστος 21, 2008, 05:18:06 μμ »
καλησπέρα Φένια!

Τις προάλλες που τα έψαχνα κ εγώ θυμάμαι πως οι κατατάξεις στο εν λόγω τμήμα θα γίνουν με βάση το βαθμό πτυχίου. Έχει σχετική ανακοίνωση αριστερα στη μέση της ιστοσελίδας του τμήματος. Δέν εχει εξετάσεις, κ ο βαθμός πρέπει να είναι αρκετά υψηλός φαντάζομαι αν σκεφτείς την ζήτηση του τμήματος...ελπίζω να βοήθησα λιγάκι!

37
Eίσαι ήδη 28 χρονών και αν ξεκινήσεις τώρα καλώς εχόντων των πραγμάτων θα πάρεις πτυχίο στα 33!Δε νομίζεις πως είναι μεγάλο ρίσκο να επενδύσεις σε έναν κλάδο που δε προσφέρει άμεση αποκατάσταση όπως η πληροφορική;

Παιδιά thanks για αυτές τις πρώτες απαντήσεις! με βοηθάτε όσο δε φαντάζεστε με το να το συζητάμε..
Maryk θεωρείς λοιπόν πως η πληροφορική δεν προσφέρει άμεση αποκατάσταση οπότε δε θα το επέλεγες στη θέση μου.... το καλό όμως με την πληροφορική είναι πως θα μου δώσει πολλές διεξόδους και εκτώς εκπαίδευσης αν αυτή δε κάτσει....Τώρα για το περι νηπιαγωγών δεν θα το έκανα εκ των πραγμάτων οπότε πάμε για άλλη λύση....περιμένω κ άλλες προτάσεις κ το συζητάμε...το όνειρο θα το κυνηγήσω σίγουρα...απλά ψάχνω να βρω τον "περιβάλλοντα χώρο" του!

Όσον αφορά το θέμα του Σκίρωνα θα έλεγα να κυνηγήσει το όνειρό του...Αυτό είναι που αξίζει. Πάντα στη ζωή αγωνίζεσαι για τη βελτίωσή σου είτε πνευματική είτε υλική. Αν μέναμε σε ένα διορισμούλι ζήτω που καήκαμε. Εγω φίλε είμαι μαζί σου κι εγώ θα το έκανα κι ότι έβγαινε!!! ;)

Σ'ευχαριστώ φίλε μου! Αυτό ακριβώς έχω σκοπό να κάνω..... απλά ψάχνω την καλύτερη επιλογή..... Help!!!!

38
Καλησπέρα σε όλους κ καλή σταδιοδρομία σε όσους διορίστηκαν φέτος!
Καταρχάς να ζητήσω συγνώμη για την γενικότητα κ το εύρος του post μου αλλά πραγματικά δεν ξέρω πού κ πώς να απευθυνθώ...
Η ιστορία-απορεία μου λοιπόν έχει ως εξής:

Το εν λόγω όνειρο αφορά μια θέση στην εκπαίδευση... όνειρο-επιθυμία που γίνεται όλο κ πιο έντονο με την πάροδο του χρόνου, κ αυτό όχι για την μονιμότητα που προσφέρει αλλά για την φύση του επαγγέλματος σε συνδιασμό με τα "θέλω" κ τον χαρακτήρα μου. Δυστυχώς, όπως κ οι περισσότεροι, άργησα να καταλάβω τι θέλω να κάνω στη ζωή μου... Όταν τελείωσα λοιπόν το λύκειο, έδωσα πανελλήνιες κ χωρίς να ασχοληθώ ιδιαίτερα (καθώς το μυαλό ήταν ακόμα πάνω απ το κεφάλι μου..) πέρασα ΤΕΙ Μηχανολογίας. Ήταν απλά μια επιλογή απ τις πολλές του μηχανογραφικού, κάτι που ποτέ δεν αγάπησα αλλά απλά ακολούθησα. Έτσι, κ όσο το μυαλό άρχισε να ωριμάζει, κατάφερα να τελειώσω γρήγορα τις σπουδές μου κ να πάρω το πτυχίο μου πριν 3 χρόνια. Η αλήθεια δεν άργησε να φανεί κ απ τις πρώτες κιόλας επαγγελματικές εμπειρίες ως Μηχανολόγος κατάλαβα πως είναι απλά κάτι που δε μου ταιριάζει, κάτι που δε θα θελα να κάνω στη ζωή μου. Δούλεψα για κάποιο σύντομο διάστημα κ μετά έφυγα φαντάρος. Όταν επέστρεψα η μηχανολογία ήταν το μόνο που δεν έψαχνα για απασχόληση κ με τα πολλά κατέληξα να δουλεύω σε μια ιδ. τράπεζα, σε άσχετο αντικείμενο απ αυτό του πτυχίου μου φυσικά. Στην τράπεζα είμαι σχεδόν ένα χρόνο...είναι κάτι που με καλύπτει προς το παρόν αλλά όχι κάτι που θα θελα να κάνω για πάντα... μπορεί να είμαι νέος στον κλάδο των τραπεζών αλλά ήδη έχω βιώσει την αναξιοπρέπεια, το γλύψιμο για τα επιθυμητά νούμερα, την ανασφάλεια κ το άγχος για να ικανοποιήσω τα συμφέροντα του μεγαλοεργοδότη που το μόνο που θέλει είναι να δουλέψει τον κοσμάκι κ να τον γεμίσει δάνεια κ κάρτες...ξέρω πως σύντομα θα με κουράσει..
Έχω μπει λοιπόν σε μια δυσβάσταχτη κ επίπονη ρουτίνα βιώνοντας τη δουλεία του ιδιωτικού τομέα, μόνο που το όνειρο ακόμα υπάρχει... το όνειρο του να ξεφύγω απ όλ αυτά...κ όσο πάει δυναμώνει....Κ πραγματικά, τώρα πλέον που ολοκλήρωσα τις σπουδές μου,ολοκλήρωσα κ τις στρατιωτικές υποχρεώσεις μου,μπήκα στην αγορά εγασιάς κ έχω εμπειρία, κάθομαι κ αναρωτιέμαι πιο ώριμα από ποτέ αν αυτά ήθελα εγώ απ τη ζωή μου..
Για να μην σας κουράζω άλλο, αποφάσισα να μην αφήσω τις επιθυμίες μου στην τύχη τους κ να κυνηγήσω αυτά που με γεμίζουν. Είμαι 28 ετών κ θεωρώ πως έχω ακόμα το χρόνο να αλλάξω αυτά που με χαλάνε.... Κ εδώ είναι που χρειάζομαι τη βοήθειά σας. Η μηχανολογία δε μου δίνει επιλογή για να γίνω εκπαιδευτικός καθώς οι θέσεις αφορούν μόνο τεχνικά λύκεια κτλ κ είναι ελάχιστες, οι θέσεις στην ΑΣΠΑΙΤΕ για επάρκεια μηδαμηνές,ενώ δεν μου αρέσει κ σαν επιστήμη γιοα να την διδάξω.. με λίγα λόγια σχεδόν αδύνατο.Έτσι, οπλισμένος με πείσμα κ θέληση αποφάσισα να διαβάσω κ να ξαναδώσω πανελλήνιες εξετάσεις το επομενο καλοκαίρι ,καθώς οι διαδικασίες των κατατακτηρίων απλά δε μου δίνουν ελπίδες ενώ το μεταπτυχιακό δε μου δίνει από μόνο του δυνατότητα για εκπαίδευση κ το κόστος είναι μεγάλο.. Στόχος παραμένει τι άλλο, μια μελλοντική θέση στην εκπαίδευση.
Σκοπός μου είναι να ακολουθήσω ένα προπτυχιακό πρόγραμμα που να με οδηγήσει στην απόκτηση ενός 2ου πτυχίου (ΑΕΙ πλέον) που να μου δίνει την δυνατότητα για καριέρα στην δημόσια εκπαίδευση, (κυρίως 2βάθμια) όντας παράλληλα χρήσιμο κ στον ιδιωτικό τομέα σε περίπτωση που η εκπαίδευση μείνει δυστυχώς απλά ένα όνειρο...Η πρώτη σκέψη ήταν Πληροφορική, μιας κ μου αρέσει ενώ συνδιάζεται κ με όλα όσα έχω κάνει (ακαδημαϊκά κ επαγγελματικά).Δε θα πάει χαμένο με άλλα λόγια σε καμία περίπτωση... Διαβάζοντας όμως εδω κ μέρες τα αντίστοιχα topics των πληροφορικών-ΠΕ19 καταλαβαίνω το πόσο δύσκολο είναι να καταφέρω να διοριστώ στη εκπαίδευση στον εν λόγω κλάδο..κρίμα γιατί ήταν αυτό που ταίριαζε περισσότερο με την εως τώρα πορεία μου κ μου έδινε κ την ασφάλεια να μην μείνει απλά στον τοίχο αν συνέχιζα στον ιδιωτικό τομέα. Με βάση τα παραπάνω καλούμαι να πάρω μια απόφαση κ πραγματικά δυσκολεύομαι. Δε ξέρω ποια σχολή να βάλω στόχο... θα μπορούσα να βάλω παιδαγωγικό αλλά σκέφτομαι πως αν κάτι πάει στραβά κ δε διοριστώ ποτέ, τότε πάει εντελώς χαμένο..σαν πτυχίο δε με βοηθάει σε τίποτα πέραν της εκπαίδευσης...ή μήπως όχι? κ όσο να ναι είμαι ήδη 28 ετών κ δε με παίρνει για αλχημίες...πρέπει να πάρω μια σωστή απόφαση. Όταν φαντάζομαι τον εαυτό μου εκπαιδευτικό τα χαμόγελα "φτάνουν μέχρι τα αυτιά"...αλλά πρέπει να διαλάξω κάτι που να διατηρεί μεν το όνειρό μου κ να μπορεί να με οδηγήσει σ αυτό σε σύντομο διάστημα, να είναι όμως χρήσιμο κ σε περίπτωση που δεν τα καταφέρω..

Πραγματικά συγνώμη αν κούρασα κ σας μπέρδεψα... είμαι κ εγώ αρκετά μπερδεμένος γι αυτό κ ζητάω τις γνώμες σας μιας κ έχετε αρκετή εμπειρία στα περί εκπαίδευσης κ διορισμών... έχω μια χρονιά να διαβάσω κ να πετύχω. μόνο που χρειάζομαι ξεκάθαρο στόχο. Ποιά σχολή με οδηγεί με τις περισσότερες πιθανότητες στην εκπαίδευση κ σε σύντομο διάστημα? (δε με παίρνει να περιμένω μια 10ετια αφού πάρω το πτυχίο..) ενώ είναι χρήσιμη κ στην υπόλοιπη αγορά εργασίας? Να το παλέψω γα πληροφορική ή κάτι άλλο που θεωρείτε καλύτερο κ "βολικότερο" ?

Ευχαριστώ προκαταβολικά


39
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2008
« στις: Αύγουστος 18, 2008, 12:40:38 μμ »
Αναφορικά με το παραπάνω κ προς ενημέρωση όσων ενδιαφέρονται, κατάφερα μετά από πολλές προσπάθειες να επικοινωνήσω με το Υπουργείο κ η απάντηση είναι πως κ εμείς οι παλαιοί των δεσμών δίνουμε για το 90% των θέσεων, κανονικά όπως όλοι όσοι δίνουν εξετάσεις. Το 10% ισχύει μετέπειτα, αν επιθυμούμε να ξανακάνουμε τα χαρτιά μας με τον βαθμό που ήδη έχουμε από προηγούμενο έτος.

ευτυχώς γιατί αγχώθηκα προς στιγμήν.... οι βάσεις του 10% είναι πολύ υψηλότερες...Ελπίζω να είναι έγκυρη η πληροφορία του Υπουργείου!

40
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλήνιες 2008
« στις: Αύγουστος 18, 2008, 12:20:59 μμ »

Επίσης, αναφέρει ότι τα άτομα αυτά είναι υποψήφιοι για το 10% των θέσεων του αριθμού εισακτέων.






 Καλημέρα!

Αυτό πάλι για το 10% πρώτη φορά το ακούω κ νομίζω ότι δεν ισχύει.

Ενδιαφέρομαι κ εγώ για τις Πανελλήνιες εξετάσεις κ μάλιστα ρώτησα στο λύκειο της γειτονιάς μου!
Με ενημέρωσαν για την ύλη κ μου είπαν να κάνω αίτηση (όπου δηλώνω την κατεύθυνση κ το μάθημα επιλογής) από 1-10 Φεβρουαρίου για να έχω τη δυνατότητα να λάβω μέρος στις εξετάσεις.  Δεν μου ανέφεραν κάτι για το 10%.
Απλώς πιστεύω ότι αν δώσουμε μια φορά πανελλήνιες με το νέο σύστημα, μετά θα έχουμε τη δυνατότητα να καταθέτουμε τα χαρτιά μας κάθε χρόνο για εισαγωγή στο Πανεπιστήμιο με το ποσοστό του 10% όπως έχουν οι υποψήφιοι που εξετάζονται με αυτό το νέο σύστημα...


Καλημέρα σε όλους!
θα μπορούσε να διευκρινιστεί το παραπάνω από κάποιον γνώστη του θέματος? Ανοίκω κ εγώ στους απόφοιτους του παλαιού συστήματος με τις δεσμες, είμαι ήδη πτυχιούχος κ επειδή έχω βάλει μπρος για 2ο πτυχίο σκέφτομαι να δώσω πανελλήνιες, μιας κ οι κατατακτήριες φαντάζουν αρκετά δυσκολότερες κ "πονηρές" ενώ απαιτούν κ υψηλό βαθμό πτυχίου...
Μπορεί λοιπόν  κάποιος να ενημερώσει για το αν δίνουμε για το 90% ή το 10% των θέσεων? Φαντάζομαι πως εφόσων δίνω κανονικά εξετάσεις στα 6 μαθήματα (δεν καταθέτω απλά μηχανογραφικό) τότε είμαι στο 90%.....

ΥΓ: παίρνω τηλ το υπουργείο για να μάθω αλλά κάνουν διακοπές ακόμα...!

ευχαριστώ!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32325
  • Τελευταία: MariaK.
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161632
  • Σύνολο θεμάτων: 19232
  • Σε σύνδεση σήμερα: 518
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 24
Επισκέπτες: 494
Σύνολο: 518

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.056 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.