Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - donkey

Σελίδες: 1 ... 262728
379
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 22, 2021, 09:50:49 πμ »
Το ξέρουμε γιατί έχουν σταλεί δηλώσεις υπεραριθμίας. Δεν απαιτείται σύλλογος για κενά-πλεονάσματα. Τα στέλνει ο διευθυντής. Αρκεί το πυσδε.

Και πως έχουν σταλεί δηλώσεις υπεραριθμίας, όταν σε αυτές δεν λαμβανόταν υπόψη οι ώρες από τα εργαστήρια δεξιοτήτων;
Έχουν μοιραστεί σε κάποιο σχολείο τα εργαστήρια δεξιοτήτων και δεν το γνωρίζω;

Έστειλε κάποιος διευθυντής δηλώσεις υπεραριθμίας, χωρίς να έχει δημοσιευτεί το ωρολόγιο πρόγραμμα των γυμνασίων και λυκείων για το σχ έτος 2021-2022;

Αξιολόγηση τώρα, για όσους διευθυντές υπέπεσαν σε τέτοιο λάθος.

380
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 22, 2021, 09:37:45 πμ »
Δε μας ενδιαφέρει ποιος, ονομαστικά, θα πάρει το μάθημα αλλά σε ποια ειδικότητα θα δοθεί.

Ακριβώς αυτό. Και δεν ξέρουμε σε ποια ειδικότητα θα δοθεί πριν συνεδριάσει ο σύλλογος, γιατί δεν ξέρουμε αν θα θέλει ή όχι ο μηχανολόγος ή ο ηλεκτρολόγος να βγει υπεράριθμος.  Γιατί μπορεί και να θέλει κάποιος από αυτούς να βγει υπεράριθμος, οπότε τότε δεν εξετάζουμε αρχαιότητα.

Διάβασες το ΠΔ 50/96 άρθρο 14;
Καλό είναι να διαβάζουμε και λίγο το νόμο πριν εκφέρουμε άποψη, ακόμα περισσότερο όταν επιχειρούμε ριζικές αλλαγές στο σύστημα με υπουργικές εγκυκλίους. Γιατί αν οι εγκύκλιοι παραβαίνουν το νόμο, δεν πρέπει να εφαρμόζονται.

381
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 22, 2021, 08:31:02 πμ »
Τα κενά που βγήκαν τι λένε;  είναι ή δεν είναι υπεράριθμοι;

Στα κενά που βγήκαν, εμφανίζονται και οι δύο ως υπεράριθμοι, άρα και οι δύο φεύγουν από το σχολείο. Όμως ο ένας δεν πρέπει να φύγει, και άρα όλη η σειρά των τοποθετήσεων στον κλάδο αυτού που δεν πρέπει να φύγει είναι παράνομη. Στην Βθμια έχουμε περίπου 30 κλάδους ΠΕ, οπότε αν έχουμε 30 τέτοιες περιπτώσεις σε ένα ΠΥΣΔΕ σε διάφορα σχολεία και για διαφορετικούς κλάδους, αυτό καθιστά όλη την διαδικασία τοποθετήσεων (πριν συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων) παράνομη.

Όπως καταλαβαίνεις, το πρόβλημα τώρα με την εισαγωγή των εργαστηρίων δεξιοτήτων μεγαλώνει ακόμα περισσότερο, γιατί όλοι οι υπεράριθμοι από όλους τους κλάδους μπορούν να διεκδικήσουν με α ή β ανάθεση αυτά τα εργαστήρια, και άρα η πιθανότητα να βρεθεί κάποιος υπεράριθμος κατά λάθος αυξάνει ακόμα περισσότερο.

Σχεδιασμός επιτελικού κράτους ονομάζεται αυτό! Αριστεία, όχι αστεία! Βάλανε κεραμιδί μαϊμούδες να οδηγούν διαστημόπλοια!




382
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 11:08:29 μμ »
Παρανομία ο υπολογισμός των κενών χωρίς λέει να συνεδριάσει ο σύλλογος. Πάτε καλά; Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, όχι ώρες. FYI.

Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, τα μαθήματα είναι ώρες για τους εκπαιδευτικούς, και με βάση αυτές τις ώρες υπολογιζονται οι υπεραριθμίες, για να μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά. Άρα χωρίς συνεδρίαση συλλόγου, η διαδικασία είναι παράνομο να ξεκινήσει.

Διάβασε το ΠΔ 50/96, καλό είναι να διαβάζουμε και λίγο το νόμο πριν εκφέρουμε άποψη.

 Για να το καταλάβεις καλύτερα, έχουμε ένα μηχανολόγο και έναν ηλεκτρολόγο που διεκδικούν το νέο μάθημα / εργαστήριο της σεξουαλικής αγωγής για να μην βγουν υπεράριθμοι. Και οι δύο έχουν πρώτη ανάθεση την σεξουαλικη αγωγή. Αν δεν ξέρουμε ποιος θα πάρει το μάθημα , πράγμα που το μαθαίνουμε μόνο αν γίνει σύλλογος, τότε δεν ξέρουμε ποιος εκπαιδευτικός έχει υπεραριθμία, και άρα η διαδικασία τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά δεν μπορεί να ξεκινήσει για ολόκληρο τον κλάδο των μηχανολόγων ούτε φυσικά για τον κλάδο των ηλεκτρολόγων, εφόσον ο νόμος (ΠΔ 50/96) απαιτεί οι υπεράριθμοι να διαλέγουν πρώτοι σχολείο και να τοποθετούνται πρώτοι.

383
Συγνώμη αλλά οι σχολικές μονάδες που καταργήθηκαν στην Εύβοια είχαν να λειτουργήσουν δέκα χρόνια...και απλά υπήρχαν με 0 μαθητές.

Δεν είχαν 0 μαθητές, δεν τα λες καλά! Δεν διάβασες κάν το ΦΕΚ φαίνεται!

Έγινε υποβιβασμός των σχολείων, δηλαδή π.χ. από 5θέσια έγιναν 4θέσια.

Αντί να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά εκπαιδευτικό στα συγκεκριμένα 51 σχολεία της Εύβοιας, ώστε να γίνεται καλύτερη εκπαίδευση και να μην ερημώσει το νησί από κατοίκους, ο διευθυντής εκπαίδευσης στο όνομα μιας ανάλγητης τυπολατρίας, καίει ξανά την Εύβοια, εκπαιδευτικά αυτή τη φορά.

Από τα 259 σχολεία που πλήττονται από το συγκεκριμένο ΦΕΚ, τα 51 είναι στην Εύβοια!
Μήπως κάποιοι έχουν θέσει ως στρατηγικό στόχο να ερημώσει το βόρειο και το νότιο τμήμα του νησιού;
Και αν ναι, γιατί άραγε;

384
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 05:41:42 μμ »
Δεν ασχολείται κανείς ένα χρόνο με μια θεματική, ασχολείται και με τις τέσσερεις. Αν παρακολουθήσετε το αντίστοιχο σεμινάριο του ΙΕΠ, θα σας λυθούν πολλές απορίες.

Από όσο ξέρω προτείνεται να ασχοληθεί κάποιος και με τις τέσσερεις, δεν είναι υποχρεωτικό. Είμαστε όμως εκτός θέματος.

385
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 05:15:21 μμ »
Αν ήθελε να αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα σοβαρά, προφανώς και θα υπήρχε εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός και πολύ περισσότερος χρόνος προετοιμασίας.

Σοβαρότητα υπάρχει μόνο όταν τηρείται ο νόμος, κυρίως και πρώτα από όλα από αυτούς που ψηφίζουν τους νόμους, δευτερευόντως από αυτούς που διοικούν, και τέλος και από όλους τους υπόλοιπους.

Όταν ο νόμος περί ευθύνης υπουργών επιτρέπει στους υπουργούς να παρανομούν (όπως κάνει τώρα η κεραμέως δίνοντας παράνομη εντολή να οριστούν λειτουργικά κενά χωρίς να έχει συνεδριάσει πρώτα ο σύλλογος διδασκόντων όπως προβλέπεται από το νόμο, ή δίνοντας άτυπη εντολή στα πυσδε να αποκλείονται παρανόμως από την διαδικασία όσοι ζητούν συμπλήρωση ωραρίου για να προωθήσει τα εργαστήρια δεξιοτήτων της), και όταν οι διοικητικοί υπάλληλοι εφαρμόζουν αδιαμαρτύρητα παράνομες εντολές υπουργών ενάντια στον όρκο που έχουν δώσει και σε αυτό που επιβάλλει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας (δηλαδή γραπτώς να δηλώσουν την παρανομία και να λάβουν "εντέλλεσθε" από τον υπουργό), τότε η σοβαρότητα παύει πια να υπάρχει. Γινόμαστε ένα κράτος-θέατρο σκιών, καραγκιόζηδων και καραγκιοζοπαιχτών.

386
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 04:07:48 μμ »
Η εννοι 'εργαστήριο' είναι διαφορετική από αυτη που συνήθως χρησιμοποιούμε. Στις επιμορφωτικες ενότητες τουΙΕΠ εξηγούνται αυτά.
Το μάθημα της Βιολογίας είναι το ιδανικότερο για να μιλήσεις στα παιδιά ολων των ηλικιων για το σώμα και το σεξ. Το άξιον απορίας είναι οτι δεν το σκέφτηκε κανείς στο ΙΕΠ....

Υπάρχει κάποιος εκεί στο ΙΕΠ που έχει αποκτήσει την δεξιότητα να σκέφτεται; Ελάχιστοι νομίζω....

387
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:54:07 μμ »
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει πάρα πολύ την έννοια της σεξουαλικής αγωγής. Για κάποιο λόγο το περιορίζουμε στις σχέσεις μεταξύ των 2 φύλων -αν δεχτούμε ότι τα φύλα είναι μόνο δύο- και ξεχνάμε την πιο βασική, κατά τη γνώμη μου, παράμετρο: τη σχέση που έχουμε με το σώμα μας. Τα μαθητούδια μας μεγαλώνουν μπροστά στα μάτια μας και καθημερινά βιώνουν αλλαγές στα σώματα τους, για τις οποίες δεν έχουν ιδέα. Το πιο απλό θέμα: η περίοδος για τα κορίτσια. Τεράστιο ταμπού, το οποίο δημιουργεί απίστευτες διαστρεβλώσεις για τη λειτουργία του γυναικείου σώματος. Σκεφτείτε το λίγο: οι μισοί μας μαθητές -από το τέλος του δημοτικού μέχρι και τη Γ' λύκείου- βιώνουν πόνο και δυσφορία μια φορά το μήνα και ακόμα, το 2021 δεν μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά γι'αυτό. Δεν συζητώ για πόσα θέματα υγείας μπορούν να προληφθούν, αν δούμε το θέμα ως ζήτημα που αφορά την υγεία και δεν το περιορίσουμε στην αναπαραγωγική διαδικασία. Σίγουρα εδώ θέλουμε πολύ καλύτερη επιμόρφωση και ακόμα καλύτερα, να καλέσουμε γιατρούς και ψυχολόγους να μιλήσουν με τα παιδιά. Όσες φορές έχουμε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο -πχ. να καλέσουμε γυναικολόγο να μιλήσει στα παιδιά στη θεματική εβδομάδα- τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.

Τα παιδιά θα τρολάρουν αν το τρολάρουμε εμείς. Αν το δούμε λίγο πιο σοβαρά, θεωρώ ότι θα έχει αποτέλεσμα. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αντίβαρο στην παραπληροφόρηση του διαδικτύου.

Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!
Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!

Εφόσον το υπουργείο και το ΙΕΠ δίνουν το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).

388
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:43:10 μμ »
Η σεξουαλικη αγωγή είναι μια από τις ενότητες που μπορούν να μελετηθούν σε μια από τις 4 θεματικες των εργαστηρίων. Αν επιλέξεις να την κάνεις ( γιατί αν θέλεις, μπορείς να ασχοληθείς με κάποιο άλλο κομματι της αγωγής υγείας), ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, επικεντρώνει σε άλλα θέματα. Για το δημοτικό υπάρχει ευρωπαϊκό υλικό για το πως να μάθουν να προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλικη παρενόχληση. Στο γυμνασιο και στο λύκειο θα προσεγγίσεις την ίδια θεματική με άλλο τρόπο ή να ασχοληθείς με άλλα κομμάτια. Οι έφηβοι πάντα έχουν προβληματισμούς και ανησυχιες

Αν και είμαστε εκτός θέματος, δεν απάντησες στην ερώτηση.
Είναι η σεξουαλική αγωγή εργαστήριο; Και αν ναι, τι είδους εργαστήριο είναι, και ποιες εργαστηριακές ασκήσεις και δεξιότητες περιλαμβάνει; ;D :-*

Στην πράξη, και για να σοβαρευτούμε, συμφωνώ με τον παλιάτσο.
Ο σεβασμός στα δύο φύλλα είναι μια δεξιότητα που την διδάσκουμε πλαγίως σε όλα τα μαθήματα, δεν χρειάζεται να γίνει ειδικό μάθημα, πόσο μάλλον για ένα χρόνο. Γιατί τα παιδιά τρολλάρουν και από αντίδραση λόγω εφηβείας θα οδηγηθούν στο αντίθετο αποτέλεσμα.

389
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 01:52:19 μμ »
έχω την εντύπωση ότι πέρα από αυτό υπάρχει και μικρή λεπτομέρεια που έχει να κάνει (ανάλογα με την επιλογή χαρακτηρισμού) με την προτεραιότητα και την επιλογή πού θα συμπληρώσει κάποιος ή όχι . αν κριθούν λιγότεροι υπεράριθμοι - με τη ρύθμιση "όποιος έχει πάνω από 12 ώρες πλεόνασμα" ;) , προκύπτουν λιγότερα βάσανα για τις υπηρεσίες που θα διαθέσουν κατά βούλησιν. νομίζω ... για πείτε .

Συμπληρώσεις ωραρίου φέτος δεν θα γίνουν, θα καθυστερήσουν μέχρι να καλυφθούν όλα τα εργαστήρια δεξιοτήτων.

Έτσι κάνουν τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ στην Ελλάδα, μάλιστα πολλά από αυτά που αγνοούν τις συμπληρώσεις ωραρίου φέτος έκαναν το αντίθετο πέρυσι (δηλαδή συνεξέταζαν τις συμπληρώσεις ωραρίου).
Αυτή η παρανομία μάλλον είναι γραμμή/εντολή από το υπουργείο ώστε να τρέξουν τα εργαστήρια δεξιοτήτων τα οποία διαφορετικά θα περίμεναν τους αναπληρωτές και άρα θα έμεναν χωρίς καθηγητές για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Δυστυχώς ο πολιτικός σχεδιασμός του εκάστοτε υπουργού Παιδείας είναι πάνω από τον νόμο, γιατί ευθύνη υπουργού για παραβίαση νόμων δεν υπάρχει (νόμος περί ευθύνης υπουργών του Βενιζέλου).


Εμένα η απορία μου είναι μία.
Όταν η κεραμέως λέει "εργαστήριο δεξιοτήτων" η σεξουαλική αγωγή, τι ακριβώς εννοεί;
Είναι η σεξουαλική αγωγή εργαστηριακό μάθημα; Και τι είδους πρακτική εξάσκηση θα κάνουν τα παιδιά στο εργαστήριο; ;D :P
Έτσι για να γελάσουμε και λίγο με όλα αυτά που συμβαίνουν!!!!

390
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αύγουστος 21, 2021, 01:02:51 μμ »
Έχει δικαίωμα μετάθεσης εφόσον την 1η χρονιά υπηρέτησε στην περιοχή διορισμού του, τότε θεωρείται ότι έχει υπηρετήσει την οργανική του ( στην περιοχή διορισμού) δεν έχει να κάνει με το πότε θα πάρει οριστική τοποθέτηση, αυτό που λέμε «οργανική» σε σχολείο..
Αν τη 2η χρονιά πάρει οριστική τοποθέτηση και δεν την υπηρετήσει λόγω απόσπασης, με τις προυποθέσεις της 1ης χρονιάς που έγραψα πριν, μπορεί να ζητήσει μετάθεση, αλλά όχι βελτίωση ( αλλαγή δλδ οριστικής τοποθέτησης εντός του ίδιου πύσδε)
https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/355812_odigos-dikaiomaton-neodioristoy-metatheseis-apospaseis-misthoi-adeies

Αυτό που λέει η Ελμε Ρεθύμνου σε σχέση με την βελτίωση, είναι λάθος.
Παραθέτω τα λόγια του Κoρδή (δηλαδή της ΟΛΜΕ) που είναι αντιγραφή από την εγκύκλιο μεταθέσεων.

https://www.alfavita.gr/ekpaideysi/anakoinoseis/303897_analysi-egkyklioy-metatheseon-ekpaideytikon-deyterobathmias


Παράθεση
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ ΙΙ:
α. Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετήθηκαν οριστικά ενώ ήταν στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ και υπηρέτησαν –το οφειλόμενο ένα έτος– εντός του ΠΥΣΔΕ σε διάφορες σχολικές μονάδες, ΔΕΝ απαιτείται να υπηρετήσουν εκ νέου την οργανική τους θέση.
β. Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους σε νέα οργανική θέση και επομένως ΔΕΝ απαιτείται εκ νέου υπηρέτηση αυτής.
γ. Όσοι εκπαιδευτικοί τοποθετούνται σε νέα οργανική θέση μετά από βελτίωση θεμελιώνουν δικαίωμα μετάθεσης εφόσον υπηρετήσουν -το οφειλόμενο ένα έτος- στη νέα τους οργανική θέση.
δ. Ο χρόνος υπηρέτησης των λειτουργικά υπεράριθμων εκπαιδευτικών που τοποθετούνται για κάλυψη λειτουργικού κενού θεωρείται ως διανυθείς στην οργανική θέση. Αντιθέτως η απόσπαση του εκπαιδευτικού εντός ΠΥΣΔΕ μετά από αίτησή του δεν υπολογίζεται στο χρόνο θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης.


Άρα αν έχεις πάρει οργανική μετά από αίτηση οριστικής τοποθέτησης και ήσουν τουλάχιστον 1 χρόνο στην διάθεση, ΔΕΝ χρειάζεται να την υπηρετήσεις για να κάνεις βελτίωση  (ή μετάθεση). (περίπτωση α)


Αν έχεις πάρει οργανική μετά από αίτηση οριστικής τοποθέτησης αλλά ΔΕΝ υπηρέτησες τουλάχιστον 1 χρόνο στην διάθεση (δηλαδή έκανες συνέχεια αποσπάσεις με αίτηση σου), τότε χρειάζεται να την υπηρετήσεις για να κάνεις βελτίωση  (ή μετάθεση). (περίπτωση δ)


Αν τέλος έχεις πάρει οργανική μετά από αίτηση για βελτίωση θέσης (δηλαδή είναι η δεύτερη οργανική που παίρνεις στο ίδιο ΠΥΣΔΕ) τότε χρειάζεται να την υπηρετήσεις για να κάνεις νέα βελτίωση (ή μετάθεση). (περίπτωση γ)




Σελίδες: 1 ... 262728

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32319
  • Τελευταία: 1305D
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161407
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 599
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 19
Επισκέπτες: 586
Σύνολο: 605

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.054 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.