*

Αποστολέας Θέμα: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά  (Αναγνώστηκε 404335 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1484 στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:38:41 μμ »
Η σεξουαλικη αγωγή είναι μια από τις ενότητες που μπορούν να μελετηθούν σε μια από τις 4 θεματικες των εργαστηρίων. Αν επιλέξεις να την κάνεις ( γιατί αν θέλεις, μπορείς να ασχοληθείς με κάποιο άλλο κομματι της αγωγής υγείας), ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, επικεντρώνει σε άλλα θέματα. Για το δημοτικό υπάρχει ευρωπαϊκό υλικό για το πως να μάθουν να προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλικη παρενόχληση. Στο γυμνασιο και στο λύκειο θα προσεγγίσεις την ίδια θεματική με άλλο τρόπο ή να ασχοληθείς με άλλα κομμάτια. Οι έφηβοι πάντα έχουν προβληματισμούς και ανησυχιες

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:25:16 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1485 στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:43:10 μμ »
Η σεξουαλικη αγωγή είναι μια από τις ενότητες που μπορούν να μελετηθούν σε μια από τις 4 θεματικες των εργαστηρίων. Αν επιλέξεις να την κάνεις ( γιατί αν θέλεις, μπορείς να ασχοληθείς με κάποιο άλλο κομματι της αγωγής υγείας), ανάλογα με την ηλικία των παιδιών, επικεντρώνει σε άλλα θέματα. Για το δημοτικό υπάρχει ευρωπαϊκό υλικό για το πως να μάθουν να προστατεύουν τον εαυτό τους από τη σεξουαλικη παρενόχληση. Στο γυμνασιο και στο λύκειο θα προσεγγίσεις την ίδια θεματική με άλλο τρόπο ή να ασχοληθείς με άλλα κομμάτια. Οι έφηβοι πάντα έχουν προβληματισμούς και ανησυχιες

Αν και είμαστε εκτός θέματος, δεν απάντησες στην ερώτηση.
Είναι η σεξουαλική αγωγή εργαστήριο; Και αν ναι, τι είδους εργαστήριο είναι, και ποιες εργαστηριακές ασκήσεις και δεξιότητες περιλαμβάνει; ;D :-*

Στην πράξη, και για να σοβαρευτούμε, συμφωνώ με τον παλιάτσο.
Ο σεβασμός στα δύο φύλλα είναι μια δεξιότητα που την διδάσκουμε πλαγίως σε όλα τα μαθήματα, δεν χρειάζεται να γίνει ειδικό μάθημα, πόσο μάλλον για ένα χρόνο. Γιατί τα παιδιά τρολλάρουν και από αντίδραση λόγω εφηβείας θα οδηγηθούν στο αντίθετο αποτέλεσμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2021, 03:49:31 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος Gsm

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 8
  • Τέχνη και μαθητεία
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1486 στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:51:17 μμ »
Η εννοι 'εργαστήριο' είναι διαφορετική από αυτη που συνήθως χρησιμοποιούμε. Στις επιμορφωτικες ενότητες τουΙΕΠ εξηγούνται αυτά.
Το μάθημα της Βιολογίας είναι το ιδανικότερο για να μιλήσεις στα παιδιά ολων των ηλικιων για το σώμα και το σεξ. Το άξιον απορίας είναι οτι δεν το σκέφτηκε κανείς στο ΙΕΠ....

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1487 στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:52:27 μμ »
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει πάρα πολύ την έννοια της σεξουαλικής αγωγής. Για κάποιο λόγο το περιορίζουμε στις σχέσεις μεταξύ των 2 φύλων -αν δεχτούμε ότι τα φύλα είναι μόνο δύο- και ξεχνάμε την πιο βασική, κατά τη γνώμη μου, παράμετρο: τη σχέση που έχουμε με το σώμα μας. Τα μαθητούδια μας μεγαλώνουν μπροστά στα μάτια μας και καθημερινά βιώνουν αλλαγές στα σώματα τους, για τις οποίες δεν έχουν ιδέα. Το πιο απλό θέμα: η περίοδος για τα κορίτσια. Τεράστιο ταμπού, το οποίο δημιουργεί απίστευτες διαστρεβλώσεις για τη λειτουργία του γυναικείου σώματος. Σκεφτείτε το λίγο: οι μισοί μας μαθητές -από το τέλος του δημοτικού μέχρι και τη Γ' λύκείου- βιώνουν πόνο και δυσφορία μια φορά το μήνα και ακόμα, το 2021 δεν μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά γι'αυτό. Δεν συζητώ για πόσα θέματα υγείας μπορούν να προληφθούν, αν δούμε το θέμα ως ζήτημα που αφορά την υγεία και δεν το περιορίσουμε στην αναπαραγωγική διαδικασία. Σίγουρα εδώ θέλουμε πολύ καλύτερη επιμόρφωση και ακόμα καλύτερα, να καλέσουμε γιατρούς και ψυχολόγους να μιλήσουν με τα παιδιά. Όσες φορές έχουμε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο -πχ. να καλέσουμε γυναικολόγο να μιλήσει στα παιδιά στη θεματική εβδομάδα- τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.

Τα παιδιά θα τρολάρουν αν το τρολάρουμε εμείς. Αν το δούμε λίγο πιο σοβαρά, θεωρώ ότι θα έχει αποτέλεσμα. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αντίβαρο στην παραπληροφόρηση του διαδικτύου.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 09:25:16 »

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1488 στις: Αύγουστος 21, 2021, 03:54:07 μμ »
Νομίζω ότι έχουμε παρεξηγήσει πάρα πολύ την έννοια της σεξουαλικής αγωγής. Για κάποιο λόγο το περιορίζουμε στις σχέσεις μεταξύ των 2 φύλων -αν δεχτούμε ότι τα φύλα είναι μόνο δύο- και ξεχνάμε την πιο βασική, κατά τη γνώμη μου, παράμετρο: τη σχέση που έχουμε με το σώμα μας. Τα μαθητούδια μας μεγαλώνουν μπροστά στα μάτια μας και καθημερινά βιώνουν αλλαγές στα σώματα τους, για τις οποίες δεν έχουν ιδέα. Το πιο απλό θέμα: η περίοδος για τα κορίτσια. Τεράστιο ταμπού, το οποίο δημιουργεί απίστευτες διαστρεβλώσεις για τη λειτουργία του γυναικείου σώματος. Σκεφτείτε το λίγο: οι μισοί μας μαθητές -από το τέλος του δημοτικού μέχρι και τη Γ' λύκείου- βιώνουν πόνο και δυσφορία μια φορά το μήνα και ακόμα, το 2021 δεν μπορούμε να μιλήσουμε ανοιχτά γι'αυτό. Δεν συζητώ για πόσα θέματα υγείας μπορούν να προληφθούν, αν δούμε το θέμα ως ζήτημα που αφορά την υγεία και δεν το περιορίσουμε στην αναπαραγωγική διαδικασία. Σίγουρα εδώ θέλουμε πολύ καλύτερη επιμόρφωση και ακόμα καλύτερα, να καλέσουμε γιατρούς και ψυχολόγους να μιλήσουν με τα παιδιά. Όσες φορές έχουμε δοκιμάσει κάτι παρόμοιο -πχ. να καλέσουμε γυναικολόγο να μιλήσει στα παιδιά στη θεματική εβδομάδα- τα αποτελέσματα ήταν εξαιρετικά.

Τα παιδιά θα τρολάρουν αν το τρολάρουμε εμείς. Αν το δούμε λίγο πιο σοβαρά, θεωρώ ότι θα έχει αποτέλεσμα. Πρέπει οπωσδήποτε να υπάρξει αντίβαρο στην παραπληροφόρηση του διαδικτύου.

Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!
Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!

Εφόσον το υπουργείο και το ΙΕΠ δίνουν το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2021, 04:10:13 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1489 στις: Αύγουστος 21, 2021, 04:07:48 μμ »
Η εννοι 'εργαστήριο' είναι διαφορετική από αυτη που συνήθως χρησιμοποιούμε. Στις επιμορφωτικες ενότητες τουΙΕΠ εξηγούνται αυτά.
Το μάθημα της Βιολογίας είναι το ιδανικότερο για να μιλήσεις στα παιδιά ολων των ηλικιων για το σώμα και το σεξ. Το άξιον απορίας είναι οτι δεν το σκέφτηκε κανείς στο ΙΕΠ....

Υπάρχει κάποιος εκεί στο ΙΕΠ που έχει αποκτήσει την δεξιότητα να σκέφτεται; Ελάχιστοι νομίζω....
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2021, 04:09:21 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος elranna

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 2313
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ02, ΠΕ40- Μπορώ να ξαναγίνω μαθήτρια;
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1490 στις: Αύγουστος 21, 2021, 04:16:32 μμ »
Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!
Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!

Εφόσον το υπουργείο δίνει το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).

Ως προς τις αναθέσεις, έχεις δίκιο. Είναι άλλο ένα δείγμα της προχειρότητας του υπουργείου και της άγνοιας/αδιαφορίας που δείχνει σε ζητήματα της σχολικής καθημερινότητας. Ψυχολογία και κοινωνιολογία δεν διδάσκονται πλέον στα σχολεία, είναι περιττές επιστήμες.

Δεν είμαι καθόλου σίγουρη αν αυτό το θέμα μπορεί να τεθεί με όρους ύλης. Θεωρώ ότι θα είναι καλύτερο να γίνεται με μη "διδακτικό" τρόπο, αλλά σε συνθήκες στις οποίες τα παιδιά θα νιώθουν άνετα να εκφράσουν τις απορίες και τους προβληματισμούς τους. Κοινώς χωρίς εξέταση ή βαθμό.

Είμαστε όμως σε λάθος θέμα, συνάδελφε. Εδώ συζητάμε για τις αναθέσεις, οπότε θα κλείσω λέγοντας ότι απλά το υπουργείο έψαχνε τρόπο να σώσει τους ΠΕ 08 και τους ΠΕ78 οι οποίοι έμειναν χωρίς ώρες με τη σχεδόν ολική κατάργηση των μαθημάτων τους ειδικά στο λύκειο και ανακάλυψε τα εργαστήρια δεξιοτήτων. Αν ήθελε να αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα σοβαρά, προφανώς και θα υπήρχε εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός και πολύ περισσότερος χρόνος προετοιμασίας.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1491 στις: Αύγουστος 21, 2021, 05:15:21 μμ »
Αν ήθελε να αντιμετωπίσει αυτά τα θέματα σοβαρά, προφανώς και θα υπήρχε εντελώς διαφορετικός σχεδιασμός και πολύ περισσότερος χρόνος προετοιμασίας.

Σοβαρότητα υπάρχει μόνο όταν τηρείται ο νόμος, κυρίως και πρώτα από όλα από αυτούς που ψηφίζουν τους νόμους, δευτερευόντως από αυτούς που διοικούν, και τέλος και από όλους τους υπόλοιπους.

Όταν ο νόμος περί ευθύνης υπουργών επιτρέπει στους υπουργούς να παρανομούν (όπως κάνει τώρα η κεραμέως δίνοντας παράνομη εντολή να οριστούν λειτουργικά κενά χωρίς να έχει συνεδριάσει πρώτα ο σύλλογος διδασκόντων όπως προβλέπεται από το νόμο, ή δίνοντας άτυπη εντολή στα πυσδε να αποκλείονται παρανόμως από την διαδικασία όσοι ζητούν συμπλήρωση ωραρίου για να προωθήσει τα εργαστήρια δεξιοτήτων της), και όταν οι διοικητικοί υπάλληλοι εφαρμόζουν αδιαμαρτύρητα παράνομες εντολές υπουργών ενάντια στον όρκο που έχουν δώσει και σε αυτό που επιβάλλει ο δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας (δηλαδή γραπτώς να δηλώσουν την παρανομία και να λάβουν "εντέλλεσθε" από τον υπουργό), τότε η σοβαρότητα παύει πια να υπάρχει. Γινόμαστε ένα κράτος-θέατρο σκιών, καραγκιόζηδων και καραγκιοζοπαιχτών.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2021, 05:45:45 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος topsy

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1689
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1492 στις: Αύγουστος 21, 2021, 05:38:12 μμ »
Ναι συνάδελφε, αλλά αυτό το μάθημα πρέπει να είναι μέρος της ΥΛΗΣ του μαθήματος της βιολογίας ή της ψυχολογίας/κοινωνιολογίας!
Όχι να είναι ξεχωριστό εργαστήριο δεξιοτήτων, με διάρκεια 1 χρόνο, και με πρώτη ανάθεση στους...μηχανικούς!

Εφόσον το υπουργείο και το ΙΕΠ δίνουν το μάθημα αυτό πρώτη ανάθεση στους ηλεκτρολόγους και στους μηχανικούς, μηχανιστικά θα το διδάξουν και θα του αλλάξουν τα φώτα (και τα φώτα των παιδιών).
Δεν ασχολείται κανείς ένα χρόνο με μια θεματική, ασχολείται και με τις τέσσερεις. Αν παρακολουθήσετε το αντίστοιχο σεμινάριο του ΙΕΠ, θα σας λυθούν πολλές απορίες.

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1493 στις: Αύγουστος 21, 2021, 05:41:42 μμ »
Δεν ασχολείται κανείς ένα χρόνο με μια θεματική, ασχολείται και με τις τέσσερεις. Αν παρακολουθήσετε το αντίστοιχο σεμινάριο του ΙΕΠ, θα σας λυθούν πολλές απορίες.

Από όσο ξέρω προτείνεται να ασχοληθεί κάποιος και με τις τέσσερεις, δεν είναι υποχρεωτικό. Είμαστε όμως εκτός θέματος.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 21, 2021, 05:48:26 μμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

Αποσυνδεδεμένος misanofagos

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 419
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1494 στις: Αύγουστος 21, 2021, 06:49:35 μμ »
Παρανομία ο υπολογισμός των κενών χωρίς λέει να συνεδριάσει ο σύλλογος. Πάτε καλά; Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, όχι ώρες. FYI.

Αποσυνδεδεμένος JURE

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1017
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1495 στις: Αύγουστος 21, 2021, 09:03:29 μμ »
Παρανομία ο υπολογισμός των κενών χωρίς λέει να συνεδριάσει ο σύλλογος. Πάτε καλά; Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, όχι ώρες. FYI.
Βρήκαν πάλι με κάτι να απασχολούνται οι συνδικάλες μας!!! Τοποθετηθήκατε, παιδιά; Όλα οκ στις διευθύνσεις σας; Σε εμάς ξηγημένοι όλοι.

Αποσυνδεδεμένος asta napane

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 953
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1496 στις: Αύγουστος 21, 2021, 09:53:28 μμ »
Βρήκαν πάλι με κάτι να απασχολούνται οι συνδικάλες μας!!! Τοποθετηθήκατε, παιδιά; Όλα οκ στις διευθύνσεις σας; Σε εμάς ξηγημένοι όλοι.

καλά, είπαν μια βλακεία (μεταξύ άλλων) οι συνδικαλιστές για τον σύλλογο διδασκόντων εκτός πραγματικότητας και ένας το αναμασά. Ας το αφήσουμε , ρε παιδιά... Αστειότητες . Η υπουργάρα λέει τόσες και τόσες άλλες και δεν ακούγεται κιχ
Πλάκα κάνεις με τις τοποθετήσεις έτσι; Εδώ διεύθυνση σήμερα μόλις έβγαλε κενά. Για σας δουλεύουν και Σάββατα λέμε. Εξάλλου ο γενικός έδωσε προθεσμία μέχρι 25. Χαλλλλαρααααααά

Αποσυνδεδεμένος donkey

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 390
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« Απάντηση #1497 στις: Αύγουστος 21, 2021, 11:08:29 μμ »
Παρανομία ο υπολογισμός των κενών χωρίς λέει να συνεδριάσει ο σύλλογος. Πάτε καλά; Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, όχι ώρες. FYI.

Ο σύλλογος αναθέτει μαθήματα, τα μαθήματα είναι ώρες για τους εκπαιδευτικούς, και με βάση αυτές τις ώρες υπολογιζονται οι υπεραριθμίες, για να μπορέσει να ξεκινήσει η διαδικασία τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά. Άρα χωρίς συνεδρίαση συλλόγου, η διαδικασία είναι παράνομο να ξεκινήσει.

Διάβασε το ΠΔ 50/96, καλό είναι να διαβάζουμε και λίγο το νόμο πριν εκφέρουμε άποψη.

 Για να το καταλάβεις καλύτερα, έχουμε ένα μηχανολόγο και έναν ηλεκτρολόγο που διεκδικούν το νέο μάθημα / εργαστήριο της σεξουαλικής αγωγής για να μην βγουν υπεράριθμοι. Και οι δύο έχουν πρώτη ανάθεση την σεξουαλικη αγωγή. Αν δεν ξέρουμε ποιος θα πάρει το μάθημα , πράγμα που το μαθαίνουμε μόνο αν γίνει σύλλογος, τότε δεν ξέρουμε ποιος εκπαιδευτικός έχει υπεραριθμία, και άρα η διαδικασία τοποθετήσεων στα λειτουργικά κενά δεν μπορεί να ξεκινήσει για ολόκληρο τον κλάδο των μηχανολόγων ούτε φυσικά για τον κλάδο των ηλεκτρολόγων, εφόσον ο νόμος (ΠΔ 50/96) απαιτεί οι υπεράριθμοι να διαλέγουν πρώτοι σχολείο και να τοποθετούνται πρώτοι.
« Τελευταία τροποποίηση: Αύγουστος 22, 2021, 12:32:45 πμ από donkey »
Σε όλες τις εποχές και καθεστώτα, οι δουλόφρονες μισθωμένοι λογοκριτές έχουν ένα κοινό: ανήκουν στο κατώτερο και απεχθέστερο στρώμα του κοινωνικού, διανοητικού και ηθικού Λούμπεν Αληταριάτου, μαζί με τους βασανιστές, βιαστές και χαφιέδες. Αξίζουν μόνο την περιφρόνησή μας. Με τους παντός χρώματος και καιρού λογοκριτές δεν κάνεις διάλογο. Απλώς τους φτύνεις.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32288
  • Τελευταία: Dialeimma
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159547
  • Σύνολο θεμάτων: 19211
  • Σε σύνδεση σήμερα: 313
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 282
Σύνολο: 293

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.