Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - platonas

Σελίδες: 1 ... 4546474849
645
Συνάδελφοι
Ασχολούμαστε πολύ με το ποιος προηγειται (αναθέσεις -υπεραριθμίες κλπ) και γιατί και ξεχάσμε μερικές λεπτομέρειες που έχουν μεγάλη σημασία.
Μιλάω για τα νέα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων που ισχύουν με το ΦΕΚ 29195/ΓΔ4/19-22016.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση στα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων προστίθεται η εξής παράγραφος

Οι
αρμόδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτε−
ροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν εγγράφως προς το
οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ) τρόπους
αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκ−
παιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό
προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».


Εμένα μου δημιουργούνται μερικά ερωτήματα :

α) Τι ακριβώς σημαίνει "προτείνουν τρόπους  εγγράφως για το πλεονάζον διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών ως προς κάλυψη των κενών";
 Δηλαδή  θα μάθουν οι σύμβουλοι από κάθε σχολείο πόσες ωρες πλεονάζει ο κάθε εκπαιδευτικός και στη συνέχεια θα προτείνουν στο ΠΥΣΔΕ ένα συγκεκριμένο σχολείο που θα πρέπει να πάει για συπλήρωση με βάση τα κενά που θα σας δώσουν ή θα κάνουν μία γενική εισήγηση;
β) Με ποια κριτήρια θα προτείνουν για συμπλήρωση τον ένα εκπαιδευτικό στο Α σχολείο τον άλλο στο Β κ.ο.κ. Μόνο με βάση τις ώρες που πλεονάζει και τα κενά ώστε να "κουμπώσει" ή θα υπάρχουν και άλλα;
γ) Τα ΠΥΣΔΕ  θα εφαρμόσουν εφέτος της διαδικασία των δηλώσεων προτίμησης για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουγικά κενά ή θα ενεργήσουν μόνο με βάση την εισήγηση των συμβούλων ώστε να τελειωνουν γρήγορα; Με απλά λόγια ο εκπαιδευτικός θα έχει κάποια άποψη για το που θα τοποθετηθεί; Σε ποιο ποσοστό θα ισχύει η εισήγηση τους στο ΠΥΣΔΕ;
δ) Το άρθρο στο ΦΕΚ ισχύει μόνο για όσους εκπαιδευτικούς συμπληρώνουν ωράριο ή και όσους είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και προσωρινά τοποθετημένοι σε κάποιο σχολείο;
ε) ποιος σύμβουλος θα κάνει αυτή τη δουλεία για κάθε σχολείο; Ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης ή ο σύμβουλος κάθε ειδικότητας; Δηλαδή αν ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης είναι ΠΕ01 θα προτείνει που θα διατεθεί ο ΠΕ03 του κάθε σχολείου;
Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες ας γράψει.
Το θέμα φαίνεται αλλά δεν είναι απλό αν σκεφτεί κανείς και το τι σύμβουλοι κυκλοφορούν ανα την Ελλάδα.

646
Μιλάμε πάντα για όσους παρουσιάστηκαν την ίδια χρονιά. Σε αυτούς μόνο μετράνε τα μόρια για την παλαιότητα
Ναι στο σημείο αυτό δεν υπάρχει σαφής νομοθεσία που να αναφέρει (με απλά λόγια) ότι η σύγκριση των μορίων για την σειρά παλαιότητας γίνεται μόνο την χρονιά ανάληψης υπηρεσίας και διαρκεί για πάντα. Τα ΠΥΣΔΕ δέχονται ότι η περίπτωση αυτή εμπίπτει (με την ευρύτερη έννοια) στο άρθρο 12 του ΠΔ 97 που αναφέρει για "συμπλήρωση ωραρίου (λειτουργικές υπεραριθμίες)". Δηλαδή θεωρούν ότι κάθε  χρόνο πρέπει να συγκρίνονται τα μόρια και να προκύπτει ποιος είναι αρχαιότερος. Έτσι είναι πιθανό για δύο εκπαιδευτικούς που παρουσιαστηκαν την ίδια χρονιά, το ένα χρόνο να είναι παλαιότερος ο Α και τον άλλο ο Β.
Θέλω όμως να ρωτήσω τι ακριβώς εννοείς όταν λες "οχλήσεις στο Υπουργείο" ;

647
Προς loumbago
Οι γουνα μας έχει καεί από άχρηστους και ανικανους διευθυντές σχολικών μονάδων οι οποίοι δεν ξερουν τίποτα από νομοθεσία. Έχω συναντήσει περίπτωση που η μία πράξη ανάληψης υπηρεσίας έγραφε 8.30 π.μ και η άλλη 9.00 π.μ. Ο διευθυντης θεώρησε παλαιότερο τον πρώτο (δεν έλαβε υπόψη τα μόρια) και του έδωσε τις ώρες. Ο άλλος συνάδελφος το δέχθηκε γιατί έτσι του είπε ο διευθυντής.  Αυτό είναι πειθαρχικό παράπτωμα και επιφέρει την ανάλογη ποινή. Αλλά φταίμε και εμείς που θεωρούμε την γνώση της νομοθεσίας περιττή. Το έχω ξαναπεί
Η γνώση της νομοθεσίας δεν μας κάνει καλύτερους καθηγητές ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ.

648
Αν πάρουν δύο εκπαιδευτικοί την ίδια χρονια οργανική (μετάθεση-οριστική τοποθέτηση-βελτίωση). Παλαιότερος θεωρείται αυτός με τα περισσότερα μόρια μετάθεσης. Αυτός θα συμπληρώσει πρώτος ωράριο με μαθήματα Α
(και Β ανάθεσης αν χρειαστεί). Ο δεύτερος θα πάρει όσες ώρες απομένουν Α ανάθεση (και β ανάθεση αν υπάρχουν). Αν δεν συμπληρώσει θα διατεθεί σε άλλο σχολείο.
παράδειγμα 1
Σε ένα γυμνάσιο
 υπάρχουν διαθέσιμες 32 ώρες μαθηματικά. Στο σχολείο αυτό τοποθετούνται οργανικά 2 συνάδελφοι ΠΕ03 . Ένας (Α) με ωράριο 18 ώρες  και 102 μόρια με βελτίωση και ένας (Β) με ωράριο 20 ώρες και 86 μόρια (οριστική τοποθέτηση).
Η κατανομη θα είναι
Ο (Α) 16 ώρες μαθηματικά και 2 ώρες γεωγραφίας αν υπάρχουν. Αν δεν υπάρχουν είναι πιθανό να πάρει γραματειακή υποστήριξη εφόσον δεν θα υπάρχει τρόπος να διατεθεί σε άλλο σχολείο για 2 ώρες (τα μαθηματικά είναι τετράωρο και γεωγραφία δεν υπάρχει ουτε για δείγμα).
Ο (Β) θα πάρει 16 ώρες μαθηματικά και θα διατεθεί για 4 ώρες σε άλλο σχολείο (εφόσον δεν υπάρχει κάποια β ανάθεση)
Παράδειγμα 2
Σε ένα λύκειο υπάρχουν 36 ωρες ΠΕ02. Στο λύκειο αυτό τοποθετήθηκαν 2 συνάδελφοι ΠΕ02. Ο (Α) με υποχρεωτικό ωράριο 21 και 80 μόρια και ο (Β) με υποχρεωτικό ωράριο 20  και 67 μόρια. Τον Σεπτέμβριο όμως οι ώρες γίνονται 28 λόγω αλλαγής αριθμού τμημάτων. (οι αριθμοί είναι κατά προσέγγιση).
Η κατανομή θα είναι
Ο (Α) θα πάρει 21 ώρες πλήρες ωράριο
ο (Β) θα πάρει 7 ώρες (και αν υπάρχει κάτι σε β ανάθεση ή άλλη Α ανάθεση που μοιράζεται με άλλες ειδικότητες). Είτε θα βγει λειτουργικά υπεράριθμός είτε θα διατεθεί για 13 ώρες σε άλλο σχολείο.
Εγώ έτσι ξέρω ότι γίνεται
Ας πει και η sikcut τη γνώμη της.
Για τους ΠΕ04 δεν υπάρχουν διαφορές.

649
Loumbago. Τελικά σε αυτό που ρωτάς δεν υπάρχει σαφή νομοθεσία. Τα περισσότερα ΠΥΣΔΕ δέχονται ως παλαιότερο αυτόν με την υπεραριθμία αλλά μόνο την πρώτη χρονιά τοποθέτησης. Στηρίζονται στο γεγονός ότι δεν μπορεί να είναι την ίδια χρονιά ξανά υπεράριθμός και στο γεγονός ότι η παλαιότητα στην ουσία δεν καθορίζεται από την πράξη αναληψης αλλά από την πράξη τοποθέτησης. Γι αυτό λένε οι υπεραριθμίες προηγούνται. Αυτό όμως γίνεται στην 1η χρονια. Την επόμενη ισχύουν τα μόρια. Δηλαδή αν παρουσιαστούν 2 ΠΕ02 ο ένας με υπεραριθμία και ο άλλος με βελτίωση (1η Σεπτεμβρίου) προηγείται αυτός με την υπεραριθμία για εκείνη την σχολική χρονιά. Την επόμενη χρονιά συγκρίνονται τα μόρια.
Αυτό όμως που έχει αρχίσει να αμφισβητήτε τον τελευαταίο καιρό είναι η παλιότητα ως προς την Β ανάθεση. Ειδικότερα με τους ΠΕ04 που υπάρχει τεράστιο πρόβλημα πλεονασμάτων.
Προβλέπω μεγάλες μάχες το χειμώνα.

650
Οικονομικά / Απ: Αναγνώριση προϋπηρεσίας
« στις: Ιούλιος 21, 2016, 12:28:24 πμ »
Συνάδελφοι
Ανεξάρτητα από τον τρόπο που ερμηνεύει κάποιος το νόμο θέλω να πω το εξής
Η αναγνώριση οποιασδήποτε προυπηρεσίας σε φρονιστήρια ισοδυναμεί με την αναγνώριση των φροντιστηρίων ως επίσημο φορέα εκπαίδευσης. Υπάρχει κάποιος που να πιστεύει ότι θα βρεθεί υπουργός που να κάνει κάτι τέτοιο;

651
Οικονομικά / Απ: Αναγνώριση προϋπηρεσίας
« στις: Ιούλιος 20, 2016, 05:04:35 μμ »
Δεν υπάρχει καμμία αναγνώριση προύπηρεσίας για βαθμολογική ή μισθολογική εξέλιξη σε όσους εργάζονται σε φροντιστήρια. Αυτά ισχύουν μόνο για όσους εράονται σε ιδιωτικά σχολεία. Το Υπουργείο Παιδείας δεν αναγνωρίζει ότι η διδασκαλία σε φροντιστήριο έχει σχέση με διδασκαλία σε μαθητές α/θμιας ή β/θμιας εκπαίδευσης. πΠαρεπέμπει δε του εκποαδευτικούς φροντιστηρίων για  οποιοδήποτε θέμα (εκτός από άδεια λειτουργίας και άδεια διδασκαλίας) στο υπουργείο εργασίας.
Τα χρόνια διδασκαλίας σε φροντιστήριο (ΙΚΑ-ΤΕΒΕ) μπορούν να χρησιμοπιοηθούν μόνο ως συντάξιμα, εφόσον γίνει η αναγνώριση και πληρωθεί το ανάλογο ποσό. Ακριβώς ότι γίνεται και με όλους όσους δούλευαν στον ιδιωτικό τομέα και μετά μπήκαν στο δημόσιο.

652
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 19, 2016, 07:10:19 μμ »
προς greedo
Ακριβώς αυτό που λές ισχύει.

653
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 19, 2016, 07:07:54 μμ »
Επίσης κάτι σημαντικό που ξέχασα να γράψω στην περίπτωση που δεν έχεις καταθέσει δικαιολογητικά για απόσπαση με ειδική κατηγορία.
α) Να επισκεφτείς την δευτεροβάθμια που ανήκεις (ή κάποια δευτεροβάθμια) και να ρωτήσεις μήπως μπορείς να καταθέσεις εκεί τα χαρτιά τώρα κάνοντας τροποιητική δήλωση μέσω του συστήματος. Αυτό αν γίνεται γίνεται μόνο από την Δ.Δ.Ε. Νομίζω όμως ότι θα σου απαντήσουν αρνητικά.
β) Να επισκεφτείς το Υπουργείο έχωντας στο χέρι ι) αίτηση (προς διέυθυνση προσωπικού β/θμιας εκπαίδευσης  τμήμα Γ γράφειο αποσπάσεων) με την οποία να ζητάς να χαρακτηρισθεί η αρχική σου αίτηση ως ειδική κατηγορία (αναφέροντας και τον αρχικό αριθμό πρωτοκόλου) και ιι) τα απαραίτητα δικαιολογητικά.
Θα πας στην διεύθυνση προσωπικού β/θμιας εκπαίδευσης τμήμα Γ (θα ρωτήσεις στο ισόγειο στη γραμματεία που είναι) .Εκεί  θα ρωτήσεις τι ακριβώς ισχύει στην περίπτωση σου. Ανεξάρτητα από την απάντηση στη θέση σου θα έκανα κατέθετα την αίτηση που σου είπα στο γενικό πρωτόκολο του υπουργείου στο ισόγειο. Το υπουργείο είναι υποχρεωμένο να παραλάβει και εξετάσει την αίτηση σου. Τι όμως θα γίνει δεν μπορώ να το ξέρω. Στην αίτηση σου φυσικά μπορείς να αναφέρεις ότι έχεις ήδη μετατεθεί ως ειδική κατηγορία με την απόφαση μεταθέσων.
Αν δεν μπορείς εσύ καποιος γνωστός σου με εξουσιοδότηση από ΚΕΠ (γνήσιο υπογραφής).
Μπες στο
http://www.minedu.gov.gr/g-grammateia-paideias/2015-03-10-09-50-59/2015-03-10-09-59-10/2015-03-10-10-12-21
για να βρεις και το τηλέφωνο.Αλλά αν καταφέρεις να σου απαντήσουν στο τηλέφωνο θα πρέπει οποσδήποτε την ίδια ημερα να παίξεις joker. Θα είναι η τυχερή σου ημέρα και σίγουρα θα κερδίσεις.
Επίσης μπορείς να ρωτήσεις και πάλι στο υπουργείο και να κάνεις κάποια αίτηση που θα σου πουν εκεί.

654
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 19, 2016, 05:30:52 μμ »
Προς dora.pap
Ναι. Πρέπει να έχει καταθέσει τα δικαιολογητικά με την κατάθεση των αιτήσεων απόσπασης. Είναι άλλη η διαδικασία μεταθέσεων άλλη η διαδικασία αποσπάσεων. Χρειάζονται ξανά τα ίδια δικαιολογητικά. Εφόσον τα έχει καταθέσει θα κριθεί και πάλι ως ειδική κατηγορία και θα αποσπασθεί κατά προτεραιότητα. Αν δεν τα έχει καταθέσει μπορεί να κάνει ένταση μόλις βγούν οι αποσπάσεις και να ζητάει να επανεξεταστεί η αίτηση του με την εξής υποστηρικτική γράμμη.
α) τα δικαιολογητικά που χρειάζονται
β) Την απόφαση μετάθεσης ως ειδική κατηγορία
γ) Μία καλή δικαιολογία γιατί δεν τα κατέθεσε με την αρχική αίτηση απόσπασης.
Στην περίπτωση ένστασης κατά πάσα πιθανόνητα θα πάρει την απόσπαση αλλά με καθυστέρηση.

655
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2016
« στις: Ιούλιος 19, 2016, 02:24:53 μμ »
προς asterix
Είναι προφανές ότι η αλλαγή στο ωρολόγιο πρόγραμμα έγινε για να μετακινηθούν ΠΕ04 από γυμνάσια σε λύκεια. Ολα τα άλλα είναι "μπούρδες". Οσο αφορά τις αποσπάσεις. Κάθε χρόνο την ίδια αγωνία και το ίδιο τρέξιμο. Η δική μας όμως απάντηση συνάδελφε στην θύελλα που βλέπαμε να έρχεται ποια ήταν; Θα σου πως εγώ. Οχι μόνο η αποχή μας από κάθε είδους αγώνα (απεργία, πορεία, ενημέρωση κοινωνίας), αλλά βάζαμε και διαγωνίσματα σε μέρες απεργίας. Στο σχολείο μου οταν υπήρχε γενική απεργία της ΓΕΣΕΕ ΑΔΕΔΥ ΟΛΜΕ ΔΟΕ οι μισοί συνάδελφοι το έπαιρναν χαμπάρι επειδή αναγκάζοταν να έρθουν στις 8.15. Οι άλλοι μισοί (που κι αλλιώς θα έρχοταν 8.15) το μάθαιναν την άλλη ημέρα ή δεν το μάθαιναν ποτέ.

θα μου πεις, η απεργία λύνει το πρόβλημα ή απλά είναι χάσιμο χρημάτων; Η απάντηση δεν βρίσκεται στο αν θα κάναμε απεργία αλλά στο αν γνωρίζαμε ότι υπάρχει απεργία. Η αδράνεια σε όλο της το μεγαλείο.

656
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 08:41:38 μμ »
Ευχαριστώ.
Αν παραμενει ή όσι η  εγκύκλιος σε ισχύ είναι ένα πρόβλημα με δεδομένο ότι αναφέρεται σε ένα ΦΕΚ που έχει καταργηθεί με το ΦΕΚ των αναθέσεων του 2016. Υπάρχει όντως ένα πρόβλημα νομοθετικής σαφήνειας στο ποιος προηγείται στην Β ανάθεση. Εγώ δεν έχω βρει κάτι σαφές εκτός του ότι " ο διευθυντής προτείνει την ανάθεση μαθημάτων και τμημάτων με βάση την κείμενη νομοθεσία και ο σύλλογος αποφασίζει" Αλλά αυτό περιέχει την ψηφοφορία από τον σύλλογο.Κάτι τέτοιο κάνει τους συλλόγους ανω κατω. Την τελική απόφαση σε περίπτωση διαφωνίας παίρνει ο διευθυντής με τον σύμβουλο. Αλλά τι εννοούμε διαφωνια; Ποιος απο τους δύο αποφασίζει ο διευθυντής ή ο σύμβουλος; Θα μπορούσαμε να πούμε ο σύμβουλος. Όμως ο σύμβουλος δεν είναι προϊστάμενος του διευθυντή για να υπερισχύσει η ψήφος του.
Βλέπεται πράγματα που τα θεωρούμε δεδομένα (επειδή έτσι τα βρήκαμε) δεν είναι. Και τώρα με  την μείωση των ωρών βγαίνουν στην επιφάνεια.

657
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 07:56:03 μμ »
Προς αρχάγγελο
Όσα γράφεις τα γνωρίζω. Αν βρεις ότι το άρθρο 14 του ΠΔ 100/97 αναφέρει αυτό που έχεις με bold τότε θα έχεις προσφέρει μία σημαντική υπηρεσία στον κλάδο αλλά και στους εκπαδευτικους γενικότερα (το λέω αλήθεια χωρίς ίχνος ειρωνίας). Θα έχεις βοηθήσει να λυθούν πολλά προβλήματα τον Σεπτέμβριο.  Επειδή εγώ δεν έχω δει κάτι τέτοιο να αναφέρετε με σαφήνεια σε κανένα άρθρο (ειδικότερα στο 14/100/97). Βρες το στο internet και αν είναι ετσι γράψε και πάλι για να το δω και εγώ ή περασέ το σαν φωτο για να το δω και εγώ.
Η αλφαβητα πολλές φορές αναφέρει τον τρόπο με τον οποίο αυτός που γράφει το άρθρο καταλαβαινει την νομοθεσία και όχι την ίδια την νομοθεσία.
Σε ευχαριστώ και περιμένω απάντηση.
προς loumbago
Το ίδιο ξέρω και εγώ. Τι απαντάμε όμως σε κάποιον που θα πεί το αυτονόητο; "Το συγκεκριμένο άρθρο παρακαλώ". Μπορούμε να του απαντήσουμε " μα έτσι γίνεται. Το ξέρουν όλοι. Ρώτα και το ΠΥΣΔΕ" Αυτός θα ξαναπεί " το συγκεκριμένο άθρο παρακαλώ". 'Οπως έχει ζητήσει για παρόμοιο θέμα από διευθυντή σχολείου η σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης "δείξτε μου το άρθρο και εγώ υπογράφω το πρόγραμμα με β ανάθεση στον παλαιότερο".
Επειδή "έχω καεί από το χυλό φυσάω και το γιαούρτι". Γι αυτό με βλέπεις να φωνάζω "την νομοθεσία"
Αν και ξαναλέω το θέμα δεν αφορά άμμεσα εμένα.

658
Υπηρεσιακές μεταβολές / Απ: Β ανάθεση. Ποιος;
« στις: Ιούλιος 18, 2016, 05:47:17 μμ »
προς Loumbago.
Ευχαριστώ για απάντηση.
Δύο ερωτήσεις
α) Για την παλαιότητα υπάρχει κάποια νομοθεσία που να το αναφέρει με σαφήνεια;
β) Εφόσον παρουσιάστηκαν την ίδια χρονιά τα μόρια δεν παίζουν ρόλο;
Υπάρχει νομοθεσία; Γνωρίζεις κάτι ή αναφέρεσε στο τι ισχύει άτυπα σε όλα τα σχολεία; Αν ξέρεις νομοθεσία γράψτη για να την βρω και εγώ.

Σελίδες: 1 ... 4546474849

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160914
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 768
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 762
Σύνολο: 773

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.067 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.