645
Υπηρεσιακές μεταβολές / Νέα καθήκοντα σχολικών συμβουλων. Τι ακριβώς;
« στις: Ιούλιος 22, 2016, 09:06:53 πμ »
Συνάδελφοι
Ασχολούμαστε πολύ με το ποιος προηγειται (αναθέσεις -υπεραριθμίες κλπ) και γιατί και ξεχάσμε μερικές λεπτομέρειες που έχουν μεγάλη σημασία.
Μιλάω για τα νέα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων που ισχύουν με το ΦΕΚ 29195/ΓΔ4/19-22016.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση στα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων προστίθεται η εξής παράγραφος
Οι
αρμόδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτε−
ροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν εγγράφως προς το
οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ) τρόπους
αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκ−
παιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό
προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».
Εμένα μου δημιουργούνται μερικά ερωτήματα :
α) Τι ακριβώς σημαίνει "προτείνουν τρόπους εγγράφως για το πλεονάζον διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών ως προς κάλυψη των κενών";
Δηλαδή θα μάθουν οι σύμβουλοι από κάθε σχολείο πόσες ωρες πλεονάζει ο κάθε εκπαιδευτικός και στη συνέχεια θα προτείνουν στο ΠΥΣΔΕ ένα συγκεκριμένο σχολείο που θα πρέπει να πάει για συπλήρωση με βάση τα κενά που θα σας δώσουν ή θα κάνουν μία γενική εισήγηση;
β) Με ποια κριτήρια θα προτείνουν για συμπλήρωση τον ένα εκπαιδευτικό στο Α σχολείο τον άλλο στο Β κ.ο.κ. Μόνο με βάση τις ώρες που πλεονάζει και τα κενά ώστε να "κουμπώσει" ή θα υπάρχουν και άλλα;
γ) Τα ΠΥΣΔΕ θα εφαρμόσουν εφέτος της διαδικασία των δηλώσεων προτίμησης για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουγικά κενά ή θα ενεργήσουν μόνο με βάση την εισήγηση των συμβούλων ώστε να τελειωνουν γρήγορα; Με απλά λόγια ο εκπαιδευτικός θα έχει κάποια άποψη για το που θα τοποθετηθεί; Σε ποιο ποσοστό θα ισχύει η εισήγηση τους στο ΠΥΣΔΕ;
δ) Το άρθρο στο ΦΕΚ ισχύει μόνο για όσους εκπαιδευτικούς συμπληρώνουν ωράριο ή και όσους είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και προσωρινά τοποθετημένοι σε κάποιο σχολείο;
ε) ποιος σύμβουλος θα κάνει αυτή τη δουλεία για κάθε σχολείο; Ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης ή ο σύμβουλος κάθε ειδικότητας; Δηλαδή αν ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης είναι ΠΕ01 θα προτείνει που θα διατεθεί ο ΠΕ03 του κάθε σχολείου;
Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες ας γράψει.
Το θέμα φαίνεται αλλά δεν είναι απλό αν σκεφτεί κανείς και το τι σύμβουλοι κυκλοφορούν ανα την Ελλάδα.
Ασχολούμαστε πολύ με το ποιος προηγειται (αναθέσεις -υπεραριθμίες κλπ) και γιατί και ξεχάσμε μερικές λεπτομέρειες που έχουν μεγάλη σημασία.
Μιλάω για τα νέα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων που ισχύουν με το ΦΕΚ 29195/ΓΔ4/19-22016.
Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση στα καθήκοντα των σχολικών συμβούλων προστίθεται η εξής παράγραφος
Οι
αρμόδιοι Σχολικοί Σύμβουλοι Πρωτοβάθμιας και Δευτε−
ροβάθμιας Εκπαίδευσης προτείνουν εγγράφως προς το
οικείο υπηρεσιακό συμβούλιο (ΠΥΣΠΕ/ ΠΥΣΔΕ) τρόπους
αξιοποίησης του πλεονάζοντος διδακτικού ωραρίου εκ−
παιδευτικών ως προς την κάλυψη κενών σε διδακτικό
προσωπικό, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις».
Εμένα μου δημιουργούνται μερικά ερωτήματα :
α) Τι ακριβώς σημαίνει "προτείνουν τρόπους εγγράφως για το πλεονάζον διδακτικό ωράριο των εκπαιδευτικών ως προς κάλυψη των κενών";
Δηλαδή θα μάθουν οι σύμβουλοι από κάθε σχολείο πόσες ωρες πλεονάζει ο κάθε εκπαιδευτικός και στη συνέχεια θα προτείνουν στο ΠΥΣΔΕ ένα συγκεκριμένο σχολείο που θα πρέπει να πάει για συπλήρωση με βάση τα κενά που θα σας δώσουν ή θα κάνουν μία γενική εισήγηση;
β) Με ποια κριτήρια θα προτείνουν για συμπλήρωση τον ένα εκπαιδευτικό στο Α σχολείο τον άλλο στο Β κ.ο.κ. Μόνο με βάση τις ώρες που πλεονάζει και τα κενά ώστε να "κουμπώσει" ή θα υπάρχουν και άλλα;
γ) Τα ΠΥΣΔΕ θα εφαρμόσουν εφέτος της διαδικασία των δηλώσεων προτίμησης για συμπλήρωση ωραρίου σε λειτουγικά κενά ή θα ενεργήσουν μόνο με βάση την εισήγηση των συμβούλων ώστε να τελειωνουν γρήγορα; Με απλά λόγια ο εκπαιδευτικός θα έχει κάποια άποψη για το που θα τοποθετηθεί; Σε ποιο ποσοστό θα ισχύει η εισήγηση τους στο ΠΥΣΔΕ;
δ) Το άρθρο στο ΦΕΚ ισχύει μόνο για όσους εκπαιδευτικούς συμπληρώνουν ωράριο ή και όσους είναι στη διάθεση ΠΥΣΔΕ και προσωρινά τοποθετημένοι σε κάποιο σχολείο;
ε) ποιος σύμβουλος θα κάνει αυτή τη δουλεία για κάθε σχολείο; Ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης ή ο σύμβουλος κάθε ειδικότητας; Δηλαδή αν ο σύμβουλος παιδαγωγικής ευθύνης είναι ΠΕ01 θα προτείνει που θα διατεθεί ο ΠΕ03 του κάθε σχολείου;
Αν ξέρει κανείς λεπτομέρειες ας γράψει.
Το θέμα φαίνεται αλλά δεν είναι απλό αν σκεφτεί κανείς και το τι σύμβουλοι κυκλοφορούν ανα την Ελλάδα.