Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - kokkino_mpaloni

Σελίδες: 1 ... 567
85
Και να εισαι σιγουρος αν ήταν 500 μέλη η συνδρομή θα ήταν πολύ λιγότερη.
Δεν είναι κλειστό κλαμπ. Σε οποίο συλλογο και να γραφτείς έχει εξοδα και δίνεις συνδρομή. Μάλλον δεν έχεις συμμετάσχει σε κάποιο συλλογο ποτέ.
Τα παραστατικά τα βλέπουν ολα τα μέλη του συλλόγου αν τα ζητησουν. Αν εισαι μέλος θα τα δεις. Εσυ τα παραστατικά σου τα δείχνεις στο μανάβη σου;
Δεν αντέχω άλλο τι θα ακούσω πάλι σήμερα. Καλή σας μέρα.

Μα για να γίνεις μέλος πρέπει να πληρώσεις πρώτα 15 ευρώ! Τι μετά αν γραφτούν 500 μέλη σου γίνεται επιστροφή;
Επίσης αυτός δεν είναι σύλλογος χορού ή κάτι τέτοιο, έχει σχέση με συλλογικό αγώνα για αξιοπρεπή δικαιώματα στην εργασία. Δεν ξέρω οι μόνιμοι συνάδελφοι πληρώνουν για να εγγραφούν στο συνδικαλιστικό τους όργανο;

86
Αν θες ρωτά ένα δικηγορο που έχει αναλάβει τις υποθέσεις ενός συλλόγου ποσά παίρνει.
Και αν θες πιο αναλυτικά να σου εξηγήσει τα έξοδα του συλλόγου ο ταμίας δεν  έχει πρόβλημα.
Θα καταλάβεις ότι τα παιδιά βάζουν από τη τσέπη τους.
Ρώτησες και δεν σιυ απάντησε κάποιος από το συλλογο;

Αλλά γιατί να μη πληρώνουμε όταν χρειαστεί να βάλουμε δικηγόρο και τα παραστατικά να μπορούμε να τα βλέπουμε στο ίντερνετ; Πρέπει να κάνουμε κάτι συλλογικά αλλά θεωρώ ότι πρέπει οι διαδικασίες να είναι ξεκάθαρες για να είναι αποδεκτές από όλους. Έτσι θα υπάρχει συλλογικότητα. Αν λειτουργεί ένας σύλλογος σαν ένα είδος κλειστού κλαμπ θα υπάρχει γκρίνια και διστακτικότητα.

87
Αν υπάρχει σύλλογος και αποφαςιστεί ομόφωνα από όλους τους ωρομισθιους για τις αξιολογήσεις ναι γίνεται. Δεν μπορείς να πας Εσυ μόνος σου να πεις δεν δίνω αξιολογήσεις και ο άλλος συνάδελφος να δώσει.
Αυτές οι κινήσεις γίνονται συλλογικά ή καθόμαστε στα αυγά μας.
Δεν γίνεται 100 ατομα να αποφασίσουν κάτι και οι άλλοι να ακολουθήσουν άλλο δρόμο και να βγουν 100 τα κορόιδα της υπόθεσης.

Συμφωνώ μαζί σου.
Συμφωνώ ότι πρέπει να γίνει δυνατός σύλλογος.
Στον σύλλογο που υπάρχει όμως πρέπει να πληρώσω 15 ευρώ για να γίνω μέλος.  Δηλαδή ποιο είναι το νόημα αυτής της συνδρομής; Αν γίνει ένας δυνατός σύλλογος με 500 άτομα, =15*500=7500 ευρώ. Αυτά τα λεφτά πού πάνε και ποιος τα διαχειρίζεται; Ξεκάθαρα πράγματα χρειάζονται. Αλλιώς δεν μπορεί να υπάρξει συλλογικότητα.

88
Καλημέρα συνάδελφε,
σε ευχαριστώ για την απάντηση.
Υπάρχουν σχολεία που δεν πήραν παράταση γι αυτό το λόγο όμως. Χάνονται ώρες και θέσεις. Δεν φτάνουν οι αποσπάσεις με το κιλό, τώρα κάνουν και μαθήματα τα οποία δεν έχουν ως δευτερη ανάθεση.

Σε αυτό το θέμα γιατί να μην υπάρξει ομόνοια?
Αφού οι ωρομίσθιοι χάνουν όλοι ώρες από αυτό. Και νομίζω ότι έχει αρχίσει και γίνεται λίγο επιδημία.

Γι αυτό ρωτάω, εάν είναι παράνομο ή όχι. Υπάρχει κάποια διάταξη που να το δικαιολογεί??
Υπάρχει ΣΔΕ με 2 αποσπασμένους και έβγαλαν όλη τη χρονιά έτσι και δεν πήραν και παράταση. Και μιλάμε για γνωστικά αντικείμενα που πουθενά δεν υπάρχουν ως δεύτερη ανάθεση.

Γενικά νομίζω πως αν όντως δεν σοβαρευτούμε εμείς που έχουμε δουλέψει στα ΣΔΕ, του χρόνου θα μείνουμε απλά παγωτά από μια ανακοίνωση που θα λέει ότι θα πάρει αναπληρωτές από τον πίνακα, για ΟΤΙ κενό έχει μείνει.

Πρέπει να μπουμε στο σύλλογο συνάδελφοι. Δεν γίνεται να παλευουν 2-3 για όλη την Ελλάδα.

Κανονικά δεν γίνεται. Και να πιστέψουμε ότι αυτοί οι αποσπασμένοι έκαναν διπλάσιες και τριπλάσιες ώρες από το ωράριο τους;
Επίσης αν καταλάβατε, ορισμένα ΣΔΕ, βγάζουν Γραμματισμούς ότι έχουν διδαχθεί από εθελοντές. Γιατί σε κανένα ΣΔΕ δεν υπάρχουν αποσπασμένοι από όλες τις ειδικότητες. Όμως υπάρχουν αρκετά ΣΔΕ που οι διευθυντές δήλωσαν ότι έχουν γίνει όλοι οι Γραμματισμοί κανονικά (και αυτά τα ΣΔΕ δεν πήραν παράταση). Εγώ ξέρω για 3 ΣΔΕ ότι αρκετοι Γραμματισμοί δηλώθηκαν  στο υπουργείο ότι έχουν γίνει και τους δίδαξαν εθελοντές. Αυτοί λοιπόν που τους δίδαξαν, ας κάνουν την αξιολόγηση για το α' τετράμηνο τουλάχιστον. Είναι νόμιμο να γίνει κάτι τέτοιο;
Υπάρχουν πάρα πολλά θέματα και η όλη κατάσταση είναι έξω από κάθε λογική και σοβαρότητα.

89
Εδώ μιλάμε για ωρομίσθιους - αυτό που λες μπορεί να εφαρμοστεί για συμπλήρωση ωραρίου Μόνιμων!

Όσο για το βαθμό (επί)γνωσης: είμαι 10 χρόνια στα ΣΔΕ!

Φυσικά, δεν διεκδίκησα ποτέ το ..αλάθητο - υπάρχουν οι επίσημοι φορείς να αποτανθείτε!

Το forum έχει νόημα της ανταλλαγής των πληροφοριών, γνώσεων & εμπειριών που ο καθένας (πάντα καλοπροαίρετα!) διαθέτει & ενημερώνει / απαντάει σε συναδέλφους!

Δεν είπα ότι δεν ξέρεις από ΣΔΕ. Πιθανόν να μην γνωρίζεις αυτή την περίπτωση.
Είπα ότι γνωρίζω καλά 2 περιπτώσεις ωρομισθίων που δούλευαν σε 2 σχολεία για να συμπληρώσουν το ωράριο τους.
Σύμφωνα με τις προηγούμενες αλλά και την τωρινή προκήρυξη κάτι τέτοιο ΔΕΝ απαγορεύεται.
Παράγραφος Γ της της υπ’ αριθμ. 660/3/6138/14-2-2017 Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.:
"Η ανάθεση διδακτικών ωρών στο εκπαιδευτικό προσωπικό, θα γίνεται για το σύνολο των διαθέσιμων ωρών (και μέχρι του ορίου των είκοσι (20) διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως συνολικά), ανά ειδικότητα και ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ΣΔΕ. "
Δεν λέει πουθενά να καλύψεις με ένα ΣΔΕ αποκλειστικά μέχρι 20 ώρες.
Απλά τους βολεύει να κάνουν έτσι τις αναθέσεις για να τελειώνουν γρήγορα.

Είναι πολύ σοβαρό θέμα να αντιδράσουμε για ένα δίκαιο σύστημα για τις αναθέσεις ωρών όπως προβλέπεται από την προκήρυξη.  Δηλαδή, γίνεται ο διαγωνισμός με κάθε λεπτομέρεια και 5000 χαρτιά για να υποβάλεις, και στο τέλος στην ανάθεση ωρών δεν υπάρχουν κανόνες.  Ειδικά φέτος πρέπει να έχεις ΚΑΙ πολύ τύχη για να πάρεις κάποιες ώρες. Είναι δημόσιος διαγωνισμός και ο καθένας δικαιούται να πάρει τις ώρες τους ανάλογα με την σειρά του στον πίνακα, όχι ανάλογα με το τι δήλωσε ο άλλος και πόσο τυχερός ήταν στους συνδυασμούς!! Τζόκερ κατάντησε η κατάσταση.
Δεν ξέρω αν είμαι εγώ μόνο που τα βλέπει έτσι, αν γινόταν κάτι τέτοιο στους πίνακες της δευτεροβάθμιας θα γινόταν χαμός.
Συμφωνώ ότι πρέπει να αντιδράσουμε.

90
ποτέ δεν γινόταν αυτό! - μόνο σε ειδική περίπτωση ζητούσε το ΙΝΕΔΙΒΙΜ από εκπαιδευτές άλλων ΣΔΕ να καλύψουν κενές θέσεις όμορων ΣΔΕ, όταν είχαν εξαντηθεί οι λίστες (πχ από παραιτήσεις ή όταν όλοι δήλωναν απαρέσκεια)!

Δεν έχεις δίκιο. Εγώ ξέρω 2 περιπτώσεις διαφορετικών ατόμων σε ΣΔΕ, όχι έχω ακούσει, γνωρίζω.
Επίσης είναι κάτι στάνταρντ στην δευτεροβάθμια. Οι συνάδελφοι δουλεύουν σε 2 και 3 σχολεία για να κλείσουν το ωράριό τους.

91
Του προτείνουν μόνο τις ώρες της 1ης ΔΙΑΘΕΣΗΜΗΣ επιλογής του [πχ αν στην 1η του επιλογή, η θέση είναι κλειστή λόγω αποσπασμένου μόνιμου, τότε του δίνουν τις ώρες ΜΟΝΟ της επόμενης επιλογής του κ.ο.κ.]

Όμως για να κλείσεις το επιτρεπόμενο ωράριο των 20 ωρών, κανονικά μπορείς να επιλέξεις και ένα άλλο ΣΔΕ.
Τουλάχιστον έτσι γινόταν μέχρι και πέρυσι. Η φετινή προκήρυξη δεν αναφέρει ότι πρέπει να πάρεις μόνο τις ώρες της 1ης Διαθέσιμης Επιλογής σου. Στην παραγράφο Γ της πρόσκλησης αναφέρεται: "Η ανάθεση διδακτικών ωρών στο εκπαιδευτικό προσωπικό, θα γίνεται για το σύνολο των διαθέσιμων ωρών (και μέχρι του ορίου των είκοσι (20) διδακτικών ωρών εβδομαδιαίως συνολικά), ανά ειδικότητα και ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ΣΔΕ. " Δεν λέει πουθενά οι 20 διδακτικές να είναι σε ένα ΣΔΕ.

92
Συμφωνώ με αυτά που λέτε. Είναι θέμα αξιοπρέπειας και πόσο σοβαροί είμαστε τελικά στην δουλειά μας. Είναι αδύνατο να  κάνουμε αξιολόγηση μέσα σε 1,5 μήνα. Και πρόκειται για απολυτήριο Γυμνασίου που δίνει επαγγελματικά δικαιώματα τελικά.

93
Όπως έδωσε τη συγκατάθεση του πέρυσι.
Ακούστε συνάδελφοι, εσείς μπορεί να είστε καινούριοι, αλλά αυτοί που έχουν δουλέψει χρόνια το έχουν ξαναδει το έργο.

Ποιός θα τα κάνει αυτά που λέτε??

Εδώ ο σύλλογος ειναι τρεις κ ο κούκος.

Για τα βασικά δεν υπάρχει αντίδραση και θα γίνει και πανελληνια άρνηση αξιολοόγησης?

Έχετε μπει ποτέ σε ΣΔΕ???

Θα λέει η υπουργική απόφαση  δώστε αξιολογήσεις, θα λεει ο διευθυντής δώστες αξιολογήσεις, ο κακομοίρης ο εκπαιδευόμενος που έχει κάνει το πλάνο του και δουλεύει σαν το σκύλο με 3 παιδιά και δάνεια και το χρειάζετε και εσείς από μόνοι σας θα λέτε όχι εγώ δε σου δίνω??!!
Καλό!!!

Τα χουμε ξαναπει αυτά 100 φορές.

Μόνο οι ωρομίσθιοι θέλουν να κάνουν μάθημα τον Ιούλιο. Κανέναν δεν αφορά όμως τι θέλουν οι ωρομίσθιοι. Και πέρυσι θελανε οι ωρομισθιοι και με το θέλω μεινανε.

Για να κάνεις μάθημα πρέπει να έχεις 1)εκπαιδευόμενους 2) διυεθυντη.

Αμα τα βρείτε εσεις αυτά Ιούλιο, να μου το πειτε και μενα.

Πολύ δραματικά τα περιγράφεις τα πράγματα. "Πανελλήνια Άρνηση αξιολόγησης" μου άρεσε η ορολογία, έχει τρόμο και σασπενς. Στην πραγματικότητα καλούμαστε να δικαιολογήσουμε το αυτονόητο, ότι είναι αδύνατο να αξιολογήσεις μέσα σε ένα μήνα.
Όσο για τον "κακομοίρη τον εκπαιδευόμενο" όπως αναφέρεις, αν ξέρεις από ΣΔΕ, δεν είναι αυτό το προφίλ που περιγράφεις.
Τελικά, όπως φαίνεται από την κατάσταση για να κλείσει το σχολικό έτος στα ΣΔΕ χρειάζονται:
1) Ωρομίσθιοι
Αλλιώς σιγά μην έβγαζαν προκήρυξη για προσλήψεις τον Μάιο. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε.

94
Προκύπτουν όμως κάποια σοβαρά θέματα σχετικά με την αναπλήρωση των ωρών.
- πώς ένας ωρομίσθιος που αναλαμβάνει τώρα σε ένα σχολείο να δώσει την συγκατάθεσή του  για να πάρουν απολυτήριο οι του Β' κύκλου μέσα Ιουνίου; Την στιγμή που οι περισσότεροι που ασχολούμαστε με τα ΣΔΕ ξέρουμε πως και ο περσινός  τους Α' κύκλος  ήταν επίσης αρκετά κουτσουρεμένος (από Μάρτη). Δηλαδή χρειάζεται νόμος για το προφανές, ότι δεν έχει καλυφθεί η προβλεπόμενη ύλη 1 έτους σε 1 μήνα; Και τελικά είναι και ηθικό ζήτημα για έναν δάσκαλο. Δεν είναι υπεύθυνη στάση να τους ξεπετάξουμε και να βολευτούμε όλοι.
- πώς ένας διευθυντής δάσκαλος επιθυμεί να υπάρξει αυτή η κατάσταση της γενικής κοροϊδίας, από την οποία μάλλον αναστατώνεται το καλοκαίρι των αποσπασμένων εκπαιδευτικών, των οποίων βεβαίως η απόσπαση σε ένα σχολείο χωρίς σταθερό προσωπικό ήταν επιλογή τους.  Επίσης δεν απαιτούνται από αυτούς επιπλέον ώρες διδασκαλίας, καθώς ο γραμματισμός που διδάσκουν έχει διδαχθεί κανονικά από την αρχή του χρόνου κι έτσι δεν θα είναι στο πρόγραμμα για να διδάξουν επιπλέον ώρες. Από την άλλη, οι ωρομίσθιοι που θα πάνε τώρα, απ' όσο γνωρίζω εγώ τουλάχιστον, έχουν Ανάγκη να δουλέψουν και Ιούλιο έτσι όπως ήρθαν τα πράγματα.
- όσο για τους μαθητές, το κατά πόσο θα ωφεληθούν ουσιαστικά από μία εκπαδευτική διαδικασία μπάχαλο νομίζω δεν χρειάζονται σχόλια.
Όχι ότι οι προτάσεις που έγιναν για αναπλήρωση των ωρών είναι η τέλεια λύση. Μόνο ένα μήνυμα ότι δεν γίνεται να τα έχουμε όλα και πρέπει όλοι να κάνουμε μία προσπάθεια. Αν υπάρχουν άλλες προτάσεις να πέσουν στο τραπέζι, αλλά εγώ τουλάχιστον, αν δουλέψω τελικά σε ΣΔΕ, αισθάνομαι στενάχωρα να υπογράψω για απολυτήρια μέσα Ιουνίου.

95
Εγώ από την προκήρυξη δεν καταλαβαίνω οτι χρειάζεται συνάφεια στη διδακτική εμπειρία.  Γιατί η " έρευνα ή συμμετοχή σε ερευνητικά κέντρα ή προγράμματα" τι συνάφεια μπορεί να να έχει με το αντικείμενο. Ειδικά η "έρευνα" που αναφέρει.
Στην προκήρυξη αναφέρει στο πρώτο μέρος ότι η προϋπηρεσία υπολογίζεται σε έργα συναφή με το αντικείμενο, αλλά μετά στην επόμενη σελίδα υπάρχουν οι "Ειδικές Περιπτώσεις" που είναι άλλη παράγραφος και περιλαμβάνει την "Ερευνα/ερευνητικά προγράμματα" και την "Διδακτική εμπειρία". Στις "Ειδικές Περιπτώσεις" είναι και οι ασκούμενοι δικηγόροι που επίσης μπορεί να αμφισβητηθεί η συνάφεια με το αντικείμενο Γραμματέας Δικαστηρίων. Αλλά και τελικά, ποια διδακτική εμπειρία μπορεί να έχει συνάφεια με το αντικείμενο; θα έπεφταν οι ενστάσεις βροχή... Έτσι καταλαβαίνω.

Σελίδες: 1 ... 567

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160910
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 642
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 4
Επισκέπτες: 639
Σύνολο: 643

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.06 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.