Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - karaba

Σελίδες: 12
1
ναι δεν είναι προαπαιτούμενη η πιστοποίηση για τους μόνιμους, ναι οι περισσότεροι έχουν πιστοποίηση. Υπάρχουν (σαφώς πολύ λιγότεροι ποσοστιαία σε σχέση με τους μόνιμους) ωρομίσθιοι εκπαιδευτές χωρίς πιστοποίηση. Δεν επιμένω σε κάτι, αυτό που έκανα είναι να πω τι έχω δει να συμβαίνει και όχι να το κρίνω. Πίστεψέ με ότι αν αρχίσω να γράφω για δυσλειτουργίες των σχολείων είναι πιθανό ακόμη κι εσύ να εκπλαγείς. Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που έγραψαν οι υπόλοιποι, απλά προσπάθώ να εξηγήσω ότι μερικά γεγονότα (πχ κάποιες ώρες μη συμπληρωσης υποχρεωτικού ωραρίου) είναι μικρής σημασίας και μπορεί να είναι ευεργετικά για τη λειτουργία του σχολείου. Αν θέλετε να αρχίσουμε όλοι μαζί τους  περήφανους αφορισμούς του πληκτρολογίου οκ ;) καλή συνέχεια σε όλους 

2
Οι περισσότεροι μόνιμοι είναι εκπαιδευτές ενηλίκων και σε πληροφορώ ότι πολλοί ωρομίσθιοι δεν είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων. Τώρα σε ό,τι αφορά την απόδοση του καθενός, το ποσοστό του ωραρίου που χάνεται κλπ σου είπα ότι σε ένα σχολείο είναι σημαντικό να υπάρχουν κάποιοι μόνιμοι που θα μπορούσαν να αναλάβουν ένα κομμάτι γραμματειακής - διοικητικής δουλειάς. Αυτό όχι για να κάθονται ο διευθυντής και ο υποδιευθυντής αλλά γιατί σε κάποιες περιόδους η δουλειά δε βγαίνει από τους δυο. Τώρα αν θες να δούμε την όψη της κακοδιαχείρησης άστο. Φυσικά και χάνοται πολλά πολλά εκατομμύρια λόγω κακής οργάνωσης.
Εννοείται ότι όταν σου λέω τι συμβαίνει δε σημαίνει ότι το υπερασπίζομαι κιόλας, ίσα ίσα. 

3
Δλδ όλοι ωρομίσθιοι λέτε. Δυστυχώς κι αυτή η λύση, αν και δίκαιη, δε θα λειτουργούσε. Τα σχολεία με περισσότερούς μόνιμους λειτουργούν καλά. Φυσικά θα μπορούσαν να προσληφθουν αυτοί με τα περισσότερα μόρια ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου. Μου φαίνεται πολύ δίκαιο και δυστυχώς ανεφάρμοστο σε αυτή την αφρικάνική χώρα :)

4
Παιδιά οκ, δε νομίζω ότι εξυπηρετεί μια τέτοια κουβέντα. Δλδ θεωρείτε οτι αν περισσεύουν 6 ώρες θα πρέπει να πάει και σε άλλο σχολείο. Δυο ειναι τα ζητηματα. Καταρχήν για το σχολείο, το οποίο ως οργανισμός έχει ανάγκη στελεχών, θα είναι ζημιά. Μια ζημιά που κατά τη γνώμη μου καλό είναι να μη γίνει και αυτές οι 6 ώρες να δοθούν σε έναν αναπληρωτή.
Το δέυτερο έχει να κάνει με το γνωστό θέμα του πόσο ευνοημένοι είναι ο μόνιμοι κ.ο.κ. Ως μόνιμος που είμαι θα πω ότι αυτή είναι η αλήθεια. Ένας μόνιμος εκπαιδευτικός είναι σε σαφώς πλεονεκτική θέση σε σχέση με έναν αναπληρωτή ή ωρομίσθιο. Δεν είναι όμως οι 5 ώρες που κάνουν την ουσιαστική διαφορά. Ένας εκπαιδευτής ενηλίκων (μόνιμος ) που κατανοεί το ρόλο του και είναι επαγγελματίας θα εκμεταλευτεί αυτές τις ώρες για το καλό του σχολείου (εξατομικευμένες, μικρά πρότζεκτ κ.ά. ). Τώρα κάποιος που είναι αδιάφορος (μόνιμος) ή και προκλητικά αδιάφορος ακόμη και 50 ώρες τη βδομάδα να κάνει μάθημα μικρό το κέρδος για τον οργανισμό σχολείο.
Σόρυ, το παρατράβηξα ;)

5
εννοείται ότι και ο υποδιευθυντλης κάνει γραμματειακή δουλειά. Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιο είναι το θέμα πάντως... Αν κάποιος υπονοεί ότι θα έπρεπε κάποιος μόνιμος που δε συμπληρώνει ωράριο για 3 - 4 ώρες να πηγαίνει σε άλλο σχολείο, δε συμφωνώ. Μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο. Αν μιλάμε τώρα για δίωρο γραμματισμό σε σχολείο με δυο τμήματα τότε οκ να διατεθεί και αλλού. Αλλά όπως γίνονται οι τοποθετησεις πια, οι λιγότερες ώρες που μπορεί να έχει κανείς σε ένα μέσο σχολείο (4 τμήματα) είναι 15.

6
Αν δεν συμπληρώνει ωράριο ο/η συνάδερφος συνήθως βοηθάει στ ηγραμματειακή υποστήριξη των σχολείων. Όπως θα γνωρίζετε προβλέπεται γραφείο Γραμματείας στα ΣΔΕ αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω κανένα ΣΔΕ με γραμματεία. Φυσικά γνωρίζετε ότι υπάρχει πολλή γραμματειακή δουλειά που πρέπει να γίνει και σε αυτή βοηθούν κυρίως οι μόνιμοι εκαιδευτικοί (καλώς κατά τη γνώμη μου). Άλλες απορίες?

7
καλησπέρα σε όλους
προφανώς κάλεσαν κάποιους εκπαιδευτές και στη συνέχεια θα καλούνται οι υπόλοιποι
λογικά μες στη βδομάδα να περιμένετε νέες κλήσεις
καλή δύναμη σε όσους εργαστούν

9
λοιπόν, αυτό που ισχύει (με βάση αυτά που εγώ ξέρω) είναι ότι καθυστερεί η έγκριση του τεχνικού δελτίου και όχι ότι αποφασίστηκε η μη ένταξη στο ΕΣΠΑ. Επειδή το φόρουμ αυτό αποτελεί για πολλούς απο μας και πηγή πληροφόρησης, ας προσέχουμε τις πληροφορίες που μεταφέρουμε. Δε λέω ότι όλα θα πάνε καλά αλλά αυτή τη στιγμή δεν ισχύει ότι τα ΣΔΕ είναι εκτός ΕΣΠΑ, σύμφωνα με τους υπεύθυνους....
Καλή συνέχεια σε όλους και με το καλό να λειτουργήσουν επιτέλους τα σχολεία μας   

10
Σωστά
γι αυτόν ακριβώς το λόγο ρωτάω αν κανείς ξέρει κάτι το οποίο να μην είναι εικασία αλλά πληροφορία

11
καλησπέρα
ακριβώς επειδή συμβαίνουν όλα αυτά που αναφέρετε, μου φαίνεται περίεργο το να έχει παρθεί κάποια οριστική απόφαση. Έχετε κάποια ενημέρωση που εγώ δεν έχω αν και κάθε δυο μέρες μιλάω με ινεδιβίμ και γγδβμνγ;
τώρα το να υπονοείτε ότι είμαι "βολεμένος" με αυτή την άθλια κατάσταση είναι τουλάχιστον άκομψο, καθώς μου μεταφέρετε μάλλον μια κακή εικόνα που έχετε για τους διευθυντές βλεποντάς τους απένναντί σας. Εγώ πάντως σας θεωρώ απλά συνάδερφο με ό,τι αυτό σημαίνει

12
δεν έχει εγκριθεί τεχνικό δελτίο αλλά υποτίθεται ότι είναι υπό έγκριση, ξέρει κάποιος να μας πει με σιγουριά τι συμβαίνει;

13
Καλημέρα. Το ότι τα ΣΔΕ δεν μπήκαν στο ΕΣΠΑ απο που προκύπτει;

14
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Οκτώβριος 11, 2015, 10:40:18 μμ »
Με αυτά που διαβάζω καταλαβαίνω ότι τα σ.δ.ε. είναι σχολεία όπου ο κάθε διευθυντής κάνει ό,τι του καπνίσει (άσκοπες συνεδριάσεις, διώχνει όσους δε γουστάρει και βοηθάει να προσληφθούν όσοι γουστάρει και πολλά άλλα...). Από την άλλη υπάρχουν οι ωρομίσθιοι συνάδερφοι που είναι οι εξ ορισμού καταρτισμένοι και κατάλληλοι να διδάξουν στη δομή και οι βυσματίες μόνιμοι που έρχονται στα σχολεία και αράζουν κλέβοντας ώρες...
Η αλήθεια είναι ότι πάντα υπάρχει η πιθανότητα να συμβαίνουν και όλα αυτά αλλά ειλικρινά όσοι έχετε δουλέψει σε σδε αυτά είδατε; εγώ δε βλέπω αυτά, αντίθετα βλέπω συνεπείς και πολύ δραστήριους εκπαιδευτές αλλά και εκπαιδευτές που θεωρούν τα σδε πάρεργο ή ως επιλογή για να λουφάρουν. Όλα αυτά ανεξάρτητα με τον τρόπο απασχόλησής τους στα σχολεία...
Πάντως θα πρέπει να αποφασίσουμε κάποια στιγμή ποιοι είναι οι συνάδερφοί μας. Τα περισσότερα που διαβάζω με κάνουν να πιστεύω ότι συνάδερφος είναι αυτός με τον οποίο πρόσκαιρα έχω τα ίδια μικροσυμφέροντα... Καθόλου τιμητικό

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32750
  • Τελευταία: wwwwww
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1177498
  • Σύνολο θεμάτων: 19400
  • Σε σύνδεση σήμερα: 887
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αύγουστος 21, 2024, 05:10:38 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 783
Σύνολο: 786

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.081 δευτερόλεπτα. 30 ερωτήματα.