*

Αποστολέας Θέμα: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας  (Αναγνώστηκε 200031 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος kokkino_mpaloni

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 95
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #210 στις: Αύγουστος 31, 2018, 12:28:58 πμ »
Αν δεν συμπληρώνει ωράριο ο/η συνάδερφος συνήθως βοηθάει στ ηγραμματειακή υποστήριξη των σχολείων. Όπως θα γνωρίζετε προβλέπεται γραφείο Γραμματείας στα ΣΔΕ αλλά δυστυχώς δε γνωρίζω κανένα ΣΔΕ με γραμματεία. Φυσικά γνωρίζετε ότι υπάρχει πολλή γραμματειακή δουλειά που πρέπει να γίνει και σε αυτή βοηθούν κυρίως οι μόνιμοι εκαιδευτικοί (καλώς κατά τη γνώμη μου). Άλλες απορίες?
Ναι έχω απορίες.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εκτός από το εκπαιδευτικό έργο έχουν και διοικητικό; Γι' αυτό και προβλέπεται να κάθονται μετά τη λήξη των μαθημάτων τους στο σχολείο κάποιο χρόνο παραπάνω; Δεν ξέρω αν αυτό λέγεται "γραμματειακή υποστήριξη". Την γραμματειακή υποστήριξη την έχουν οι υποδιευθυντές γι' αυτό κι έχουν μειωμένο ωράριο διδασκαλίας. Αποκλειστικά εκπαιδευτικό έργο έχουν μόνο οι ωρομίσθιοι.

Δεν καταλαβαίνω ακριβώς ποιο είναι το θέμα πάντως... Αν κάποιος υπονοεί ότι θα έπρεπε κάποιος μόνιμος που δε συμπληρώνει ωράριο για 3 - 4 ώρες να πηγαίνει σε άλλο σχολείο, δε συμφωνώ. Μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο. Αν μιλάμε τώρα για δίωρο γραμματισμό σε σχολείο με δυο τμήματα τότε οκ να διατεθεί και αλλού. Αλλά όπως γίνονται οι τοποθετησεις πια, οι λιγότερες ώρες που μπορεί να έχει κανείς σε ένα μέσο σχολείο (4 τμήματα) είναι 15.
Επίσης έχω απορίες.
Κατ'αρχήν 3-4 ώρες είναι 20% του ωραρίου των αποσπασμένων κατά μέσο όρο που λες κι εσύ. Δεν το λες κι ασήμαντο... Φαντάσου στο 40ωρο των υπόλοιπων εργαζόμενων να έβγαζες το 20%.
Και μετά τι εννοείς ότι σε αυτές τις ώρες "μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο". Είναι υποχρέωση του να προσφέρει διοικητικό
έργο για τη σωστή λειτουργία του σχολείου. Δεν είναι επιλογή επειδή είναι καλός άνθρωπος.
Αν τελικά καταλήγει στο μέσο σχολείο με 15 ώρες εκπαιδευτικού έργου όπως λες είναι μείωση ωραρίου 29% για να είμαστε ακριβοδίκαιοι.
Δηλαδή παραδέχεσαι μία μείωση ωραρίου  29% και ρωτάς ποιο είναι το θέμα;;; Έλα μωρέ τώρα τι λέω πώς κάνω έτσι κι εγώ, σε αυτή τη χώρα ο καθένας αποφασίζει μόνος του τι ισχύει τι δεν ισχύει πόσο παραπάνω πόσο παρακάτω δεν τρέχει τίποτα. Έχουν και πρόβλημα όσοι δεν το καταλαβαίνουν.

Δεν είναι όμως οι 5 ώρες που κάνουν την ουσιαστική διαφορά. Ένας εκπαιδευτής ενηλίκων (μόνιμος ) που κατανοεί το ρόλο του και είναι επαγγελματίας θα εκμεταλευτεί αυτές τις ώρες για το καλό του σχολείου (εξατομικευμένες, μικρά πρότζεκτ κ.ά. ). Τώρα κάποιος που είναι αδιάφορος (μόνιμος) ή και προκλητικά αδιάφορος ακόμη και 50 ώρες τη βδομάδα να κάνει μάθημα μικρό το κέρδος για τον οργανισμό σχολείο.
Οι αποσπασμένοι δεν είναι εκπαιδευτές ενηλίκων. Διορίζονται ως εκπαιδευτικοί και γιαυτό δεν απαιτείται πιστοποίηση γιαυτούς όπως για τους εκπαιδευτές ενηλίκων. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
Τέλος πάντων το παράδειγμα που αναφέρεις δεν το καταλαβαίνω ή/και το θεωρώ κάπως ρετρό. Ή κάποιος κάνει τη δουλειά του ή δεν την κάνει. Και η δουλειά έχει κανόνες για να γίνει καλά. Αν δουλεύεις λιγότερες ώρες δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου.  Και είσαι το ίδιο με τον άλλο τον "προκλητικά αδιάφορο" που λες που επίσης παραβιάζει τους κανόνες και δεν κάνει την δουλειά του. Αν βασιστεί η εκπαίδευση στις τυχαίες επιλογές του καθενός "καλού" ή "κακού" καήκαμε φίλε μου.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:15:58 »

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #211 στις: Αύγουστος 31, 2018, 12:38:23 πμ »
Ναι έχω απορίες.
Οι αποσπασμένοι εκπαιδευτικοί εκτός από το εκπαιδευτικό έργο έχουν και διοικητικό; Γι' αυτό και προβλέπεται να κάθονται μετά τη λήξη των μαθημάτων τους στο σχολείο κάποιο χρόνο παραπάνω; Δεν ξέρω αν αυτό λέγεται "γραμματειακή υποστήριξη". Την γραμματειακή υποστήριξη την έχουν οι υποδιευθυντές γι' αυτό κι έχουν μειωμένο ωράριο διδασκαλίας. Αποκλειστικά εκπαιδευτικό έργο έχουν μόνο οι ωρομίσθιοι.
Επίσης έχω απορίες.
Κατ'αρχήν 3-4 ώρες είναι 20% του ωραρίου των αποσπασμένων κατά μέσο όρο που λες κι εσύ. Δεν το λες κι ασήμαντο... Φαντάσου στο 40ωρο των υπόλοιπων εργαζόμενων να έβγαζες το 20%.
Και μετά τι εννοείς ότι σε αυτές τις ώρες "μπορεί να βοηθήσει στο σχολείο". Είναι υποχρέωση του να προσφέρει διοικητικό
έργο για τη σωστή λειτουργία του σχολείου. Δεν είναι επιλογή επειδή είναι καλός άνθρωπος.
Αν τελικά καταλήγει στο μέσο σχολείο με 15 ώρες εκπαιδευτικού έργου όπως λες είναι μείωση ωραρίου 29% για να είμαστε ακριβοδίκαιοι.
Δηλαδή παραδέχεσαι μία μείωση ωραρίου  29% και ρωτάς ποιο είναι το θέμα;;; Έλα μωρέ τώρα τι λέω πώς κάνω έτσι κι εγώ, σε αυτή τη χώρα ο καθένας αποφασίζει μόνος του τι ισχύει τι δεν ισχύει πόσο παραπάνω πόσο παρακάτω δεν τρέχει τίποτα. Έχουν και πρόβλημα όσοι δεν το καταλαβαίνουν.
Οι αποσπασμένοι δεν είναι εκπαιδευτές ενηλίκων. Διορίζονται ως εκπαιδευτικοί και γιαυτό δεν απαιτείται πιστοποίηση γιαυτούς όπως για τους εκπαιδευτές ενηλίκων. Μην τα θέλουμε όλα δικά μας.
Τέλος πάντων το παράδειγμα που αναφέρεις δεν το καταλαβαίνω ή/και το θεωρώ κάπως ρετρό. Ή κάποιος κάνει τη δουλειά του ή δεν την κάνει. Και η δουλειά έχει κανόνες για να γίνει καλά. Αν δουλεύεις λιγότερες ώρες δεν κάνεις καλά τη δουλειά σου.  Και είσαι το ίδιο με τον άλλο τον "προκλητικά αδιάφορο" που λες που επίσης παραβιάζει τους κανόνες και δεν κάνει την δουλειά του. Αν βασιστεί η εκπαίδευση στις τυχαίες επιλογές του καθενός "καλού" ή "κακού" καήκαμε φίλε μου.

Συμφωνώ 100%. Σε όλα!

Γνωρίζω περίπτωση μόνιμου ο οποίος αποσπάστηκε σε σχολείο με 2 τμήματα. Δεν είναι 29% η μείωση ωραρίου αλλά πάνω από 50%. 

Αποσυνδεδεμένος karaba

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #212 στις: Αύγουστος 31, 2018, 12:56:00 πμ »
Οι περισσότεροι μόνιμοι είναι εκπαιδευτές ενηλίκων και σε πληροφορώ ότι πολλοί ωρομίσθιοι δεν είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων. Τώρα σε ό,τι αφορά την απόδοση του καθενός, το ποσοστό του ωραρίου που χάνεται κλπ σου είπα ότι σε ένα σχολείο είναι σημαντικό να υπάρχουν κάποιοι μόνιμοι που θα μπορούσαν να αναλάβουν ένα κομμάτι γραμματειακής - διοικητικής δουλειάς. Αυτό όχι για να κάθονται ο διευθυντής και ο υποδιευθυντής αλλά γιατί σε κάποιες περιόδους η δουλειά δε βγαίνει από τους δυο. Τώρα αν θες να δούμε την όψη της κακοδιαχείρησης άστο. Φυσικά και χάνοται πολλά πολλά εκατομμύρια λόγω κακής οργάνωσης.
Εννοείται ότι όταν σου λέω τι συμβαίνει δε σημαίνει ότι το υπερασπίζομαι κιόλας, ίσα ίσα. 

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #213 στις: Αύγουστος 31, 2018, 01:09:43 πμ »
Οι περισσότεροι μόνιμοι είναι εκπαιδευτές ενηλίκων και σε πληροφορώ ότι πολλοί ωρομίσθιοι δεν είναι πιστοποιημένοι εκπαιδευτές ενηλίκων.
Για να μπορεί να εργαστεί ωρομίσθιος στα ΣΔΕ πρέπει πρωτίστως να είναι πιστοποίημένος.
Για τους μόνιμους ούτε καν εξετάζεται αυτό το ενδεχόμενο.
Εδώ μιλάμε για άνεργους εκπαίδευτές ενηλίκων και εσύ μας λες για τη γραμματειακή υποστήριξη.
 το πράγμα βρωμάει από παντού. Δεν υπάρχουν λόγια για αυτή τη κατάσταση.
Αστο μη το συνεχίζεις.... Οι συνάδελφοι από πάνω στα είπαν όλα....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 13:15:58 »

Αποσυνδεδεμένος karaba

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 28
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #214 στις: Αύγουστος 31, 2018, 01:17:25 πμ »
ναι δεν είναι προαπαιτούμενη η πιστοποίηση για τους μόνιμους, ναι οι περισσότεροι έχουν πιστοποίηση. Υπάρχουν (σαφώς πολύ λιγότεροι ποσοστιαία σε σχέση με τους μόνιμους) ωρομίσθιοι εκπαιδευτές χωρίς πιστοποίηση. Δεν επιμένω σε κάτι, αυτό που έκανα είναι να πω τι έχω δει να συμβαίνει και όχι να το κρίνω. Πίστεψέ με ότι αν αρχίσω να γράφω για δυσλειτουργίες των σχολείων είναι πιθανό ακόμη κι εσύ να εκπλαγείς. Δε διαφωνώ σε κάτι από αυτά που έγραψαν οι υπόλοιποι, απλά προσπάθώ να εξηγήσω ότι μερικά γεγονότα (πχ κάποιες ώρες μη συμπληρωσης υποχρεωτικού ωραρίου) είναι μικρής σημασίας και μπορεί να είναι ευεργετικά για τη λειτουργία του σχολείου. Αν θέλετε να αρχίσουμε όλοι μαζί τους  περήφανους αφορισμούς του πληκτρολογίου οκ ;) καλή συνέχεια σε όλους 

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #215 στις: Αύγουστος 31, 2018, 10:26:14 πμ »
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός, έχω μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πιστοποίηση, επιμορφώσεις, όλο το τυπικό πακέτο δηλαδή. Αυτά με κάνουν εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό; Σαφώς πρέπει να υπάρχουν τα ίδια κριτήρια στην επιλογή μονίμων και ωρομισθίων για λόγους ισότητας και δικαιοσύνης. Όμως ούτε οι επιμορφώσεις που γίνονται μαζικά ούτε η πιστοποίηση είναι στην ουσία,  κατά τη γνώμη μου, πολύ ουσιαστικά προσόντα.  Φυσικά κάποιοι ξοδέψαμε χρόνο και χρήμα για αυτά, αλλά μην ξεχνάμε το αυτονόητο ότι απλά "λαδώσαμε" τη μηχανή με λεφτά για το κράτος και τους ιδιώτες-φορείς. Και το χειρότερο τα κριτήρια επιλογής μπορεί να αλλάζουν, όπως έγινε φέτος, ζητώντας συνεχώς περισσότερες επιμορφώσεις, άρα εξαγορά περισσότερων σεμιναριακών τίτλων και εμείς απλά να ακολουθούμε.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #216 στις: Αύγουστος 31, 2018, 10:56:35 πμ »
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός, έχω μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πιστοποίηση, επιμορφώσεις, όλο το τυπικό πακέτο δηλαδή. Αυτά με κάνουν εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό; Σαφώς πρέπει να υπάρχουν τα ίδια κριτήρια στην επιλογή μονίμων και ωρομισθίων για λόγους ισότητας και δικαιοσύνης. Όμως ούτε οι επιμορφώσεις που γίνονται μαζικά ούτε η πιστοποίηση είναι στην ουσία,  κατά τη γνώμη μου, πολύ ουσιαστικά προσόντα.  Φυσικά κάποιοι ξοδέψαμε χρόνο και χρήμα για αυτά, αλλά μην ξεχνάμε το αυτονόητο ότι απλά "λαδώσαμε" τη μηχανή με λεφτά για το κράτος και τους ιδιώτες-φορείς. Και το χειρότερο τα κριτήρια επιλογής μπορεί να αλλάζουν, όπως έγινε φέτος, ζητώντας συνεχώς περισσότερες επιμορφώσεις, άρα εξαγορά περισσότερων σεμιναριακών τίτλων και εμείς απλά να ακολουθούμε.
Δυστυχως ή ευτυχώς για κάθε θεςη εργασίας πρεπει να υπάρχουν καποια προσοντα που να αποτελούν βασικα κριτήρια απασχόλησης και οχι το κριτήρια να ειναι το βόλεμα γιατι περισσεύω ή δεν υπηρετώ στην οργανική μου γιατι ειναι μακρια. Αν το μεταπτυχιακο και το διδακτορικό εινσι αγορά προσόντων τοτε να καταργήσουμε και το βασικό πτυχιο και να προτάξουμε το ήθος και το ταλέντο του εκπαιδευτή ενηλικων ή απλα μονο την εμπειρία. Δυστυχως ή ευτυχώς ζούμε στην εποχή της πιςτοποιηςης και της εξειδίκευσης που ολοι πρεπει να το αποδείξουμε. Σημείωση:  στην ειδική αγωγή τα κριτήρια ειναι ξεκάθαρα εκει δε μπαίνει οποιος θελει. Γιατι άραγε;

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #217 στις: Αύγουστος 31, 2018, 11:01:52 πμ »
Η ειδική αγωγή δεν είναι το ίδιο με την εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτό φαίνεται από το απλό γεγονός ότι ένας μάγειρας ή μια κομμώτρια μπορεί να γίνει εκπαιδεύτρια ενηλίκων με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Η ειδική αγωγή είναι πολύ πιο περίπλοκο αντικείμενο και χρειάζεται είτε ειδικό πτυχίο ή έστω μεταπτυχιακό. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση. Το ίδιο είναι μια τάξη με ενήλικες, το ίδιο μια τάξη με αυτιστικούς διαφόρων ειδών και κατηγοριών, άτομα με σύνδρομα και χρωμοσομικές ανωμαλίες, άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες;

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #218 στις: Αύγουστος 31, 2018, 01:31:56 μμ »
Είμαι μόνιμος εκπαιδευτικός, έχω μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πιστοποίηση, επιμορφώσεις, όλο το τυπικό πακέτο δηλαδή. Αυτά με κάνουν εξ ορισμού καλύτερο εκπαιδευτικό;

Αν εξαιρέσουμε το "μόνιμο" όλα τα υπόλοιπα είναι κριτήρια που τυπικά, ναι, σας κάνουν καλύτερο εκπαιδευτικό. Δείχνουν ότι αν και μόνιμη, επιθυμείτε να εξελίσσεστε και να γίνετε όλο και καλύτερη. Εννοείται ότι τα προσόντα σας δεν είναι εγγύηση για την ποιότητα του έργου που προσφέρετε. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα πχ. κάποιος να επιλέξει τα ΣΔΕ για να έχει περισσότερο χρόνο για να ασχοληθεί με ένα μεταπτυχιακό ή διδακτορικό και να παραμελήσει το σχολείο. Μια αξιολόγηση το χρόνο (από ειδικούς) θα μπορούσε κάτω από ορισμένες συνθήκες να εξασφαλίσει ποιότητα στην εκπαίδευση γενικά αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Η πραγματικότητα είναι ότι προς το παρόν, όπως λέει και ο συνάδερφος bomb, τα τυπικά προσόντα εκπαιδευτών και εκπαιδευτικών είναι ο μοναδικός τρόπος αξιολόγησης. Στην περίπτωση μας όμως, ούτε αυτά δεν ισχύουν. Δεν νομίζω να συμβαίνει πουθενά, σε καμία πολιτισμένη χώρα αυτό που συμβαίνει εδώ.

Και το χειρότερο τα κριτήρια επιλογής μπορεί να αλλάζουν, όπως έγινε φέτος, ζητώντας συνεχώς περισσότερες επιμορφώσεις, άρα εξαγορά περισσότερων σεμιναριακών τίτλων και εμείς απλά να ακολουθούμε.

Συμφωνώ 100%. Η προχειρότητα και τα συμφέροντα ομάδων απέναντι από την λογική και την ποιότητα.

Η ειδική αγωγή δεν είναι το ίδιο με την εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτό φαίνεται από το απλό γεγονός ότι ένας μάγειρας ή μια κομμώτρια μπορεί να γίνει εκπαιδεύτρια ενηλίκων με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Η ειδική αγωγή είναι πολύ πιο περίπλοκο αντικείμενο και χρειάζεται είτε ειδικό πτυχίο ή έστω μεταπτυχιακό. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση. Το ίδιο είναι μια τάξη με ενήλικες, το ίδιο μια τάξη με αυτιστικούς διαφόρων ειδών και κατηγοριών, άτομα με σύνδρομα και χρωμοσομικές ανωμαλίες, άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες;

Σωστή. Δεν είναι το ίδιο. Αλλά και τα ΣΔΕ είναι ειδικό σχολείο (εκτός των άλλων, πολλοί μαθητές είναι δυσλεξικοί πχ.) με ξεχωριστές ανάγκες και ιδιαιτερότητες που απαιτούν γνώσεις και λεπτούς χειρισμούς. Ένας εκπαιδευτής με συνείδηση, όρεξη, γνώσεις μπορεί να αλλάξει την ζωή ανθρώπων ενώ ένας αδιάφορος μπορεί στην καλύτερη να διώξει κόσμο.

Ατελείωτη συζήτηση...Το βασικό παραμένει όμως ότι οι ωρομίσθιοι εκπαιδευτές ενηλίκων, κυρίως επειδή προσπαθούν να εξασφαλίσουν κάθε χρόνο μια θέση,  προσπαθούν περισσότερο και ως αποτέλεσμα έχουν γενικά περισσότερα τυπικά προσόντα. Με το παράλογο σύστημα που ισχύει όμως, βγαίνουν κερδισμένοι κάποιοι μόνιμοι που επιλέγουν τα ΣΔΕ επειδή τους βολεύει, εις βάρος όλων των υπολοίπων ενώ ζημιώνεται και το κράτος αφού οι κενές θέσεις που μένουν καλύπτονται από αναπληρωτές. 

Δεν νομίζω ότι όλοι οι αποσπασμένοι είναι υπεράριθμοι και με 9 ώρες την εβδομάδες ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ το πρόγραμμα.

 

Αποσυνδεδεμένος Κοράκι

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 731
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #219 στις: Αύγουστος 31, 2018, 01:43:15 μμ »
Δυστυχώς όμως και οι περισσότεροι ωρομίσθιοι έχουν κι άλλες δουλειές. Πολλοί δουλεύουν σε ΙΕΚ ή σε ιδιωτικές δουλειές. Μέχρι κάποια με δικό της φροντιστήριο είχα γνωρίσει. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πρόγραμμα του σχολείου πιέζεται πολύ γιατί μπορούν μόνο συγκεκριμένες ώρες και ημέρες να έρθουν στο ΣΔΕ. Επιπλέον δεν έχουν χρόνο για άλλες εργασίες, ούτε διοικητικές ούτε υποστηρικτικές (λέσχες ανάγνωσης, πρόβες θεατρικών ομάδων κλπ). Οι μόνιμοι καλύπτουν αυτές τις ανάγκες.

Φέτος στα μεγάλα ΣΔΕ (6 τμημάτων θα υπάρχουν 7 μόνιμοι μαζί με το Δντη και τον Υδντη και 5-6 με σύμβαση, ωρομίσθιοι και σύμβουλοι. Νομίζω ότι είναι καλός συνδυασμός.

Αποσυνδεδεμένος Sphinx2

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 451
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #220 στις: Αύγουστος 31, 2018, 01:53:40 μμ »
Δυστυχώς όμως και οι περισσότεροι ωρομίσθιοι έχουν κι άλλες δουλειές. Πολλοί δουλεύουν σε ΙΕΚ ή σε ιδιωτικές δουλειές. Μέχρι κάποια με δικό της φροντιστήριο είχα γνωρίσει. Το αποτέλεσμα είναι ότι το πρόγραμμα του σχολείου πιέζεται πολύ γιατί μπορούν μόνο συγκεκριμένες ώρες και ημέρες να έρθουν στο ΣΔΕ. Επιπλέον δεν έχουν χρόνο για άλλες εργασίες, ούτε διοικητικές ούτε υποστηρικτικές (λέσχες ανάγνωσης, πρόβες θεατρικών ομάδων κλπ). Οι μόνιμοι καλύπτουν αυτές τις ανάγκες.

Φέτος στα μεγάλα ΣΔΕ (6 τμημάτων θα υπάρχουν 7 μόνιμοι μαζί με το Δντη και τον Υδντη και 5-6 με σύμβαση, ωρομίσθιοι και σύμβουλοι. Νομίζω ότι είναι καλός συνδυασμός.

Υπάρχει και το αντίστροφο όμως. Στα σχολεία που κατά καιρούς απασχολήθηκα, και οι μόνιμοι είχαν άλλες δουλειές όμως. Μεταπτυχιακά στο εξωτερικό και δικές τους δουλειές επίσης ;). Μέχρι να πάρουν ωρομίσθιους, για μήνες πήγαιναν 3 μέρες την εβδομάδα σχολείο κλπ., μπόλικος χρόνος για χόμπι και ότι άλλο. Οι ωρομίσθιοι έφτιαχναν και οργάνωναν την γιορτή κατά 95%, συγκέντρωναν τις αξιολογήσεις, διαφήμιζαν το σχολείο, περνούσαν απουσίες, ετοίμαζαν τα πτυχία και γενικά αφιέρωναν πολλές πολλές (απλήρωτες) ώρες.
 

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #221 στις: Σεπτέμβριος 01, 2018, 01:35:07 πμ »
Η ειδική αγωγή δεν είναι το ίδιο με την εκπαίδευση ενηλίκων. Αυτό φαίνεται από το απλό γεγονός ότι ένας μάγειρας ή μια κομμώτρια μπορεί να γίνει εκπαιδεύτρια ενηλίκων με πιστοποίηση ΕΟΠΠΕΠ. Η ειδική αγωγή είναι πολύ πιο περίπλοκο αντικείμενο και χρειάζεται είτε ειδικό πτυχίο ή έστω μεταπτυχιακό. Δεν μπορεί να υπάρξει σύγκριση. Το ίδιο είναι μια τάξη με ενήλικες, το ίδιο μια τάξη με αυτιστικούς διαφόρων ειδών και κατηγοριών, άτομα με σύνδρομα και χρωμοσομικές ανωμαλίες, άτομα με ειδικές μαθησιακές δυσκολίες;
Και η εκπαιδευση ενηλικων ειναι περίπλοκη ισως και πιο περίπλοκη απο εκει που μπορει να φτάσει το μυαλο σας και σας κανει να λετε περίπλοκο μονο οτι εχει να κανει με αυτιστικούς ή ατομα με ειδικές ανάγκες επειδή δε μπορείς να τους χειριστείς. Οι ενήλικοι εκπαιδευόμενοι προέρχονται απο διαφορετικές ομάδες πληθυσμού με πολλες ιδιαιτερότητες και χρειάζονται ιδιαίτερη μεταχείριση. Ειδικά οι εκπαιδευόμενοι στα ΣΔΕ ειναι ιδιαίτερα ευαίσθητοι και κουβαλάνε πολλα προβλήματα ο εκπαιδευτής πρεπει να εχει ειδικές γνώσεις και εμπειρία ωςτε να μη τους ξανατραυματισει οπως το τυπικό εκπαιδευτικό συςτημα και τα παρατήσουν. Δυστυχως οι πρριςςοτεροι θεωρούν ειδικό και δυσκολο οτι μονο δε μπορουν να συνεννοηθούν με μαθητές που δε μπορουν να μιληςουν ή να περπατήσουν ή με οποιο προβλημα ειναι προφανές γιατι αν τους βάλεις σε ένα ειδικό σχολειο φυςικα και δε θα μπορουν να ανταποκριθούν, ενώ σε μια τάξη ενηλικων ειναι πανεύκολο δε θεωρούν οτι χρειάζεται και καμια ιδιαίτερη γνώση εξάλλου το σεμινάριακι του εοππεπ αρκεί για να πιστοποιήσει την ικανότητα τους. Αλλα και αυτο δε χρειάζεται για το μόνιμο που δίδασκε τοςα χρονια στη πρωτοβάθμια στα παιδακια και τωρα θα μπει κατευθείαν σε μας τάξη ενηλικων απο ευάλωτες κοινωνικές ομάδες. Αλλα τι λεω σιγα τη δυσκολία διοτι το δυσκολο ειναι μονο ο μαθητής να μη μπορει να μιλησει ή να κουνηθεί για να συνενοηθειτε στα βασικά. Ολα τα αλλα ξεπερνιούνται διάθεση να υπαρχει και οχι ξεβόλεμα ειναι απλα τα πράγματα.
Επισης υπάρχουν και εκπαιδευτές ενηλικων στην ειδική αγωγή που και παλι πρεπει να περάσουν απο τον εοππεπ για να διδάξουν σε κομμωτές ή σε οποία αλλη ειδικοτητα της ειδικής αγωγής χρειάζεται. Διοτι Το επάγγελμα του εκπαιδευτή ενηλικων ειναι οριζόντιο.
Επισης τοςα χρόνος στα σδε μια χαρα οι ωρομιςθιοι έβγαζαν και τις θεατρικές παραστάσεις και τις πρόβες, αλλα και τους βαθμούς και τα απολυτήρια και ολα.
Τα πράγματα με την εκπαιδευση ενηλικων δεν ειναι τοςο απλα οσο το φτωχό σας το μυαλο φτάνει να καταλάβει και δε διαφέρουν απο την ειδική αγωγή.

Αποσυνδεδεμένος psupsula

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 123
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #222 στις: Σεπτέμβριος 01, 2018, 11:31:12 πμ »
Sphinx2 και bomb το να ανατίθενται όλα όσα περιγράφετε (απουσίες, γιορτές, γραμματειακή δουλειά) στους ωρομίσθιους και όχι στους αποσπασμένους είναι λυπηρό, αλλά αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τον διευθυντή κάθε σχολείου.
ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ, ΜΠΛΑ.

Αποσυνδεδεμένος bomb

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 716
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Αποσπάσεις σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« Απάντηση #223 στις: Σεπτέμβριος 01, 2018, 11:51:07 πμ »
Sphinx2 και bomb το να ανατίθενται όλα όσα περιγράφετε (απουσίες, γιορτές, γραμματειακή δουλειά) στους ωρομίσθιους και όχι στους αποσπασμένους είναι λυπηρό, αλλά αυτό έχει να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τον διευθυντή κάθε σχολείου.
Δεν υπήρχαν αποσπασμένοι στο σχολείο τότε, αλλά και όταν υπήρξε αποσπασμένος έλειπε συνέχεια με εκπαιδευτική άδεια και οι ωρομίσθιοι οργάνωσαν ακόμα και την τελική γιορτή και μη τα ρίχνουμε όλα στο διευθυντή.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159429
  • Σύνολο θεμάτων: 19210
  • Σε σύνδεση σήμερα: 320
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 9
Επισκέπτες: 281
Σύνολο: 290

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.117 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.