Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - istoriesgiaagrious

Σελίδες: 1
1
Πάλι παράταση; Μια ζωή ο έλληνας πάει τελευταία στιγμή.. γιατί ξέρει ότι θα δωθεί παράταση. Και μετά απορούμε πως φτάσαμε εδώ.. ακόμα και στους ολυμπιακούς του 2004, τελευταία στιγμή βάζανε κάτι μάρμαρα σε γήπεδα. Ελλάδα με τα ωραία σου  ;D  :P
Και να πεις ότι δεν έχουμε καλές δημόσιες υπηρεσίες; Όλα ρολόι τρέχουν.. ίσως λίγο χαλασμένο, αλλά ρολόι  8)

Συμφωνώ απόλυτα!! Εγω πήγα την Πέμπτη που ξεκίνησε η διαδικασία σε 2θμια της Αθήνας και στις 10 το πρωί. Ημουν η τρίτη αίτηση που γινόταν!! Τέλειωσα σε 10 λεπτά!
Μετά οι ίδιοι θα γκρινιάζουν εδώ μέσα γιατί αργούν τα αποτελέσματα...

Στο δικό μου το "χωριό", (για να μη βρεθεί κανένας Arsen Lupen ή Marius Jacob και το παίξει εθνικόφρων), πήγα νωρίς νωρίς την πρώτη ημέρα. Εκεί τα καλά και εργατικά παιδιά μου είπαν να περάσω μετά τις 12 γιατί ήθελαν να ενημερωθούν(να πιουν καφεδάκι) και να διαβάσουν( δύσκολο  αυτό) την εγκύκλιο, οπότε μια που μένω καμιά 20αριά χιλιόμετρα μακρυά έκοβα βόλτες σαν την άδικη κατάρα να περάσει η ώρα. Στις 12 που ξαναπήγα μου ανακοίνωσαν ότι δε θα δεχτούν αιτήσεις εκείνη την ημέρα διότι έτσι γουστάρουν. Πήγα στον προιστάμενο ο οποίος μου'πε ότι έτσι αποφάσισε και αν δε μ'αρέσει να πάρω στο υπουργείο. Εμένα με ρώτησε κανένας αν την επομένη μπορούσα να ξαναπάρω άδεια από τη δουλειά μου;

Οπότε αγαπητό μου παλικάρι, να μην συμφωνείς απόλυτα. Το ότι στη δική σου περίπτωση έγιναν σωστά τα πράγματα δεν πάει να πει ότι αλλού δεν υπήρξαν προβλήματα και ότι πρέπει να τιμωρηθούν όσοι δεν πρόλαβαν να κάνουν αιτήσεις.

Είναι γελοίο το 2011 άνθρωποι να συνωστίζονται από τις 6 το πρωί για να κάνουν αιτήσεις με μία ηλίθια γραφειοκρατική διαδικασία όπου απλώς παρακολουθείς κάποιον να πληκτρολογεί σε μια εφαρμογή αυτά που ήδη έχεις γράψει χειρόγραφα, σε ένα σύστημα που πάει σέρνοντας.
Είναι ταπεινωτικό και άδικο για όλους μας.....

Η λογική διαδικασία θα ήταν όποιος θέλει να κάνει την αίτηση μόνος του να περνάει από τη διεύθυνση να παίρνει κάποιον κωδικό για να μπαίνει στο σύστημα απ'όπου θέλει και να κάνει την αίτησή του με την ησυχία του όποτε θέλει.
 
Και μετά αγαπητέ Λουπενίδη να τους κατηγούμε κιόλας που διαμαρτύρονται και ζητούν παράταση;

Και στην τελική τι σε ενοχλεί εσένα αν θα δοθεί παράταση;

2
Εγώ ξέρω 5-6 ανθρώπους που διορίστηκαν εκπαιδευτικοί (με ΑΣΕΠ σχεδόν όλοι).
Δύο τους ξέω ακόμη καλύτερα, για τους δύο αυτούς ξέρω ότι ο ΑΣΕΠ δεν ήταν αξιοκρατικός (προφανώς δεν μπορώ να το αποδείξω νομικά αλλά το ξέρω καλά). Ο ένας δεν είχε καν μπει στη διαδικασία να μαζέψει προυπηρεσία (βαριόταν, ήθελε να ζήσει ανέμελα τη ζωή του). Ο άλλος είχε μαζέψει και καποια προυπηρεσία (βυσματικά ανύπαρκτες ώρες ΠΔΣ). Ο πρώτος βρέθηκε επιτυχών και διοριστέος στον ΑΣΕΠ (το σύστημα φροντίζει τους δικούς του), ο δεύτερος απλώς επιτυχών και διορίστηκε με τα μόρια πραγματικής προυπηρεσίας (δε χρειαζόταν να δώσουμε στόχο).
Και φυσικά είναι οι ίδιοι που βρέθηκαν δίπλα στο σπίτι τους άμεσα.

Το πρόβλημα είναι ότι το σύστημα είναι απλύτως σάπιο, η επιτυχία στον ΑΣΕΠ είναι (σε πολλές περιπτώσεις) απλώς το άλλοθι, αυτοί που είναι να περάσουν θα περάσουν, ίσωςκαι μερικοί ακόμη ξέμπαρκοι όπως σε όλα τα συστήματα.

Η προυπήρεσία προφανώς πρέπει να μετράει, όπως μετράει σε όλες τις ιδιωτικές επιχειρήσεις, όπου ότι πτυχίο και να έχεις η προυπηρεσία σε παρόμοια θέση είναι ανεκτίμητη και υπερκαλύπτει επιπλέον προσόντα άλλων υποψηφίων.

Δεν νοοείται να παρατά κανείς δουλειά, οικογένεια να τρέχει σε βουνά και λαγκάδια, να προσφέρει και να υπάρχει μια μερίδα νέων (ή και όχι), μορφωμένων, σκεπτόμενων ανθρώπων που να αλλαλάζει ότι ο κόπος αυτός δεν πρέπει να προσμετράται πουθενά.

Αν θέλουμε πραγματικά να πετύχουμε κάτι και όχι απλώς να πετάμε κραυγές και συνθήματα στον αέρα, πρέπει να διασφαλίσουμε την αξιοκρατία σε όλες τις πιθανές διαδικασίες προσλήψεων. Αξιοκρατία στις προυπηρεσίες, αξιοκρατία και στους διαγωνισμούς.

Αν τελικά θέλουμε να ζούμε στη ζούγκλα, με τι γνωριμίες μας, να τρέχουμε σε γάμους, βαφτίσια, γιορτές  και κηδείες για να φτιάξουμε κύκλο που θα μας βοηθήσει να βρούμε την άκρη παρακάτω ας είμαστε τίμιοι να το παραδεχτούμε. Και τότε ας απολύονται όλοι, οι δάσκαλοι και καθηγητές και νηπιαγωγοί κάθε χρόνο και να ξαναδίνουμε ΑΣΕΠ κάθε καλοκαίρι όλοι. Τότε οι πιο βυσματούχοι(μετά από ¨ανάπτυξη κοινωνικών σχέσεων μιας χρονιάς" θα τρέχουν στην τουαλέτα που έχουν τις απαντήσεις των θεμάτων (που τις ήξεραν οπότε δε χρειάστηκε να διαβάσουν), και ίσως περισσέψουν και κάποιες επιπλέον θέσεις από τους λιγότερους βυσματούχους μπας και περάσουν και μερικοί ξέμπαρκοι παραπάνω.

Και μην αρχίσετε πάλι να απαντάτε σα να μην ξέρετε τίποτα από όλα αυτά.........

3
Ρε παλικάρι digisys, γιατί βρε παιδάκι μου; Και εσύ της φιλοσοφίας με λένε ΛΟΛΑ και τα κάνω ΟΛΑ; Να κάνουμε στους δασκάλους και ένα ταχύρυθμο σε ιατρικά θέματα, (15-20 ωρίτσες, δε χρειάζεται να παρευρίσκονται κιόλας, συναδελφικά βάζουμε τις υπογραφές ένας για όλους, κάνουμε και μια εξετασούλα εικονική) και μετά κομπλέ έτοιμος ο δάσκαλος για χειρουργείο. Τους κάνουμε και ένα σετ μαθημάτων οδήγησης τρένου, αεροπλάνουν, πλοίου, βέσπας και γενικά ότι να'ναι και ανοίγουμε νέους ορίζοντες και στα παιδιά και βοηθάμε και τον αρχηγό στις μετατάξεις του. Αυτά είναι!
Έχεις δίκιο επιτέλους ήρθε το τέλος, (φαντάζομαι της λογικής εννοείς).

Τώρα που' γραψες τα ηρωικά σου άντε να βοηθήσεις να αλλάξουν κανά τόνερ, να συνδέσουν το τηλέφωνο ή το φαξ, φτιάξε κανά μηχανάκι από τα ρετάλια που φέρνουν στα σχολεία, κάνε κανά φορμάτ στο pc κανενός δασκάλου που κόλλησε ιο και έχει πάθει πανικό. Ε και στη τελική αν δεν ξέρεις τίποτα από αυτά βοήθησε στη χαρτοκοπτική, που έχουν λυσσάξει δυό εβδομάδες τωρα με το "τεράστιο" έργο της τελικής εορτής και έχουν πανικοβληθεί(προσοχή με το ψαλίδι όμως).

Παρεμπιπτόντως μάθε τους τα βασικά για ορθογραφία και γραμματική γιατί υπάρχει και μια φουρνιά από αυτούς που μας ήρθε με κάτι "περίεργες" μεταγραφές από γειτονικές βαλκανικές χώρες και έχουν κάτι κενά. Θα μου πεις τους κάνουμε καμια πιστοποίηση 5-10 ωρών  Α και

4
Καλά ως εδώ, θα ήθελα όμως να λύσω μία απορία που απέκτησα διαβάζοντας τα μηνύματά σας!!!Παιδαγωγικές σχολές θεωρούνται εκείνες των δασκάλων και νηπιαγωγών έτσι; Ευτυχώς που έχετε άποψη για το εκπαιδευτικό σύστημα και φυσικά την αξίωση να ενταχθείτε σε αυτό, όταν την ίδια στιγμή δεν είστε ικανές να διορθώσετε τα δικά σας ορθογραφικά λάθη στα μηνύματά σας...Και τέλος πάντων, παντού υπάρχει βοήθεια στον ορθογραφικό έλεγχο!!!Μην υποτιμάτε πια την νοημοσύνη όλων μας και κατεβάζετε τόσο και εσείς οι ίδιοι το επίπεδό σας...

5
Αναπληρωτές / Απ: Αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ
« στις: Δεκεμβρίου 15, 2010, 05:54:06 pm »
Εν δυο , εν δυο, ...το άλλο βλέφαρο τώρα!!
Σε ένα σχολείο που ήμουνα οι δάσκαλοι όλο πικοιλίες φέρνανε και μεζεδάκια...να τους δω να κάνουν γυμναστική αυτοί και ας μείνω αδιόριστη για πάντα!!

Αλλά στο θέμα μας τώρα: Χριστουγεννιάτικη επίσχεση της ΔΟΕ ή απλήρωτη εργασία του Υπεπθ; Από τη Σκύλα στη Χάρυβδη!
Να κάνω επίσχεση μέσα στις διακοπές και κανείς να μη νοιαστεί ώσπου να με πληρώσει τους δυο μήνες που ήδη έχει προγραμματίσει η Αννα και έξω από την πόρτα; Ή να συνεχίσω να δουλεύω απλήρωτη και να δώσω τη χαρά στη ΔΟΕ να επιβεβαιώσει πόσο αυτή νοιάζεται για εμένα προκηρύσσοντας επίσχεση παραμονή Χριστουγέννων αλλά εγώ μαζοχίζομαι;
Ωραία πράγματα!!

Παρακολουθώ το θέμα και πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω. Υπερβολική κουλτούρα. Και δε θες να είσαι απλήρωτη και θα ήθελες να έχεις κάποιο μέλλον αλλά και δε θες να παίξεις το παιχνίδι των συνδικαλιστών. Έτσι κ' αλλιώς δεν νοιάζεται και δεν πρόκειται να νοιαστεί κάποιος για εσένα (και για όλους μας). Ζεις (ζούμε) σε μία κοινωνία που δεν έχει πραγματική κοινωνική συνοχή. Ο καθένας μας νοιάζεται μόνο για την πάρτη του και αυτός είναι ο λόγος που φτάσαμε ως εδώ και που ακόμη δεν έχουμε πιάσει πάτο.
Όταν οι φορτηγατζήδες  απεργούν και μας ταλαιπωρούν είναι "κακοί" και έχουν το απόλυτο άδικο.
Όταν οι λεωφορειατζήδες απεργούν και μας ταλαιπωρούν τότε αυτοί είναι οι "κακοί" και έχουν το απόλυτο άδικο.
Όταν οι λιμενεργάτες απεργούν και μας ταλαιπωρούν τότε αυτοί είναι οι "κακοί" και έχουν το απόλυτο άδικο.
Όταν οι φαρμακοποιοί απεργούν και μας ταλαιπωρούν τότε αυτοί είναι οι "κακοί" και έχουν το απόλυτο άδικο.
Όταν οι δημόσιοι υπάλληλοι απεργούν και μας ταλαιπωρούν τότε αυτοί είναι οι "κακοί" και έχουν το απόλυτο άδικο.
κ.ο.κ........

Η Ελλάδα ελευθερώθηκε το 1821 όχι γιατί οι Έλληνες επαναστάτησαν όλοι μαζί κινούμενοι από ένα ανώτερο ηθικό ιδεολογικό κοινωνικό αίσθημα αλλά διότι κάποια(ες) συντεχνία (φατρία - ομάδα ) αποφάσισε να διεκδικήσει κάτι για την ομάδα της και απλώς οι συνθήκες ήταν ώριμες για να ακολουθήσουν και άλλες ομάδες (φατρίες - συντεχνίες όπως θες πεσ'το). Έτσι δημιουργήθηκε η κρίσιμη μάζα που ουσιαστικά "ανάγκασε" και τους ξένους να υποστηρίξουν (για τα δικά τους συμφέροντα) τη δημιουργία ενός αυτόνομου Ελληνικού κράτους.  

Δεν υπάρχουν άγιοι που θα σε υποστηρίξουν για να βρεις (εσύ) το δίκιο σου (το υποτιθέμενο). Αν μέσα από τη δύναμή σου δουν ότι θα βγάλουν κάτι από εσένα (ή ότι θα χάσουν κάτι αν δε σε υποστηρίξουν) τότε και μόνο τότε θα σε στηρίξουν. Αν είσαι αδύναμος δεν έχεις κάτι να τους προσφέρεις και θα μείνεις στο περιθώρια.

Πάντα έτσι ήταν και έτσι θα είναι. Ακόμη και σε ατομικό οικογενειακό ή φιλικό επίπεδο λίγο πολύ έτσι παίζεται το παιχνίδι της ζωής. Τώρα τα υπόλοιπα είναι αμπελοφιλοσοφίες ανούσιες.
Πάρε την ευθύνη της απόφασής σου και πράξε όπως κρίνεις ότι δε θα σε ζημιώσει(ή έστω πως θα σε ζημιώσει το λιγότερο).

Αν όλοι μαζί κάναμε επίσχεση (ή απεργία διαρκείας) ΝΑΙ θα τους αλλάζαμε τα φώτα. Και όχι μόνο φέτος αλλά και τα προηγούμενα χρόνια που είμασταν ωρομίσθιοι. Τα ολοήμερα δουλεύουν (και δούλευαν και τα προηγούμενα χρόνια) χάρη σε εμάς. ΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν πήγαινε για δουλειά για επαρκές χρονικό διάστημα οι μόνιμοι θα πελάγωναν και θα πίεζαν του δικούς τους (βουλευτές, συνδικαλιστές και παρατρεχάμενους) να κάνουν κάτι. Η εκάστοτε ΔΟΕ θα έβλεπε ότι έχει κάποιους με δύναμη που θα μπορούσε να τους χρησιμοποιήσει και για τα δικά της συμφέροντα οπότε θα στήριζε.ΑΝ ΚΑΝΕΝΑΣ μας δεν πήγαινε για δουλειά για επαρκές χρονικό διάστημα οι γονείςι θα πάθαιναν "παρακουμπάμπαλο" και θα πίεζαν και αυτοί τους δικούς τους (βουλευτές, και παρατρεχάμενους) να κάνουν κάτι.

Αλλά τίποτα από αυτά δεν μπορούν να γίνουν, όσο εγώ αισθάνομαι ολίγον(ως και τελείως) ΠΑΣΟΚος ή ολίγον (εώς και τελείως) ΝΔημοκράτης (ή οτιδήποτε άλλο) και επομένως δεσμεύομαι στις πράξεις μου διότι όταν έρθει η ώρα για το ρουσφετάκι θα μου ζητήσουν πιστοποιητικό κοινωνικών φρονημάτων.

Αλήθεια τα πιστεύουμε αυτά που γράφουμε εδώ μέσα;;
Ζούμε στη χώρα που για να τελειώσεις το δυνατόν νωρίτερο οποιαδήποτε σχολή βοηθάει (εώς απαιτείται) να είσαι με τη ΔΑΠ, ΠΑΣΠ κ.ο.κ.
Εξαργυρώνεις λοιπόν την υποστήριξή σου με το πτυχίο σου.
Μετά ΠΡΕΠΕΙ να κάνεις και ένα μεταπτυχιακό, πάλι κολλάς σε μια παράταξη και το παίρνεις κι αυτό, άλλα χρωστούμενα από εκεί.
Μετά σε φωνάζουν να κάνεις αιτήσεις για ΑΚΩ, ΑΜΩ κ.λ.π. Σε μπερδεύουν επίτηδες (ώστε οι μισοί να κάνουν λάθος στο πως δηλώνεις τις περιοχές) ώστε να φύγουν κάποιοι από τη μέση. Φυσικά οι δικοί μας (αλλά και όσοι έτυχαν να είναι τη σωστή ώρα στο σωστό site ή μέρος) ήξεραν ακριβώς πως έπρεπε να γίνουν οι αιτήσεις.
Μετά πρέπει να δώσεις ΑΣΕΠ. Σου έχουν φάει το μυαλό ότι πρόκειται για αξιοκρατική διαδικασία. Έλα όμως που εγώ έχω δύο παραδείγματα ανθρώπων που πέρασαν στον ΑΣΕΠ χωρίς να έχουν ασχοληθεί ποτέ με το αντικείμενο των σπουδών τους (ΧΑ χα χα - μα πως γίνεται;;) Μαμά εκπαιδευτικός συνδικαλίστρια και συγγενής συνδικαλιστής (τουρίστας) σε γνωστή ΔΕΚΟ, και ως δια μαγείας σε θέση διαριστέου δίπλα στο σπίτι, πόσο τυχεροί είναι μερικοί άνθρωποι. Δεύτερο παράδειγμα, 2 εβδομάδες πριν τον ΑΣΕΠ με ρωτάει "ρε φίλε μπας και έχεις κανα σχολικό βιβλίο να δω τουλάχιστον περι τίνος πρόκειται". Φυσικά διοριστέος, μπαμπάς πολιτευτής (και ούτε καν σοβαρού κόμματος αλλά η εξουσία δεν κάνει διακρίσεις στηρίζει την την τάξη της) χα χα χα. Κάτσε εσύ τώρα και γράφε θεωρίες αν θα παίξεις το παιχνίδι της ΔΟΕ ή της Αννούλας.

Εκτός βέβαια κι αν είσαι του κόλπου οπότε αυτά είναι για να τσιμπήσουν οι χαζούληδες (ή αφελείς), οπότε πάω πάσο. Εγώ πάντως θα πάω για δουλειά αύριο, όχι γιατί φοβάμαι μη με καπελώσει η ΔΟΕ ή η Αννούλα αλλά διότι φοβάμαι μήπως με καπελώσουν οι συνάδελφοιι ΑΚΩ, ΑΜΩ και βρεθώ ο μοναδικός που θα κάνει επίσχεση και στοχοποιηθώ. Και το βρίσκω πολύ θλιβερό αυτό αλλά δεν έχω επιλογές.

Όλα αυτά με καλή διάθεση και χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον.  

6


Μια φορά και έναν καιρό δούλευα σε μια franchise σχολή υπολογιστών για παιδιά που είχε τις βάσεις του εκπαιδευτικού πλάνου(και υλικού) στο σύτημα που ακολουθούσαν σε μια κακιά ιμπεριαλιστική χώρα.
Τα παιδάκια σε καμία βαθμίδα του συστήματος δεν απαιτείτο να μάθουν (με απόλυτο τρόπο) ένα συγκεκριμένο λογισμικό. Ο σκοπός ήταν (ακόμη και στην ενότητα του προγραμματισμού VB) να εξοικειωθούν με την "όψη" των προγραμμάτων να τους είναι οικεία η εικόνα ώστε καθώς θα άλλαζαν οι εκδόσεις του λογισμικού να μπορούν να αναγνωρίσουν, να αναζητήσουν και τελικά να προσαρμοστούν στις νέες εκδόσεις.
Έτσι λοιπόν δεν κάναμε ποτέ για μεγάλο χρονικό διάστημα ένα ΜΟΝΟ λογισμικό, κάναμε ενότητες των 7 μαθημάτων. Κάθε ενότητα είχε ένα αντικείμενο, π.χ. περιβάλλον, ΜΜΕ, κ.ο.κ. Τα παιδιά ασχολούνταν στα πλαίσια και τη λογική του κάθε θέματος με διάφορα είδη λογισμικού (επεξεργασία κειμένου, λογιστικά, παρουσιάσεις, διαχείριση αρχείων, βάσεις δεδομένων, Ιντερνετ).

Σε εμάς τους διδάσκοντες κάθε θέμα ερχόταν έτοιμο σε βιβλίο συνοδευόμενο από όλα τα αρχεία που θα χρειαζόμασταν. Για κάθε μία από τις 7 ώρες μαθήματος υπήρχε έτοιμο 10σέλιδο κείμενο που έλεγε σε τι έπρεπε να δώσουμε έμφαση, τόνιζε σημεία που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν για να προκαλέσουν συζήτηση στα παιδιά (ανάλογα με τη ηλικία). Ο σκοπός δεν ήταν να "μάθουν" τα προγράμματα ο σκοπός ήταν να μιλήσουν για ένα θέμα, να εκφραστούν και ταυτόχρονα να δουν πως θα μπορούσε ένας υπολογιστής να τους φανεί χρήσιμος.

Δυστυχώς εμείς σε αυτή τη μίζερη χώρα ούτε αυτό δεν είμαστε ικανοί να κάνουμε να αντιγράψουμε ένα οργανωνμένο σύστημα, αντιθέτως αφήνουμε πάνω στο κάθε συνειδητοποιημένο ή ασυνείδητο δάσκαλο να βγάλει το φίδι από την τρύπα. Πρέπει ο κάθε ΠΕ19-20 να φτιάξει ο ίδιος το πρόγραμμα που θα ακολουθήσει βασιζόμενος σε μια φλου εγκύκλιο του υπουργείου.

Και μετά έχουμε και απαιτήσεις. Έρχεται ο κύριος τάδε και γράφει στις 29 Σεπτέμβρη (11 δεν άνοιξε το σχολείο);

Χαίρεται. Είμαι γονιός και παρακολουθώ με μεγάλο ενδιαφέρον την συζήτηση για την πληροφορική. Και συγχαίρω τους εκπαιδευτικούς που δείχνουν ζήλο και διάθεση να δώσουν αξία σε αυτό το μάθημα και να μην το καταντήσουν ως μία ώρα παιχνιδιού που κανείς δεν σέβεται. Ειδικά μια και δεν έχετε μεγάλη υποστήριξή από το υπουργείο και πολλά σχολεία δεν έχουν το απαιτούμενο υλικό.

Θα ήθελα και την συμβουλή σας. Έχω δύο παιδιά στο δημοτικό. Το μικρό που πηγαίνει δευτέρα, κάνει κάποια θεωρία και μετά ζωγραφίζουν στον υπολογιστή. Ρώτησαν τον δάσκαλο αν μπορούν να παίξουν και τους είπε όχι.
Και γιατί να μην παίξουν κύριε τάδε μου; Άσχημα είναι τα παιχνιδάκια του Ramkid; Και καλοφτιαγμένα είναι και εκπαιδευτικά είναι πολλά από αυτά.
Παράθεση
Στην τετάρτη όμως που πηγαίνει ο μεγάλος, από ότι μου έχει μεταφέρει το παιδί (και έχω διασταυρώσει και με άλλους γονείς), κάνουν ελάχιστά πράγματα (π.χ. σήμερα απλά άλλαξαν την φωτογραφία - ίσως να εννοεί το wallpaper) και μετά τους αφήνει να κάνουν ότι θέλουν στο ίντερνετ (όπου κάποια βλέπουν Πάτυ από το σάιτ του Μέγκα, σήμερα κάποια άλλα έβαλαν τραβούδια της Πάτυ στο youtube κλπ). Αναφέρω ειδικά την Πάτυ γιατί συγκεκριμένα εμείς στο σπίτι δεν αφήνουμε τα παιδιά μας να το παρακολουθούν και καταντήσαμε να ασχολούνται στο σχολείο...
Σαν τι δηλαδή θα έπρεπε να κάνουν; Να κανανε bubble sorting σε 4 γλώσσες προγραμματισμού ή να έχουν μάθει ήδη το τυφλό σύστημα; Και καλά καλά δεν άρχισε το σχολείο προλάβατε εσείς και οι άλλοι γονείς να βγείτε από τα ρούχα σας διότι πάει χαμένο το μάθημα; Με αυτά που βλέπουν στο σπίτι και στη κοινωνία πάλι καλά που δεν κατεβάζουν την Julia. [/quote]

Παράθεση
Σκέφτομαι να μιλήσω στην διευθύντρια του σχολείου για το θέμα αυτό.
Φάτον τον δάσκαλο διότι δεν κάνει το μάθημα όπως ΕΣΥ ΘΕΛΕΙΣ, άλλαξέ του τα φώτα, όρμα Τζάκ, δείξτου εσύ που ξέρεις [/quote] Γιατί ως γονέας (και ειδικά εργαζόμενος στον ιδιωτικό τομέα που χρησιμοποιώ συνεχώς υπολογιστές) [/quote] Με φοριαμό κι εσύ πέρα δώθε το καρότσι; (άκου πατέντα η Αννούλα)  εσύ facebook δεν μπαίνεις μόνο αυστηρά τη δουλειά σου;;
Παράθεση
το θεωρώ αδιανόητο την σημερινή εποχή όπου όλοι αναγνωρίζουμε την ανάγκη να έχει κάποιος γνώσεις υπολογιστή, για πρώτη φορά το σύστημα παιδείας (με τον ανεπαρκή τρόπο έστω που το κάνει), να δίνει την δυνατότητα τα παιδιά μας να πάρουν κάποια εφόδια, και αντ'αυτού να κάθονται να βλέπουν βίντεο και τραγουδάκια. Σε σχολείο που διαθέτει αίθουσα υπολογιστών, σύνδεση στο ίντερνετ κλπ.
Ε ναι άλλωστε θα μπορούσε ως την ΣΤ' να έχει ένα PHD στις βάσεις δεδομένων κρίμα να πάει χαμένο το παιδί σε παιχνίδια.
Παράθεση
Εν πάση περιπτώση, το θεωρώ γενικώς αδιανόητο ένα παιδί κατά την διάρκεια μαθήματος να παίζει όχι γιατί το παιχνίδι χρησιμοποιείτε
(αι) έτσι;
Παράθεση
ως εργαλείο αλλά γιατί ο εκπαιδευτικός δεν θέλει, δεν έχει διάθεση, δεν θεωρεί ότι οφείλει να ασχοληθεί με αυτό που αποτελεί την εργασία του.

Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας και την συμβουλή σας.

Επιτέλους σε αυτή τη χώρα ας ξυπνήσουμε. Αν το κράτος ήθελε καλύτερη παιδεία θα την οργάνωνε και θα την απαιτούσε. Δεν θέλει, το μόνο που θέλει είναι να κάνει τους μισούς να μισούν τους άλλους μισούς που δεν κάνουν όπως πρέπει τη δουλειά τους.

Και όχι, δεν είναι δουλειά του ΠΕ19-20 ούτε να φτιάξει αυτός το πρόγραμμα σπουδών, ούτε να στήσει τα εργαστήρια, ούτε καλώδια να περάσει ούτε να κάνει τον παιδοψυχολόγο. Έπρεπε να υπάρχει ένα απολύτως καθορισμένο πλαίσιο τόσο για τη διδασκαλία όσο και για τη λειτουργία των εργαστηρίων. Εγώ προσωπικά είμαι Ηλεκτρολόγος μηχ/κος, μήπως να περάσω και δίκτυο της ΔΕΗ έξω από το σχολείο, ίσως τα καλώδια ΟΤΕ, καμιά ασύρματη ζεύξη; Τώρα που γυρίζει για πείτε τι άλλο θέλετε;

Δώσανε ένα σκασμό λεφτά να φτιάξουν εργαστήρια, να στήσουν servers που δε χρησιμοποιήθηκαν ποτέ, τα μισά μηχανήματα χάθηκαν στο δρόμο, σε σπίτια δασκάλων, διευθυντών k.o.k. έδωσαν ένα σκασμό λεφτά για λογισμικό, λες και δεν υπάρχει ελεύθερο λογισμικό για τις ενότητες που διδασκονταί στο δημοτικό, πήραμε και διαδραστικούς πίνακες λες και εκεί ήταν το πρόβλημα της παιδείας.

Σε μια χώρα τσίρκο, όπου τίποτα δε λειτουργεί με αξιοπρέπεια ούτε οι ιδιωτικές εταιρείες ούτε το δημόσιο ο κύριος τάδε αποφάσισε να τα βάλει με τον "πληροφορικό" του σχολείου. Πάλι χάσαμε το δάσος και κολλήσαμε στο δέντρο.

Καλό κουράγιο σε όλους. Πάρτε καλώδια, πάρτε κατσαβίδια και σπρώχτε τους φοριαμούς.........


 

7
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: στάσεις εργασίας
« στις: Απριλίου 29, 2010, 03:33:54 pm »
Αν υπήρχε έστω και μία ελπίδα, αυτή θα ήταν να μη δουλέψει κανένας αναπληρωτής και ωρομίσθιος. Να καταλάβουν ότι σχολείο χωρίς δασκάλους και ειδικότητες δε γίνεται. Πότε επιτέλους θα καταλάβουμε ότι ΕΜΕΙΣ έχουμε την ισχύ στα χέρια μας. Αν δεν πάμε, δεν θα δουλέψει. Τόσο απλά.

8
Τίποτα δεν τους καίει, για ποιά αξιολόγηση μιλάμε, ακόμη και αν γίνει θα είναι η εικονική αξιολόγηση που γίνεται παντού και πάντα. Θα συμβιβαστούν με οτιδήποτε, οι περισσότεροι από αυτούς έτσι και αλλιώς είναι ξεπουλημένοι εδώ και χρόνια στις παρατάξεις. Στα κόμματα που είναι ακριβώς αυτά που μας έφεραν σε αυτήν την κατάσταση. Ήταν ξεπουλημένοι για να πάρουν τις διευθυντικές θεσούλες, τις αποσπάσεις που ήθελαν κ.ο.κ. Αυτοί χαντάκωσαν τις επόμενες γενιές και ακόμη και τώρα δεν θέλουν να προσπαθήσουν για μια ελπίδα για το αύριο.
Και ρωτάω (αλλά δεν το ακούω πουθενά στα κανάλια):

Πληρώνουμε για εξοπλισμούς 10 δις ευρώ το χρόνο. Σε ποιούς τα πληρώνουμε; Στους γερμανούς, Γάλλους, Αμερικάνους κ.ο.κ ακριβώς δηλαδή σε αυτούς που έχτισαν τις οικονομίες τους (και την ανταγωνιστικότητά τους) πάνω στα χρήματα που εμείς τους δώσαμε. Και αυτό για να φυλάμε τα υποτιθέμενα σύνορα της Ευρώπης.

Πληρώνουμε ένα κάρο λεφτά για την (αποτροπή) υποδοχή των λαθρομεταναστών, για να μπορεί ο Γερμανός να μην έχει προβλήματα λαθρομετανάστευσης. Αυτός δε χρειάζεται να έχει συνοριοφύλακες παντού στην Ελλάδα, δε χρειάζεται να έχει ανθρώπους και υλικό να περιπολούν τα σύνορα, μέρα νύχτα. Δεν χρειάζεται να απασχολείται με το πως θα φιλοξενούνται και τι θα γίνει με αυτούς που τελικά ήρθαν σε αυτή τη χώρα.

Όταν αποδεδειγμένα πιά, όλες σχεδόν οι μεγάλες Γερμανικές (και προφανώς και άλλες) εταιρίες, λάδωναν για να πάρουν τις μεςγάλες δουλειές της Ολυμπιάδας και όχι μόνο, τότε δεν ήταν κακοί και τεμπέληδες οι Έλληνες, τώρα ξαφνικά γίναμε ρεμάλια.

Ακούσατε έστω και έναν από τους πολιτικούς μας να αντιπαραθέτουν αυτά τα επιχειρήματα. Όχι βέβαια, το μόνο που ακούμε στα κανάλια είναι ότι και χάρη μας κάνουν που θα μας δώσουν(δανείσουν) τα χρήματα (με αισχρό επιτόκιο από το οποίο θα βγάλουν και κέφρδος) για να εξοφλήσουν τους εαυτούς τους.

Και μετά από αυτά, βλέπεις του δασκάλους (όλων των βαθμίδων), αυτούς δηλαδή που υποτίθεται ότι σε μαθαίνουν για το μεγαλείο αυτής τη φυλής, για την ανυποταξία του Έλληνα, να σκύβουν το κεφάλι και να τρώνες όλες τις καρπαζιές, την μία μετά την άλλη. Σε τι να ελπίζεις, αλήθεια. Κρίμα και ντροπή σε όλους τους (μας).  

10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: Παιδαγωγικά μαθήματα ΠΕ19
« στις: Νοεμβρίου 20, 2008, 08:33:18 pm »
Δεν είμαι δάσκαλος αλλά είχα την εντύπωση ότι τα ειρωνικά μηνύματα ή αυτά που προσβάλλουν όπως το παρακάτω διαγράφονται από το φόρουμ. Από ότι φαίνεται οι Moderators είναι λίγο επιλεκτικοί... Διαγράφουν μόνο αυτά που τους συμφέρουν

Παράθεση
Ε τι να κάνει η κοπέλα, όταν βλέπει δασκάλους που έχουν πιστοποιηθεί στις νέες τεχνολογίες, μετά από 48 ώρες μάθημα, να θεωρούν τον εαυτό τους πιο άξιο για το μάθημα ΝΤ στα δημοτικά ή τεχνικοί εργαστηρίων, φυσικό είναι να διεκδικεί τα δικαιώματα της.
Ζητώ συγνώμη από τους moderators για τη συμπεριφορά μου. Ελπίζω τα σχετικά να λύνονται μέσω pm.
Αν γίνεται ας διαγραφεί και το μήνυμα μου.

Διαβάζω χρόνια το Pde, είναι η πρώτη φορά που γράφω και ζητάω συγγνώμη προκαταβολικά διότι κάποιοι θα θεωρήσουν ότι προσβάλλονται. Το πρόβλημα είναι το σύστημ και όχι τα άτομα προσωπικά.
Παιδαγωγικό είναι αυτό που έχουν όλοι αυτοί που διδάσκουν στα σχολεία και τελικά τελειώνουν τα παιδιά το δημοτικό χωρίς να ξέρουν να διαβάζουν και να γράφουν;
 Μήπως παιδαγωγικό είναι αυτό που έχουν όλοι αυτοί που δουλεύουν στα δηματικά-γυμνάσια-λύκεια και τους χαρίζει τη στείρα άρνηση σε ότι έχει σχέση με την τεχνολογία?
Που κοιτάνε τον υπολογιστή λες και είναι εξωγήινος, που σχεδόν όλες οι σημειώσεις τους(όταν και αν έχουν) είναι χειρόγραφες φωτοτυπίες.
Που έχουν αφήσει να διαλυθούν τα μηχανήματα που όλοι πληρώσαμε και σε όλα τα σχολεία υπάρχουν αλλά πολλά "λείπουν" και ακόμη πιο πολλά έχουν αφεθεί στο έλεος όποιου θέλει;
Είναι το μπάχαλο που επικρατεί σε ΟΛΑ τα σχολεία;
Είναι οι εικονικές ώρες που εργάζονται και σε πολλές περιπτώσεις ευτυχώς υπάρχουν οι ειδικότητες διότι την κάνουν για το σπίτι τους πριν το τέλος της βάρδιας;
Στην Ευρώπη του 2008 όπου όλα κινούνται και εξελίσσνται με εξωφρενική ταχύτητα και στα σχολεία γίνεται ολόκληρο συμβούλιο για το πως θα αλλάξουν το τονερ ή πως θα γράψουμε στο "κομπιούτερ" το πρόγραμμα.
Τα πράγματα είναι απλά, απλώς οι βολεμένοι θέλουν να συνεχίσει να βολεύεται το συνάφι τους.
Και τώρα σας καλώ να αναφωνήσουμε ζήτω το έθνος!!!!
Το παιχνίδι ξέρουμε πως παίζεται και δεν μπορούμε να το αλλάξουμε, αλλά να ζητάμε και συγγνώμη για τις απόψεις μας πάει πολύ.

Ζήτα του και συγγνώμη διότι τάχα μου προσβλήθηκε. Από αυτά που έγραψες τίποτα δεν είναι προσβλητικό αφού είναι η απόλυτη αλήθεια.


Πάρτε χαμπάρι ότι υπάρχουν και άνθρωποι που δουλεύουν πολύ πάνω από 4 (σχολικές ώρες) την ημέρα και δικαιούνται (και θα έπρεπε να απαιτούν) να έχουν άποψη και η άποψη αυτή να είναι σεβαστή.

Τα παραπάνω τα αφιερώνω στην δασκάλα που διόρθωσε στο τετράδιο του ανηψιού μου την λέξη "σκυλί" και την έγραψε σωστά από κάτω "σκηλή" και καμιά δεκαριά ακόμη αντίστοιχα σε μία σελίδα που κοίταξα.

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182821
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 11
Επισκέπτες: 700
Σύνολο: 711

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.