Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - nikilak

Σελίδες: 123 ... 7
1
Καλησπέρα σε όλους

Καλή επιτυχία σε όσους ετοιμάζονται για τις επερχόμενες εξετάσεις.

Θα ήθελα να σας ρωτήσω μήπως ξέρει κανείς αν έχουν ανακοινωθεί και τα πιςτοποιημενα εκπαιδευτήρια που θα πραγματοποιηθούν τα σεμινάρια για να έχεις πρόσβαση στις εξετάσεις !!

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

2
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ:
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 10:52:05 pm »
ποσο πιστευετε πως πρεπει περιπου να γραψει καποιος για να 'ναι διοριστεος? ???

3
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απαντήσεις γνωστικού ΠΕ60;;;
« στις: Φεβρουαρίου 02, 2009, 11:34:36 am »
ευχομαι καλα αποτελεσματα σε ολους!!! ξερει κανεις γιατι εχουν βγαλει ολων τα αποτελεσματα στο γνωστικο εκτος απο τα δικα μας???

4
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 29, 2009, 08:26:55 pm »
Η διαταξη και ο τυπος των ερωτησεων πιστευετε αυτη τη φορα θα ειναι ιδια με τις εξετασεις του 2007? δηλαδη 25 παλλαπλης και 2 αναπτυξης? ακουσατε κατι γι' αυτο?

5
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 28, 2009, 09:09:08 pm »
Αξιολόγηση αρχική, διαμορφωτική και τελική.......την χρησιμοποιούμε και στο πρότζεκτ και στη θεματική???????Και γράφουμε στο καθένα ΄πάνω κάτω βρε παιδιά????

το πως γραφουμε την αξιολογηση συμφωνω απολυτα με την Lalexxx τωρα εγω στη θεματικη προσεγγιση θα βαλω την αξιολογηση κατω απο καθε δραστηριοτητα, στο προτζεκτ ομως θα τη γραψω στο τελος και εκει θα αναφερθω και στις μαθησιακες επιδιωξεις...

6
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ - ΠΕ60
« στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:40:03 pm »
Οι "πηγές" που "ξέρουν" τα sos λένε ότι σημαντικά και πιθανά είναι τα θέματα που τρέχουν και είναι σημαντικά γι το νηπιαγωγείο..Με λίγα λόγια όσα έχουμε ξαναπεί για ειδική αγωγή(που εξεκολουθώ να μην έχω υλικο >:(), μετάβαση, παιχνίδι και αξιολόγηση. Όσον αφορά δραστηριότητες άλλαξαν γνώμη και πιστεύουν πως θα πέσει δημιουργία και έκφραση και όχι μαθηματικά. Απλά σας παραθέτω τα τελευταία που έφτασαν στα αυτιά μου, όχι ότι απαραίτητα θα γίνει και κάτι τέτοιο!! Το μόνο που απεύχομαι είναι την ώρα της εξέτασης να μην μαζεύω το σαγόνι μου από το πάτωμα,,, λόγω θεμάτων!! :(

ευχαριστουμε πολυ!! οι πηγες σου μηπως λενε τιποτα και για τη συγκριση που ζηταν συνηθως?

7
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 27, 2009, 08:04:02 pm »
μήπως θα μπορούσε να μου πει κάποιος ποιά η διαφορά του σκοπού και στόχου???? ??? ???
νομίζω το θέμα είχε πέσει και στο διαγωνισμό του 2005 αν δεν κάνω λάθος...please help someboby in need...

πολυ χονδρικα... ο σκοπος ειναι κατι πιο γενικο, ενω στοχος ειναι κατι πιο συγκεκριμενο... υπαρχει ομως και πιο αναλυτικη απαντηση, αν ανατρεξεις λιγο και στις προηγουμενες σελιδες ή στα σοσ θεματα , θα κατατοπιστεις καλυτερα. Ακομα αν εχεις Κιτσαρα(τετριμμενο) το αναλυει!!

8
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 09:18:00 pm »
Ναι, εφόσον βέβαια λειτουργούν ομαδικά και υπάρχει αλληλεπίδραση στην ομάδα.

Ευχαριστω για τη βοηθεια!! ;)

9
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 09:13:12 pm »
Και εγώ πιστεύω ότι σε μια δραστηριότητα μπορεί να προσεγγίζονται παρα πάνω απο μια θεμελιώδεις έννοιες. Για παράδειγμα σε μια συνταγή για κεικ έχουμε την έννοια της μεταβολής, της αλληλεπίδρασης και αν τα παιδιά δουλεύουν ομαδικά και επικοινωνία... Τί λέτε και οι υπόλοιποι/ες?

να σε ρωτησω και κατι αλλο οταν τα παιδια συνεργαζονται, παντα εχουμε επικοινωνια?

10
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 09:07:33 pm »
Γεια χαρα, θα ηθελα και 'γω να σας ρωτησω κατι για την αναπτυξη θεματικής προσεγγισης... βαζουμε καθε φορα μια θεμελιωδη εννοια ή μπορουμε και περισσοτερες?
χα! εγω δεν ήξερα καν οτι βάζουμε κ θεμελιώδη εννοια..δηλ που τη βάζουμε? λέμε ο,τι εχουμε να πουμε κ αναμεσα σε ολα λεμε οτι η θεμελιωδη εννοια που διαπλέκεται είναι η ταδε? αν είναι ετσι (ας βοηθήσει κάποιος που ξερει :-[) τότε γιατι να μην εμπλέξουμε κ άλλες θεμελιώδεις εννοιες αν αυτές κολλάνε κ εφόσον η προσεγγιση που γίνεται είναι διαθεματική??? δηλ δε μπορεί να ειναι θεμελιωδη εννοια η μεταβολη εξέλιξη κ ταυτόχρονα κ η αλληλεπίδραση????
σαλάτα τα εχω κάνει :'(

οχι δεν τα εχεις κανει σαλατα, μη σκεφτεσ αρνητικα... λοιπον ο καθενας εχει βαλει ενα δικο του πλανο στο μυαλο για το πως θα αναπτυξει τη δραστηριοτητα, λοιπον εγω ειπα αφου βαλω τις επιδιωξεις, να βαλω απο κατω και θεμελειωδη εννοια ή ενννοιες αυτη ειναι η απορια μου...αυτο που λες οτι μπορει να ειναι πανω απο μια ειναι λογικο και το πιστευω και 'γω, αλλα ας παρουμε και μια τριτη γνωμη απο καποιον ακομα πιο σιγουρο!!!

11
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 07:17:00 pm »
Γεια χαρα, θα ηθελα και 'γω να σας ρωτησω κατι για την αναπτυξη θεματικής προσεγγισης... βαζουμε καθε φορα μια θεμελιωδη εννοια ή μπορουμε και περισσοτερες?

12
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: Απορίες
« στις: Ιανουαρίου 26, 2009, 07:13:48 pm »
Γνωριζεται μηπωσ που μπορω να βρω υλικο για τη μεταβαση απο την οικογενεια στο νηπιαγωγειο; Στα βιβλια που εχω μιλαει μονο για τη μεταβαση στο δημοτικο σχολειο!

'Η μεταβαση απο το σπιτι στο σχολειο',  Μελανθια Κοντοπουλου, εκδοσεις "προμηθευς"...
Αν μπορεις να το βρεις ειναι καλο!!

14
Κλάδος ΠΕ60 Νηπιαγωγών / Απ: SOS Θέματα για ΑΣΕΠ
« στις: Δεκεμβρίου 20, 2008, 04:06:29 pm »
souvlitsa, εσυ που εχεις διαβασει Ματσαγγουρα για Πειθαρχια δεν τον θεωρεις λιγο υπερβαλικα αναλυτικο?
εχει αρχισει και με κουραζει.... :(

Ε ναι το παρακάνει σε ορισμένα σημεία. Δεν ξέρω ποιο κομμάτι διαβάζεις αλλά αυτό ας πουμε με τις μη λεκτικές παρεμβάσεις (και πολλά άλλα) είναι υπερ αναλυτικό. Εγώ κράτησα ένα βασικό σκελετό απο το κάθε κεφάλαιο, κάποιους ορισμούς και 2-3 πράγματα για το καθένα. Το καλό, που είναι και κακό, νομίζω, είναι ότι έχει όλα τα θεωρητικά που αφορούν το θέμα.
Συνέχισε την προσπάθεια
[/quot


κοιτα και γω αυτο λεω να κανω επιγραμματικα καποια που υπεραναλυει....Πιστευεις οτι μπορει στην αναπτυξη τετοια θεωρια που να ειναι τοσο γενικη? ενταξη καποια σημεια ναι για τις αμοιβες, τις ποινες και ποτε προτεινονται ναι , αλλα αυτος το παρακανει!!! δεν ξερω αν συμφωνεις....
καλη συνεχεια και σε σενα ;)

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182827
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 802
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 18
Επισκέπτες: 510
Σύνολο: 528

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.