Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - GOODmorning

Σελίδες: 12
1
Καταρχάς μη βιάζεσαι γιατί 1ον)Τουλάχιστον δεν είσαι στο όριο προς τα κάτω στη

2
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Αυγούστου 11, 2009, 06:30:05 pm »
Καλησπέρα, δυστυχώς πέρα από το αλάθητο στα θέματα που υποστηρίζουν πολλοί , παρατηρώ ότι δημιουργείται και κλίμα από μερικούς για το αλάθητο "του ενός διορθωτή"!!Μην τα παίρνουμε και όλα τοις μετρητοίς και πιστεύουμε και ότι θέλουμε!Τί σημαίνει ένας διορθωτής????Πού ξαναακούστηκε αυτό;;;;Δώστε μου ένα σεβαστό ποσό και ανάλογα θα σας βρώ όσους διορθωτές χρειάζονται!!....Αν δείτε κάποιους της επιτροπής ΑΣΕΠ αύριο μεθαύριο να πρωτοστατούν σε αγώνες κατά του ΑΣΕΠ μη σας κάνει εντύπωση, τουλάχιστον εμένα εκεί πάει το μυαλό μου και όχι στο πώς θα διορθώσει ένας διορθωτής!!!!Το ότι υπάρχει ένας μόνο μη το θεωρούμε και πολύ δεδομένο, γιατί και έτσι να είναι δεν αποτελεί γεγονός σχολιασμού ως την αιτία καθυστέρησης των αποτελεσμάτων μας!!!!Ρισκάροντας όμως να το παίξω αρμόδιος ΜΟΝΟ σε αυτό το μήνυμα εκφράζω την άποψη να καταργηθεί ο διαγωνισμός γιατί αντικειμενικά τίποτα δεν τηρείται σε αυτόν. Τουλάχιστον, αντί να διοριζόμαστε στα 30(σε καλή περίπτωση) και να έχουμε φτάσει πνευματικά σε επίπεδο συνταξιούχου, ας διοριζόμαστε στα 50 όπου θα ξέρουμε ότι θα διοριστούμε και να συμβαδίζει η ηλικία με την πνευματική κόπωσή μας!!!!ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ, ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΚΑΝΕΙ το Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού για εμάς τους ίδιους και για τα παιδιά που θα διδαχθούν από εμάς!!!!!!!Πείτε μου ποιός από εσάς δεν έχει καθίσει να μετρήσει ώρες-μόρια πάνω από x φορές.......και να μπαίνουμε και στην ίδια διαδικασία ΚΑΙ με τις εξετάσεις;;;;;;;;;Τόσο δύσκολο είναι να βγάλουν σωστές ερωτήσεις και τις αντίστοιχες σωστές απαντήσεις;;;;;;Κάτι τελευταίο, μία ερώτηση προς μερικούς που θα σπεύσουν,αν το κάνουν, να υπερασπιστούν την επιτροπή θεμάτων, για την οποία και τα όσα γράφω,Τί ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΚΥΡΩΣΗ ΜΙΑΣ ΕΡΩΤΗΣΗΣ ΟΠΩΣ κάνανε αν δεν κάνω λάθος στη βιολογία;;;;Δηλαδή αν κάποιος έφαγε μία ώρα για αυτήν την ερώτηση;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Ή του λες έτσι απλά αυτά μας τα 'παν κι άλλοι;;;;;;;

3
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2009, 10:16:27 pm »
Δυστυχώς δεν καταλαβαίνεις ή δεν θέλεις να καταλάβεις ή δεν μπορείς να καταλάβεις και καταλήγεις σε εύκολα συμπεράσματα τα οποία δεν ευσταθούν και σε ερωτήσεις του αέρα που μερικοί σου απαντούν δίχως να ξέρουν ακριβώς την απάντηση γιατί ρωτάς γενικόλογα και αόριστα!ε, λοιπόν εσύ μπορείς να το κάνεις και δεν διαφωνώ καθόλου ότι μεταξύ μας η γλώσσα είναι και το ένα και το άλλο,όμως άλλο εσύ να τα λες αυτά και άλλο να μου τα ρωτάνε με τον τρόπο που τα ρωτάς εσύ και στο διαγωνισμό εκπαιδευτικών για διορισμό!Και σε ρωτάω το εξής απλό: Έστω ότι σου λέω την εξής φράση με δυαδικά:  11110000 Στη γλώσσα τη δική σου το 1111 το αναγνωρίζεις σαν τη λέξη ΔΩΣΕ και το 0000 σαν τη λέξη ΦΑΟΥΛ. Κάποιος άλλος το 11110000 το αναγνωρίζει σαν τη λέξη ΕΠΑΝΑΛΑ

4
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 06:35:38 pm »
Επομένως μπορεί η επιτροπή να χαρακτηρίσει λάθος την συγκεκριμένη ακολουθία απαντήσεων: 4-δ με 57-δ καθώς μία απάντηση σε κάθε ερώτηση έχουμε τη δυνατότητα να "μαυρίσουμε";;;;;;

5
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 19, 2009, 06:28:43 pm »
Κατά τη γνώμη μου η ερώτηση 57 θα ήταν σωστή ή τουλάχιστον δεν θα υπήρχε περίπτωση να μην θεωρήσω μοναδική σωστή απάντησή της αυτή που ανακοινώθηκε, αν προηγουμένως δεν είχα απαντήσει την 4 έτσι όπως δόθηκε!Από τη στιγμή που ζητάς την 4 και αναφέρεις την έννοια Γλώσσα (η οποία μπορεί να είναι και μία ελεύθερη,λάθος μου που την είπα κανονική, πχ αρβανίτικα)τότε μου ζητάς με τον ίδιο τρόπο να ερμηνεύσω τη λέξη γλώσσα και στην 4 και στην 57 .Από τη στιγμή που τέθηκε αυτό το ερώτημα της 4 έπρεπε να προστεθεί ένας περιορισμός όσον αφορά την έννοια γλώσσα, γιατί στην 4 αντιμετωπίζεται περισσότερο σαν έννοια, και όχι σαν γνωστή γλώσσα προγραμματισμού (που δεν αναφέρεται) στην 57! Ο περιορισμός που με λίγο ψάξιμο πιστεύω έπρεπε να΄αναφέρεται στην 4 ωστέ τουλάχιστον να μας προιδεάσει ότι πρόκειται 1ον) περί θεωρητικής μηχανής και 2ον) ότι δεν σχετίζεται με την 57 είναι ότι οι γλώσσες που αναγνωρίζει  το μη-ντετερμινιστικο αυτόματο στοίβας πρέπει να χαρακτηρίζονται ΑΠΟ ΚΛΕΙΣΤΟΤΗΤΑ!!!!Κάποιο σχόλιο πάνω σε αυτό;;;;;;

6
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 17, 2009, 01:57:04 am »
Επομένως για την 17 συμφωνείς ότι είναι ασαφής η ερώτηση.Ωραία!πάρακάτω.. !!!!Όσα έγραψα για το O(n/k) υπάρχει περίπτωση να ισχύουν κάπου;Με ένα ΝΑΙ ή ΟΧΙ !!!!!Ρωτάω γιατί σε βάσεις δεδομένων...δεν υπάρχει περίπτωση να ισχύουν και δεν υπάρχει καμία αμφισβήτηση του Ο(n/k) από μεριάς μου τουλάχιστον, δεν ξέρω από εσένα μήπως:-)Γιατί είπες πολλά θεωρητικά και ουσιαστικά δεν μου είπες και τίποτα:-).
Επίσης εγώ επιμένω στην 4!!και ότι έγραψα πριν, σε ΣΧΕΣΗ με την 57!.Άναιρεί ή δεν αναιρεί την απάντησή του το ίδιο το ΑΣΕΠ;;Και μαζί την ερώτησή του;;Κάποιο σχόλιο περισσότερο πρακτικό αυτή τη φορά;;Αν και εδώ το θέμα είναι ξεκάθαρο! για εμένα!!!!
Τέλος, συγκεκριμένα μόνο για την 4: Αν ανοίξω ένα cd και διαβάσω τα ψηφία του 0 και 1 υπάρχει περίπτωση ποτέ κάποια μηχανή(έστω θεωρητική) να μπορέσει να αναγνωρίσει τη γλώσσα που παράγεται από τη γραμματική χωρίς συμφραζόμενα (context-free grammars) των 0 και 1;;;;Δουλειά δεν είχαμε δουλειά βρήκαμε θα μου πείτε:-)

7
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 16, 2009, 10:19:05 am »
Καλημέρα! Να ρωτήσω..με βάση την άποψη ότι το O(n/k) είναι απλοϊκή απάντηση, τότε αυτό δεν περιλαμβάνει και το εξής΄ ναι μεν για k=1, το n/k=n αλλά αυτό θυμίζει τις πιθανότητες Λυκείου: Δηλαδή αν ρίξουμε ένα ζάρι πάρα πολλές φορές (n) τότε "ξέρουμε"-αναμένουμε να έρθουν τις ίδιες φορές τα k αποτελέσματα(n/k). Προσωπικά όμως το πρώτο που απέκλησα ήταν το n/k, γιατί για μεγάλο n αν θεωρήσουμε ότι "στο ζάρι" μας προστείθενται παραπάνω πλευρές(μεγαλύτερο k) για τις ίδιες n ρίψεις και το k πλησιάζει το n τότε παύει να ισχύει το πιθανοτικά ισοδύναμο μεταξύ των αποτελεσμάτων των ρίψεων, αφού είναι σαν να ρίχνουμε ένα κοινό ζάρι π.χ. 8 φορές και αναμένουμε να φέρουμε σίγουρα τα 1,2,3,4,5,6 (ή αλλιώς ρίχνω 100 φορές ζάρι με πλευρές 1-40 και τα 1-40 θα έρθουν σίγουρα από 2 φορές) Δηλαδή, για να ισχύει το n/k  πρέπει πιθανοτικά να ισχύει ότι το n πάρα πολύ μεγάλο και το k πάρα πολύ μικρό,πάντα με τη λογική ότι τα n στοιχεία έχουν την ίδια πιθανότητα εισόδου.Ωστόσο, αν είχαν την ίδια πιθανότητα εισόδου τότε ποιός ο λόγος να χρησιμοποιήσουμε hashing και δεν δεσμεύουμε εξαρχής n/k χώρο για κάθε ομάδα στοιχείων με το χαρακτηριστικό k; Eπίσης είναι αυτό δυνατό να συμβεί σε προβλήματα πρακτικά-υπολογιστικά-καθημερινά; Τέλος για να γίνει αυτό πιο αντιληπτό, με το n/k έχουμε ότι και 1000n/1000k=n/k=10000000n/10000000k, εν ολίγοις συμπεραίνω ότι αν δοκιμάζω να αυξάνω και το n και το k τότε η συνάρτηση hash έχει πάντα με βάση την πολυπλοκότητα το ίδιο αποτέλεσμα κάτι που μπορεί να ισχύεί, Πιθανοτικά πάντα, με n και με κ=2 κέρμα ,με 3n και κ=6 ζάρι, αλλά σίγουρα όχι π.χ. με 100n για κ=100 βαθμούς (όπως στον Ασεπ).Πληροφοριακά να πώ ότι δεν αναφέρομαι στα παραπάνω γιατί έτσι μου βγήκε το αντιδραστικό. Την κατάσταση που επικρατεί την γνωρίζει ο καθένας!! Θέλω να τεκμηριώσω την ένστασή μου γιατί έχω 31-32 "ορθώς σωστές"(δεν θυμάμαι για μία!!) και άρα 29-28 "ορθώς λάθος". Ελπίζω να μη δημιουργώ αρνητικό κλίμα σε άλλους με 10,20..60 ορθές απαντήσεις!!Αυτό που με απαχολεί επίσης είναι η απάντηση που δώθηκε στην ερώτηση 4(χρησιμοποιεί τη λέξη ΓΛΩΣΣΑ) ΣΕ ΣΧΕΣΗ με την απάντηση που δώθηκε στην ερώτηση 57 η οποία δεν περιλαμβάνει το δ(Άρα συμπεραίνω...ότι τα σενάρια πμορούν να γραφούν σε οποιαδήποτε γλώσσα!!!!Και μιας και προηγούμενα κάποιος συνάδελφος μίλησε περί βιβλίων αλγορίθμων, ψάχνωντας περαιτέρω για την ερώτηση 4 όλοι οι όροι που αναφέρονται περί γραμματικές χωρίς συμφραζόμενα...τους έχει δώσει-ορίσει ο "γνωστός άγνωστος" για τους αλγορίθμους τσόμσκι!.Παρόλα αυτά χρησιμοποιούνται και με το κόμμα που λέμε,άρα στην 17 που χρησιμοποιείταi το μαθηματικό-κοινώς αποδεκτό άθροισμα δεν έπρεπε να αναφέρει τουλάχιστον! για κάθε n>1;;;;;) Σύμφωνα λοιπόν με το διαχωρισμό των γλωσσων από τον προαναφερόμενο υπάρχουν και οι κανονικές γλώσσες π.χ.αρβανίτικα. Ωραία τότε με βάση την 57 θα μπορώ να φτιάξω και σενάριο με αυτά!!:-)

8
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 11:34:47 pm »
Αν και πιστεύω ότι η καλύτερη τεκμηρίωση όποιας ένστασης γίνεται ανοικτά και μέσω forum, με τη συμμετοχή όσων ενδιαφέρονται, μόλις την ετοιμάσω θα στην στείλω. Το θέμα είναι ότι θα την ανεβάσω κιόλας,μαζί με την απάντησή τους,ώστε αν δεν γίνει πλήρως κατανοητή από όλους μας η θέση τους να υπάρξει συνέχεια.Το ίδιο ελπίζω να κάνουν και όσοι ακολουθήσουν την διαδικασία της ένστασης.Καλό βράδυ!

9
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 11:07:34 pm »
Γνωρίζετε συνονόματοι και μή, πότε τελειώνει η περίοδος των ενστάσεων;

10
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 11:01:45 pm »
:-)Εγώ πάντως θα σε συμπεριλάβω στην ένστασή μου:-))

11
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 10:52:05 pm »
θυμιάρα:-)αν δεν δεις το όνομά σου γραμμένο σε ένσταση να μή σε ξαναπούν Θυμιάρα:-!

12
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 10:48:41 pm »
Συμφωνώ, αλλά για να μην αρχίσουμε τώρα τέτοιου είδους "κουβέντα.." γιαυτό ακριβώς έγραψα τα περί ΑΣΕΠ λίγο παραπάνω, γιατί ακριβώς ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ τον  ΑΣΕΠ ή τουλάχιστον το ελπίζω να συμβαίνει, το αν "εσύ" έκανες περί μη ντετερμινιστικού προβλήματος ενώ εγώ όχι. Τότε στις πανελλήνιες θα εξετάζουν και τα θεατρικά δρώμενα σε κάθε σχολείο και όποιος έκανε θα βαθμολογείται κιόλας. Εδώ μιλάμε για εξειδικευμένο ζήτημα προβλήματος + ότι προείπα περί ΑΣΕΠ!Μην το συνεχίσουμε... όμως,0 τί έκανα και τί δεν έκανες, γιατί θα φτάσουμε σίγουρα να αμφισβητήσουμε τις σχολές μας και τους εαυτούς μας λόγω ΑΣΕΠ!!Παρεπιντόντως τί πρέπει να γίνει να καταντήσουμε σαν τους καθ. παν. που όταν έρχονται από το εξωτερικό για να πάρουν μία θέση στο ελληνικό παν. πρέπει να κουβαλάνε μία τσάντα πτυχία;;;;(Μην τα ισοπεδώνουμε όλα λόγω ΑΣΕΠ!!!!)

13
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 10:15:07 pm »
Εγώ προσπαθώ να το συνδιάζω και πέρα από το τέστ του ΑΣΕΠ, δεν είναι το πρώτο άλλωστε που γράψαμε,ίσως όχι σαν ασεπ αλλά σαν γραπτό διαγώνισμα! Στη σχολή μου όπως και σε όσες σχολές γνωστών μου έχω ρωτήσει δεν έχουν,τουλάχιστον!,εξεταστεί σε τέτοιο θέμα και πρέπει να δεχτώ ότι για το ΑΣΕΠ είναι μία τέτοια ερώτηση εντός ύλης;;Τότε κύριοι του ασεπ αφού έχετε την απαίτηση να γνωρίζω μία τέτοια ερώτηση τέτοιου επιπέδου γιατί λοιπόν δεν μου τα διδάξατε στη σχολή;Καλά πλάκα κάνω:-)!!Το θέμα που με καίει όμως είναι γιατί να το ξέρω αυτό το θέμα;;για να το σκέφτομαι τις μέρες που θα περιμένω να πληρωθώ από την ημερομισθία ή για να γεμίζω τις ώρες μου όταν θα τρέχω από το ένα σχολείο στο άλλο;Ή μήπως γιατί οι πε19 σας είμαστε πολύ λίγοι στην εκπαίδευση οπότε να μάθουμε το κάτι τις μας και μετά να τα ξαναπούμε κάπου εδώ γύρω;Ελπίζω καταλαβαινόμαστε όλοι τί λέω..με μόνο 70 θέσεις και λίγα λέμε!!!!

14
Κλάδος ΠΕ86 Πληροφορικής / Απ: ΠΕ19-ΠΕ20 - ασεπ 2009-γνωστικο
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2009, 10:03:41 pm »
Συγνώμη αλλά σωστή απάντηση στα παιδαγωγικά για την ερ. 17 είναι η β. Το σχόλιό μου δεν αλλάζει, η ουσία όσων έγραψα παραμένει η ίδια ακόμα και με αυτήν την απάντηση:  ότι περιορίζει τον παράγοντα «τύχη» στην εξέταση των μαθητών.

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 722
Σύνολο: 736

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.