Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - e-mary

Σελίδες: 123 ... 5
1
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2017-18
« στις: Σεπτεμβρίου 08, 2017, 01:22:29 pm »
Καλημερα!! Πηρα κι εγω μολις τωρα, αυτο ειναι το νουμερο, δε γνωριζουν ποτε θα γινει α φαση δευτεροβαθμιας, οποτε εν αναμονηκ καλη υπομονη..

2
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2016-17
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2016, 03:14:01 pm »
Και γω αν και είχα δηλώσει και μακρινά όπως τα Δωδεκάνησα δεν ήμουν μέσα. .

3
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2016-17
« στις: Σεπτεμβρίου 23, 2016, 06:52:55 pm »
Ναι είναι μαζί με τους διοριστεους.  Δεν ξέρω αν έχουν απενεργοποιηθει οι αιτήσεις τους αλλιώς θα γίνει μεγάλο πανηγύρι

Οντως, ελπιζω να το εχουν προβλεψει, αλλιως αντε ξανάμανα..

4
Κλάδος ΠΕ06 Αγγλικής γλώσσας / Απ: Αναπληρωτές ΠΕ06 2016-17
« στις: Σεπτεμβρίου 23, 2016, 06:43:08 pm »
Οι κυρωμενοι πινακες ειναι μαζι με τους διοριστεους? Γιατι εχω κατεβει 2 θεσεις. Κατι δεν καταλαβαινω..

5
Επετηρίδα σημαίνει απλότητα και προβλεψιμότητα. Λες στα 25 σου κάτι σα 'αν θέλω να πάω καθηγητής, με τους ρυθμούς που παίρνουν εκτιμώ ότι θα με πάρουν στα Χ μου χρόνια'. Άρα επιλέγω να πάω ή να μη πάω απ'τα 25 μου. Κανονίζω τη ζωή μου και μέχρι τα Χ μου χρόνια μπορεί να'χω απορρίψει ολότελα την εκπαίδευση. Χωρίς άγχος. Αλλιώς δίχως ένα σταθερό και προβλέψιμο σύστημα κανείς ενδιαφερόμενος δε μπορεί να κάνει μακροπρόθεσμο προγραμματισμό. Η εισαγωγή διάφορων 'αναδευτήρων' υποψηφίων, όπως διαγωνισμοί, εναλλασσόμενες φόρμουλες υπολογισμού 'μορίων', δικαστικές (και μάλιστα βάσιμες) προσφυγές, κάνουν κακό στη προβλεψιμότητα και κρατά τους ενδιαφερόμενους σε διαρκή εγρήγορση ή/και ένταση.

Το χειρότερο είναι να έχουμε αυτό που στα αμάξια λέγεται ως 'πολλαπλή εισαγωγή' και δεύτερο χειρότερο η λογική του 'λίγο απ όλα' (ειδικά όταν κάθε λίγο επανακαθορίζονται οι συντελεστές). Διότι δημιουργεί εύλογα παράπονα και προσφυγές.

Αλλά κι οι ενδιαφερόμενοι, πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν παρκάρουν 10000 αμάξια σε ένα πάρκιν των 50, είτε μιλούμε για στάση (αναπλ), είτε για στάθμευση (μονιμ). Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, γι'αυτό κι η εμπορευματική της αξία είναι υψηλή. Να το διαβάσετε ξανά, αργά αυτό. Προσοχή λοιπόν.

(Προς θεού μη παρεξηγηθώ ή μη θεωρηθεί πως απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά. Ειλικρινά δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση ή διάθεση. Καλά Φώτα κι είθε να φωτιστεί καλύτερα αυτή η χρονιά.)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

6
Μπορεί κάποιος ν με διαφωτίσει τι κυρώσεις έχει κάποιος αναπληρωτής που παραιτείται αυτή την περίοδο;
Μένει εκτός πίνακα για 2 χρόνια;

7
Αναπληρωτές / Απ:
« στις: Νοεμβρίου 18, 2015, 03:55:24 pm »
Όταν κάποια διεύθυνση δεν εμφανίζει όλα τα κενά στην Α φάση ενώ υπάρχουν είτε από παράβλεψη είτε εσκεμμένα, τότε δε δικαιούται ο αναπληρωτής να ζητήσει βελτίωση θέσης εφόσον μυριστεί ότι υπάρχει κενό σε σχολείο που ήθελε και 'εμφανίζεται' εντελώς τυχαία; Ως ελάχιστη ένδειξη καλής θέλησης για αποκατάσταση της δικαιοσύνης.
Το ερώτημα σε αυτούς που εστιάζουν στην ηθική διάσταση του θέματος, ότι δλδ δεν είναι σωστό.

8
Αυτό για τη μη προσμέτρηση προυπηρεσίας πρώτη φορά το ακούω. Πέρσι το πειραματικό στο νομό που μας είχαν καλέσει ήταν στη λίστα με τα υπόλοιπα ΕΑΕΠ και ίσχυε ό,τι και για τα υπόλοιπα, αν ήθελες δλδ το δήλωνες κι αν δεν το είχες δηλώσει δε σε καλούσαν. Απλά είχε καλύτερες υλικοτεχνικές υποδομές και λίγο παραπάνω δουλειά/πίεση για αυτό λειτουργούσε κυρίως με αναπληρωτές.

9
Φροντιστήρια / Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« στις: Σεπτεμβρίου 20, 2015, 08:24:12 pm »
Εννοείται πως συμφωνώ.
Διαφωνώ ομως που τα παιδια τρέχουν από το σχολείο για να προλάβουν τα φροντιστήρια σε μια χώρα που τα πτυχία δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα.
Διαφωνώ επίσης που πτυχιούχοι εκπαιδευτικοί επιχειρηματολογούν υπερ των φροντιστηρίων εκτός και αν είχαν στόχο τη δουλειά σε φροντιστήριο.
Διαφωνώ που αρκετοί   "εμποροι της εκπαίδευσης" βάζουν ωραίο περιτύλιγμα  ότι "παρέχουν γνώση" και άλλα σπουδαία,  σαν να έχει ο κόσμος τα προβλήματα του όλα λυμένα και το μόνο που τον απασχολεί είναι να πάρει ένα πτυχίο πανεπιστημίου- έστω και με το ζόρι- ώστε να το επιδεικνύει στις  υπόλοιπες κυρίες κατά τη διάρκεια της  παράθεσης τεΐου, στην έπαυλη ..
Κυριότερα όμως σιχαίνομαι τους παραπάνω "εμπορους" γιατί αυτό που ουσιαστικά ευχονται είναι να μην αποκτησει ποτέ Παιδεια και μορφωση τουτος ο λαος. Γιατι σε ενα λαο με Παιδεια δεν  υπάρχει χώρος για παραπαιδεία. Ταχα μου ενδιαφερονται για τη μορφωση του αλλά στην ουσία τον θέλουν γκρέκουλα, πανικόβλητο και αμόρφωτο για να μπορουν να του πουλαν ελπίδα και να τον εκμεταλλεύονται...όπως τωρα.

Η Παιδεία δυστυχώς εμπορευματοποιήθηκε και παρουσιάζεται ως  στόχος-αξία  μόνον επειδή έτσι καλύτερα συμφέρει τον "εμπορο" ,  δεν μπορείς να πουλήσεις ένα προιον αν δεν τους προσδώσεις ότι έχει αξία.
Ταυτόχρονα αποφαίνονται με υφος σοφού  ότι ο" Ελληνας δεν αλλάζει", οτι "τα φροντιστήρια ειναι θεσμός", πως" θα διορθωθούν τα λάθη των βιβλίων; Θα σταλούν τα CD με τις ακουστικές ασκήσεις; Θα εξοπλιστούν οι τάξεις με διαδραστικούς πίνακες και εποπτικό υλικό; Θα βγαίνει η ύλη της χρονιάς αντί για 2-3 κεφάλαια;"

Αν υποθέσουμε ότι όλοι όσοι εκπαιδευτικοί αποφοιτούσαν διοριζόντουσαν άμεσα, τότε θα υπήρχαν φροντιστήρια?
Και αν όχι, ποιος θα υπήρχε να στεναχωριέται για  το "επίπεδο μόρφωσης" των Ελλήνων που δεν θα ήταν τόσο υψηλό όπως τώρα?

Ας αφήσουμε λοιπόν οι περί την παραπαιδεία τα κροκοδείλια δάκρυα και  ας ομολογήσουμε τους πραγματικούς λόγους που ασχολούμαστε με αυτήν.
Ως γονείς ας  κατανοήσουμε ότι δεν διαθέτουν όλα τα παιδιά τα προσόντα για να φοιτήσουν σε πανεπιστήμιο και καλό είναι να γνωρίζουμε ότι σε άλλα  εκπαιδευτικά συστήματα η εγγραφή κάποιου σε πανεπιστήμιο δεν εξασφαλίζει και την αποφοιτησή του ..
(

10
Φυσικα και δεν μπορεί να διακριθεί εύκολα ο ερειστικός τόνος από αυτόν που δηλώνει συμπάθεια και αλληλεγγύη, γι' αυτό και θα παραθέσω την εμπειρία μου και όποιος έχει ώτα ακούει (μεταφορικά πάντα). Έδωσα στους 2 τελευταίους ΑΣΕΠ με φροντιστήρια και αρκετό διάβασμα. Είχα επιτυχία και στους 2 γύρω στο 80 και 80+ στο 2ο. Δούλεψα ωρομίσθια 3 χρόνια, αναπληρώτρια 5 σε αρκετα διαφορετικα μέρη. Εχοντας πολύ καλή σειρα στον ενδεικτικο πίνακα δεν μπορω να δηλωσω την πολη μου γτ προηγουνται κάποιοι από ιδιωτικά και ειδικες κατηγορίες. Το ίδιο όμως πρόβλημα αντιμετωπίζουν και όσοι από τη γενιά μου έχουν καταφέρει να διοριστούν, καθώς οι μεταθέσεις γίνονται με το σταγονόμετρο. Το αποτέλεσμα: προοπτική διορισμού μηδαμινή, αναπλήρωση στον τόπο μου εξίσου μηδαμινή, πιθανότητες σύστασης οικογένειας ελάχιστες. Συμβουλή προς νεότερους: δεν αξίζει να φατε τα καλύτερα χρόνια της ζωής σας κυνηγώντας μια χίμαιρα, αρκεστείτε και σε λιγότερα, μη νομίζετε ότι κι οι αναπληρωτές βγάζουν τόσα πολλά με τόσα έξοδα για ενοίκια, βενζίνες, αεροπορικά, θέρμανση, διατροφή. Απλά εγκλωβίστηκαν σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που πάει απ το κακό στο χειρότερο λόγω υποχρηματοδοτήσεων και δεν μπορούν να κάνουν ούτε μπρος, ούτε πίσω, καθώς δεν έχουν πια κουράγιο για μια νέα αρχή. Μακάρι να τα γνωρίζαμε όλα αυτά όταν ξεκινούσαμε να οργώνουμε την Ελλάδα, αλλά δυστυχώς τότε γίνονταν διορισμοί..
Είναι όμως επιτρέψτε μου απερίσκεπτο να ξεκινάτε ανταγωνιστικά ενώ γνωρίζετε πώς έχει η κατάσταση αντί να βλέπετε την κατάσταση των συναδέλφων σας και να παραδειγματίζεστε από τα λάθη τους για να μην τα επαναλάβετε. Νομίζετε ότι αν γίνει κι άλλος ΑΣΕΠ δε θα γράψουμε καλά; Οι περισσότεροι από εμάς φρόντισαν όλα αυτά τα χρόνια εν όψει της αξιολόγησης να μαζέψουν μεταπτυχιακά και διδακτορικά. Απλά δεν ανεχόμαστε να μας κοροιδεύει άλλο το κράτος, να διεξάγει γραπτούς διαγωνισμούς για να βολέψει τους εκάστοτε δικούς του (γτ είδαμε και αρκετές τέτοιες περιπτώσεις) και να μας αντιμετωπίζει γενικά ως αναλώσιμους και μη επαρκείς ενώ θυσιάσαμε τα καλύτερά μας χρόνια και τη δυνατότητα να βρισκόμαστε κοντά στα αγαπημένα μας πρόσωπα.
Τέλος να προσθέσω πως δεν είναι τυχαίο πως όσοι από τη γενιά μου όντας διορισμένοι είχαν δική τους επιχείρηση έχουν ήδη παραιτηθεί γτ δεν άντεχαν άλλο, οι υπόλοιποι δεν μπορούμε γτ είναι αργά να μάθουμε να κάνουμε κάτι άλλο από την αρχή. Το πιο θλιβερό βέβαια είναι πως οι περισσότεροι αναπληρωτές δεν έχουν καταφέρει ακόμα να κάνουν οικογένεια. Αυτά είχα να παραθέσω από την εμπειρία μου ως χρέος για τη νέα γενιά, με αμέριστη κατανόηση.
Τουλάχιστον εσείς να ξέρετε πώς έχει η κατάσταση

11
Τι να λέμε τώρα βρε παιδιά, εδώ δεν έχουν καταφέρει ν διορισουν τόσα χρόνια τους εναπομειναντες διοριστεους του Άσεπ του 2008 παρόλο που προσέφυγαν και δικαιώθηκαν από το Στε και θα καταφέρουν να διορισουν μελλοντικούς διοριστεους ενός νέου ? Και μόνο η σκέψη ότι θ κληθούμε ν περάσουμε αυτή την ψυχοφθορα άκρως ανταγωνιστικη διαδικασία για αβεβαιη επαγγελματική αποκατάσταση ακόμα κι αν ανήκουμε στην κατηγορία των διοριστεων με ωθεί ν χαρακτηρισω την προοπτική ενός γραπτού Ασεπ ως μάταια κ άκρως αναξιοπρεπη, καθώς υπό αυτές τις συνθήκες μετατρέπεται σε χάσιμο χρόνου, χρημάτων και ψυχικής ηρεμιας.

12


'Αρα τελικά τι απ τα 2 ισχύει? Αναγνωρίζονται ή όχι οι προυπηρεσίες των ιδιωτικών?

13
Για περισσότερες λεπτομέρειες μπορείς να απευθυνθείς στην υπεύθυνη για το Erasmus του Πανεπιστημίου στο:
+30 2251036165 / 36118

Εύχομαι καλή φώτιση σε ό,τι αποφασίσετε

14
Καλημέρα, δεν ξέρω αν θα σε βοηθήσει ή αν εννοείς κάτι τέτοιο, αλλά πρόσφατα μου έστειλαν μήνυμα από το πανεπιστήμιο Αιγαίου όπου κάνω μεταπτυχιακό αυτό το mail:
 
Προσφάτως ενημερωθήκαμε από το ΙΚΥ (βλ. παρακάτω μήνυμα) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ότι, στις 11/6/2015 υπεγράφη η πρώτη συμφωνία χορήγησης δανείων για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό, με την εγγύηση της  Ευρωπαϊκής Επιτροπής  (υπό τη διαχείριση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Επενδύσεων) και της ισπανικής MicroBank (θυγατρική της Τράπεζας La Caixa).  Αφορά τους Ισπανούς αποφοίτους που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό αλλά και τους φοιτητές των χωρών που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus+ και επιθυμούν να πραγματοποιήσουν το μεταπτυχιακό τους σε Ίδρυμα Ανώτατης Εκπαίδευσης αποκλειστικά στην Ισπανία.
Οι ενδιαφερόμενοι φοιτητές μπορούν να αιτηθούν από 15 Ιουνίου 2015 και μετά, απ’ευθείας στην τράπεζα MicroBank http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/images/icon-ext-europa.gif στην Ισπανία.  Οι φοιτητές καλούνται να ελέγχουν προσεκτικά τους όρους αποπληρωμής πριν τη σύναψη δανείου.
 
Περισσότερες πληροφορίες:
ΙΚΥ:     http://www.iky.gr/iky-rss/item/2278-ispania-i-proti-xora-pou-ypegrapse-symfonia-xorigisis-daneion-gia-tin-ekponisi-metaptyxiakon-spoudon-sto-plaisio-tou-evropaikoy-programmatos-erasmus
Ευρωπαϊκή Επιτροπή: http://ec.europa.eu/education/opportunities/higher-education/masters-loans_en.htm
& http://ec.europa.eu/programmes/erasmus-plus/news/2015/0611-eplus-master-loan_en.htm
Οδηγός Eφαρμογής Erasmus+, σελ. 103:  http://www.iky.gr/erasmusplus/item/1339


 

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 730
Σύνολο: 744

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.