*

Αποστολέας Θέμα: Δημιουργία φροντιστηρίου  (Αναγνώστηκε 76581 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος e-mary

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #210 στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 08:24:12 μμ »
Εννοείται πως συμφωνώ.
Διαφωνώ ομως που τα παιδια τρέχουν από το σχολείο για να προλάβουν τα φροντιστήρια σε μια χώρα που τα πτυχία δεν έχουν κανένα αντίκρυσμα.
Διαφωνώ επίσης που πτυχιούχοι εκπαιδευτικοί επιχειρηματολογούν υπερ των φροντιστηρίων εκτός και αν είχαν στόχο τη δουλειά σε φροντιστήριο.
Διαφωνώ που αρκετοί   "εμποροι της εκπαίδευσης" βάζουν ωραίο περιτύλιγμα  ότι "παρέχουν γνώση" και άλλα σπουδαία,  σαν να έχει ο κόσμος τα προβλήματα του όλα λυμένα και το μόνο που τον απασχολεί είναι να πάρει ένα πτυχίο πανεπιστημίου- έστω και με το ζόρι- ώστε να το επιδεικνύει στις  υπόλοιπες κυρίες κατά τη διάρκεια της  παράθεσης τεΐου, στην έπαυλη ..
Κυριότερα όμως σιχαίνομαι τους παραπάνω "εμπορους" γιατί αυτό που ουσιαστικά ευχονται είναι να μην αποκτησει ποτέ Παιδεια και μορφωση τουτος ο λαος. Γιατι σε ενα λαο με Παιδεια δεν  υπάρχει χώρος για παραπαιδεία. Ταχα μου ενδιαφερονται για τη μορφωση του αλλά στην ουσία τον θέλουν γκρέκουλα, πανικόβλητο και αμόρφωτο για να μπορουν να του πουλαν ελπίδα και να τον εκμεταλλεύονται...όπως τωρα.

Η Παιδεία δυστυχώς εμπορευματοποιήθηκε και παρουσιάζεται ως  στόχος-αξία  μόνον επειδή έτσι καλύτερα συμφέρει τον "εμπορο" ,  δεν μπορείς να πουλήσεις ένα προιον αν δεν τους προσδώσεις ότι έχει αξία.
Ταυτόχρονα αποφαίνονται με υφος σοφού  ότι ο" Ελληνας δεν αλλάζει", οτι "τα φροντιστήρια ειναι θεσμός", πως" θα διορθωθούν τα λάθη των βιβλίων; Θα σταλούν τα CD με τις ακουστικές ασκήσεις; Θα εξοπλιστούν οι τάξεις με διαδραστικούς πίνακες και εποπτικό υλικό; Θα βγαίνει η ύλη της χρονιάς αντί για 2-3 κεφάλαια;"

Αν υποθέσουμε ότι όλοι όσοι εκπαιδευτικοί αποφοιτούσαν διοριζόντουσαν άμεσα, τότε θα υπήρχαν φροντιστήρια?
Και αν όχι, ποιος θα υπήρχε να στεναχωριέται για  το "επίπεδο μόρφωσης" των Ελλήνων που δεν θα ήταν τόσο υψηλό όπως τώρα?

Ας αφήσουμε λοιπόν οι περί την παραπαιδεία τα κροκοδείλια δάκρυα και  ας ομολογήσουμε τους πραγματικούς λόγους που ασχολούμαστε με αυτήν.
Ως γονείς ας  κατανοήσουμε ότι δεν διαθέτουν όλα τα παιδιά τα προσόντα για να φοιτήσουν σε πανεπιστήμιο και καλό είναι να γνωρίζουμε ότι σε άλλα  εκπαιδευτικά συστήματα η εγγραφή κάποιου σε πανεπιστήμιο δεν εξασφαλίζει και την αποφοιτησή του ..
(Βέβαια ως γονείς αποφευγουμε τις "κακοτοπιές" και  στέλνουμε τα παιδιά μας σε    ιατρικές  και  φαρμακευτικές που το πτυχίο είναι εξασφαλισμένο όπως της Βουλγαρίας, Ρουμανιας, Σκόπια και  Κατάνια ..)
Από την παραπάνω γνώση των γονέων εξαιρώ τους πολιτικούς μας επειδή οι ίδιοι γνωριζουν τα ΙΒ και τα παιδάκια τους θα συνεχίσουν τις "σπουδες" τους στο εξωτερικό, και όταν με το καλό επιστρέψουν στην Ελλάδα θα υπάρχουν ακόμη πλίνθοι οπτοί που θα τους ψηφίσουν για να κληρονομήσουν τον πατέτρα-βουλευτή..

Πρέπει λοιπόν να δούμε τις πραγματικές δυνατοτητες των παιδιων μας και να τα βοηθήσουμε εκεί που πραγματικά χρειάζονται βοήθεια αλλά και να ενισχύσουμε τις όποιες ιδιαίτερες κλίσεις και τα έμφυτα ταλέντα που  έχουν ώστε να κατευθυνθούν εκεί που πραγματικά αξίζουν και επιθυμούν..

Οι Ελληνες που έχουν ξεχωρίσει στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό δεν είναι δημιουργία των φροντιστηρίων, αλλά είναι αυτό που η ίδια τους η φύση τους επέτρεψε να φθάσουν .
 Ενα καλό φροντιστήριο ίσως να κάνει κάποιον να γράψει 1-2 φορές για  20 αλλά στη συνέχεια για να παραμένει στο άριστο θα πρέπει να είναι  αριστος.
Αλλωστε αργά ή γρήγορα  όλοι μας  βρίσκουμε το σημείο ισορροπίας μας, εκεί που οι πραγματικές μας δυνατότητες επιτρέπουν.
Οπως  και το καθε  σύστημα ισορροπεί κάποια στιγμή, ετσι και η Παιδεία θα ισορροπήσει, αφού ξεφουσκώσει η φούσκα των φροντιστηρίων γιατί τέτοια τη θεωρώ, με προυπόθεση το ξεφούσκωμα της  εθνικής μας βλακείας.

Στη συνέχεια αν  μαθουμε από τα λαθη μας καλώς , αν όχι εμπρός για καινούργιες φούσκες οπως του χρηματιστηριου, των ακινητων , των καφε, των φροντιστηρίων..


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
σαν πλανοι, ομως κατοχοι της αληθειας, σα να φτανουμε στο θανατο, αλλα, δεστε, ζουμε..σα λυπουμενοι, αλλα παντοτε εχουμε χαρα, σαν φτωχοι, ομως πλουτιζουμε πολλους' σα να μην εχουμε τιποτε, ομως τα παντα κατεχουμε.
Αποστολος Παύλος (Β΄ Κορ. 6/ς: 4-10)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:26:00 »

Αποσυνδεδεμένος niteulf

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 715
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #211 στις: Σεπτέμβριος 20, 2015, 09:53:47 μμ »
Αναλύσεις επί αναλύσεων, χωρίς καμία ουσία κατά τη γνώμη μου.

Φταίνε τα φροντιστήρια για τα χάλια της Παιδείας? Νομίζω όχι.
Είναι παράνομα τα φροντιστήρια? Σίγουρα όχι.
Φταίνε τα φροντιστήρια αν όλοι θέλουν να σπουδάσουνε και να αποκτήσουν πτυχία για το κάθε τι? Σίγουρα όχι.

Δικαίωμα του κάθε γονέα να στέλνει ή να μην στέλνει το παιδί φροντιστήριο.
Δικαίωμά του να στέλνει τα παιδιά του να σπουδάσουν π.χ. κλαρινέτο.
Οπότε, θα ανοίξουν πολλές σχολές κλαρινέτου.
Ελεύθερη αγορά. Μην κυνηγάμε μάγισσες και φαντάσματα.
« Τελευταία τροποποίηση: Σεπτέμβριος 20, 2015, 10:02:07 μμ από niteulf »

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #212 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 12:22:52 πμ »
Να συμφωνήσω ότι  φροντιστήρια δεν υπάρχουν μόνο στην Ελλάδα, αλλά όχι αυτό το χάλι.
Θεωρείς φυσιολογικό αυτό που γίνεται εδω?
Δηλαδή όσοι αξίζουν στο πανεπιστήμιο και όσοι δεν αξίζουν πάλι και αυτοί στο πανεπιστήμιο?
Σίγουρα δεν είναι φυσιολογικό (με τα δεδομένα του εξωτερικού) να θέλουν όλοι να μπουν στο πανεπιστήμιο, αλλά δεν θεωρώ ότι είναι λάθος να έχεις βλέψεις για κάτι καλύτερο. Όπως και να έχει, ο λόγος που όλοι θέλουν να μπουν ή μπαίνουν στο πανεπιστήμιο δεν είναι η ύπαρξη φροντιστηρίων, αλλά το αντίθετο: τα φροντιστήρια ανθίζουν επειδή όλοι θέλουν και ξέρουν ότι θα μπορέσουν να μπουν στο πανεπιστήμιο.

Αν σκοπός μας είναι να περιορίσουμε τον αριθμό αυτών που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο, τότε ας καταργήσουμε μερικές σχολές, ας περιορίσουμε τον αριθμό των εισακτέων και ας θεσπίσουμε υψηλές βάσεις. Εναλλακτικά ας δώσουμε κίνητρα για ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να ανοίξουν θέσεις εργασίας και να μην βλέπουν οι νέοι τις πανεπιστημιακές σπουδές ως μονόδρομο. Έτσι θα έρθει και η φυσική φθορά των φροντιστηρίων. Το να μην παίρνεις τέτοια μέτρα, να αφήνεις τις βάσεις ανεξέλεγκτες (είναι δυνατόν να μπαίνεις σε ξένη φιλολογία με βαθμό κάτω της βάσης στο ειδικό μάθημα? ούτε στην Ουγκάντα!!) και να πιστεύεις πως θα κάμψεις τις φιλοδοξίες των μαθητών βάζοντας ΦΠΑ 23% στα φροντιστήρια είναι κοντόφθαλμο και εξωπραγματικό.

Να μάθουν όσοι σκοπέυουν να πάνε στο εξωτερικό τη γλώσσα που επιθυμούν αλλά και όσοι δεν σκοπεύουν να ξενιτευτούν, να μάθουν και αυτοί σώνει και καλά - ει δυνατόν  από το νηπιαγωγείο -  έτσι για να την έχουν μήπως και τους χρειαστεί αργότερα, έτσι για να υπάρχει?
Την ξένη γλώσσα δεν την μαθαίνεις για να πας στο εξωτερικό. Η τοποθέτηση αυτή αντιπροσωπεύει την Ελλάδα του 1950. Δεν θα κάνω εδώ ανάλυση για το πόσα χρόνια χρειάζονται για να μάθεις αγγλικά ή τι κερδίζεις ξεκινώντας από μικρή ηλικία, θα πω μόνο ότι ο δικός μου γιος μεγαλώνει δίγλωσσος. Αυτή είναι και η επίσημη άποψη που βασίζεται σε διεθνείς έρευνες, την οποία υιοθετεί η ΕΕ και το ελληνικό κράτος, και αυτό το πρόγραμμα εφαρμόζεται (ανεπιτυχώς δυστυχώς) στο ελληνικό σχολείο. Το να κλείσεις τα ΚΞΓ δεν ξέρω τι αποτέλεσμα θα έχει. Ούτε το υπουργείο παιδείας θα αλλάξει γνώμη για την εκμάθηση γλωσσών, ούτε οι έρευνες θα αρχίσουν να δείχνουν πως όσο λιγότερες γλώσσες ξέρεις τόσο καλύτερο είναι. Και σίγουρα δεν θα βελτιωθεί η κατάσταση στα σχολεία.

Συγγνώμη για το ύφος αλλά αυτά τα πράγματα γίνονται μόνο στην Ελλάδα δυστυχώς και σίγουρα οι άλλες χώρες τη γλώσσα των οποίων τα δικά μας παιδιά πασχίζουν για να μαθουν μας έχουν σαν εκείνο το  σημείο αναφοράς στο οποίο δεν θα ήθελαν ποτέ να μοιάσουν.
Πού ο βασίζεις αυτό; Ας πούμε στην Αγγλία γίνεται μια τεράστια προσπάθεια από το κράτος για να αυξηθεί ο αριθμός των μαθητών που μπαίνουν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, τα δε φροντιστήρια ΜΕ έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια.

Πέραν αυτών, θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα: η αγορά είναι ελεύθερη και τα υπόλοιπα είναι άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #213 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 08:35:32 πμ »
...........................................................
Αν σκοπός μας είναι να περιορίσουμε τον αριθμό αυτών που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο, τότε ας καταργήσουμε μερικές σχολές, ας περιορίσουμε τον αριθμό των εισακτέων και ας θεσπίσουμε υψηλές βάσεις. Εναλλακτικά ας δώσουμε κίνητρα για ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να ανοίξουν θέσεις εργασίας και να μην βλέπουν οι νέοι τις πανεπιστημιακές σπουδές ως μονόδρομο. Έτσι θα έρθει και η φυσική φθορά των φροντιστηρίων. Το να μην παίρνεις τέτοια μέτρα, να αφήνεις τις βάσεις ανεξέλεγκτες (είναι δυνατόν να μπαίνεις σε ξένη φιλολογία με βαθμό κάτω της βάσης στο ειδικό μάθημα? ούτε στην Ουγκάντα!!) και να πιστεύεις πως θα κάμψεις τις φιλοδοξίες των μαθητών βάζοντας ΦΠΑ 23% στα φροντιστήρια είναι κοντόφθαλμο και εξωπραγματικό.
...............................................
Συμφωνώ απόλυτα!
  

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 08:26:00 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #214 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 08:58:34 πμ »
Αν και το θέμα είναι δημιουργία φροντιστηρίου εντούτοις όσα λέγονται είναι ενδιαφέροντα.Έχετε δίκιο ότι το επίπεδο των μαθητών έχει πέσει αισθητά.Θυμάμαι χαρακτηριστικά πως όταν δίναμε εξετάσεις θέλαμε 19 για να περάσουμε φιλολογία.Ο χαμηλότερος βαθμός,του τελευταίου δηλαδή στο Α.Π.Θ.,ήταν 18.600 περίπου.Αλλά από την άλλη η ίδρυση σχολών εξυπηρετεί οικονομικά τις επαρχιακές περιοχές και όχι μόνο αυτές.Και τις πόλεις,τα μαγαζιά, τις υποδομές και μια σειρά επιχειρήσεων. Επιπροσθέτως,οι νέοι που δεν θα εισαχθούν σε μια σχολή τι θα κάνουν;Ή νοοτροπία του τότε και του τώρα ακόμα υπαγόρευε σπουδές και συνεπώς σπούδαζαν στο εξωτερικό.Αποτέλεσμα;Να χάνονται χρήματα που θα μπορούσαν να επενδυθούν εδώ. Από την άλλη δεν κρύβω πως η λύση που δόθηκε να σπουδάζουν εδώ τα παιδιά είχε ως επίπτωση τον κορεσμό των επαγγελμάτων και την πτώση των βάσεων.Ένα σύστημα προβληματικό τελικά για όλους.Οι γονείς που δαπάνησαν χρήματα να προσδοκούν ένα μέλλον για τα παιδιά τους ανύπαρκτο και τα παιδιά να καταλήγουν απογοητευμένα και με σπασμένα φτερά.Μερικές φορές όπως και αν το σκεφτώ δεν βλέπω τι είναι το σωστό να γίνει. :o

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #215 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:18:52 πμ »
Μερικές φορές όπως και αν το σκεφτώ δεν βλέπω τι είναι το σωστό να γίνει. :o
Προφανώς ούτε και οι κυβερνώντες, αλλά σου λένε ας κλείσουμε τα φροντιστήρια πρώτα να δούμε αν θα διορθωθεί το πρόβλημα και μετά βλέπουμε  :P

nickitol

  • Επισκέπτης
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #216 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 04:31:25 μμ »

Αν σκοπός μας είναι να περιορίσουμε τον αριθμό αυτών που μπαίνουν στο πανεπιστήμιο, τότε ας καταργήσουμε μερικές σχολές, ας περιορίσουμε τον αριθμό των εισακτέων και ας θεσπίσουμε υψηλές βάσεις. Εναλλακτικά ας δώσουμε κίνητρα για ιδιωτική πρωτοβουλία ώστε να ανοίξουν θέσεις εργασίας και να μην βλέπουν οι νέοι τις πανεπιστημιακές σπουδές ως μονόδρομο. Έτσι θα έρθει και η φυσική φθορά των φροντιστηρίων.
Δεν είμαι υπουργός για να αποφασίζω αλλά οπωσδήποτε συμφωνώ με την παραπάνω άποψη, με την επισήμανση όμως ότι  ο σκοπός δεν είναι η φθορά των φροντιστηρίων αλλά η αναβάθμιση της Παιδείας.
Η αναβάθμιση της ΠΑιδείας δεν θα αφησει χώρο για αυτό το φροντιστηριακό αλαλούμ που επικρατεί  σήμερα αλλα από την άλλη όμως θα αναγκάσει όσα παραμείνουν να επαναπροσδιορίσουν το ρόλο τους και να βελτιώσουν σημαντικά την ποιότητα τους.

Θα πρόσθετα επίσης πέρα από όσα ανέφερε η Ιsla  την ανάγκη για βελτίωση της ποιότητας της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης και την πραγματική στήριξη του ελληνικού πανεπσιτημίου , αλλά αυτό είναι ενα άλλο θέμα .

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #217 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 08:11:56 μμ »
Από τη μία πλευρά έρχονται μαθητές στο ενιαίο λύκειο χωρίς να μπορούν να ανταπεξέλθουν στις αυξημένες απαιτήσεις του (αν είχαμε καλή τεχνική εκπαίδευση και κίνητρα θα επέλεγαν να γίνουν υδραυλικοί, ηλεκτρολόγοι κτλ) με αποτέλεσμα να προσφεύγουν στη λύση του φροντιστηρίου..
Από την άλλη αν μειώσουμε κατά πολύ τον αριθμό των σχολών αλλά και τον αριθμό φοιτητών ανά σχολή (κάτι που με βρίσκει σύμφωνο) οι βάσεις θα αυξηθούν και θα αυξηθεί και ο ανταγωνισμός-περισσότερες ώρες σε φροντιστήριο για να περάσει ένας μαθητής..

Αποσυνδεδεμένος Isla

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 783
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #218 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 10:38:39 μμ »
Δεν είμαι υπουργός για να αποφασίζω αλλά οπωσδήποτε συμφωνώ με την παραπάνω άποψη, με την επισήμανση όμως ότι  ο σκοπός δεν είναι η φθορά των φροντιστηρίων αλλά η αναβάθμιση της Παιδείας.
Αν σκοπός είναι η αναβάθμιση της παιδείας, τότε με αυτό πρέπει να ασχοληθούμε και όχι με τα φροντιστήρια. Αυτή τη στιγμή επικρατεί ένας παραλογισμός: όλοι συμφωνούν πως η παιδεία πάει από το κακό στο χειρότερο και ότι τα φροντιστήρια κερδίζουν από αυτό, αντί όμως να κοιτάμε να βελτιώσουμε την παιδεία, προσπαθούμε να "αναβαθμίσουμε" τα φροντιστήρια. Ό,τι και να κάνεις στα φροντιστήρια, είτε τα κλείσεις, είτε τα στηρίξεις, είτε τα αγνοήσεις, η δημόσια παιδεία δεν πρόκειται να αλλάξει. Το γιατί είναι απλό. Γιατί με τα σημερινά δεδομένα, η δημόσια παιδεία επηρεάζει τη λειτουργία των φροντιστηρίων και όχι τα φροντιστήρια τη λειτουργία της παιδείας.

Από την άλλη αν μειώσουμε κατά πολύ τον αριθμό των σχολών αλλά και τον αριθμό φοιτητών ανά σχολή (κάτι που με βρίσκει σύμφωνο) οι βάσεις θα αυξηθούν και θα αυξηθεί και ο ανταγωνισμός-περισσότερες ώρες σε φροντιστήριο για να περάσει ένας μαθητής..
Μπορεί βέβαια να συμβεί και το εξής (που συμβαίνει στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού): να υπάρχουν δύο ειδών φροντιστήρια, τα φτηνά για τους πολλούς, δηλ. αυτούς που θέλουν απλά μια βοήθεια για να βγάλουν το Γυμνάσιο / Λύκειο και λειτουργούν περισσότερο ως κέντρα μελέτης με λίγες ώρες παρακολούθησης, και τα ακριβά και εξειδικευμένα για όσους στοχεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές, τα οποία θα είναι πλήρως αναβαθμισμένα και κατά πάσα πιθανότητα θα εξελιχθούν σε μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς με δικά τους ιδιωτικά σχολεία κλπ. Στην Αγγλία τέτοια φροντιστήρια προσφέρουν υπηρεσίες ενισχυτικής διδασκαλίας σε δημόσια σχολεία, αναλαμβάνουν δηλαδή και ρόλο συμβουλευτικό προς τη δημόσια εκπαίδευση (ναι, ξέρω ότι εδώ τέτοιες φιλελεύθερες ιδέες ούτε να τις φτύσουμε, απλά το αναφέρω ως παράδειγμα του πόσο μπορεί να αναβαθμιστεί ο ρόλος του φροντιστηρίου κάτω από διαφορετικές συνθήκες).

Αποσυνδεδεμένος evangelia 77

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1354
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #219 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 10:42:49 μμ »
Να ρωτήσω. Αν κάποιος ανοίξει φροντιστήριο, χάνει τα μόρια προυπηρεσίας στον πίνακα αναπληρωτών? Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος greedo

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 3580
  • Φύλο: Άντρας
  • Han shot first...
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #220 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:06:59 μμ »
..............................................................
Μπορεί βέβαια να συμβεί και το εξής (που συμβαίνει στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού): να υπάρχουν δύο ειδών φροντιστήρια, τα φτηνά για τους πολλούς, δηλ. αυτούς που θέλουν απλά μια βοήθεια για να βγάλουν το Γυμνάσιο / Λύκειο και λειτουργούν περισσότερο ως κέντρα μελέτης με λίγες ώρες παρακολούθησης, και τα ακριβά και εξειδικευμένα για όσους στοχεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές, τα οποία θα είναι πλήρως αναβαθμισμένα και κατά πάσα πιθανότητα θα εξελιχθούν σε μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς με δικά τους ιδιωτικά σχολεία κλπ.
..........................................................
Aυτό ακριβώς συνέβαινε στα χρόνια που ήμουν μαθητής: από τους συμμαθητές μου φροντιστήριο πήγαιναν οι πιο αδύναμοι, για να βοηθηθούν να περάσουν τη χρονιά, κυρίως μόνο Μαθηματικά, όπου τους έλυναν τις ασκήσεις του μαθήματος της ημέρας, μην τυχόν και την επομένη στο σχολείο "πιαστούν αδιάβαστοι" !
 Οι δυνατοί μαθητές πήγαιναν συνήθως φροντιστήριο στις τελευταίες τάξεις με σκοπό αποκλειστικά να προετοιμαστούν για το Πανεπιστήμιο (ή τις εισαγωγικές παλαιού τύπου, ή τις Πανελλήνιες μετέπειτα). Συνήθως τότε δεν υπήρχαν παντού φροντιστήρια εξειδικευμένα για εισαγωγικές Πανεπιστημίου, παρά μόνο σε Αθήνα, Θεσ/νίκη και κάποιες άλλες μεγάλες πόλεις. Οι μαθητές της επαρχίας κατέβαιναν Αθήνα, Θεσ/νίκη κλπ τα Σαββατοκύριακα, Χριστούγεννα, Πάσχα και φυσικά το καλοκαίρι.
  

Αποσυνδεδεμένος Μαρκέλλα

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 128
  • ΠΕ05
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #221 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:36:09 μμ »
Έτσι κι αλλιώς σε λίγα χρόνια τα φροντιστήρια θα εξαφανιστούν από μόνα τους φυσικά,λόγω της οικονομικής κατάστασης,όπως σε περασμένες δεκαετίες που μόνον οι έχοντες είχαν την ευκαιρία να φοιτούν σε φροντιστήρια ή ΚΞΓ.Μπορεί να σας φαίνεται υπερβολικό,πάντως εμείς που διδάσκουμε δεύτερες ξένες γλώσσες,το ζούμε ήδη.

Αποσυνδεδεμένος gia 96

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5014
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Η κακή εκπαίδευση, χειρότερη της αγραμματοσύνης
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #222 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:40:29 μμ »
Κανονικά αυτό το θέμα δε θα έπρεπε να υπάρχει με τον ΣΥΡΙΖΑ στην εξουσία, που έχει βάλει σκοπό να αποψιλώσει τα φροντιστήρια!
Οι άνθρωποι σπεύδουν να ασκήσουν κριτική, για να μην κριθούν οι ίδιοι!

Αποσυνδεδεμένος -----

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 5464
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ 04-02
    • Προφίλ
Απ: Δημιουργία φροντιστηρίου
« Απάντηση #223 στις: Σεπτέμβριος 21, 2015, 11:55:56 μμ »
Μπορεί βέβαια να συμβεί και το εξής (που συμβαίνει στις περισσότερες χώρες του εξωτερικού): να υπάρχουν δύο ειδών φροντιστήρια, τα φτηνά για τους πολλούς, δηλ. αυτούς που θέλουν απλά μια βοήθεια για να βγάλουν το Γυμνάσιο / Λύκειο και λειτουργούν περισσότερο ως κέντρα μελέτης με λίγες ώρες παρακολούθησης, και τα ακριβά και εξειδικευμένα για όσους στοχεύουν σε υψηλόβαθμες σχολές, τα οποία θα είναι πλήρως αναβαθμισμένα και κατά πάσα πιθανότητα θα εξελιχθούν σε μεγάλους εκπαιδευτικούς οργανισμούς με δικά τους ιδιωτικά σχολεία κλπ. Στην Αγγλία τέτοια φροντιστήρια προσφέρουν υπηρεσίες ενισχυτικής διδασκαλίας σε δημόσια σχολεία, αναλαμβάνουν δηλαδή και ρόλο συμβουλευτικό προς τη δημόσια εκπαίδευση (ναι, ξέρω ότι εδώ τέτοιες φιλελεύθερες ιδέες ούτε να τις φτύσουμε, απλά το αναφέρω ως παράδειγμα του πόσο μπορεί να αναβαθμιστεί ο ρόλος του φροντιστηρίου κάτω από διαφορετικές συνθήκες).
Ναι, είναι και αυτό πιθανό..

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 447
Σύνολο: 459

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.08 δευτερόλεπτα. 35 ερωτήματα.