*

Ψηφοφορία

Αλλαγή επαγγέλματος ναι ή όχι

ΝΑΙ
48 (60.8%)
ΟΧΙ
31 (39.2%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 77

Αποστολέας Θέμα: Τι κάνεις όταν όνειρο ("εργασία" ως εκπαιδευτικός) γίνεται εφιάλτης;  (Αναγνώστηκε 83992 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.
Απλά στο φόρουμ κατέθεσες κάποια άχρηστα προσόντα παραπονούμενη ότι δεν σου εξασφαλίζουν την δικαιούμενη θέση εργασίας. Με βάση αυτό σχολίασα.
Οπότε προσπάθησε να παραθέσεις τα όποια προσόντα σε κάποιον εργοδότη. Αυτό που παραθέτεις εδώ είναι ένα παράπονο βασισμένο σε μηδενικά προσόντα. Να είσαι έτοιμη να ακούς και να βλέπεις την πραγματικότητα ακόμη και αν σε ενοχλεί.
Προφανώς δεν πέφτει λόγος σε κανένα το τι κάνεις ή τι έχεις κάνει. Εσύ το παρουσίασες.
Επίσης πιστεύω να καταλαβαίνεις το ότι υποβιβάζεις και την εργασία ως εκπαιδευτικός με τον σχολιασμό στο τέλος, υπονοώντας ότι δεν χρειάζονται και ιδιαίτερα προσόντα για να το κάνει κάποιος.......Οπότε προς τι παραπονιέσαι πάλι? Αφού οι σπουδές σου δεν είναι απαραίτητες στο κάτω κάτω....... και κάποιος με λιγότερες μπορεί να το κάνει. Τσάμπα η σχολή του 18-20, Αγαθή.
Δικά σου λόγια.
Το "αυθαιρετος" έπρεπε να έχει κάποια βάση.  ;)
Είναι μεγάλη η αποκάλυψη ότι το πτυχίο είναι ένα άχρηστο προσόν. Πιο σιγά όμως μην το πάρουν χαμπάρι όλοι. Γιατί θα καταρρεύσει το σύστημα.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2016, 03:25:01 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος chris75

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 681
  • Φύλο: Άντρας
  • ΠΕ02
    • Προφίλ
Να συμφωνήσω ότι ο καπιταλισμός έχει πολλά προβλήματα και δυσλειτουργίες, αλλά για πείτε μου σε ποιό οικονομικό σύστημα παραδίδονται, όπως στην χώρα μας, στην κοινωνία τέτοιοι αριθμοί πτυχιούχων φιλολόγων, μαθηματικών, οικονομολόγων, δικηγόρων, ιατρών και μηχανικών, εγκαταλείποντας ταυτοχρόνως, ως ανάξιους για να ασχοληθούμε μαζί τους, τον πρωτογενή και δευτερογενή τομέα της χώρας και της οικονομίας και όλοι αυτοί θα μπορέσουν να απσχοληθούν και πάνω στο αντικείμενό τους και με ικανοποιητικό μισθό;;;Ρητορικό φυσικά το ερώτημα, αφού, κατά την γνώμη αυτά δεν γίνονται....Παράδειγμα...είμαστε ειμαστέ χώρα που βρέχεται απο θάλασσα, με πανάρχαια ναυτική παράδοση...ποιός ασχολείται  με την αλιεία;;;εννοώ νέοι σε παραγωγικές ηλικίες.... αποτέλεσμα τα πληρώματα των αλιευτικών μας σκαφών να αποτελούνται ως πει το πλείστον από Αιγύπτιους, διότι φυσικά κανείς από εμάς δεν ασχολείται με τέτοια τιποτένια επαγγέλματα...συμπέρασμα...αν δεν απαλλαγούμε από τις κοινωνικές και ψυχολογικές αγκυλώσεις μας, σύμφωνα με τις οποίες φαντασιωνόμασταν ότι όλοι θα γίνομασταν υπάλληλοι πίσω από ένα γραφείο και ένα πτυχίο ΑΕΙ για κοινωνική άνοδο με  ταυτόχρονη υποτίμηση-περιφρόνηση των περισσότερων επαγγελμάτων του πρωτογενή κα δευτερογενή τομέα της οικονομίας(αυτοί είναι...μουτζούρηδες, χειρώνακτες)...δεν θα λύσουμε κανένα πρόβλημα...

Αποσυνδεδεμένος dpa2006

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1377
  • Φύλο: Άντρας
  • Λατρεύω την εκπαίδευση, ΠΕ04.01
    • Προφίλ
Καλή χρονια και πάλι ☺.Δυστυχώς, πέρα από την κρίση που οδήγησε σε μηδενικές προσλήψεις στο δημόσιο, αυτό που έχω καταλάβει μετά από συζητήσεις και με άλλα άτομα είναι ότι γενικώς η προσφορά και η ζήτηση στην αγορα εργασίας διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο για την επαγγελματική αποκατάσταση. Δεν αναφέρομαι σε θέσεις που είναι προκαθορισμένες πού θα δοθούν. Ας πάρουμε για παράδειγμα τους φιλολογους,είμαστε πραγματικά άπειροι  και όσο περνούν τα χρόνια το καταλαβαίνω και από νέες γνωριμίες που κάνω: γνωρίζω είτε παιδιά με πτυχίο φιλολογου είτε παιδιά που έχουν κάποιο συγγενή (αδερφό, αδερφή, ξάδερφο, ξαδέρφη) πτυχιούχο φιλόλογο ή και πολλούς συγγενείς .Νομίζω άλλωστε ότι κάθε έτος αποφοιτούν 1500 περίπου φιλόλογοι (είχα κοιτάξει και τους πίνακες μηδενικής προυπηρεσιας πριν λίγα χρόνια και κάτι τέτοιο είχα δει - οι πίνακες δείχνουν μια εικόνα της κατάστασης -) .Προσωπικά, θεωρώ ότι κάποια επαγγέλματα είχαν κρίση πριν την κρίση (βάζω και τη φιλολογία μέσα σε αυτά) και δυστυχώς δεν υπήρχε επαγγελματικός προσανατολισμός όταν έδινα πανελλήνιες ώστε να έχω μια ολοκληρωμένη εικόνα για την κατάσταση. Δεν το έψαξα και εγώ όσο θα έπρεπε. Τεσπα, για μένα όσοι μπορούν να σπουδάσουν κάτι άλλο με προοπτικές, όσο γίνεται στην Ελλάδα, και κυρίως στο εξωτερικό, να το κάνουν. Το ξέρω δεν είναι ότι καλύτερο, πάλι από την αρχή (4 τουλάχιστον έτη σπουδών αν μιλάμε για δεύτερο πτυχίο) αλλά μπροστά στα άλλα 35-40 χρόνια εργασίας αξίζει.Αυτή τουλάχιστον είναι η δική μου άποψη.  Διαφορετικά, υπάρχει και η διέξοδος του μεταπτυχιακού που διευρύνει τις ευκαιρίες επαγγελματικής αποκατάστασης.Βέβαια, για μένα το μεταπτυχιακό είναι πιο επισφαλής επιλογή (αν μιλάμε για μεταπτυχιακό σε άλλο κλάδο) καθώς αν πχ είσαι φιλόλογος και κάνεις μεταπτυχιακό σε οικονομικά - διοικητικά, και πας στη x εταιρεία για εργασία, γιατί να διαλέξουν εσένα και όχι τον πτυχιούχο οικονομολόγο με το ίδιο μεταπτυχιακό; Μιλάω για την περίπτωση που ο εργοδότης θέλει να προσλάβει έναν άγνωστο - όχι γνωστό γνωστού -. Μπορει να το βλέπω και λάθος το θέμα, αλλά γενικά υποστηρίζω το δεύτερο πτυχίο καθώς αυτό σου δίνει επαγγελματικά δικαιώματα που δεν αμφισβητούνται. ☺Καλή συνέχεια σε όλους και υπομονή!
Καλή Χρονιά,χρόνια πολλλά

Το μεταπτυχιακό στα Οικονομικά/Διοικητικά ήταν και είναι πολύ διαδεδομένο εδώ και πολλές δεκαετίες.
Ένα μεταπτυχιακό συμπληρώνει γνώσεις και βασίζεται πάνω σε ύλη και γνώσεις αντίστοιχου προπτυχιακού.
Μπορεί να μην έχεις ακριβώς τις ίδιες πιθανότητες με έναν οικονομολόγο με το ίδιο μεταπτυχιακό,αλλά θα σου ανοίξει νέους ορίζοντες.Αυτό θα πρέπει να το θεωρείς δεδομένο.
Φίλος με MBA στα οικονομικά (μη σχετικό πτυχίο) εργάζεται στην Αγγλία πολλά χρόνια ως οικονομικός αναλυτής.
π.χ. το MSc του Aueb
από εκεί και πέρα να θυμάσαι πως τα οικονομικά (ήταν και) είναι το βασικό πτυχίο της Αγοράς... :)
Απλά θα πρέπει να είσαι σίγουρη ότι σου αρέσει ο συγκεκριμένος κλάδος.
Πολλοί απόφοιτοι διαφόρων τμημάτων είχαν δώσει κατάταξη για Οικονομικά Τμήματα (ΑΕΙ-ΤΕΙ)
Ο παλιός μου διευθυντής (στο Φροντιστήριο) είχε και πτυχίου οικονομολόγου.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 05, 2016, 05:42:28 μμ από dpa2006 »

Αποσυνδεδεμένος authairetos

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 113
    • Προφίλ
Είναι μεγάλη η αποκάλυψη ότι το πτυχίο είναι ένα άχρηστο προσόν. Πιο σιγά όμως μην το πάρουν χαμπάρι όλοι. Γιατί θα καταρρεύσει το σύστημα.

Και εδώ λάθος κάνεις, "αγαθή" Αγαθή.
Το πτυχίο το καθιστά κάποιος άχρηστο προσόν με το να μην μετασχηματίσει τη γνώση που πήρε κατά τη διάρκεια των σπουδών του, σε κάτι χρήσιμο για την κοινωνία.
Επιλογή του καθενός είναι, απλώς δεν φταίει κάποιος άλλος για αυτή την επιλογή, προφανώς όχι το σύστημα.
Τώρα αν έχεις φτάσει προσωπικά στο σημείο να συνειδητοποιήσεις ότι το πτυχίο σου είναι άχρηστο, βεβαιώσου ότι έχεις κάνει τα σωστά βήματα και μην κατηγορείς κάποιον ότι δεν σε διορίζει.
Στο κάτω κάτω δε σου χρωστάει κανείς τίποτα.


Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Διαστρεφεις την συζήτηση. Εσύ είπες ότι το πτυχίο είναι άχρηστο προσόν.
Επίσης, η γνώση που παίρνει ο καθένας μετασχηματιζεται σε κάτι χρήσιμο πρώτα για τον ίδιο και έπειτα για την κοινωνία. Η ανεργία στην Ελλάδα δεν είναι θέμα επιλογής. Δεν μιλάμε για όσους επιλέγουν να τρώνε τα λεφτά του μπαμπά και του παππού. Το χειρότερο είδος στασιμοτητας είναι να τρέχεις γύρω από την γνώση, λες και θα μπορέσεις ποτέ να αποκτήσεις αρκετή, μόνο και μόνο για να επιβιωσεις. Η εκπαίδευση πρέπει να είναι διαρκής αλλά λόγω εσωτερικοτητας όχι εξαναγκασμου. Το ότι ζούμε σε ένα σύστημα φτιαγμένο να μας καταναλώνει δεν είναι άλλοθι.

Αποσυνδεδεμένος aspinoulas

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 443
  • ΠΕ03
    • Προφίλ
Έχουμε πλήρη σύγχυση εννοιών-θεσμών-πραγματικότητας.

1. Σπουδάζω γιατί ΓΟΥΣΤΑΡΩ το αντικείμενο των σπουδών μου. Γιατί είμαι δημιουργικός σε αυτό,γιατί μέσα απο αυτό γίνομαι καλύτερος και ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ. Δε σπουδάζω : ούτε για να κοκορεύομαι οτι έχω πτυχίο, ούτε για να με βολέψει κανας μπαρμπας στο δημόσιο...

2. Αν θέλουμε τη σύνδεση πτυχίου-διορισμού αυτό  σημαίνει ΕΠΕΤΗΡΙΔΑ. Ο ΑΣΕΠ είτε συμφωνείς είτε όχι εχει ως σκοπό να αποσυνδέσει πτυχίο και διορισμό. Αρα όσο υπάρχει ασεπ δεν υπάρχει ο όρος "αδιόριστος εκπαιδευτικός" (θυμάστε τη Διαμαντοπουλου να το αναλύει;)

3.ΦΤΑΙΜΕ διότι ανεχτήκαμε τη συνύπαρξη ασεπ και ιδιότυπης επετηρίδας που βόλευε το κομματικό σύστημα να πουλάει ελπίδα διορισμού. Ή μόνο το ένα ή μόνο το άλλο.

Τέλος έχω βαρεθεί το "και με τον αστυφύλαξ και με το χωροφύλαξ" . Από τη μια να γκρινιάζουμε συνεχώς , ζητάμε τη συμπαράσταση των συναδέλφων μας στον "κοινό μας αγώνα" αλλά μόλις ρίξει το "τυράκι" ο κάθε Φιλης παρακαλάμε ως άλλοι κύνες να είμαστε η επόμενη εξαίρεση του κανόνα = δε μπα να κόψουν το λαιμό τους οι άλλοι, εγώ να διοριστώ...
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2016, 02:06:49 πμ από aspinoulas »

Αποσυνδεδεμένος pr0

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 86
  • ΕλΑλέξανδρος
    • Προφίλ
Επετηρίδα σημαίνει απλότητα και προβλεψιμότητα. Λες στα 25 σου κάτι σα 'αν θέλω να πάω καθηγητής, με τους ρυθμούς που παίρνουν εκτιμώ ότι θα με πάρουν στα Χ μου χρόνια'. Άρα επιλέγω να πάω ή να μη πάω απ'τα 25 μου. Κανονίζω τη ζωή μου και μέχρι τα Χ μου χρόνια μπορεί να'χω απορρίψει ολότελα την εκπαίδευση. Χωρίς άγχος. Αλλιώς δίχως ένα σταθερό και προβλέψιμο σύστημα κανείς ενδιαφερόμενος δε μπορεί να κάνει μακροπρόθεσμο προγραμματισμό. Η εισαγωγή διάφορων 'αναδευτήρων' υποψηφίων, όπως διαγωνισμοί, εναλλασσόμενες φόρμουλες υπολογισμού 'μορίων', δικαστικές (και μάλιστα βάσιμες) προσφυγές, κάνουν κακό στη προβλεψιμότητα και κρατά τους ενδιαφερόμενους σε διαρκή εγρήγορση ή/και ένταση.

Το χειρότερο είναι να έχουμε αυτό που στα αμάξια λέγεται ως 'πολλαπλή εισαγωγή' και δεύτερο χειρότερο η λογική του 'λίγο απ όλα' (ειδικά όταν κάθε λίγο επανακαθορίζονται οι συντελεστές). Διότι δημιουργεί εύλογα παράπονα και προσφυγές.

Αλλά κι οι ενδιαφερόμενοι, πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν παρκάρουν 10000 αμάξια σε ένα πάρκιν των 50, είτε μιλούμε για στάση (αναπλ), είτε για στάθμευση (μονιμ). Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, γι'αυτό κι η εμπορευματική της αξία είναι υψηλή. Να το διαβάσετε ξανά, αργά αυτό. Προσοχή λοιπόν.

(Προς θεού μη παρεξηγηθώ ή μη θεωρηθεί πως απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά. Ειλικρινά δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση ή διάθεση. Καλά Φώτα κι είθε να φωτιστεί καλύτερα αυτή η χρονιά.)

Αποσυνδεδεμένος e-mary

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 70
    • Προφίλ
Επετηρίδα σημαίνει απλότητα και προβλεψιμότητα. Λες στα 25 σου κάτι σα 'αν θέλω να πάω καθηγητής, με τους ρυθμούς που παίρνουν εκτιμώ ότι θα με πάρουν στα Χ μου χρόνια'. Άρα επιλέγω να πάω ή να μη πάω απ'τα 25 μου. Κανονίζω τη ζωή μου και μέχρι τα Χ μου χρόνια μπορεί να'χω απορρίψει ολότελα την εκπαίδευση. Χωρίς άγχος. Αλλιώς δίχως ένα σταθερό και προβλέψιμο σύστημα κανείς ενδιαφερόμενος δε μπορεί να κάνει μακροπρόθεσμο προγραμματισμό. Η εισαγωγή διάφορων 'αναδευτήρων' υποψηφίων, όπως διαγωνισμοί, εναλλασσόμενες φόρμουλες υπολογισμού 'μορίων', δικαστικές (και μάλιστα βάσιμες) προσφυγές, κάνουν κακό στη προβλεψιμότητα και κρατά τους ενδιαφερόμενους σε διαρκή εγρήγορση ή/και ένταση.

Το χειρότερο είναι να έχουμε αυτό που στα αμάξια λέγεται ως 'πολλαπλή εισαγωγή' και δεύτερο χειρότερο η λογική του 'λίγο απ όλα' (ειδικά όταν κάθε λίγο επανακαθορίζονται οι συντελεστές). Διότι δημιουργεί εύλογα παράπονα και προσφυγές.

Αλλά κι οι ενδιαφερόμενοι, πρέπει να κατανοήσουν ότι δεν παρκάρουν 10000 αμάξια σε ένα πάρκιν των 50, είτε μιλούμε για στάση (αναπλ), είτε για στάθμευση (μονιμ). Η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία, γι'αυτό κι η εμπορευματική της αξία είναι υψηλή. Να το διαβάσετε ξανά, αργά αυτό. Προσοχή λοιπόν.

(Προς θεού μη παρεξηγηθώ ή μη θεωρηθεί πως απευθύνομαι σε κανέναν προσωπικά. Ειλικρινά δεν έχω καμία τέτοια πρόθεση ή διάθεση. Καλά Φώτα κι είθε να φωτιστεί καλύτερα αυτή η χρονιά.)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
σαν πλανοι, ομως κατοχοι της αληθειας, σα να φτανουμε στο θανατο, αλλα, δεστε, ζουμε..σα λυπουμενοι, αλλα παντοτε εχουμε χαρα, σαν φτωχοι, ομως πλουτιζουμε πολλους' σα να μην εχουμε τιποτε, ομως τα παντα κατεχουμε.
Αποστολος Παύλος (Β΄ Κορ. 6/ς: 4-10)

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Το συγκεκριμένο θέμα είχε ως ερώτηση και "παράπονο" το αν υπάρχουν στην ουσία επιλογές εφόσον στην εκπαίδευση τα πράγματα έχουν γίνει όπως έχουν γίνει. Η ανάλυση του γιατί έχουν γίνει όπως έχουν γίνει δεν αφορά σε αυτό το θέμα. Ωστόσο όταν ένα πρόβλημα γιγαντωνεται έτσι, τα βάζεις με το πρόβλημα. Όσο και να "ψηλωσουμε" εμείς το πρόβλημα δεν λύνεται. Τα επαρκή προσόντα του 30ρη σήμερα δεν θα είναι επαρκή σε 10 χρόνια. Δεν μιλάμε για μια ακαδημαϊκή καριέρα όλοι. Κάποιοι όταν σπουδαζαμε είχαμε το μυαλό μας στην τάξη. Οκ, δεν μας βγαίνει για τον α ή β λόγο. Τι εναλλακτικές έχουμε. Και από την άλλη, χωράει ολόκληρη ακαδημαϊκή καριέρα μέσα στην τάξη; Με  μεταπτυχιακά στα οικονομικά και διδακτορικό στη λογοτεχνία (υποθετικα) πως θα "χωρεσω" στην πρώτη δημοτικού να κάνω αγγλικά; Άρα αφήνουμε την εκπαίδευση και μιλάμε για κάτι άλλο. Αυτό το κάτι άλλο δεν υπάρχει για όλους ως επιλογή. Δεν μπορούν ή δεν είναι διατεθειμενοι όλοι να ξενιτευτουν ή να αφήσουν τον τόπο τους, την οικογένεια τους κτλ. Και εμείς οι μεγαλύτεροι επαναλαμβάνω χάσαμε αυτό που ο pr0 λέει προβλεψιμοτητα. Λυπάμαι για όσους δεν το γνώρισαν. Δεν είναι κατά ανάγκη κακό να υπάρχουν σταθερές. Ακόμη και ο Ασεπ κάθε δύο χρόνια (είτε συμφωνώ είτε όχι) ενειχε ένα κάποιο στοιχείο προβλεψιμοτητας. Ούτε καν αυτό δεν είχατε "την τύχη" να γνωρίσετε κάποιοι. Και νομίζετε ότι κρατάτε τις τυχες σας στα χέρια σας.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2016, 12:50:25 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος Marios 1980

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 457
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Έχουμε κ λέμε
Παλιά είχαμε επετηρίδα, δεν μας άρεσε γιατί θέλαμε ως ευρωπαικό κράτος να γίνονται εκπαιδευτικοί "οι καλύτεροι". Φτιάξαμε τον ΑΣΕΠ, καλός-κακός αυτός ήταν, εν μέσω γιαουρτιών, ξύλου έξω από τα εξεταστικά κέντρα κλπ. Ακόμα κα αυτός ο ΑΣΕΠ , ΕΑΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΤΑΝ κσι διοριζόταν ΜΟΝΟ όποιος έγραφε θα είχε ένα νόημα
ΑΣΧΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ


Αλλά αντ αυτού  παρακάμψουμε τον ΑΣΕΠ, επινοήσαμε ένα κάρο ποσοστά 60%-40%, λίστες, 30μηνα, 24μηνα, πλασματικές βυσματικές ώρες απο ΠΔΣ, εκκλησιαστικά,  επιμορφωτικά "σεμινάρια" ειδικής αγωγής, "μεταπτυχιακά" Βουλγαρικα και Ιταλικά ειδικής αγωγής και μεταφορά προυπηρεσίας από τον πινακα γενικής στον πίνακα ειδικής!!!

Και πλέον έχουμε φτάσει πάλι στο σημείο, οι αναπληρωτές που είναι ψηλά στους τωρινούς πίνακες να απαιτούν να διοριστούν χωρίς διαγωνισμό ΑΣΕΠ.

Βεβαίως αυτοί που ειναι ψηλά στους πίνακες έχουν δουλέψει αλλά δεν δούλευαν τζάμπα. Το ότι κάποιος έτρεχε σε ένα κατσικοχώρι γιατι ύπολογίζε ότι η Ελλάδαρα είναι Ουγκάντα και ο νόμος της Διαμαντοπούλου τελικά δεν θα εφαρμοστεί και θα "τρουπώσει" από την προυπηρεσία χωρίς να χρειαστεί να ξαναγράψει ΑΣΕΠ δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να αναταμειφθεί!

Οι αναπληρωτές έτσι κ αλλιώς είναι από τους τυχερούς σε αυτή τη χώρα. Έχουν 25 ένσημα, και ένα πολύ καλό μισθό δεδομένου οτι αυτη τη στιγμή στην Ελλάδα ο βασικός ειναι 480 ευρώ. Ουσιαστικά δεν αξιολογούνται από κανένα και δεν υπάρχει περίπτωση να απολυθούν από κανένα και να μείνουν άνεργοι στη μέση της χρονιάς. Τα ωρομίσθια στα φροντιστηρια είναι 5 ευρώ- ίσως και παρακάτω- και οι εργοδότες βάζουν καμιά 10ρια ένσημα (στην καλή περίπτωση, στην κακή μπορεί και καθόλου) οπότε ουτε ΟΑΕΔ δεν παίρνουν οι "καθηγητές". 

Οπότε μετά από τόσα χρόνια και σε μία χώρα που πολιτικοί και πολίτες είναι σαφώς ανάξιοι να εφαρμόσουν οποιοδήποτε αξιοκρατικό σύστημα στην επιλογή εκπαιδευτικών, μάλλον η επετηρίδα είναι το μοναδικό μη διαβλητο σύστημα.

Αλλιώς, νεος ΑΣΕΠ 100% για όλους κ όποιος γράψει (το οποίο δεν πιστευω οτι θα γίνει ΠΟΤΕ σε αυτή τη χώρα)



Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Απλά...πολύ απλά.
Όταν χανεις το ονειρο σου ...ψαχνεις για άλλο.
Μαθαίνεις πως αυτα εχει η ζωή.
Μαθαινεις πως θα αισθανθείς καλύτερά αν αποδεχτεις οτι δεν εισαι μοναδικος.
Και το κυριοτερο....σταματάς να λειτουργεις  ως μίζερος στον μιζερο  μικρόκοσμο της μειοψηφιας (ευτυχως) των εκπαιδευτικων.

Τόσο απλά.
Αντε και καλη φώτιση μιας και σημερα ειναι των φωτων.
 

 
     
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2016, 03:16:18 μμ από xenos »

Αποσυνδεδεμένος spiritus asper

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 881
  • Εκλεκτός διορισΘΕΙΣ-Έτος αποφιαλωσης 2016
    • Προφίλ
Η επετηριδα ηταν ιδιοφυους συλληψης συστημα διορισμου.Εμπαινες στα 25,περιμενες,σε πολλες ειδικοτητες δεκαετιες,και οταν διοριζοσουν ειχες ξεχασει οτι το σχολειο γραφεται με ει,αν ειχες ασχοληθει στο διαστημα της αναμονης με αλλα πραγματα.
Δικαιο συστημα ομως.Με τη σειρα.Οπου εχει εφαρμοστει γνωριζει μεγαλη επιτυχια.Στα μπακαλικα,στα συσσιτια,στο παλιο μου σπιτι οταν ειχαμε μια τουαλετα.
''One man here has made 17 attempted escapes!
 Group Captain,this is close to insanity!''

Αποσυνδεδεμένος aghathi

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 1611
  • Φύλο: Γυναίκα
  • εκπαίδευση=παιδιά
    • Προφίλ
Απλά...πολύ απλά.
Όταν χανεις το ονειρο σου ...ψαχνεις για άλλο.
Μαθαίνεις πως αυτα εχει η ζωή.
 
   
Χα χα. Για αυτό λέγονται όνειρα. Είναι μόνο για θέαση όχι για να τα ζεις.

" και κάθε αυγή που το σκοτάδι θα παλιωνει
Κι άλλη παράσταση στην πρόβα θα τελειώνει "
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 06, 2016, 03:36:29 μμ από aghathi »

Αποσυνδεδεμένος xenos

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 686
  • Φύλο: Άντρας
  • Λίγες λέξεις,πολλές σκέψεις
    • Προφίλ
Διορισμός
διορισμός
διορισμός
διορισμός.
Και ολοι επελεξαν τον κλαδο επειδη αγαπουν την εκπαιδευση.
 

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32294
  • Τελευταία: etaap0021
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1159882
  • Σύνολο θεμάτων: 19213
  • Σε σύνδεση σήμερα: 509
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 421
Σύνολο: 422

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.086 δευτερόλεπτα. 37 ερωτήματα.