1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Μαρτίου 01, 2023, 07:02:13 pm »
Ποιος αντιπαρατίθεται μαζί σου;Είπαμε,έχεις δίκιο σε όλα!
Welcome to 19th century
Welcome to 19th century

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Μαρτίου 01, 2023, 07:02:13 pm »
Ποιος αντιπαρατίθεται μαζί σου;Είπαμε,έχεις δίκιο σε όλα!
Welcome to 19th century ![]() 2
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Μαρτίου 01, 2023, 04:34:15 pm »
Μία από τις σημαντικότερες αιτίες του φανατισμού είναι η ημιμάθεια.Να μιλάς για επιστήμες όπως η Θρησκειολογία,η Φιλοσοφία, η Θεολογία,ενώ είναι προφανής η άγνοιά σου.Φανταστείτε να επιμένει κάποιος στη Φυσική του 1800.Θα ανοίξεις διάλογο μαζί του;Ο,τι και να σου πει, θα γελάσεις συγκαταβατικά και θα προχωρήσεις σε πιο σημαντικά ζητήματα.
3
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Φεβρουαρίου 27, 2023, 04:04:56 pm »
Που να εξηγείς τώρα σε φανατικούς άσχετους...
Δεν θα καταχραστώ το θέμα.Ας βγάλει τα απωθημένα του ο γνωστός αθεοταλιμπάν. 4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών« στις: Φεβρουαρίου 27, 2023, 12:19:59 pm »Ξέρω ότι θες να επιστρέψουμε στην προνεωτερικότητα και να ρίχνετε στην πυρά τους άσχετους που τολμούν να 'χουν άποψη. Όπως ο Γαλιλαίος όπως ο Γεμιστός όπως ο 6
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022« στις: Μαρτίου 20, 2022, 04:29:20 pm »Το να μη χάνεται η οργανική με τη θητεία είναι ΣΩΣΤΟ !Σε άλλο πράγμα αναφέρθηκα εγώ,σε άλλο πράγμα αναφέρεσαι εσύ.Συμπληρωσα κάτι στον Patreas,που έγραψε γενικά για την περίπτωση των διπλών θέσεων και όχι για την αποκατάσταση κάποιων συναδέλφων που ξαφνικά έχασαν την οργανική τους. 7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2022« στις: Μαρτίου 20, 2022, 10:26:39 am »Εν τω μεταξύ, όσο πιο πολλά τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία σε μια Διεύθυνση Εκπαίδευσης, τόσο περισσότερο πλήττεται από μια τέτοια προσέγγιση (όλοι οι εκπαιδευτικοί που υπηρετούν επί θητεία σε αυτά τα σχολεία έχουν κατά προτεραιότητα καταλάβει οργανική θέση σε άλλη σχολική μονάδα, από την οποία απουσιάζουν μεν για όλη τη θητεία, θεωρούνται παρόντες δε για τον υπολογισμό των οργανικών κενών).Ας δοθούν οργανικές σε αυτά τα σχολεία, για να ικανοποιηθεί και το αίτημα των εργαζόμενων εκεί.Να προσθέσουμε ότι μέχρι πέρυσι όσοι έπαιρναν μετάθεση σε άλλη διεύθυνση, έχαναν τη θητεία τους εντελώς παράλογα.Αυτή η αδικία ευτυχώς διορθώθηκε. 8
Απεργίες - Κινητοποιήσεις / Απ: Απεργία-αποχή από την αξιολόγηση« στις: Οκτωβρίου 10, 2021, 08:40:33 pm »[...] Πέραν του γεγονότος ότι αυτό ακριβώς που κάνεις στην επιστήμη της ψυχολογίας λέγεται π ρ ο β ο λ ή να είπω κι ότι οι ύβρεις οι προσβολές και τα λόγια ντροπής και μίσους που εχτοξεύεις ακαταπαύστως δε χαραχτηρίζουν ποτέ τον παραλήπτη. Αλλά τον αποστολέα.Πριν από 1 χρόνο,ανάμεσα στα άλλα γραφικά που μου έγραφες, μου έστειλες και αυτό το π.μ.,χωρίς φυσικά να σε έχω βρίσει ποτέ: ¨Ξέρω ότι ιδρώνεις απ' τις πατούσες... Θα με βλέπεις στον ύπνο σου...¨ Είπες κάτι; ![]() Αυτό συμβαίνει κάθε φορά που δεν μπορείς να αντιμετωπίσεις με επιχειρήματα τον συνομιλητή σου,λόγω ημιμάθειας και φανατισμού.Και δεν είσαι ο μοναδικός εδώ μέσα.Γι΄αυτό κατέληξε το φόρουμ να μονοπωλείται από ελάχιστους. Γκάλοπ για ένα τόσο σημαντικό θέμα και έχουν μέχρι στιγμής συμμετάσχει μόνο 114 εκπαιδευτικοί. 9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Νεες Προσφυγές Ασεπ 2008 Υψηλόβαθμοι« στις: Αυγούστου 26, 2021, 10:18:13 am »
Έπιασε ο πόνος το γνωστό εκπαιδευτικό site και ανάμεσα στις δεκάδες διαφημίσεις συγκέντρωσης χαρτιών για διορισμό, φιλοξενεί και την επιστολή των επιτυχόντων 2008 προς την υπουργό.Αρκει να αναφέρεται το όνομά της...
Όποιος μελετήσει την ιστορία της ελληνικής εκπαίδευσης στο μέλλον,θα αναφερθεί σίγουρα στην καταστρατήγηση του Συντάγματος σχετικά με τους διορισμούς και στην υποταγή κάθε έννοιας δικαίου στα μικροσυμφεροντα και τις ιδεοληψίες που μας έφεραν στα σημερινά χάλια.Δεν θα γίνονταν όλα αυτά χωρίς και τον χυδαίο ρόλο των συνδικαλιστών,αλλά και εκπαιδευτικών ιστοσελίδων όπως η παραπάνω,οι οποίοι,όταν εξελισσόταν η μάχη για την επικράτηση της αξιοκρατίας, πολεμούσαν με λύσσα οποιαδήποτε διεκδίκηση που περιλάμβανε τον γραπτό διαγωνισμό, με τη δικαιολογία ότι "στρεφόταν εναντίον συναδέλφων". 10
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!« στις: Ιουλίου 09, 2021, 05:56:42 pm »
Θα δούμε τι θα γίνει.Καλά να είμαστε
11
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Γραπτός ΑΣΕΠ απο το 2021 !!« στις: Ιουλίου 09, 2021, 05:48:33 pm »
Το θεωρώ δεδομένο ότι οι επόμενοι διορισμοί θα γίνουν μέσω γραπτού διαγωνισμού.Και αν έπρεπε να αποκατασταθούν όσοι εργάζονται 10 χρόνια ως αναπληρωτές, αυτό δεν σημαίνει ότι το παρόν σύστημα παύει να είναι αναξιοκρατικό και άνισο.
12
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση« στις: Ιουλίου 03, 2021, 10:26:49 am »
Χαίρομαι γιατί γράφονται αλήθειες.Και οι αλήθειες δυστυχώς τις περισσότερες φορές είναι σκληρές.
Για να ανακεφαλαιώσουμε,δεν προτείνουμε εκεί στη διαβούλευση, καμιά αυξησούλα σε όσους δίνουν την ψυχή τους στην τάξη, αντί για μοριάκια;Ας τα δώσουν στους χαρτομαζώχτρες που φιλοδοξούν να κάνουν"καριέρα".Τον εκπαιδευτικό,που θέλει να συνεχίσει να κάνει καλά τη δουλειά του και δεν ενδιαφέρεται να φύγει από την τάξη, νομίζω ότι το νέο σύστημα τον αφήνει παγερά αδιάφορο. Και κάτι τελευταίο.Ειχαμε τη χαρά τις προάλλες να αποχαιρετίσουμε μια συνάδελφο που αφυπηρέτησε.Μακαρι όλοι οι νεοτεροι συνάδελφοι με τα πακέτα χαρτιών να είχαμε τη μισή προσφορά, ζωντάνια, αγάπη και αποτελεσματικότητα από αυτή της συγκεκριμένης.Επομενως, καλύτερα θα ήταν να αποφεύγουμε και τα στερεότυπα "παλιος-νεος". 13
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση« στις: Ιουλίου 02, 2021, 04:44:19 pm »
Και φυσικά όποιος πει ότι διδακτορικό/μεταπτυχιακό από διδακτορικό/μεταπτυχιακό διαφέρει,το κάνει επειδή δεν το έχει ο ίδιος.Ναι, κάποιοι τέτοιοι τίτλοι είναι για γέλια και τρέφουν μια επιστημονική δηθενιά.Το χειρότερο όμως είναι ότι τρέφουν ένα υπέρμετρο Εγώ.Και τολμάμε μετά να μιλάμε για κοινωνικό αυτοματισμό.
Το θέμα μας εδώ είναι εάν καλώς δεν θα συνυπολογίζονται τα τυπικά προσόντα στην αξιολόγηση.Καποιος λόγος θα υπάρχει που τα λέμε τυπικά.Μηπως για να τα διαφοροποιήσουμε από τα ουσιαστικά; 14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Πολυνομοσχέδιο για την εκπαίδευση« στις: Ιουλίου 02, 2021, 12:20:32 pm »
Ούτε γενίκευσα,ούτε έβγαλα κανένα προσωπικό απωθημένο.Αντιθέτως,το ότι από τη μία έχεις την "επιστήμη"των διδακτόρων και από την άλλη έχεις "το μεράκι και την εμπειρία",κάπως μου φαίνεται...
Και πολλοί που τα λένε αυτά, μου αρέσει που κράζουν την Κεραμέως για την αριστεία κλπ.Γιατί, ως γνωστόν, ο εκπαιδευτικός, που έχει μάθει π.χ. να συντάσσει και να αναλύει ερωτηματολόγια συμπληρωμένα στο πόδι ή αυτός που έχει κάνει έρευνα στην εκπαιδευτική πολιτική του Καποδίστρια, αυτός "ξέρει". Τέλος πάντων,θα μπορούσαμε να πούμε πολλά σε αυτό το θέμα,αλλά,όπως είπα και πριν, σεβαστή και η διαφορετική άποψη.Απάντησα μόνο λόγω προσωπικών υπαινιγμών. |