Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Stavroula.V.

Σελίδες: 123 ... 30
1
Νησιά / Απ: Λέσβος
« στις: Αύγουστος 28, 2017, 04:20:50 μμ »
Συχνές διακοπές ρεύματος και νερού, ακριβά ακτοπλοικά και αεροπορικά εισητήρια. Λόγω του προσφυγικού και των ΜΚΟ ακριβα και δυσευρετα σπίτια στη Μυτιλήνη. Στα χωριά της δυτικης Λέσβου που είναι δυσπρόσιτα τα διαθεση προς ενοικίαση σπίτια είναι λιγα αλλά πιο φτηνά. Το χειμωνα με τους παγωμενους δρόμους δυσκολα φευγεις απο Ερεσό να πας Καλονή ή Μυτιλήνη. Δεν ρισκαρεις παρά μόνο αν εχεις λόγο σοβαρό. Παρατηρώντας τους μη ντόπιους συνάδελφους τα παράπονα ήταν ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ. Δεν τα συμμεριζόμουν αλλα επειδή είμαι απο το νησί εχω διαφορετικη αντιληψη για τα πραγματα απο καποιον που ερχεται για δουλιά. Εγω το ειχα πάρει αποφαση ότι θα ζησω σε ενα πραγματικά απομονωμένο μέρος και ότι δεν θα πηγαινω ευκολα Αθηνα λόγω των ακριβών εισητηρίων.

2
Όσοι ήμασταν στην σημερινή κινητοποίηση στο Υπουργείο, μάθαμε ότι από το 2009 η Αττική, η Δυτική Μακεδονία και το Νότιο Αιγαίο καλύπτουν τα εισοδηματικά κριτήρια και γι'αυτό έχουν εξαιρεθεί του ΕΣΠΑ. (Οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις πως τα κατάφερναν και τις συμπεριλάμβαναν δεν είναι γνωστό). Όταν ρωτήσαμε για το αν θα συμπεριληφθούν στη μικρή β φάση που θα υπάρξει, η απάντηση ήταν αρνητική.Και στην πρώτη φάση μπήκαν με ποσόστωση γιατί είναι το μόνο που μπορεί να γίνει. .Στην ερώτηση πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία ΕΑΕΠ σε αυτές τις περιοχές δεν υπήρξε απάντηση. Το αν θα αποχαρακτηριστούν του χρόνου τα σχολεία ΕΑΕΠ αυτών των περιοχών από τη στιγμή που το ΕΣΠΑ δεν τα καλύπτει, δεν πήραμε απάντηση. Επίσης το ΕΣΠΑ είναι αυτή τη στιγμή υπο έγκριση και δεν έχει εξασφαλιστεί. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και πρέπει όλοι να κινητοποιηθούμε. Τη Δευτέρα ξανά όλοι εξω από του Υπουργείο. Επίσης καλό είναι να ενημερώσετε τους συλλόγους  εκπαιδευτικών, γονέων των σχολείων που ξέρετε ότι τα κενά δεν θα καλυφθούν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όλους... χρειάζεται πίεση...

3
Ρε παιδιά, σταματήστε επιτέλους να φέρνετε την καταστροφή...Πώς είναι δυνατόν να εξαιρείται το ΕΣΠΑ από αυτές τις περιοχές και να παίρνουν τελικά (έστω και λιγότερους) αναπληρωτές ειδικοτήτων; Εξαίρεση σημαίνει ότι δεν θα έπρεπε να πάρει κανέναν. Από τις διάφορες δηλώσεις, προκύπτει ότι η εξαίρεση ισχύει για την ειδική αγωγή μόνο. Μη θεωρείτε κανόνα ένα ρεπορτάζ που απλώς δεν έχει μεταφερθεί σωστά. Σκεφτείτε λίγο λογικά και μη σας πιάνει αμέσως πανικός. Είμαστε και σε κρίσιμη ηλικία... ;)
Όσοι ήμασταν στην σημερινή κινητοποίηση στο Υπουργείο, μάθαμε ότι από το 2009 η Αττική, η Δυτική Μακεδονία και το Νότιο Αιγαίο καλύπτουν τα εισοδηματικά κριτήρια και γι'αυτό έχουν εξαιρεθεί του ΕΣΠΑ. (Οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις πως τα κατάφερναν και τις συμπεριλάμβαναν δεν είναι γνωστό). Όταν ρωτήσαμε για το αν θα συμπεριληφθούν στη μικρή β φάση που θα υπάρξει, η απάντηση ήταν αρνητική.Και στην πρώτη φάση μπήκαν με ποσόστωση γιατί είναι το μόνο που μπορεί να γίνει. .Στην ερώτηση πως θα λειτουργήσουν τα σχολεία ΕΑΕΠ σε αυτές τις περιοχές δεν υπήρξε απάντηση. Το αν θα αποχαρακτηριστούν του χρόνου τα σχολεία ΕΑΕΠ αυτών των περιοχών από τη στιγμή που το ΕΣΠΑ δεν τα καλύπτει, δεν πήραμε απάντηση. Επίσης το ΕΣΠΑ είναι αυτή τη στιγμή υπο έγκριση και δεν έχει εξασφαλιστεί. Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά και πρέπει όλοι να κινητοποιηθούμε. Τη Δευτέρα ξανά όλοι εξω από του Υπουργείο. Επίσης καλό είναι να ενημερώσετε τους συλλόγους  εκπαιδευτικών, γονέων των σχολείων που ξέρετε ότι τα κενά δεν θα καλυφθούν, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για όλους... χρειάζεται πίεση...

4
Ουσιαστικά ανακατεύουν την τράπουλα για να μοιραστούμε την ανεργία μας...

5
Λέω να στείλω mail στον υπουργό. Να τον ευχαριστήσω που ενώ δεν έχω διοριστεί όπως έπρεπε εδώ και έξι χρόνια, κινδυνεύω να χάσω κι αυτή την αναπλήρωση. Δεν κάνετε κι οι υπόλοιποι το ίδιο;

6
Χαίρομαι για την είδηση. Βέβαια δεν είναι θέμα πολιτικής καθώς θα συνεχίσουν το ξεθεμέλιωμα της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.
Αλλά είναι θέμα αισθητικής. ΔΕΝ  ΑΝΤΕΧΟΤΑΝΕ. Ευτυχώς ξεκουμπίζεταιιιιιιιιιιιιιι
Και μέσα στη μαυρίλα, ναι αυτή είναι η καλή είδηση της ημέρας.

7
Άτιμη κοινωνία... άλλους τους ανεβάζεις (στο πίνακα) κι άλλους τους κατεβάζεις.

StavroulaV Χρόνια πολλά, btw. Και σ' όλους τους Σταύρους/Σταυρούλες. ;D
Ευχαριστώ! Και με τη σειρά μου να ευχηθώ σε όλους τους συνονοματους και τις συνονόματες χρόνια πολλά. Και σε όλους μας καλή πρόσληψη και γρήγορα!!!

8
εγινε ανανεωση και στον πινακα των αναπληρωτων. εγω ανεβηκα καποιες θεσεις.
aphrodite στο τμημα της Αγγλικης πηρα και ρωτησα συγκεκριμενα για μας.
Ο πίνακας αναπληρωτών των ΠΕ06 φαίνεται ότι δεν έχει ανανεωθεί. Παρόλαυτά μετά την επισήμανση της Γιώτας, μπήκα και είδα ότι όντως έχω πέσει και εγώ λίγες θέσεις... τι να πω δεν ξέρω....

9
Εγω ειδα ανανεωση μονο στον πινακα των ωρομισθιων ανα περιφερεια .Κανω λαθος ?? :o
Όχι, δεν κάνεις λάθος.

10
Διαφωνώ εν μέρη με τον τίτλο του θέματος. Τα σχολεία δεν είναι υπό διάλυση απλά. Αλλάζει ο χαρακτήρας των σχολείων όπως τα ξέρουμε και γίνεται προσπάθεια να δημιουργηθεί κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθούν να κάνουν είναι σχολεία αποκεντρωμένα και διαφοροποιημένα. Την ευθύνη θα την έχουν οι δήμοι και η ποιότητα της εκπαίδευσης θα εξαρτάται από τη δυνατότητα των δήμων. Σε ένα τέτοιο σχολειο δεν ταιριάζει το πρότυπο του μόνιμου εκπαιδευτικού, το οποίο κολάει με εκπαίδευση κεντρικά χρηματοδοτούμενη. Με σχολεια ανα δήμο είναι προτιμότερο να έχεις συμβάσεις εργασίας και να επιλέγεις πόσους θα προσλάβεις, τι θα τους πληρώνεις, ποιούς μπορείς να προσλάβεις. Δεν θα έχεις ένα βιβλίο για όλα τα σχολεια. Θα έχεις λίστες με εγκεκριμένα βιβλία από τα οποία θα μπορει κάθε σχολείο ή δήμος πχ να διαλλέγει. Ο ρόλος του διευθυντή 'αναβαθμίστηκε' για να τιαρίάζει σε ένα τέτοιο σχολειο. Οι αλλαγές στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πατάνε σε ένα τέτοιο σχολείο.
Όπως καταλαβαίνετε, για τον απλό κόσμο ένα τέτοιο σύστημα εκπαίδευσης πολλών ταχυτήτων και μαλιστα σε εποχές ισχνών αγελάδων θα σημάνει την παραπέρα υποβάθμιση της εκπαίδευσης των παιδιών του. Για εμάς τους εκπαιδευτικούς, άστα να πάνε...
Το μόνο καλό στην όλη υπόθεση είναι ότι εξαιτίας των άθλιων οικονομικών των δήμων καθυστερούν. Αλλιώς έχει ήδη ψηφιστεί με τον Καλλικράτη.
Στον χρόνο που μας απομένει, πρέπει να κάνουμε τα εξής:
1. Να συνειδητοποιήσουμε το ζήτημα ως έχει και όχι επι μέρους πτυχές πχ ελάχιστοι διορισμοι, έλειψεις υποδομών κλπ
2. Να αλλάξουμε τους συσχετισμούς στα συνδικαλιστικά όργανα. Η αποχή δε βοηθά. Η απλή συμμετοχή δε φτάνει.Πρέπει να πιέζουμε να γίνονται συνελευσεις, να είναι μαζικές, να παιρνονται αποφάσεις στη σωστή κατεύθυνση. Πρέπει ο κυβερνητικός συνδικαλισμός να ηττηθεί. Και αν δεν μας εκφράζουν οι υφιστάμενες παρατάξεις να φτιάξουμε καινούριες.
3. Να πάρουμε με το μέρος μας τους γονείς. Εξάλλου είναι η άμεσα ενδιαφερόμενοι και πληττόμενοι. Γιατί αυτοι θα κληθούν να βάλουν ακόμα μια φορα το χέρι στην τσέπη για την εκπαίδευση των παιδιών τους πληρώνοντας δημοτικά τέλη, αναλώσιμα. Και δε νομίζω να μειωθούν οι φόροι. Δηλαδή να καταλάβουν ότι την κακή εκπαίδευση των παιδιών τους θα την πληρώνουν διπλά (φόροι για το κράτος-δημοτικά τέλη) και τρίδιπλα (αναλώσιμα ή άλλα πράγματα και φροντηστήρια)
4. Για το αν θα πρέπει να προχωρήσουμε σε απεργίες ή τι τρόπους δράσεις θα έχουμε, αυτό νομίζω ότι θα λυθεί από τα πράγματα και με την ενεργό συμμετοχή όλων. Παντως για την ώρα είναι δευτερευον.
Το πιο δύσκολο για την πλειοψηφία των συναδέλφων είναι να συνειδητοποιήσουν τι μεθοδευεται,που ξεπερνά κατά πολύ τον καθένα μας σε προσωπικό επίπεδο. Το δευτερο πιο δύσκολο είναι να αποφασίσουν να δράσουν, σπάζοντας πολλούς δεσμους και συμπεριφόρές που τους δένουν με μια εποχή που έχει τελειώσει.

11
Παιδιά, πάντως, επειδή ακούω πολλά για πλεονάσματα...Εγώ που ανήκω στο ΠΥΣΔΕ Κυκλάδων, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι στους ΠΕ02, ΠΕ03, ΠΕ04 οι μόνοι που έχουν μείνει στη διάθεση είναι οι περσινοί νεοδιόριστοι! Δεν υπάρχουν άλλοι! Και οι ανάγκες σίγουρα θα είναι περισσότερες. Στους ξενόγλωσσους, γυμναστές, καλλιτεχνικών, πληροφορικής, όντως υπάρχει πλεόνασμα, αλλά και πάλι αυτό ισχύει για τις Κυκλάδες, δε μπορεί να ισχύει για όλη την Ελλάδα. Τότε πως προσελήφθησαν τόσοι αναπληρωτές σε αυτές τις ειδικότητες-έστω στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση; Το ζήτημα είναι άλλο: Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΙΝΑΙ ΕΛΑΣΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ. Λίγοι μόνιμοι, και πολλοί αναπληρωτές και ωρομίσθιοι που θα τρέχουν ασθμαίνοντας από ΑΣΕΠ σε ΑΣΕΠ για να εξασφαλίσουν 2 χρόνια κακοπληρωμένης εργασίας.
αυτό που λες θα είναι η φετινή πραγματικότητα.Δε θα προσλάβει τόσους αναπληρωτές σ’αυτές τις ειδικότητες διότι είτε θα επιστρέψουν οι αποσπασμένοι,είτε θα μεταταγούν στην α'θμια,είτε θα τοποθετηθούν σε όμορους νομούς(η διαδικασία έχει δρομολογηθεί στο νομό Θεσσαλονίκης μαθαίνω από τη δ'θμια).
Αυτό που λέει θα είναι η πραγματικότητα απο εδώ και μπρο ςκαι όχι μόνο για φέτος. 'Λιγότερο κράτος' δε λένε; Τα σχολεία στους δήμους δεν θέλουν; Ε πως θα γίνει αυτό αν αρχίσει και διορίζει του χρόνου, του παραχρόνου κλπ.
Δεν είναι το θέμα απλά αν θα διοριστούμε,πόσοι κλπ. Το θέμα είναι τι σχολείο πάνε να φτιάξουνε. Θέλουν αποκεντρωμένο, διαφοροποιημένο σχολείο ανα δήμο και αυτό προυποθέτει ακόμα πιο διευρυμένες  ελαστικές μορφές εργασίας, όπως Αγγλία ένα πράγμα.
Ας προβληματιστεί ο καθένας απο εμάς από εδώ μέσα κατά πόσο ο αγώνας του είναι καθαρά ατομικός, κλαδικός ή αφορά όλη την κοινωνία. Και όταν αποφασίσει τι είναι πρέπει να κινηθεί και ανάλογα.

12
Δεν το καταλαβαίνω.Αφού δεν μας χρειάζονται, γιατί καλούν μετά 1500 αναπληρωτές?
Εφιάλτης παιδιά. και εγώ φοβάμαι οτι ο αριθμός των προσλήψεων για μας θα είναι μονοψήφιος..Πάμε όλοι μαζί να κατασκηνώσουμε έξω απο το υπουργείο.
Για το πιλοτικό πρόγραμμα των δημοτικών.. Μέχρι πέρυσι στην ειδικότητα μας έκανε γύρω στις 350 προσλήψεις το χρόνο και έπαιρνε 200-250 αναπληρωτές. Πέρυσι συνταξιοδοτήθηκαν γύρω στους 350, έκανε ελάχιστους διορισμούς ενώ παράλληλα σε 800 σχολεία αυξήθηκαν δραματικά οι ώρες των αγγλικών. Γι'αυτό και ο τεράστιος (για την ειδικότητα μας) αριθμός αναπληρωτών. Για εμάς λοιπόν έχει τη δικαιολογία ότι είναι πιλοτικό το πρόγραμμα και γι'αυτό δεν θα  προβεί σε διορισμούς.
Το πιλοτικό πρόγραμμα τελιώνει φέτος. Αν αποφασίσει να μην το συνεχίσει, είναι σίγουρο ότι δεν θα κάνει διορισμούς ούτε και του χρόνου.
Αν το συνεχίσει τι θα κάνει; Θα διορίσει;
 Προσωπικά αμφιβάλω, άσχετα αν οι αναγκες θα είναι τεράστιες. Η λογική τους είναι το σχολείο να λειτουργεί με όσο λιγότερους μόνιμους γίνεται ώστε σε βάθος χρόνου να μην υπάρχει μόνιμος εκπαιδευτικός και τα σχολεία να περάσουν στους δήμους. Σαν την Αγγλία ένα πράγμα. Ξεκίνησε απο τους ξενόγλωσσους.
Μου έκανε εντύπωση ο σύλλογος του πιλοτικού δημοτικού όπου δούλεψα φέτος. Στην απολογιστική συνελευση για το κλείσιμο της χρονιάς το μεγαλύτερο πρόβλημα που αναδείχθηκε από τους συναδέλφους δασκάλους ήταν οι ελαστικές εργασιακές σχέσεις των ειδικοτήτων και τα προβλήματα που δημιουργεί αυτό το καθεστώς στη λειτουργία του σχολείου: σπάσιμο του προγράμματος για όλους για να μπορεί ο της ειδικότητας να τρέχει απο σχολειο σε σχολείο, πρόβλημα στη συνεργασία με τους δασκάλους γιατι ο της ειδικότητας τρέχει απο σχολείο σε σχολείο, σχεδον ανύπαρκτη επαφή με τους γονείς για του ίδιους λόγους κλπ. Ουσιαστικά οσοι απο τις ειδικότητες είμασταν με ελαστικές σχέσεις εργασίας αποτελούσαμε ένα παράλληλο σύμπαν μέσα στη σχολική κοινότητα.
Το θέμα των διορισμών είναι άρηκτα συνιφασμένο με την κατάργηση των ελαστικών μορφών εργασίας και με το τι σχολείο θέλουμε. Δεν είναι προσωπική υπόθεση 350 ανθρώπων.

13
Μετά από πολύ σκέψη, μετά από πολλά γράψε σβήσε και έχοντας μόλις ακούσει τον χοντρο- Μπένυ να εξηγεί τι σημαίνει επιλεκτική χρεοκοπία το έβαλα  :'( :'( :'( :'(

14
και εγω τραβηγμενο το θεωρω αλλα ποτε δεν ξερεις.γιατι πιστευε κανεις μας οτι σαν αποφοιτοι καθηγητικων σχολων θα χρειαζοταν να αποκτησουμε παιδαγωγικη επαρκεια κανοντας κιαλλες σπουδες ? αλλα να που εγινε.
σταυρουλα μπορει να μην ειναι δικη μας πατεντα αλλα δεν βλεπω το λογο να συνεχιζεται η εφαρμογη της τη στιγμη που υπαρχουν τοσοι πολλοι αποφοιτοι ξενογλωσσων τμηματων που θα επαρκουσαν μια χαρα για την καλυψη των αναγκων και της δημοσιας και της ιδιωτικης εκπαιδευσης.για ποσα χρονια ακομη θα πρεπει να ασπαζομαστε μια λυση που επινοηθηκε τοσα χρονια πριν για καλυψη των τοτε αναγκων?
οσο για το βρετανικο και την ελληνοαμερικανικη λεφτα βγαζουν ειτε προσφεροντας τα πιστοποιητικα μονο ειτε και τα σεμιναρια.οποτε αυτους τους βολευει το κρατος τι κανει?εμεις τι κανουμε?απολυτωσ τιποτα γι'αυτο και τοσοι πτυχιουχοι δουλευουν ως πωλητες,γκαρσονια κτλ.δεν μπορει ενας αποφοιτος να παιρνει το ιδιο ωρομισθιο με τον επαρκειουχο ουτε να ακουω το γνωστο πλεον " δεν μπορω να σε προσλαβω γιατι καποια στιγμη θα σε καλεσουν ωρομισθιο και θα φυγεις"
Σόρυ κιόλας αλλά πότε το ελληνικό κράτος αντέδρασε σε  κοινοτική ντιρεκτίβα για να το κάνει τώρα; Από πότε το ελληνικό κράτος θα φέρει αντίρηση σε κέρδη επιχειρήσεων και ειδικά απο το εξωτερικό για να το κάνει τώρα;
Και από πότε 'εμείς' κάναμε κάτι για όλα τα άλλα για να κάνουμε κάτι τώρα και μάλιστα γι'αυτο;

 Είναι μια ακόμη από τις περιπτώσεις που το κράτος ακολουθεί την ευρωπαϊκή πρακτική και νομοθεσία γιατι υπερισχύει του 'τοπικού' νόμου. Γι'αυτό και αν δεις το κρατικό πιστοποιητικό γλωσσομάθειας προβλέπει Γ2 επίπεδο 'άριστη γνώση' άσχετα αν δεν έχει ακόμα εφαρμοστεί.
Τώρα το τι κάνουμε 'εμείς' νομίζω ότι εμεις συνεχίζουμε την ίδια πρακτική που εφαρμόζουμε σε όλα τα σοβαρά ζητήματα της ζωής μας δηλ. τίποτα. Ή στην καλύτερη αγανακτούμε.

Αυτό που θέλω να πω είναι ότι ακόμα και αυτό το δευτερευουσας σημασίας θέμα δεν είναι ζήτημα παραλογισμού ή πατέντας αλλά μπίζνα, πολιτικη πρακτική και φιλοσοφία. Και αμα θέλουμε ΟΝΤΩΣ να το λύσουμε, σαν τετοιο να το δούμε. Γιατί οι απλοϊκές εξηγήσεις οδηγούν σε απλοϊκές και δυστυχώς άστοχες δράσεις.

Σελίδες: 123 ... 30

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160974
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 551
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.077 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.