Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - pa.liatsos

Σελίδες: 123 ... 59
1
@εσπερος
Ξαναδιάβασε τα προηγουμενα μου σχολια. Δε γράφω για θέμα υγείας ειδικο όπως αναφερεται στη λίστα με τις παθήσεις.
Οταν λέω ότι επιδιώκουν οι γονείς να βγάλουν τα μπουμπούκια τους κατ'ιδιαν, προφανώς έχουν κάπου να πιαστούν, να πατήσουν για να το ζητησουν. Καποια γνωμάτευση που αναφέρει π.χ. δεπυ, παρορμητική συμπεριφορά κλπ.
Από κει και πέρα, μπορούν να συγκεντρώσουν κι άλλες ιατρικές βεβαιώσεις και με απόφαση συλλόγου που συνηγορει στο αίτημα τους, να το καταθέσουν στη διεύθυνση.
Όπως έγραψα και πριν, αν όλα τα μέρη συμφωνούν τότε πιθανότατα ακολουθεί θετική απόφαση.

Αυτό που έχεις στο μυαλό σου είναι το λογικό όπου δεν τίθεται θέμα εκμετάλλευσης και κατάχρησης του νόμου.
Οι ύπουλοι υποκριτές όμως επιδιώκουν να ενταχθούν στο καθεστώς αυτό για να έχουν (ακόμα μεγαλύτερη) ασυλία!
;)

2
Δεν μπορώ να κατανοήσω τον
συσχετισμό των τόσο σοβαρών λόγων υγείας ππυ να απαιτούν παραμονή κατ οίκον, με την επιθυμία παρακολούθησης κατά τ άλλα, και μα το να δημιουργούν προβλήματα στο σχολείο. Ο μόνος συσχετισμός που μπορώ να κάνω είναι το πλαστό χαρτι. Αλλιώς, οι σοβαρές παθήσεις που δικαιολογούν την κατ ίδιαν διδασκαλία, δεν συνεπάγονται προβλήματα συμπεριφοράς ούτε συμβαδίζουν με μαθητες που έρχονται σχολείο για να τα κάνουν λαμπόγυαλο, αφού αν κανονικά έχουν θέμα υγείας, θα πρέπει να θέλουν να είναι σπίτι αφού πρέπει να προφυλαχθούν.
δεν μιλάμε για το κατ' οικον.
προσωπικά, βλέπω κακομαθημένα κ@@@παιδα, στερημένα από οικογενειακή μέριμνα- έλεγχο, που βαριούνται θανάσιμα να ακολουθήσουν μία στοιχειώδη συμπεριφορά εντός του σχολείου. Ίσως αυτή η εικόνα επιδεινώνεται από την ψυχ. διαταραχή, αλλά η ανοχή του σχολείου τελικά επιδεινώνει τη στάση τους.
 δεν μιλάμε ούτε για κάτι πλαστό, απλώς το οικογενειακό- σχολικό περιβάλλον τελικά λειτουργεί σε βάρος τους...

3
Θα ξαναρωτησω η αφελής. Μιλάμε για παιδιά με θέματα συμπεριφοράς που βγάζουν επι τούτου πλαστές βεβαιώσεις ώστε να έχουν προνομιακή μεταχείριση;
δεν είναι σίγουρο... πάντως, όπου θέλουν είναι ήσυχοι, κι όπου θέλουν τα κάνουν γης μαδιάμ... με τη δικαιολογία της Γνωμάτευσης φυσικά

4
σας ευχαριστώ για τις χρήσιμες πληροφορίες,
γενικά διαπιστώνω δυστυχώς πόσο εκτεθειμένο βρίσκεται το σχολείο σε τέτοια περιστατικά, εφόσον οι μαθητές αυτοί καταλάβουν τον ήπιο τρόπο διαχείρισής τους, μπορούν να "χορεψουν στο ταψί" τα σχολεία...
στο τέλος, νομίζω πως όλα είναι στον τρόπο που η Δ/νση του κάθε σχολείου αντιμετωπίζει τέτοιες καταστάσεις & τα μηνύματα που θέλει να περάσει στην κοινότητα..
ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΑ
αυτοί οι μαθητές μπορούν να παρακολουθούν μαθήματα, όπως είπατε,
στην ώρα των διαλειμμάτων, πώς επιτηρούνται? αν παραβαίνουν τον Εσωτ. Κανονισμό του σχολείου, μπορούν να τιμωρηθούν?

 ???

5
Παρακαλώ, ζητώ τις εμπειρίες και τη γνώμη σας για το θέμα:
όταν επιτέλους βγει η ιατρική γνωμάτευση για κατ' ιδίαν διδαχθέντες, πόσο χρόνο χρειάζεται να έρθει η επίσημη απόφαση από το υπουργείο? μπορεί το σχολείο να αποφασίσει τη μη παρακολούθηση μαθημάτων αυτών των μαθητών, αν δεν πειθαρχούν εντός σχολείου, πριν την επίσημη απόφαση? έχουμε δύο μαθητές που περιμένουμε τον χαρακτηρισμό κατ' ιδίαν, και κάνουν ό,τι γουστάρουν, με ανοχή φυσικά της Δ/νσης του σχολείου, ο σύλλογος παραπονείται, αλλά δεν το προχωράει το θέμα... η Δ/ση μας βγάζει υπερβολικούς έως ψεύτες, για να δικαιολογήσει λεκτικές προσβολές, απειλές, κινητό, τσιγάρα, βόλτα στο προαύλιο εν ώρα μαθήματος, ακόμα κ κοπάνες. Απλά ενημερώνει τα σπίτια τους (για τις κοπάνες).
Έτσι γίνεται παντού ή στο σχολείο μ μόνο?

6
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Δεκεμβρίου 02, 2024, 11:33:13 am »
καλημέρα & καλό μήνα!
ξέρουμε πότε θα προσλάβουν αναπληρωτές? έχουν κόψει ήδη τις ώρες σε μαθήματα για να μοιραστούν οι καθηγητές, το επόμενο είναι υπερωρίες.... tragic
και περιμένουν και αξιολόγηση?
σ κ @ τ ο ύ l es... :o

7
Αναπληρωτές / Απ: Γ' φάση αναπληρωτών 2024-2025
« στις: Νοεμβρίου 25, 2024, 06:43:37 pm »
καλησπέρα, έχει κάποιος υπόψη πότε αναμένεται επόμενη φάση προσλήψεων αναπληρωτών? τα κενά είναι πολλά, κι οι προϊστάμενοι αρχίζουν να πιέζουν για σπάσιμο αντικειμένων ή κ υπερωρίες ακόμα...

8
Καλησπέρα.
Εντύπωση μου κάνει και σίγουρα είναι περιττό. 
Στη ΔΙΔΕ μας, στην υποβολή Προγραμμάτων,  θέλουν μόνο τη συμπλήρωση ψηφιακής πλατφόρμας.
ΦΑΝΤΆΣΟΥ ότι μιλάω για μεγάλη ΔΕ των Αθηνών...
ο υπάλληλος μου επικαλέστηκε το υπουργείο για την "φακελοποίηση" των εγγράφων του προγράμματος...

9
καλησπέρα σε όλη την κομπανία!
ήθελα να ρωτήσω αν έχετε εμπειρία από την οργάνωση προγράμματος ως προς τα έγγραφα που ετοιμάζεις στην αρχή. Στην δική μου Διεύθυνση Εκπ/σης ζητάνε συμπλήρωση ψηφιακής πλατφόρμας με τίτλο, στόχους κτλ & αποστολή εντύπων σε κλειστό φάκελο για το γραφείο της ΔΕ! 
Σας είναι γνωστά αυτά; θεωρώ στην εποχή τη σημερινή η οποιαδήποτε χαρτούρα έντυπη είναι περιττή, ποιο το νόημα να γεμίζει το γραφείο της διεύθυνσης με φακέλους προγραμμάτων;
θα ήθελα τη γνώμη σας...

10
όλα καλά τα λέτε, γω πάντως αναφέρομαι στις λίγες περιπτώσεις που συν/φοι της ΕΑΕ κάθονται πολλή ώρα δίπλα στους μαθητές τους & σε άλλους, μαθητές που όλο το χρόνο είναι στο 11-12 και τον Ιούνιο "εκτοξεύονται" στο 15-16-17...
φυσικά αυτό είναι κατακριτέο, το κείμενο της Συμβούλου από Κρήτη το ξέρω, πολύ ωραίο, βάζει ένα πλαίσιο, όλα θέλουν μέτρο.

11
θεωρώ ότι μεγεθύνουμε το ζήτημα εμείς οι εκπαιδευτικοί, τα παιδιά με ή χωρίς μαθησιακά αποζητούν γενικά τη βοήθεια - πλην εξαιρέσεων- εμείς μερικές φορές μπερδευόμαστε ως ρόλος. όμως οι υπερβολές που τυχαίνουν δεν βοηθούν ουσιαστικά τα παιδιά, αντίθετα τα μπερδεύουν, η προσπάθεια ανταμείβεται, όχι η μασημένη τροφή, αν δεν κάνω λάθος, άσχετα αν στην εποχή μας συμβαίνει το αντίθετο...
πάντως αν υπάρχει αρνητικό κλίμα στο σύλλογο, για οποιοδήποτε λόγο, βγαίνει συνήθως με τέτοιες αφορμές (π.χ. εξετάσεις)

12
Έχω κουραστει να ακούω αυτή τη συζήτηση και την γκρίνια από συναδέλφους, που κυρίως είναι φιλόλογοι της γενικής. Πόσο μπορεί να βοηθήσει κάποιος ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες σε βαθμό που να γίνεται διαβλητή η εξέταση; Ειλικρινα, πόσο; να σφυρίξει μια σύντομη απάντηση που θα πάρει 0,5; Και τι φοβόμαστε από αυτό; Τα παιδιά που δεν έχουν στον ήλιο μοιρα, που εκμαιεύουμε λίγες απαντήσεις σε μις προφορική εξέταση για να μην κοπούν; Μηπως οι συνάδελφοι της ειδικής το κάνουν αυτό επειδή γνωρίζουν ότι κάποιοι δεν αναγνωρίζουν την ανάγκη διαφορετικής προσέγγισης σε συγκεκριμένα παιδιά;
δεν συζητάω τη βοήθεια του 0,5, αλλά τη μεγαλύτερη βοήθεια - χωρίς ενημέρωση του εκπ/κού Γενικής- και μάλιστα βοήθεια σε μη μαθητές της ειδικής!

13
καλησπέρα, θα ήθελα την εμπειρία σας από τα σχολεία σας για το θέμα. θεωρώ ότι οι ισορροπίες είναι πολύ λεπτές & αρκετές φορές δημιουργούνται προβλήματα από παρεξηγήσεις - υπερβολικό ζήλο. οι συνάδελφοι ΕΑΕ μερικές φορές ξεφεύγουν εκούσια/ ακούσια βοηθώντας παραπάνω τους μαθητές τους ή ακόμα και άλλους εκτός μαθησιακών δυσκολιών... φέτος μ έτυχε ολοφάνερη βοήθεια, αλλά οι επιτηρητές συν/φοι τους έκαναν απλή παρατήρηση χωρίς προεκτάσεις... η εφαρμογή του νόμου είναι ελαστική ή κάνω λάθος..?

14
Χρόνια πολλά , Χριστός Ανέστη ... Ξέρω τουλάχιστον δύο ΔΔΕ που δεν ισχύει αυτό που λές. Εχω πολύ προσφατα γεγονότα ( ΔΔΕ Μαγνησίας ) όπου ειδική κατηγορία μπήκε σε σχολείο ( παίρνοντας οργανική ) και χρειαζόνταν 7-8 ώρες για συμπλήρωση ... ΠΡΟΦΑΝΩΣ δεν έφυγε ο επί 10 χρόνια τελευταίος τοποθετηθής αλλά η ειδική κατηγορία πήγε και σε 2ο σχολείο.

Απλά και όμορφα ( και προφανή ).
ευχαριστώ, ήμουν σχεδόν σίγουρος για το αλαλουμ στην ελληνική πραγματικότητα

Σελίδες: 123 ... 59

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 536
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.