Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα -

Σελίδες: 123
1
Όλη αυτή η ιστορία με το ποιος μπορεί, ποιος δε μπορεί, ποιος είναι ικανός και ποιος δεν είναι , μάλλον είναι μάταιη...
Με τη σειρά μου θα ήθελα να καταθέσω κι εγώ την προτασή μου : Καλό , λοιπόν, θα ήταν να κλείσουμε όλα τα φιλολογικά τμήματα για κάποια χρόνια και να μεταθέσουμε τους καθηγητές πανεπιστημίου στα σχολεια :P, τον καθένα στο αντικείμενο του. Με τον τρόπο αυτό δίνουμε λύση σε αρκετά προβλήματα:
- αποφορτίζουμε τον κλάδο των φιλολόγων, μιας και για κάποια χρόνια δεν θα βγάζει αποφοίτους
- δεν επιβαρύνουμε τον κρατικό προϋπολογισμό, αφού δεν προσλαμβάνουμε καινούριους
- οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σίγουρα ποιοτικές, όσο ποιοτικά είναι και τα πανεπιστήμια μας , αλλά δνε ξέρω με τόση ποιότητα πώς όλοι εμείς οι απόφοιτοι βγήκαμε άχρηστοι και ανεπαρκείς!
Τι λέτε; Μπορεί και αυτό να είναι μια κάποια λύση.... ??? ???

2
Δεν έχω καμιά αντίρρηση με αυτούς που κάνουν δεύτερες και τρίτες δουλειές , μάυρες και άσπρες, για να τα βγάλουν πέρα ή για να πλουτίσουν.Όμως με τους καθηγητές που ψαρεύουν μαθητές μέσα από την τάξη τους , που έχουν μεγάλα κασέ, που κατεβάζουν βαθμούς για να μαζέψουν ιδιαίτερα, και που ξεπατώνονται στα απογευματινά και κατά ένα περίεργο τρόπο , βρε παιδί μου , το πρωί πάνε και στο σχολείο για κάνένα καφεδάκι και '' ξήνονται'' έχω μεγάλο θεμά! Και για να είμαι ειλικρινής τους προτιμώ έξω απο την καγκελόπορτα και όχι μέσα στην αυλή ( πόσο μάλλον στην τάξη). Τι το περάσαν το σχολείο , ΤΣΙΦΛΙΚΙ Ή ΜΠΑΞΕ ΤΟΥΣ; ΕΛΕΟΣ δηλαδή.  :-X

3
Λογικά, κανένας καθηγητής που κάνει ιδιαίτερα και βγάζει μαύρα λεφτά (μιας και δεν κόβει καμιά απόδειξη) δεν πληρώνει κανέναν φόρο στο κράτος. Και ας μην κοροιδευόμαστε , το ιδιαίτερο ήταν παράνομο και θα είναι παράνομο. Συντηρείται  από το κράτος για έναν λογό: Δίνει δουλειά σε όλες αυτές τις στρατιές ανέργων που βγαίνουν από τις καθηγητικές σχολές. Οι διορισμένοι , όμως, γιατί παίρνουν την μερίδα του λέοντος; Στο τέλος τέλος , αυτοί είναι που σηκώνουν τα κασέ ( ως έμπειροι!) και ώς γνώστες του αντικειμένου. Ε ρε , σκόπι ( που λένε και στο χωριό μου) που θέλουνε!

4
Προσωπικά, πιστεύω ότι έχετε ανοίξει ένα θέμα εις μάτην. Κάθε σχολή κατοχυρώνει τα δικά της επαγγελματικά δικαιώματα και δεν θα επιτρέψει τραμπαλίσματα. Με άλλα λόγια , δεν είναι αντικειμενικά εφικτό οι καθηγητές να δουλέψουν ως δάσκαλοι. Αν αυτό γίνεται στον ιδιωτικό τομέα , γίνεται γιατί ο ιδιωτικός τομέας είναι πιο ελαστικός και όταν υπάρχει αποδεδειγμένα έλλειψη δασκάλων. (προσωπικά γνώριζα διευθυντή ιδιωτικού που απασχολούσε καθηγητή σε θέση δάσκαλου , ΚΡΥΦΑ και τον δήλωνε ως υπάλληλο γραφείου!)
Τώρα , όσον αφορά τα σχετικά με τη παιδαγωγική επάρκεια των καθηγητών είναι μεγάλη ιστορία.
Όσον αφορά την ποιότητα των καθηγητικών σχολών και κατά πόσο βγάζουν έτοιμους εκπαιδευτικούς , αυτό και αν είναι μεγάλη ιστορία.
Αλλά πάνω από όλα , πρέπει όλοι να καταλάβουμε ότι δεν σταματούν τα πάντα με το πτυχίο ή μετά με την έναρξη διδασκαλίας. Και έρχομαι εδώ να ρωτήσω: Πού είναι η κατάρτιση, η ενημέρωση  κτλ  μετά ΟΕΟ; Μήπως χάθηκε στο δρόμο;

7
Και ευτυχώς, υπάρχετε εσείς, που μπαίνετε καθημερινά σε τάξη, που γνωρίζετε τις αναγκές των μαθητών σας, που ξέρετε να διαχειρίζεστε τους δύσκολους μαθητές, που δεν ασχολείστε με παιδαγωγικές μπούρδες ( αυτό το κάνετε μόνο για τον ΑΣΕΠ), που μόνο η ελληνική τάξη είναι ΤΑΞΗ και μόνο εσείς είστε ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, και που όποιον έχει αντίθετη γνώμη με εσάς είτε τον υποπτεύεστε ότι είναι μαθητής ( ώραίο επιχείρημα ) είτε τον προτρέπετε να φάει λουκουμάκι , να γλυκαθεί. Μήπως να το φάτε εσείς το λουκουμάκι , μπας και μιλήσετε με καλύτερο τρόπο για τους μαθητές (ανατρέξτε στις σελίδες του φόρουμ)σας και μπας και γλυκάνει και λίγο η φάτσα σας και δεν μπαίνετε στραβομουτσουνιασμένοι στην τάξη σας  ;D ;D

8
Φέρτε λουκούμια παιδιάαααααααααα!!!!!Από τα "προσαρμοσμένα" παρακαλώ πολύ,μέσα σε συσκευασία τακτοποιημένα,όμορφα!!!! :P :P :P  ;D ;D ;D ;D ;D


Υ.Γ: Νομίζω ότι βρήκαμε το έτερον ήμισυ μιας άλλης "συναδέλφου"... ::) ::) 8) 8) :o :o   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D




Ποιοι βρήκατε; Σε ποιά ομάδα ανήκετε; Επιτίθεστε (κάποιοι από εσάς) σε οποιονδήποτε έχει αντίθετη γνώμη με εσάς με παιδαριώδες τρόπο. Πρέπει υποχρεωτικά όλοι να συμφωνούμε με εσάς; Πρέπει όλες οι φωνές να είναι σαν σε χορωδία; Και όταν πια δεν έχετε επιχειρήματα , ψάχνετε λουκούμια ........... Απο τη μεριά μου θα σε έστελνα όχι για λουκούμια , αλλά για σοκολάτα. Κάνει καλό στην έμπνευση ........... ;D ;D

9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ:
« στις: Φεβρουαρίου 25, 2010, 09:57:47 pm »
Θα συμφωνήσω. '' Επικοινωνήστε Ελληνικά, 1,2 και 3''. Όσον αφορά τη γραμματική, καλό είναι να συμβουλεύεσαι τη γραμματική του Τριανταφυλλίδη αλλά και του Μπαμπινιώτη.

10
Οι απαντήσεις σου δεν έχουν καμία σχέση με αυτά πυο υποστηρίζω ??? Μάλλον είσαι σε λάθος τόπικ.............

12
Όταν ο κλάδος μας απαξιώνεται πρωτίστως εκ των έσω από ορισμένους "συναδέλφους"...τα λόγια περισσεύουν!!!  :-X :-X

Την ξέρουμε την άποψή σου για τους Έλληνες εκπαιδευτικούς: είμαστε όλοι άχρηστοι,ηττοπαθείς,φοβισμένοι, δεν κάνουμε καλά τη δουλειά μας,αμειβόμαστε υπερβολικά για τη δουλειά που ουσιαστικά δεν κάνουμε και κλαιγόμαστε! Μας την έχεις πει χίλιες φορές,έλεος δηλαδή!!!!
Απορώ όμως πως και θέλεις να δώσεις ΑΣΕΠ και να διοριστείς σε ελληνικό σχολείο με τέτοιους συναδέλφους που φέρονται τόσο άσχημα στα παιδιά και έχουν καταστρέψει το σύστημα,θα αντέξεις; Αλλά ξέχασα,εσύ θα ξεχωρίζεις και θα αποκαταστήσεις την εικόνα μας στην κοινωνία!!!!!!!!! :o :o :o




Δε θα σου απαντήσω γιατί είσαι αρκετά μελετηρή και απ' ότι καταλαβαίνω κρατάς και μπακ  των σχολίων που έχω κάνει κατά καιρούς, όπότε μπορείς εύκολα να συμπεράνεις την απάντησή μου. ;) θα ήθελα όμως κι εγώ να σε ρωτήσω με τη σειρά μου κάτι : Σε ποια ομάδα εκπαιδευτικών ανήκεις ; Σε αυτούς τους ταλαίπωρους που τρέχουν για δύο μόρια εδώ και για άλλα δύο εκεί ή στους μόνιμους ; Εργάζεσαι ως εκπαιδευτικός για τα λεφτά ή για τα μόρια; Αν ανήκεις στην πρώτη ομάδα , καταλαβαίνω την αιίτία της αντίδρασής σου.Αν 'ομως ανήκεις στη δεύτερη ομάδα δεν έχω άλλη επιλογή από το να συμπεράνω ότι αντιδάς από συνήθεια και αντιδράστικότητα ή έτσι για να πεις και εσύ κάτι......

13
I have a dream ............I have a dream ............I have a dream. Τρεις λαλούν και δύο χορεύουν λέω κι εγώ. Ωραίες οι γραφικότητες , ωραίοι και οι αγώνες , ωραίες και οι ατάκες ...........αλλά αποτέλεσμα δεν είδαμε και ούτε φαίνεται ότι θα δούμε με τις αερολογίες εκτός τόπου και χρόνου. Δε βαρεθήκατε τόσα χρόνια να αγωνίζοζεστε θεωρητικά; Εγώ πάντως έχω βαρεθεί να ακούω ις ίδιές ατάκες τόσα χρόνια τώρα.........Εκσυγχρονιστείτε..........

14
Προσωπικά, δεν μπορώ να κατακρίνω τον εκπαιδευτικό που θέλει να αύξήσει το εισόδημά του αλλά έχω κάθε δικαίωμα να κατακρίνω το διορισμένο εκπαιδευτικό που κάνει ιδιαίτερα:
1. γιατί κάνοντας τόσες ώρες μάθημα τη μέρα, δεν μπορεί να αποδόσει.
2. σε γενικές γραμμές θα ψαρέψει μαθητές του μέσα από την τάξη του , με ό,τι αυτό συνεπάγεται.

Κατά τη γνώμη μου , αυτοί ευθύνονται σε μεγάλο βαθμό για την απαίωση του εκπαιδευτικού κλάδου και του σχολείου γενικότερα.

Τέλος, στα επιχειρήματα που θέλουν τους εκπαιδευτικούς χαμηλόμισθούς , προσωπικά πιστεύω ότι για τις υπηρεσίες που προσφέρουν και για το χρόνο ημερήσιας αλλά και ετησιας απασχόλήσής τους , ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ!!!!!!!!!!!!!

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 618
Σύνολο: 620

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.