0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Παράθεση από: LK στις Μαρτίου 01, 2010, 10:16:05 pmΣήμερα κάναμε με τα παιδιά της Γ΄λυκείου στην ιστορία το κεφάλαιο που αναφέρεται στο κραχ του 1929. Σας πληροφορώ ότι δε γνώριζαν τι σημαίνει φιλελεύθερη οικονομία, μονοπωλιακός καπιταλισμός, χρηματιστήριο και πώς λειτουργεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Επί δύο μαθήματα κάνω τη δουλειά του οικονομολόγου. Προσπαθώ να τους μάθω βασικά πράγματα για να συνεννοηθούμε. ...Μήπως ξέραμε κι εμείς στην ηλικία τους τη σημασία αυτών των όρων; Ακόμα θυμάμαι το κόκκινο βιβλίο και τα 2 μπλε της δέσμης . Συγκεκριμένα, το κεφάλαιο για το "εποικοδόμημα" του Μαρξ και τα κεφάλαια για τις κοινότητες επί τουρκοκρατίας δεν παίζονταν με τίποτα!...
Σήμερα κάναμε με τα παιδιά της Γ΄λυκείου στην ιστορία το κεφάλαιο που αναφέρεται στο κραχ του 1929. Σας πληροφορώ ότι δε γνώριζαν τι σημαίνει φιλελεύθερη οικονομία, μονοπωλιακός καπιταλισμός, χρηματιστήριο και πώς λειτουργεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Επί δύο μαθήματα κάνω τη δουλειά του οικονομολόγου. Προσπαθώ να τους μάθω βασικά πράγματα για να συνεννοηθούμε.
Παράθεση από: syrrahm στις Μαρτίου 01, 2010, 10:52:29 pmΠαράθεση από: LK στις Μαρτίου 01, 2010, 10:16:05 pmΣήμερα κάναμε με τα παιδιά της Γ΄λυκείου στην ιστορία το κεφάλαιο που αναφέρεται στο κραχ του 1929. Σας πληροφορώ ότι δε γνώριζαν τι σημαίνει φιλελεύθερη οικονομία, μονοπωλιακός καπιταλισμός, χρηματιστήριο και πώς λειτουργεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Επί δύο μαθήματα κάνω τη δουλειά του οικονομολόγου. Προσπαθώ να τους μάθω βασικά πράγματα για να συνεννοηθούμε. ...Μήπως ξέραμε κι εμείς στην ηλικία τους τη σημασία αυτών των όρων; Ακόμα θυμάμαι το κόκκινο βιβλίο και τα 2 μπλε της δέσμης . Συγκεκριμένα, το κεφάλαιο για το "εποικοδόμημα" του Μαρξ και τα κεφάλαια για τις κοινότητες επί τουρκοκρατίας δεν παίζονταν με τίποτα!...To θέμα είναι ότι η πλειοψηφία των πολιτών αγνοεί αυτές τις έννοιες, αλλά παρόλα αυτά έχει και άποψη για το πώς θα ξεπεραστεί το οικονομικό μας πρόβλημα. Αφού το είπε ο Γιώργος ότι συγκινημένος ακούει τους απλούς πολίτες να του λένε ότι θέλουν να θυσιαστούν. Και δε με φοβίζει αυτό, απλώς τρέμω ότι αν συνεχίσουν να κάθονται μπροστά από το χαζοκούτι θα πουν στο Γιώργο ότι θέλουν να θυσιάσουν και εμάς που διαφωνούμε
Δεν επαιτούμε θέσεις για μας , αλλά απαιτούμε θέσεις για τα παιδιά μας και την κοινωνία γενικότερα .Πιστεύω ότι είναι λάθος να είμαστε συνεχώς αμυνόμενοι , απαισιόδοξοι και ηττοπαθείς αλλά πρέπει να γίνουμε επιθετικοί , αισιόδοξοι και απαιτητικοί .Επομένως ζητάω :1) Τα κονδύλια να πάνε στην παιδεία και όχι σε εξοπλισμούς στρατιωτικούς ,ιδρύματα και τα συναφή …2) Όχι περισσότερα από 12 άτομα ανά τμήμα .3) Αύξηση του μισθού του εκπαιδευτικού ,με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών εργασίας και κατάργηση των επιδομάτων που τόσο άδικα μας τα χρεώνει η κοινωνία !! Ζητάω δηλαδή έναν εκπαιδευτικό που να έχει αξιοπρέπεια , να μην σκύβει το κεφάλι , να χαίρεται για αυτό που κάνει , να μην ντρέπεται και να μην παρακαλάει κανέναν .4) Ζητάω έναν εκπαιδευτικό που να τον σέβεται η κοινωνία και να μην τον υποβιβάζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι πολιτικοί.5) Ζητάω να αναγνωριστεί <<η επένδυση στην παιδεία>> σαν μοναδική λύση από την κρίση .6) Ζητάω περισσότερα για την παιδεία ,σε μια εποχή που όλοι θεωρούν αυτονόητη την έκπτωση. Εκτός κι αν θέλουμε μια κοινωνία που να μην σκέφτεται και να μην αντιδρά ,ώστε να επιβεβαιωθούν τα τυχών Οργουελικά σενάρια .7) Ζητάω εν τέλει ,αυτά που μου υποσχέθηκαν….Ζητείστε και σεις …..
Σήμερα κάναμε με τα παιδιά της Γ΄λυκείου στην ιστορία το κεφάλαιο που αναφέρεται στο κραχ του 1929. Σας πληροφορώ ότι δε γνώριζαν τι σημαίνει φιλελεύθερη οικονομία, μονοπωλιακός καπιταλισμός, χρηματιστήριο και πώς λειτουργεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Επί δύο μαθήματα κάνω τη δουλειά του οικονομολόγου. Προσπαθώ να τους μάθω βασικά πράγματα για να συνεννοηθούμε. Τα παιδιά παρακολουθούν με ενδιαφέρον και προβληματίζονται για αυτά που μαθαίνουν. Μετά μας κάνει εντύπωση γιατί η ελληνικη κοινωνία πιστεύει ό,τι ηλιθιότητα ακούει στις τηλεοράσεις. Όποιος δε συμφωνεί με την "αλήθεια" της t.v είναι γραφικός. Παλιά όποιον διαφωνούσε τον φυλάκιζαν ή τον σκότωναν, τώρα σκοτώνουν το μυαλό του. Ε, λοιπόν, είμαι και εγώ γραφική, όπως πολλοί άλλοι, ευτυχώς!
Παράθεση από: LK στις Μαρτίου 01, 2010, 11:39:15 pmΠαράθεση από: syrrahm στις Μαρτίου 01, 2010, 10:52:29 pmΠαράθεση από: LK στις Μαρτίου 01, 2010, 10:16:05 pmΣήμερα κάναμε με τα παιδιά της Γ΄λυκείου στην ιστορία το κεφάλαιο που αναφέρεται στο κραχ του 1929. Σας πληροφορώ ότι δε γνώριζαν τι σημαίνει φιλελεύθερη οικονομία, μονοπωλιακός καπιταλισμός, χρηματιστήριο και πώς λειτουργεί το χρηματοπιστωτικό σύστημα. Επί δύο μαθήματα κάνω τη δουλειά του οικονομολόγου. Προσπαθώ να τους μάθω βασικά πράγματα για να συνεννοηθούμε. ...Μήπως ξέραμε κι εμείς στην ηλικία τους τη σημασία αυτών των όρων; Ακόμα θυμάμαι το κόκκινο βιβλίο και τα 2 μπλε της δέσμης . Συγκεκριμένα, το κεφάλαιο για το "εποικοδόμημα" του Μαρξ και τα κεφάλαια για τις κοινότητες επί τουρκοκρατίας δεν παίζονταν με τίποτα!...To θέμα είναι ότι η πλειοψηφία των πολιτών αγνοεί αυτές τις έννοιες, αλλά παρόλα αυτά έχει και άποψη για το πώς θα ξεπεραστεί το οικονομικό μας πρόβλημα. Αφού το είπε ο Γιώργος ότι συγκινημένος ακούει τους απλούς πολίτες να του λένε ότι θέλουν να θυσιαστούν. Και δε με φοβίζει αυτό, απλώς τρέμω ότι αν συνεχίσουν να κάθονται μπροστά από το χαζοκούτι θα πουν στο Γιώργο ότι θέλουν να θυσιάσουν και εμάς που διαφωνούμε Εντάξει, αυτό που είπε ο Γιωργάκης σήμερα, ήταν το ανέκδοτο της ημέρας! Σίγουρα υπάρχουν άνθρωποι που έχουν χάψει την προπαγάνδα αμάσητη, αλλά δεν είναι όλοι έτσι. Υπάρχει δυσαρέσκεια, και όταν τα πράγματα ζορίσουν πολύ, το σύστημα θα θυσιάσει το Γιωργάκη και το κόμμα του προκειμένου να εξευμενιστεί ο κόσμος- όπως συνέβη άλλωστε και με τον Καραμανλή.
[quote author=
Παράθεση από: SUNBIRD στις Φεβρουαρίου 22, 2010, 06:51:13 pmΔεν επαιτούμε θέσεις για μας , αλλά απαιτούμε θέσεις για τα παιδιά μας και την κοινωνία γενικότερα .Πιστεύω ότι είναι λάθος να είμαστε συνεχώς αμυνόμενοι , απαισιόδοξοι και ηττοπαθείς αλλά πρέπει να γίνουμε επιθετικοί , αισιόδοξοι και απαιτητικοί .Επομένως ζητάω :1) Τα κονδύλια να πάνε στην παιδεία και όχι σε εξοπλισμούς στρατιωτικούς ,ιδρύματα και τα συναφή …2) Όχι περισσότερα από 12 άτομα ανά τμήμα .3) Αύξηση του μισθού του εκπαιδευτικού ,με ταυτόχρονη αύξηση των ωρών εργασίας και κατάργηση των επιδομάτων που τόσο άδικα μας τα χρεώνει η κοινωνία !! Ζητάω δηλαδή έναν εκπαιδευτικό που να έχει αξιοπρέπεια , να μην σκύβει το κεφάλι , να χαίρεται για αυτό που κάνει , να μην ντρέπεται και να μην παρακαλάει κανέναν .4) Ζητάω έναν εκπαιδευτικό που να τον σέβεται η κοινωνία και να μην τον υποβιβάζουν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης και οι πολιτικοί.5) Ζητάω να αναγνωριστεί <<η επένδυση στην παιδεία>> σαν μοναδική λύση από την κρίση .6) Ζητάω περισσότερα για την παιδεία ,σε μια εποχή που όλοι θεωρούν αυτονόητη την έκπτωση. Εκτός κι αν θέλουμε μια κοινωνία που να μην σκέφτεται και να μην αντιδρά ,ώστε να επιβεβαιωθούν τα τυχών Οργουελικά σενάρια .7) Ζητάω εν τέλει ,αυτά που μου υποσχέθηκαν….Ζητείστε και σεις ….. Τρεις λαλούν και δυο χορεύουν..καμία επαφή με την πραγματικότητα..σαν τα μωρά παιδιά που τους τάξανε γλειφιτζούρι και τώρα το θέλουν πάση θυσία...ήθελα να ξερα κάποιος είναι μυαλοφυγόδικος από επιλογή ή από ανάγκη? Ειδικά το 5 είναι για γέλια..σε ποιό ροζ συννεφάκι ήθελα να ξέρα ζουν ορισμένοι..πραγματικά...ξέρω είμαι εριστικός αλλά πραγματικά ρε αδέλφια τα γράφετε γιατί τα πιστεύετε πραγματικά ή γιατί νομίζετε ότι σας κάνουν διαφορετικούς από τους άλλους? Μου θυμίζει τον Τιτανικό που βυθιζότανε και κάποιοι παίζανε τραγούδια στο κατάστρωμα..έλεος!!! Το ξαναγράφω άλλη μια φορά..:Τα επόμενα 10 χρόνια θα ναι ζόρικα για ΟΛΟΥΣ! Ο 13ος και ο 14ος σε βάθος διετίας θα καταργηθούν..τα περισσότερα ασφαλιστικά ταμεία θα καταρρεύσουν και το κράτος αργά ή γρήγορα θα πτωχεύσει..εκτός κι αν υπάρξει παγκόσμια υπερ-ανάπτυξη που δεν το βλέπω. Καληνύχτα και καλήτύχη σε όλους μας..α και κάτι άλλο όποιος μπορεί μου το απαντάει: Γιατί η αριστερή κουλτούρα του διαβάσματος και της ρεαλιστικής-κριτικής θεώρησης των πάντων υπό μαρξιστικό πρισμα έχει αντικατασταθεί από το διπτυχο: Μπαχαλοντεμεκ Κατάσταση επανάστασης - ΛιανοΚανελλοποιημένη ανάγνωση της σύνθετης πραγματικότητας ?
Το μεγάλο ερώτημα συνάδερφοι είναι το εξής :Αφού η πίτα μειώθηκε ,πως θα αποφασίσουν να την κόψουν ;Οι δύο παρακάτω είναι δύο ακραίες επιλογές για να δούμε το φάσμα που θα κινηθούν. Α) Μεγάλα κομμάτια για λίγους που δε θέλουν να πεινάσουν και οι υπόλοιποι ας πεθάνουν ή