Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Τι είχαμε τι χάσαμε

Σελίδες: 12
1
Το να μάθεις τη γλώσσα στη Γερμανία μπορεί να γίνει σε πολύ λίγους μήνες (β1,β2,γ1) στα volkshochshulen που υπάρχουν παντού στη Γερμανία και είναι δημόσιος φορέας. Τα αγγλόφωνα Νηπιαγωγεία είναι ιδιωτικός τομέας και επικοινωνείς προσωπικά με το νηπιαγωγείο για πληροφορίες. Ο μισθός εξαρτάται από το νηπιαγωγείο και μπορεί να αγγίξει και τον τριπλάσιο από τον ελληνικό. Ωστόσο, χρειάζονται ορισμένοι μήνες μέχρι να γίνει η αναγνώριση πτυχίου (με τακτά τηλεφωνήματα μπορεί να γίνει και πιο γρήγορα) και πρακτική ενός έτους αν δεν κάνω λάθος χωρίς πληρωμή για να αναγνωριστείς σαν "Erzhier". Αν μπορείς να συνδυάσεις την πρακτική τον πρώτο χρόνο με κάποια άλλη δουλειά part time, αξίζει η αναμονή.

2
Φιλη μου απόφοιτος παιδαγωγικού δημοτικής που δεν γνωρίζει άπταιστα γερμανικά εργάζεται στη Στουτγκαρδη σε αγγλόφωνο νηπιαγωγείο με πολύ καλά έσοδα. Απλώς πρέπει να περιμένει κάποιους μήνες για την αναγνώριση του πτυχίου και να κάνει για ένα έτος πρακτική.

3
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις σε Φορείς
« στις: Ιουνίου 05, 2024, 03:19:33 pm »
πρέπει να εξορθολογισθεί το σύστημα των αποσπάσεων σε φορείς. Δεν μπορείς να ζητάς πχ master στη δημόσια διοίκηση ή στη διοίκηση της εκπαίδευσης για να πας στα ΓΑΚ η αποστολή και  το έργο των οποίων ειναι διαφορετικά
Πραγματικά, η πλειοψηφία των απεσπασμένων στα ΓΑΚ προς μεγάλη μου απορία δεν είναι ιστορικοί, ούτε καν φιλόλογοι. Είναι νηπιαγωγοί, δάσκαλοι, μέχρι και γεωπόνοι.

4
Μοριοδοτείται το ίδιο αρκεί να το δηλώσεις και στα δύο πεδία στην αίτηση του ΑΣΕΠ
Ευχαριστώ πολύ.

5
Καλησπέρα σας! Σε περίπτωση ένταξης στον επικουρικό πίνακα με σεμινάριο ειδικής αγωγής μοριοδοτείται το σεμινάριο της ειδικής; Ή χρειάζεται και δεύτερο σεμινάριο για να μοριοδοτηθεί κανείς με δύο μόρια; Ευχαριστώ.

6
http://users.sch.gr//sfscholiki/files/anakoinwseis/35_SEE_Kalokyri_proagogikes-apolitiries_exetaseis-gymnasiou_2021-22.pdf

Οι περσινές τουλάχιστον οδηγίες προέβλεπαν τα παραπάνω. Δεν νομίζω να έχει αλλάξει τίποτε.

7
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Μαρτίου 29, 2023, 11:49:24 pm »
Η μείωση ωραρίου δεν έχει σχέση με την διδακτική προϋπηρεσία. Η μείωση ωραρίου έχει σχέση με τα χρόνια προϋπηρεσίας, οπότε η απόσπαση σε φορείς συντελεί κανονικά σε μείωση διδακτικού ωραρίου.
Ευχαριστώ πολύ. Καλό βράδυ.

8
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2023
« στις: Μαρτίου 29, 2023, 05:30:51 pm »
Σε όλα ναι, εκτός από τη διδακτική.



Καλησπέρα σας. Επομένως η απόσπαση σε φορείς/υπηρεσίες δεν θεωρείται διδακτική προϋπηρεσία και δεν συντελεί στη μείωση του διδακτικού ωραρίου; Ευχαριστώ.

9
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθεσεις2023
« στις: Μαρτίου 01, 2023, 03:21:50 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι. Εύχομαι η πολυπίθητη μετάθεση να είναι η καλύτερη δυνατή για όλους! Προσπάθησα να μπω στο teachers, αλλά δεν τα καταφέρνω. Είναι πιθανό αυτή η αδυναμία να σχετίζεται με την υπηρεσιακή μεταβολή των μεταθέσεων;

10
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε λειτουργικά κενά
« στις: Αυγούστου 06, 2022, 12:45:19 pm »
Σε πολλές περιπτώσεις, βέβαια, λειτουργικών κενών δεν βλέπω το λόγο να προηγούνται οι αποσπασμένοι των νεοδιόριστων. Πολλοί αιτούνται απόσπαση για απλή "αλλαγή περιβάλλοντος" ή για συγκέντρωση μορίων σε νησιά με ετήσια απόσπαση τύπου "αρπαχτής". Σε τέτοιες περιπτώσεις έλλειψης αναγκαιότηττας ή οικογενειακών υποχρεώσεων δεν το βρίσκω ηθικά σωστό να προηγούνται οι αποσπασμένοι των νεοδιόριστων, οι οποίοι διορίστηκαν στη συγκεκριμένη περιοχή και θα την υπηρετήσουν για τουλάχιστον διετία. Σε άλλες περιπτώσεις, δυστυχώς πολλές, πολλοί συνάδελφοι διατηρούν την καλή και περιζήτητη οργανική τους θέση σε ένα καλό σχολείο και φαίνονται εσωτερικά αποσπασμένοι για 15 χρόνια σε γειτονικό πιο "εύκολο" σχολείο. Εξασφαλίζουν με αυτόν τον τρόπο και την πίτα ολόκληρη και το σκύλο χορτάτο. Δεσμεύουν την οργανική, η οποία δεν μπορεί να δοθεί σε νεοδιορισθέντες ή αιτούντες βελτίωση, ενώ ταυτόχρονα συμπεριφέρονται στο σχολείο απόσπασης ως λειτουργικά ανήκοντες και "παλιές καραβάνες". Τέτοια δείγματα συμπεριφοράς είναι ανεπίτρεπτα και αντισυναδελφικά.

11
Πανελλήνιες / Απ: Μηχανογραφικό
« στις: Ιουλίου 09, 2022, 12:09:26 am »
Έχω την εντύπωση ότι δεν σου επιτρέπεται καν να δηλώσεις μια σχολη της οποίας την Ε

12
Μέσα Απρίλη με αρχές Μαίου δεν θέλετε να ξεκινήσει ο τουρισμός; Ο οποίος θα είχε ήδη ξεκινήσει αν ήταν αλλιώς τα πράγματα. Παρατηρώ ότι ελάχιστοι κλειστήκαμε μέσα. Το λοκντάουν ήταν στα χαρτιά. Ελπίζω να μην κινδυνέψει ο τουρισμός και φέτος. Η πελατεία φέρνει και δουλειά σε χιλιάδες ανθρώπους. Είναι εύκολο να κρίνει κανείς παίρνοντας 1000 ευρώ βρέξει χιονίσει. Αν ήσαστε δέκα μήνες με 500 ή μηδενικό εισόδημα δεν ξέρω ποια άποψη θα είχατε. Η ενσυναίσθηση δεν μπορεί να αφορά πάντα τους άλλους!
Πόσο δίκιο αλήθεια έχεις! Λειτουργούμε τόσο αυτιστικά και εγωκεντρικά ώρες ώρες! Με την ασφάλεια του μισθού μας κρίνουμε αβασάνιστα από την έδρα μας ένα μεγάλο μέρος της ελληνικής κοινωνίας σαν να είναι μαθητές μας στην τάξη που ήρθαν αδιάβαστοι.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Γενικής
« στις: Οκτωβρίου 18, 2020, 11:38:01 pm »
http://archeia.moec.gov.cy/sm/441/perikleous_epitafios_eisagogi.pdf
Δες αυτό το διαδικτυακό βοήθημα. Έχει σχόλια για κάθε κεφάλαιο. Λίγα και περιεκτικά

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά Α' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2020, 03:32:18 pm »
Υπάρχει ερώτηση του ΚΕΕ "να εντοπίσετε δύο στοιχεία που υποδηλώνουν ότι το κείμενο είναι ιστορικό", για το πρώτο κείμενο του σχολικού βιβλίου (βιβλίο 2 , κεφ. 1, παραγρ. 16-19).

Γνωρίζει κάποιος την απάντηση; Μα, είναι προφανές από το σύνολό του ότι πρόκειται για ιστορικό κείμενο.

Υπάρχουν συγκεκριμένα στοιχεία από όπου φαίνεται αυτό;


Υπάρχουν κάπου απαντήσεις στις ερωτήσεις του ΚΕΕ;
Με μια επιπόλαιη ανάγνωση:
Μορφή: παράθεση ρημάτων ιστορικού χρόνου, κύριων ονομάτων ιστορικών προσώπων και γεωγραφικών όρων, αφήγηση.
Περιεχόμενο: απόπειρα ερμηνείας γεγονότων (ἡ γὰρ Ἀσία πολεμία αὐτοῖς ἦν)

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 8
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 548

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.043 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.