Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - RedCommon

Σελίδες: 12
1
Η ερμηνεία του ξυλοδαρμού της δασκάλας με την υλιστική διάθεση της ταξικής ανισότητας είναι παραμύθια της Χαλιμάς και πέρα από κάθε πραγματικότητα !
Ωραία ίσως ο Χαρδαβέλλας να παρουσιάζει μια εκλαϊκευμένη εκπομπή αλλά όχι και ο κίβδηλος ΙΟΣ της Ελευθεροτυπίας επιστημονικός !! Θα γελάει και το κάθε παρδαλό κατσίκι.
Για τους ανυποψίαστους  :

ΜΜΕ και Παραεξουσία: Οι σκοτεινές διαπλοκές του «Ιού της Ελευθεροτυπίας»
[Από το "αριστερό" ΡΕΣΑΛΤΟ]

http://www.resaltomag.gr/178.mag

http://resaltomag.gr/forum/viewtopic.php?t=3221


ΓΙα να θεωρείς αριστερό το ΡΕΣΑΛΤΟ πρεπει να βρίσκεσαι πολύ δεξιά.
Η ταξική ανισότητα υπάρχει, ειτε το θες ειτε οχι. Θα ηθελα καποια επιχειρήματα εκτός από κλασικες ατάκες "παραμυθια", "κιβδηλος ΙΟΣ", "παρδαλο κατσικι".
Ειναι φοβερά επιχειρήματα.
Γράφεις "Η ερμηνεία του ξυλοδαρμού της δασκάλας με την υλιστική διάθεση της ταξικής ανισότητας είναι παραμύθια της Χαλιμάς και πέρα από κάθε πραγματικότητα"
Καταρχάς δεν υπάρχει διάθεση (γιατι τα ήπιαμε κάτι και φτιακτήκαμε) υπάρχει μαρξιστική κριτικη, η πάλη των τάξεων, την οποία ζούμε καθημερινά (εκτός αν ζεις σε άλλο κοσμο).
Ναι υπάρχουν και οι υλικοί νόμοι που διέπουν την ιστορία, δεν είναι όλα μεταφυσικά και στο χέρι του Θεού.

Από τα λινκ που παραθέτεις το μόνο που κατάλαβα είναι οτι σας αρέσουν οι συνωμοσιολογίες ....

2
http://antiplhroforhsh.wordpress.com/2010/06/20/%CE%B7-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%83%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%83-%CE%B8%CF%81%CE%B1%CE%BA%CE%B7%CF%83-%CF%83%CE%B5-%CF%81%CE%B9%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9/

Διαβάστε και μια άλλη κριτική στο θέμα, με περισσοτερα επιστημονικα επιχειρήματα.

Και μια σημείωση, το σκηνικό με την Χ.Ν και τον άντρα της καθαρίστριας έγινε εκτός σχολείου, δεν είχε σχέση με την ΔΟΥΛΕΙΑ της Χ.Ν.
Αντισοιχα λοιπόν θα έπρεπε να ειμαστε με τον εργαζμένο και όχι μόνο με τον εκπαιδευτικο ελληνα εργαζομενο να καταγγείλουμε την Χ.Ν η οποία απειλούσε μια καθαρίστρια οτι θα την διώξει από το σχολείο.
αυτα προς το παρον...

3
Καλημέρα (οσο μπορεί να είναι)
παραθέτω link

http://antiplhroforhsh.wordpress.com/2010/05/31/%CE%B5%CF%80%CE%AF%CE%B8%CE%B5%CF%83%CE%B7-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CE%BB%CE%B7%CF%88%CE%B7-%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%B1%CE%BD%CE%B8%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA/

http://www.shiptogaza.gr/

Θα ήθελα να συμπηρώσω κάτι. Ο ισραηλινός ιμπεριαλισμός κρύβεται πίσω από τη μάσκα μιας θρησκείας, μήπως πρέπει να ανοίξει μια σοβαρή κουβέντα για τα θρησκευτικά στην εκπαίδευση;
Να δείτε οτι θα βγούν και θα λένε όλοι για τους κακους σιωνιστες-σατανιστες-αντιχριστιανους, καμία σχέση. Είναι εθνικιστές Ισραηλινοί και πατάνε πάνω σε ιδεοληψιες και τα πιστεύω ανθρώπων για να πετύχουν τον σκοπό τους.

(μήπως να βάζαμε και στο τίτλο αναφορά για τη Γάζα;)

4
Το κείμενο είναι εμετικο. Που σαι Ηρωδηηηηηηηη....
Περα από την πλάκα απο το κείμενο φαίνεται ότι για όλα φταίνε ΟΛΟΙ οι εκπαιδευτικοί ΟΛΟΙ.
Το ξερουμε οτι υπαρχουν και κακοι εκπαιδευτικοι, δεν ανακαλυψαμε χθες την Αμερικη αλλα αυτο διαφερει απο το νοημα οτι κοιταμε την τσεπη μας.
Στο δημοσιο σχολειο για καποιο ανεξηγητο λογο ο εκπαιδευτικος πρεπει να ειναι
1)Παιδαγωγος
2)Εκπαιδευτικος
3)Γιατρος
4)Ψυχολογος
5)Μπατσος
κτλ
ΕΛΕΟΣ.
Και ας απαντησουμε στις αποριες της μικρης
1)Οσες φορες θελει μπορει να παει, δεν ειμαστε στην κυστη κανενος. Αν με ρωταγε αν ειναι υποπτο; ΠΡΟΦΑΝΩΣ αλλα τι μπορει να κανει ο εκπαιδευτικος εκεινη τη στιγμη; Να του κρατησει τα @@ και να πει σφυρα αν θες να πας πραγματικα τουαλετα?
3)Οχι κοριτσακι μου 1000 παιρνουν ψεμματα σου ειπαν οι κωλοκαθηγητες σου
4)Δεν διαφωνω αλλα το κοριτσακι ζει στον κοσμο της. Κοριτσακι μου δεν βγαινει ενα προγραμμα με τις φαντασιωσεις του καθενος. Προφανως θα ηταν το καλυτερο να δινεςι σε αλλο σχολειο (οπως καποιοι απο εμας δωσαμε) αλλα αν θες να εισαι εκει πρεπει να ξυπνησεις απο τις 6. Αυτο φυσικα ισχυει μονο για τα αστικα κεντρα γιατι στην επαρχια αυτο ειναι απλα αδυνατο.
5)Η ανοησια εχει και ορια. (τα κενα συμπληρωνονται απο τους επιτηρητες στο τελος καθε εξετασης, να ειμαστε πιο προσεκτικοι την επομενη φορα που θα δωσουμε πανελληνιες)

Και κατι τελευταιο, η αρχη του αρθρου "δεν εχω παει φροντιστηριο"  φανερωνει πολλα πραγματα, αλλα αρκετη χολη εβγαλα σημερα, ας με συγχωρεσετε.

5
Καλημέρα. Για το θεμα Δ4 βλέπω ότι όλα τα φροντιστηρία προτείνουν είτε ΘΜΤ σε αρχικη της f είτε μονοτονία σε μια νέα συνάρτηση. Με χρήση του ΘΜΤΟΛ βγαίνει πολυ πιο γρήγορα πιστεύω.
Το Γ2 έφαγε πολύ χρόνο και το Δ3 επίσης. Όντως το 10 το φτάνεις εύκολα αλλα 16+ αρκετά δυσκολα.
Υπάρχει κάποιος συνάδελφος πουνα ξέρει πώς βαθμολογούνται τα θέματα;

6
Εχω την εντυπωση πως τα θεματα ηταν πιο υπουλα απο οτι φαινινται.
Στο τρτιο θεμα το δευτερο ερωτημα σου τρωει αρκετο χρονο και το τελευταιο ερωτημα ειναι αρκετα δυσκολο. Το τέταρτο θέμα κλασικα δύσκολο.
Πιστευω θα εχουμε λιγα αριστα και αρκετα 15αρια.

7
@ioanna
Παράθεση
Όταν, για παράδειγμα, εμείς μιλάμε για "έθνος" και "εθνική ταυτότητα", έχουμε στο μυαλό μας κάτι που ήταν άγνωστο στους ανθρώπους που έζησαν πριν από τον 18ο αιώνα.

Διαφωνώ μαζί σου. Ακόμα και στην αρχαιότητα, υπήρχε ο διαχωρισμός μεταξύ Ελλήνων και μη Ελλήνων. Επομένως η έννοια του έθνους, όπως τη γνωρίζουμε και σήμερα, υπήρχε. Το να πούμε οτι η εθνική ταυτότητα ήταν "κατασκεύασμα" του 19ου αιώνα, απλά δε στέκει, με βάση ιστορικά γεγονότα. Ήδη το είχε ορίσει ο Ηρόδοτος.


Δεν είναι έτσι. Το ότι υπήρχαν κοινά χαρακτηριστικά και κάποιο αίσθημα του "συνανήκειν" δε σημαίνει ότι υπήρχε έθνος με τη σημερινή έννοια (το οποίο είναι δημιούργημα του εθνικισμού). Άλλο έθνος, άλλο εθνότητα (εθνοπολιτιστική ομάδα).
Αυτά είναι πλέον κοινός τόπος στη σύγχρονη ιστοριογραφία. Οι ιστορικοί συγκλίνουν ως προς το νεωτερικό χαρακτήρα του έθνους. Διαφωνίες υπάρχουν ως προς τη διαδικασία δημιουργίας των εθνών και τα συστατικά τους. Υπάρχει πλούσια βιβλιογραφία για το θέμα (Hobsbawm, Anderson, Gellner, Smith, παραδοσιακοί μαρξιστές π.χ. Κορδάτος, κ.α.)

Δε μπορώ να καταλάβω πώς είναι δυνατόν να ισχύει αυτό. Οι Μαρξιστές είναι απόλυτα φυσιολογικό, για πολιτικούς λόγους να θέλουν να αποδείξουν με οποιοδήποτε τρόπο οτι δεν υπάρχει έθνος.
Συγγνώμη αν γίνομαι προσβλητικός με σένα αλλά δεν ξέρεις γιατι πράγμα μιλάς. Κάθε μαρξιστής είναι και διεθνιστής, για να είσαι διεθνιστής προφανώς αναγνωρίζεις τα έθνη και τα εθνικά κράτη. Πριν μιλήσουμε για κάτι καλό θα ήταν να διαβάσουμε και κάτι ε; εκτός αν έτσι κάνουμε και μάθημα στις τάξεις...

8
@ioanna
Παράθεση
Όταν, για παράδειγμα, εμείς μιλάμε για "έθνος" και "εθνική ταυτότητα", έχουμε στο μυαλό μας κάτι που ήταν άγνωστο στους ανθρώπους που έζησαν πριν από τον 18ο αιώνα.

Διαφωνώ μαζί σου. Ακόμα και στην αρχαιότητα, υπήρχε ο διαχωρισμός μεταξύ Ελλήνων και μη Ελλήνων. Επομένως η έννοια του έθνους, όπως τη γνωρίζουμε και σήμερα, υπήρχε. Το να πούμε οτι η εθνική ταυτότητα ήταν "κατασκεύασμα" του 19ου αιώνα, απλά δε στέκει, με βάση ιστορικά γεγονότα. Ήδη το είχε ορίσει ο Ηρόδοτος.

@RedCommon
Φοβάμαι πως η συζήτηση είχε τελειώσει ήδη από πριν, όταν εσύ θέλεις επιλεκτικά να εξετάσεις την ιστορία της Μακεδονίας.
Ορισμένοι ανάγουμε τις φαντασιώσεις μας σε ιδεολογίες που καταλήγουν σε ιδεοληψίες τέτοιου περιεχομένου.
Γιάννα κόψε τον Άδωνη κάνει κακό ...

9


Το μίσος να σβηστεί. Αλλά οχι να σβηστεί και η ιστορική πραγματικότητα. Αν οι Τούρκοι διέπραξαν αγριότητες, που διέπραξαν, δε νομίζω οτι θα έπρεπε να τις "σβήσουμε".
Η Μικρασιατική Εκστρατεία ήταν συνέχεια του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου, απ' όσο γνωρίζω. Ο Πρώτος Παγκόσμιος ήταν ιμπεριαλιστικός πόλεμος, που διεξήχθη ανάμεσα σε ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Αλλά η Ελλάδα είχε κάθε δικαίωμα να βρίσκεται στη περιοχή, λόγω πληθυσμών (αμιγώς ελληνικοί). Αν θεωρήσουμε οτι οι Έλληνες το 1919 έκαναν ιμπεριλιστική κίνηση στη Σμύρνη, το ίδιο πρέπει να θεωρήσουμε και για τη Μακεδονία. Και δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που το πιστεύει αυτό.
Για τα "έκτροπα" των Ελλήνων, επειδή έχω κι εγώ καταγωγή από Μικρά Ασία (Σμύρνη και Καισάρεια), από τα πιο ακραία πράγματα που έκαναν οι πληθυσμοί των Ελλήνων που βρίσκονταν εκεί (Σμύρνη), ήταν.... να υψώσουν ελληνική σημαία  ;).

Συγγνώμη αλλά δεν είναι προσωπική επίθεση αλλά αυτό το οποίο γράφεις δεν έχει καμία σχέση με την Ιστορία και τις μεθόδους καταγραφής.
Αν θες να είσαι συνεπής τότε πρέπει να γράψεις ότι και οι

10


Το μίσος να σβηστεί. Αλλά οχι να σβηστεί και η ιστορική πραγματικότητα. Αν οι Τούρκοι διέπραξαν αγριότητες, που διέπραξαν, δε νομίζω οτι θα έπρεπε να τις "σβήσουμε".
Η Μικρασιατική Εκστρατεία ήταν συνέχεια του πρώτου Παγκοσμίου πολέμου, απ' όσο γνωρίζω. Ο Πρώτος Παγκόσμιος ήταν ιμπεριαλιστικός πόλεμος, που διεξήχθη ανάμεσα σε ιμπεριαλιστικές δυνάμεις. Αλλά η Ελλάδα είχε κάθε δικαίωμα να βρίσκεται στη περιοχή, λόγω πληθυσμών (αμιγώς ελληνικοί). Αν θεωρήσουμε οτι οι Έλληνες το 1919 έκαναν ιμπεριλιστική κίνηση στη Σμύρνη, το ίδιο πρέπει να θεωρήσουμε και για τη Μακεδονία. Και δε νομίζω να υπάρχει κάποιος που το πιστεύει αυτό.
Για τα "έκτροπα" των Ελλήνων, επειδή έχω κι εγώ καταγωγή από Μικρά Ασία (Σμύρνη και Καισάρεια), από τα πιο ακραία πράγματα που έκαναν οι πληθυσμοί των Ελλήνων που βρίσκονταν εκεί (Σμύρνη), ήταν.... να υψώσουν ελληνική σημαία  ;).
[/quote]

Συγγνώμη αλλά δεν είναι προσωπική επίθεση αλλά αυτό το οποίο γράφεις δεν έχει καμία σχέση με την Ιστορία και τις μεθόδους καταγραφής.
Αν θες να είσαι συνεπής τότε πρέπει να γράψεις ότι και οι

11
Για να δουμε λοιπον ποσο προοδευτικα ειναι τα τουρκικα βιβλια ιστοριας http://trelokouneli.blogspot.com/2010/05/blog-post_8113.html
Συγγνώμη αλλά αυτό είναι επιχείρημα? Επειδή τα λένε αυτά εκείνοι πρέπει και εμείς να βασιζόμαστε σε εθνικιστικούς μύθους;

Εδώ μπορεί κάποιος να διαπιστώσει το ρόλο της εθνικιστικής παιδείας-εκπαίδευσης που έχουμε στην Ελλάδα. Φανταστείτε λοιπόν πώς θα έπρεπε να αντιδράσουν οι υπόλοιποι Ευρωπαίοι από το "οταν εμεις φτιάχναμε παρθενωνες εκεινοι ηταν στα δεντρα" μια από τις μεγαλύτερες μπούρδες.
Φανταστείτε τι πρέπει να πουν Αγγλοι, Γαλλοι κτλ οταν οι βουλευτες μας (Αδωνις

12
http://antiplhroforhsh.wordpress.com/2010/05/17/%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CE%AF%CE%B1-%CF%81%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B9%CF%83%CE%BC%CF%8C%CF%82-%CF%83%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%83/

Oσο και να προσπαθούμε να σβήσουμε το μίσος πάντα θα υπάρχουν σκοταδιστές. Τι να πω; Υποτίθεται είναι και εκπαιδευτικός.

14
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Τρεις νεκροί...
« στις: Μαΐου 06, 2010, 12:58:19 am »
Πριν λίγο μου είπε ο πατερας μου ότι ένας συνάδελφός του που δούλευε σε τράπεζα στην Κοραή μίλησε με κάποιους που κρατούσαν μολοτοφ και προσπαθούσε να τους αποτρέψει να κάψουν την τραπεζα γιατί υπήρχαν άνθρωποι μέσα και του απαντησαν με ΞΕΝΙΚΗ προφορά , ήταν ΞΕΝΟΙ ούτε καν Έλληνες αν εξαιρέσεις κάτι δικά μας 15χρονα , δεν ξέρω ποιος τους βάζει , πάντως είναι καθαρά ανθέλληνας . Είδα εγώ η ίδια νέγρο και πακιστανό να σπάνε τα μαγαζιά όπως και αλβανους. Τι σημαίνουν όλα αυτά?? Γιατι δεν τους έπιανε η αστυνομία ? Γιατι πετούσε δακρυγόνα ενω αυτοί φορούσαν μάσκες ? Το αποτέλεσμα έιναι εργαζόμενοι άνθρωποι νεκροί . Δεν υπάρχει κάτι χειρότερο , να πεθάνεις την ώρα που βγάζεις το ψωμί σου , οι δημοσιογράφοι όμως δεν είπαν τίποτα για την προελευση των δήθεν "αναρχικών" .Πάντως συνάδελφοι εμείς οι ίδιοι μπορούσαμε να τους σταματήσουμε . ειμασταν χιλιάδες και ήταν περίπου 100 κωλόπαιδα, λυπάμαι και κλαιω που δεν το κάναμε , που δεν τους σπάσαμε τα παϊδια πριν κάψουν τους συνανθρώπους μας .
Πραγματικά ελπίζω να μην τυχει ποτε να διδαξεις σε αλλοδαπους ή σε ανθρώπους μη-Ελληνες ή μηπως δεν είναι άνθρωποι? Πραγματικά πώς ξεχωρίζουν οι Αλβανοί από τους Έλληνες; έχεις κάποιο DNAομετρο; Το οποίο δείχνει πόσο Έλληνας είσαι;
Αυτη η βλακεία περι ξένου δάκτυλου ειναι ΣΥΝΩΜΟΣΙΟΛΟΓΙΑ Λιακοπουλου, πραγματικά έχουμε τόσους χούλιγκανς και θελετε να μου πειτε οτι απεξω ηρθαν και τα κανανε; Οι κανόνες παραγωγής συμπεράσματος αυτοί πρέπει να διδάσκονται σε σεμινάρια για ταινίες επιστημονικής φαντασίας.
Δειτε εδω http://www.youtube.com/watch?v=w5Qz0fX67Us τον ΝΕΓΡΟ (και οχι τον ανθρωπο) να προσπαθει να σβησει την φωτια με ενα πυροσβεστηρα μαζι με τους πυροσβεστες.
Επισης διαβάστε και μια (για μενα) σοβαρή ανάλυση μακρία από σκοταδισμους, λαικισμους και ξενους εισβολεις
http://antiplhroforhsh.wordpress.com/2010/05/05/%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CE%B5%CE%BE%CE%BF%CF%85%CF%83%CE%B9%CE%B1%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BF-%CE%AC%CF%83%CF%80%CE%BF%CE%BD%CE%B4%CE%BF%CF%82-%CF%86%CE%AF%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%84%CE%BF/

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182818
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 773
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 12
Επισκέπτες: 505
Σύνολο: 517

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.