1
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: Πως μπορεί να ξεμπλοκαριστεί ο κλάδος των φιλόλογων;
« στις: Φεβρουαρίου 12, 2010, 10:31:19 am »
καλημερα σε ολους σας! διαβαζω καιρο τωρα ολες τις αποψεις σχετικα με το ποιος μπορει να θεωρηθει φιλολογος κτλπ. ειμαι αποφοιτος του ιστορικου-ᾱρχαιολογικου αθηνας και αν μου επιτρεπετε θα ηθελα να μοιραστω μαζι σας τις σκεψεις μου
1) ως ιστορικος ή αρχαιολογος οφειλω να ξερω πολυ καλα αρχαια κ λατινικα για να επεξεργαστω πρωτογενεις πηγες. εξυπακουεται πως ενας αρχαιολογος πρεπει να ξερει αρχαια, μην τρελαινεστε!
2) το αν καποιος ειναι ικανος να διδαξει τα 2 παραπανω μαθηματα εξαρταται απ την προσωπικη του μελετη και αγαπη και οχι απ το ποιο τμημα τελειωσε
3)ξερω πολλους που τελειωσαν το κλασικο τμημα φιλολογιας και ουτε το λυω-ομαι ξερουν να κλινουν, οπως και πολλους ιστορικους που δεν σκαμπαζουν απο ιστορια.
4) αλλο πραγμα η φιλολογια ως επιστημη και αλλο ως διδασκαλια στο σχολειο. επιστημονας φιλολογος δεν ειμαι, αλλα μπορω ανετα να διδαξω αρχαια κ ολα τα φιλολογικα μαθηματα επειδη μελετω και μου αρεσουν. εξαλλου ουτε χρησιμοποιω την επιστημονικη μου γνωση για να διδαξω ιστορια, δεδομενου οτι το εκπαιδευτικο μας συστημα δεν επιτρεπει τετοιες πολυτελειες...
5) θεωρω πιο δικαιο, εφοσον υπαρχουν τοσες σχολες που βγαζουν φιλολογους να κανουν το εξης: οσοι θελουν να εργαστουν στα σχολεια να τους υποχρεωνουν κατα τη διαρκεια των σπουδων τους να παρακολουθουν παιδαγωγικα μαθηματα και σχετικα τελος παντων με την διδασκαλια ή την διαχειριση της ταξης. οι υπολοιποι ας ασχοληθουν με την ερευνα ή με κατι συναφες. νομιζω πως αν κανουν αυτο τον διαχωρισμο απ την αρχη, οι υποψηφιοι θα ναι πολυ λιγοτεροι και σιγουρα θα ναι οσοι πραγματικα τους αρεσει να διδασκουν.
αυτα από έναν ιστορικο - φιλολογο που απλα δεν του αρεσουν οι αδικες διακρισεις και τα συμπλεγματα. σας ευχαριστω. καλημερα!
1) ως ιστορικος ή αρχαιολογος οφειλω να ξερω πολυ καλα αρχαια κ λατινικα για να επεξεργαστω πρωτογενεις πηγες. εξυπακουεται πως ενας αρχαιολογος πρεπει να ξερει αρχαια, μην τρελαινεστε!
2) το αν καποιος ειναι ικανος να διδαξει τα 2 παραπανω μαθηματα εξαρταται απ την προσωπικη του μελετη και αγαπη και οχι απ το ποιο τμημα τελειωσε
3)ξερω πολλους που τελειωσαν το κλασικο τμημα φιλολογιας και ουτε το λυω-ομαι ξερουν να κλινουν, οπως και πολλους ιστορικους που δεν σκαμπαζουν απο ιστορια.
4) αλλο πραγμα η φιλολογια ως επιστημη και αλλο ως διδασκαλια στο σχολειο. επιστημονας φιλολογος δεν ειμαι, αλλα μπορω ανετα να διδαξω αρχαια κ ολα τα φιλολογικα μαθηματα επειδη μελετω και μου αρεσουν. εξαλλου ουτε χρησιμοποιω την επιστημονικη μου γνωση για να διδαξω ιστορια, δεδομενου οτι το εκπαιδευτικο μας συστημα δεν επιτρεπει τετοιες πολυτελειες...
5) θεωρω πιο δικαιο, εφοσον υπαρχουν τοσες σχολες που βγαζουν φιλολογους να κανουν το εξης: οσοι θελουν να εργαστουν στα σχολεια να τους υποχρεωνουν κατα τη διαρκεια των σπουδων τους να παρακολουθουν παιδαγωγικα μαθηματα και σχετικα τελος παντων με την διδασκαλια ή την διαχειριση της ταξης. οι υπολοιποι ας ασχοληθουν με την ερευνα ή με κατι συναφες. νομιζω πως αν κανουν αυτο τον διαχωρισμο απ την αρχη, οι υποψηφιοι θα ναι πολυ λιγοτεροι και σιγουρα θα ναι οσοι πραγματικα τους αρεσει να διδασκουν.
αυτα από έναν ιστορικο - φιλολογο που απλα δεν του αρεσουν οι αδικες διακρισεις και τα συμπλεγματα. σας ευχαριστω. καλημερα!