Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vjohn

Σελίδες: 123 ... 5
1
τι ειναι αυτο ρε παιδια ξερει κανεις?  http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=23636

Αύριο θα φανεί. Αλλά μην περιμένουμε και τίποτα σημαντικό...

2
Συνάδελφοι   ΦΥΣΙΚΟΙ τι γίνεται; Όλοι έχουν βολευτεί; υπάρχει κάποιος να μας ενημερώσει σχετικά με τη β΄φάση;
Δεν βλέπω κινητικότητα... τι συμβαίνει; :(

3

Γίνεται να αλλάξει κάποιος τις προτιμήσεις του στην αίτηση που κάναμε τον Ιούλιο και να ακυρώσει το κουτάκι " αποδέχομαι πρόσληψη σε οποιοδήποτε μέρος της ελλάδας " ????? Πρίν καλέσουν την α φαση τεχνικών ειδικοτήτων ?

Γνωρίζει κανείς την διαδικασία και κάποιο τηλ. ?

Υ.Γ. μερικές φορές όταν κάνουμε σχέδια ο θεός γελάει .....

Νομίζω ότι γίνεται να αλλάξεις και να μειώσεις τις επιλογές σου. Δεν ξέρω χρονικά αν προλαβαίνεις...
Διάβασε την εγκύκλιο κάπου το λέει σε μια νέα παράγραφο.... :)

4
Συνάδελφοι, μην αγχώνεστε νομίζω κατά την προσωπική μου άποψη ότι θα πάρει ακόμη πολλούς. Στην ΔΙΔΕ που πήγα και νομίζω ότι αυτό συμβαίνει σε όλες δεν ξέρουν ακόμη τίποτα, γιατί έχουν να τοποθετήσουν τους αποσπασμένους μόνιμους πρώτα και μετά τους αναπληρωτές...μετά κάτσε να ξεκινήσουν τα σχολεία και να μετρηθούν πάλι τα κενά και είδωμεν....αλλά κάτι μου λέει ότι θα βγουν πολλά στην πορεία. Όπως έγινε και πέρσυ αν θυμάστε.... Υπομονή και ο καιρός είναι κοντά...θα δείξει!!!

5
Anubis και xhm32
ευχαριστώ για την απάντησή σας, τελικά υπάρχουν και άτομα που σκέφτονται...
+++

6
Αυτή είναι η απορία μου, μπορεί να κάνει προσλήψεις και να μη διατηρήσει το ποσοστό του 20% ?
Τι είναι αυτό στους νηπιαγωγούς? 7,5%....Πως γίνεται? Αν γνωρίζει κάποιος να μου απαντήσει...

7
Παράταση για όλους , η μεταβατική περιοδος 2010-2011 και 2011-2012 δεν ήτανε και ούτε είναι μεταβατική περίοδος , απορρόφηση όλων των συναδέλφων που είναι στους πίνακες και ταυτόχρονα ξεκλείδωμα των πινάκων, αυτοί οι πίνακες δημιουργήθηκαν  με θυσίες χιλιάδων  ανθρώπων. Οποιος πιστεύει το αντίθετο δεν πειράζει βαράει και λίγο η ζέστη του καλοκαιριού !!!!
Αντιπροσωπεύεις πολύ κόσμο εδώ μέσα.Τα είπες όλα..

++++++ συμφωνώ απόλυτα ++++++++

8
Δεν διδασκόταν η βιολογία στην Α λυκείου στα ΕΠΑΛ... έτσι δεν είναι???

9
ΕΙΔΗΣΕΙΣ

Ένα μάθημα από τον Iσημερινό για την Ελλάδα



http://www.alfavita.gr/artro.php?id=42829

10
Παράθεση
....

Εχεις δικιο, ειχα πει καποτε οτι ο καθε νομος δεν πρεπει να αιφνιδιαζει ουτε να εγκλωβιζει.

Ξαναγραφω συντομα την αποψη μου γιατι συνηγορω στο 60/40:

Για νεους στην εκπαιδευση

1) Ο ΑΣΕΠ να ισχυει για οσους πρωτομπαινουν στην εκπαιδευτικη διαδικασια.  Θα ειναι γνωστος και γνωριζουν οτι η μονη λυση ειναι ο ΑΣΕΠ. Αν καποιος δει οτι υπαρχει προβλημα, μπορει εγκαιρα να αλλαξει επαγγελματικη δραστηριοτητα.
2) Αν ειναι ψηλα διοριζονται
3) Αν δεν διορισθουν οσοι επιασαν τη βαση μπαινουν σε πινακα  οπως  ισχυει το αρθρο 3.

Για οσους ηδη ειναι στη λιστα

1)Μπορουν να συνεχισουν την αναπληρωση με τον τροπο που ισχυει, μεχρι να διοριστουν

2) Μπορουν να δωσουν ΑΣΕΠ αν το επιθυμουν για να ενταχθουν στην περιπτωση με ΑΣΕΠ.
3) Αν διορισθουν διοριζονται μεσω ΑΣΕΠ
4) Αν πιασουν τη βαση ΑΣΕΠ επιλεγουν ειτε τον πινακα ΑΣΕΠ, συμφωνα με το αρθρο 3 ή παραμενουν στον ενιαιο και μονο.

Η υπολοιπη μοριοδοτηση, πτυχια, χρωμα μαλλιων, ξενες γλωσσες, κλπ οπως ισχυουν αναλογα

Με αυτο τον τροπο αν υποθεσουμε οτι ο νεωτερος με προυπηρεσια ειναι 25 χρονων, το πολυ σε μια 15ετια, ο ενιαιος θα εχει κλεισει, ο κοσμος θα εχει διοριστει ( αν συνεχισουν κ υπαρχουν σχολεια) και ο ενιαιος πινακας θα ανηκει στην ιστορια.


Συμφωνώ και γω μαζί σου........ nickitol   
 :) :) :) :) :) :) :) :) :)

11
ε, τοτε αφου βιβλία, μαθητές, δάσκαλοι και καθηγητες θα είναι στη θέση τους ποια είναι η δ΄θσκολη χρονιά?
μας δουλέυουν φαίνεται....αστο καλό πια, βαρέθηκα


++++++++++

12
Μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει πως μπορεί κάποιος να έχει μόρια από ΕΕ σαν αναπληρωτής?
Δηλαδή σε καλούν για παράδειγμα, στη Γερμανία και δουλεύεις ωρομίσθιος; Γίνεται κάτι τέτοιο?

13
Βρε παιδια! Μπήκατε κανονικά στο site e-aitisi και τους είδατε; εγώ πριν λίγο μπήκα και μου βγάζει τους παλιούς, δηλ.2010-2011!
Μ'έχει φάει η αγωνία, έχει γίνει λάθος δικό μου ή του υπουργείου; ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

κάνε ανανέωση ή πάτα το F5..

14
http://taxalia.blogspot.com/2011/08/blog-post_7850.html

Μεταξεταστέο το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα..λέει ο ΟΟΣΑ

Στην έκθεση διαπιστώνεται ότι η Ελλάδα...
εμφανίζεται να υστερεί στο διεθνές πρόγραμμα μαθητικής αξιολόγησης PISA σε σχέση με χώρες που έχουν την ίδια ή και χαμηλότερη οικονομική ανάπτυξη, ενώ την τελευταία δεκαετία χώρες που ξοδεύουν το ίδιο ή και χαμηλότερο ποσό ανά μαθητή, σε σχέση με την Ελλάδα, εμφανίζουν μεγαλύτερη πρόοδο στις μαθητικές επιδόσεις. Αντίθετα, η πρόοδος των Ελλήνων μαθητών κινείται με πιο αργούς ρυθμούς.

Επισημαίνεται ακόμη ότι ο λόγος εκπαιδευτικός/μαθητές, καθώς και ο αριθμός των μαθητών ανά τάξη, είναι από τους χαμηλότερους στην Ευρώπη, ενώ οι εκπαιδευτικοί διδάσκουν τις λιγότερες ώρες την εβδομάδα σε σχέση με όλους τους Eυρωπαίους συναδέλφους τους.

Από την έρευνα των ειδικών του ΟΟΣΑ, πάντως, προκύπτει ότι οι μισθοί των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα είναι χαμηλότεροι από τον μέσο όρο των χωρών του ΟΟΣΑ. Παράλληλα, όμως, ο μέσος μισθός σε σχέση με τον αριθμό των μαθητών ξεπερνάει τον μέσο όρο των χωρών-μελών του Οργανισμού.

Η Ελλάδα είναι μια από τις ελάχιστες χώρες της Ευρώπης, όπου απουσιάζει ένα σύστημα αξιολόγησης των εκπαιδευτικών και του έργου τους όπως και αξιόπιστοι δείκτες μέτρησης της αποτελεσματικότητας και της ποιότητας του συστήματος.

Αν και αναγνωρίζεται η θεαματική αύξηση του αριθμού των μαθητών που ολοκληρώνουν τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και συνεχίζουν τις σπουδές τους στην τριτοβάθμια, επισημαίνεται ότι η Ελλάδα κατέχει το μικρότερο ποσοστό των φοιτητών ανάμεσα στις χώρες της Ευρώπης που ολοκληρώνουν τις σπουδές τους στον προβλεπόμενο χρόνο φοίτησης. Με άλλα λόγια, τα ελληνικά πανεπιστήμια διαθέτουν τον μεγαλύτερο αριθμό «αιώνιων» φοιτητών σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Αναφέρεται, επίσης, ότι το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι ένα από τα πλέον συγκεντρωτικά στην Ευρώπη, την ίδια ώρα που σε άλλες χώρες υπήρξε θεαματική αποκέντρωση με τα σχολεία και τα πανεπιστήμια να αντεπεξέρχονται με επιτυχία στις ανάγκες των μαθητών και των φοιτητών, αλλά και να βελτιώνουν τις συνθήκες εργασίας του εκπαιδευτικού προσωπικού και των ερευνητών.

Οι συντάκτες της έκθεσης σημειώνουν, τέλος, ακόμη ότι η μορφολογία του εδάφους, με τις πολλές μικρές ορεινές κοινότητες και τα μικρά νησιά, αποτελεί μια επιπλέον πρόκληση για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, προσθέτοντας ότι η εμπειρία από πολλές χώρες του ΟΟΣΑ αποδεικνύει ότι η αυτή η πρόκληση μπορεί να αντιμετωπιστεί με επιτυχία.

Στην έκθεση αναφέρεται ότι η σημερινή κυβέρνηση έχει προωθήσει σημαντικές μεταρρυθμίσεις στις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης αλλά και τη διοικητική δομή του εκπαιδευτικού συστήματος. Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται στον θεσμό του νέου σχολείου και το νόμο-πλαίσιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως επισημαίνεται, οι μεταρρυθμίσεις αυτές κινούνται στο πνεύμα των «καλύτερων πρακτικών που έχουν υιοθετηθεί στις χώρες του ΟΟΣΑ».

Σύμφωνα με τον ΟΟΣΑ, το μεγάλο στοίχημα για το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα βρίσκεται στην αποκέντρωση, γεγονός που επισήμανε και στις δηλώσεις του ο γενικός γραμματέας του Οργανισμού. «Χρειάζεται αποκέντρωση γιατί το σύστημα είναι κεντρικό και αυτό αποτελεί μεγάλη πρόκληση» τόνισε ο κ. Γκουρία προσθέτοντας ότι «στην ανώτατη εκπαίδευση υπάρχουν ζητήματα που έχουν να κάνουν με τις εγγραφές και τις αποφοιτήσεις, τη σύνδεση των σπουδών με την αγορά εργασίας».

Από την πλευρά της, η υπουργός Παιδείας έκανε λόγο για «ένα σύνολο εξαιρετικά σημαντικών συστάσεων και προτάσεων, τις οποίες πήραμε και παίρνουμε υπ' όψιν σε όλη την προσπάθεια των αλλαγών στην Παιδεία» και πρόσθεσε: «Η συνεργασία θα συνεχιστεί, γιατί χρειαζόμαστε τους καλύτερους από όλο τον κόσμο, όπως και τα καλύτερα παραδείγματα από όλο τον κόσμο».


ΤΥΧΑΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ; 
μήπως προετοιμάζει έδαφος για αύξηση μαθητών στην τάξη, αύξηση ωραρίου, μείωση κονδυλίων κτλ

άραγε, πώς θα αντιμετωπίσει την πρόκληση το υπουργείο για τα ορεινά και νησιωτικά διαμερίσματα της ελλάδας; θα κάνει μάθημα τηλεκπαίδευση;

ε ρε.......σιγά σιγά την κατατρώγουν την πατρίδα μας οι μασόνοι εβραίοι αντίχριστοι....
 >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:(


όπως πάει το πράγμα γίνεται όλο και χειρότερο....
Επίσης ο ΟΟΣΑ ζητάει λιγότερα σχολεία και πανεπιστήμια, και η ΑΔ συμφωνεί και επαυξάνει

Σελίδες: 123 ... 5

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32310
  • Τελευταία: Alex.pe83
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160985
  • Σύνολο θεμάτων: 19226
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 20
Επισκέπτες: 655
Σύνολο: 675

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.069 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.