Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - StratosK

Σελίδες: 12
1
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Αυγούστου 05, 2013, 12:21:09 am »
Προετοιμάζω μια συνδρομητική  B2B web application σε C++  ,Php, NoSQL, mySQL, Linux, html 5. (μέχρι στιγμής 40.000+ γραμμές κώδικα, 20 μήνες...). To business plan φαίνεται very promising. Target group εκτός Ελλάδας,
Όχι δεν είμαι της πληροφορικής, αλλά όταν χρειάστηκε έφτιαξα kernel drivers για windows...
Χρησιμοποιώ και την πολυετή εμπειρία μου σαν project manager σε εταιρία υψηλής τεχνολογίας. Έχω συγκρατημένη αισιοδοξία...

3
Εργασιακά / Απ: Σύλλογος διορισμένων μέσω ΑΣΕΠ
« στις: Αυγούστου 03, 2013, 12:39:16 pm »

Χωρίς προϋπηρεσία, διορισμένος την πρώτη φορά που έδωσα ΑΣΕΠ, διδακτορικό, τριψήφιο αριθμό δημοσιεύσεων
(IEEE Transactions on Nuclear Science, Nuclear Instruments and Methods in Physics Research , Zeitschrift für Physik A Hadrons and Nuclei, Physics Letters ),

Πιστεύω ότι θα είμαι από τους πρώτους που θα διώξουν, αφού δεν είχα ποτέ σχέση με τους κομματικούς μηχανισμούς.  Κατά τη διάρκεια του διδακτορικού πληρωνόμουνα από διεθνή οργανισμό,  με τα διπλά από όσα μου δίνει σήμερα το Δημόσιο.


4
Προς το παρών απολύουμε εκπαιδευτικούς με διδακτορικό που παίρνουν γύρω στα 900 ευρώ το μήνα, (και έχουν μπει μετά από πολύωρες αδιάβλητες γραπτές εξετάσεις).
Όχι η κόρη του Πολύδωρα δεν κινδυνεύει θα συνεχίζουμε να την χρυσοπληρώνουμε
Ψηφίστε τους , Δεν βλέπετε ότι θα μας σώσουν?!

https://www.facebook.com/lamogioPolidoras


http://www.parapolitika.gr/ArticleDetails/tabid/63/ArticleID/483117/O-Tragkis-diorise-tin-adelfi-toy-gmproy-toy-stin-boyli.aspx?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter




http://www.dailymotion.com/video/xtwin8_%CE%BF-%CF%80%CE%AC%CE%B3%CE%BA%CE%B1%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CE%B4%CE%B9%CF%8C%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B5%CF%80%CE%B9%CE%BC%CE%B5%CE%BB%CE%B7%CF%84%CE%AE-%CF%84%CE%BF%CF%85-mazi-ta-fagame_news



http://www.ramnousia.com/2012/08/benizelos-dioirismoi-fek.html



http://www.makeleio.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=4295:2012-09-02-14-19-53&catid=6:2012-02-11-12-50-26&Itemid=6



http://news.princeoliver.com/2012/02/16/complaints/463874/i-voithos-tou-papandreoi-vgike-sti-sintaxi-kai-ti-diorise-sti-vouli/



http://www.protothema.gr/politics/article/170960/paraiththhke-kai-kapaki-diorise-ton-theo-sthn-voylh/



http://www.kamarinia.gr/article/item/175772-o-petsalnikos-diorise-te-mneste-tou-anipsiou-tou-ste-voule



http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=26509&subid=2&pubid=95915157


5
Δεν είπα ότι λες ψέμματα και ούτε αυτό θα με έκανε να νιώθω καλύτερα. Την ανάγκη σου για αυτοπροβολή και την ανουσιότητα όλου αυτού σχολίασα. Τα video όχι, δεν πρόλαβα να τα δώ.

Y.Γ. Τα είδα τα video. Παρατήρηση 1: Ατυχής επιλογη το toccata και fuga για μουσική επένδυση στην επαγωγή. Παρατήρηση 2: Το δεύτερο βίντεο δεν δείχνει ουσιαστικά την κοπή του μετάλλου από το νερό και αν δεν υπήρχε ο τίτλος δεν θα ήταν καν κατανοητό το τι δείχνει.


Ποιά είναι η ειδικότητα σου?  :)

ΥΓ
α) στο αρχικό μου post ανέφερα μόνο εκείνα τα στοιχεία που μου δίνουν προτεραιότητα στην ανάθεση των projects (και το νήμα είναι “Αναθέσεις στην "Ερευνητική Εργασία" – Προτεραιότητα”)   ;)
β) Ε, στο ψιλοκατάντια  θεώρησα ότι έπρεπε να απαντήσω.  ;D
γ) >>>Μήπως μπέρδεψες το φόρουμ με.... ιστοσελίδα πολυεθνικής εταιρείας, που αναζητά διευθυντικά τεχνικά στελέχη με διαγαλιαξιακού επιπέδου μισθό ?
Οχι δεν τα μπέρδεψα  μια τέτοια ιστοσελίδα είναι εδώ ;D
(Researcher – Predictive Modelling, Quantitative Trading Group, New York c. $250-$350K+ Linked to ex
  http://www.quantfinancejobs.com/jobdetails.asp?dbid=&guid=&JobID=10786)

6
Εργασιακά / Απ: Πώς διοριστήκατε μόνιμοι;
« στις: Ιουνίου 26, 2011, 08:31:22 am »
Με ΑΣΕΠ. :)

7
Εν τέλει Στράτο, για να λέμε τα πράγματα με το όνομά τους, θεωρώ εξαιρετικά ψωνίστικο να παραθέτεις ολόκληρο κατεβατό με τα προσόντα σου, και άλλο ένα με όλα τα "θαυμαστά" που έχεις κάνει ως τώρα στις τάξεις των λυκείων, όταν ούτε σου ζητήθηκε από κανέναν, ούτε έχει σχέση με το θέμα του topic και πόσο μάλλον όταν ούτως ή άλλως κανείς εδώ μέσα δεν μπορεί να διασταυρώσει αν ισχύουν. Τόσα χρόνια στα fora, πρώτη φορά βλέπω τέτοια αυτόβουλη, εκτεταμένη και προφανώς αναίτια αυτοπροβολή. Υποθέτω ότι και η ταπεινότητα είναι ανάμεσα στα προσόντα ενός καλού εκπαιδευτικού.

Υ.Γ. Με πολύ λιγότερα από 1400 ευρώ το μήνα μεγαλώνουν τα παιδιά τους η πλειοψηφία των ελλήνων, και πολλοί από αυτούς χωρίς την πολυτέλεια του να εισπράττουν άλλα εισοδήματα. Άρα κομματάκι προκλητικό το σχόλιο και για τα εισοδήματα και την ακίνητη περιουσία σου. Και σε κάθε περίπτωση, κρίμα που δεν παρέθεσες και το Ε9 σου όπως έκανες και με το βιογραφικό σου. Παράλειψη από μέρους σου...


Άσε εγώ λέω τα τρελά ψέματα άμα αυτό σε κάνει να νιώθεις καλύτερα.   8)
Τα link με  τα βίντεο όμως που έβαλα τα θεωρείς μη χρήσιμα(?)  ;)
βρήκες χρόνο να δεις [ Με επαγωγή λιώνεις μέταλλα σε δευτερόλεπτα http://www.youtube.com/watch?v=l7fArOvXhQY
γ) Με πίεση νερού κόβεις  ατσάλι >δέκα εκατοστά http://www.youtube.com/watch?v=iq8lMGoSLt0]]

8
Αγαπητοί συνάδελφοι,

Ανέφερα μόνο τα στοιχεία που έχουν σχέση με τα project.
Συγχωρέστε με για το παρακάτω offtopic

/offtopic=on
α) Ασχολήθηκα με την εκπαίδευση πριν 7 χρόνια, στα 37 μου. Νιώθω να έχω τρελό κέφι για την διδασκαλία. Με το που διορίστηκα με τοποθέτησαν σε εσπερινό λύκειο. Θεώρησα ότι είναι πρόκληση να κάνεις του μαθητές να ενδιαφερθούν για τη φυσική. Ζήτησα αμέσως να δω το εργαστήριο φυσικής. Δυστυχώς τα εσπερινά λύκεια δεν είχαν ενταχθεί στο ευρωπαϊκό πρόγραμμα εξοπλισμού οπότε και δεν είχε καμία σχέση με τα πρωινά. Άρχισα αμέσως να κάνω μάθημα με  πειράματα. Συνολικά έγιναν 35 πειράματα και για τις 4 τάξεις του Εσπ. Λυκείου . Επίσης βρήκα στο youtube βίντεο που έχουν σχέση με τη διδακτέα ύλη της φυσικής και τα ταξινόμησα στις υποενότητες του διδακτικού βιβλίου .Συνολικά έδειξα 91 ολιγόλεπτα βίντεο [Υπάρχουν μεταξύ άλλων πειράματα επίδειξης από το MIT Department of Physics, Technical Service Group, τα οποία έχουν διάρκεια 1-2 min και είναι πολύ χρήσιμα στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης υπάρχουν πειράματα που είναι πρακτικά αδύνατο να γίνουν στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση αν και βοηθούν στην κατανόηση της διδακτέας ύλης, ( τοποθέτηση μπαλονιών σε υγρό άζωτο για την παρουσίαση του νόμου Gay-Lussac, η ταυτόχρονη πτώση σφυριού και φτερού στη σελήνη κλπ). ] http://www.pde.gr/index.php?topic=23468.0
Τέλος χρησιμοποίησα αρκετά java applets για να κάνω εξομοίωση (π.χ. http://www.falstad.com/gas/)
Δυστυχώς το μάθημα της φυσικής  όπως γίνεται στην χώρα μας  δεν έχει αρκετά πειράματα ούτε συνδέει τους φυσικούς νόμους με εφαρμογές. Προσωπικά προσπαθώ να κεντρίσω το ενδιαφέρον των μαθητών με εφαρμογές.
Ζήτησα του χρόνου να βρεθώ σε πρωινό λύκειο και εκεί θα ήθελα να ασχοληθώ και με τα projects

β)Προσωπικά ανανεώθηκα που μπήκα στην εκπαίδευση διότι ασχολήθηκα με κάτι νέο.
Επίσης έχω την εκπαίδευση σε πολύ μεγάλη υπόληψη διότι αν θέλεις να κάνεις μια κοινωνία καλύτερη αρχίζεις από την παιδεία.

γ) Ζω σε ημιτροπικό παραδεισένιο  κοσμικό νησί (Ρόδος) και κάνω μπάνια από  τον Απρίλιο μέχρι το Νοέμβριο. Τα πρωινά τα αφιερώνω στον εξάχρονο γιο μου.  Η ενασχόληση με τα παιδαγωγικά με βοήθησε να γίνω καλύτερος πατέρας. Τα χρήματα  που παίρνω από την εκπαίδευση (1400) είναι τα μισά από αυτά  μου έδιναν πριν χρόνια στην ρομποτική εταιρεία. Ζύγισα της  προτεραιότητες μου και πήρα της αποφάσεις μου. Ο χρόνος που πέρασα με τον γιό μου είναι ανεκτίμητος. Σίγουρα τα χρήματα είναι λίγα και αν δεν είχα την ακίνητη περιουσία που μου δίνει εισόδημα από νοίκια μπορεί να έπαιρνα άλλη απόφαση. Οπότε δεν το βλέπω σαν ψιλοκατάντια όπως αναφέρθηκε από συνάδελφο   που φυσικά δεν ξέρει όλα τα δεδομένα.
/offtopic=off


Η φυσική είναι υπέροχη με φοβερές τεχνολογικές εφαρμογές (π.χ.
α)  Με εκφόρτιση πυκνωτή στέλνουν  βολίδα 1kgr σε 200+ χιλιόμετρα http://www.youtube.com/watch?v=4OqlTXwLG40&feature=related
β) Με επαγωγή λιώνεις μέταλλα σε δευτερόλεπτα http://www.youtube.com/watch?v=l7fArOvXhQY
γ) Με πίεση νερού κόβεις  ατσάλι >δέκα εκατοστά http://www.youtube.com/watch?v=iq8lMGoSLt0
)


9
Περιμένω να δω τί θα μας πουν στην επιμόρφωση 27-28/6/2011. Έχω μεγάλο κέφι να αναλάβω project.

ΥΓ
Είμαι Π04.01.
 PhD στη φυσική  υψηλών ενεργειών, co author σε 114 πρωτότυπες δημοσιεύσεις σε  επιστημονικά περιοδικά διεθνώς αναγνωρισμένα. Ιντερνετ απo τo 1989.
  Πολυετή εργασία στη βασική έρευνα (φυσικός υψηλών ενεργειών στο CERN) και στην εφαρμοσμένη έρευνα (project manager στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης ρομποτικής εταιρείας, Επιστημονικός υπεύθυνος σε έργα που συνχρηματοδοτούνται  από την ευρωπαϊκή κοινότητα. Συμμετοχή στα διεθνή  PMB (Project management board) των έργων με δυνατότητες διαπραγμάτευσης. Ανάπτυξη αλγορίθμων σε C++.  ) . Δεκαετής  εμπειρία: α) Στη μελέτη στατιστικών δεδομένων με την χρησιμοποίηση Η/Υ,
β) Στην ανάπτυξη και κατασκευή συστημάτων data acquisition


10
Σχολική ζώνη / Απ: εκπαιδευτικά βίντεο
« στις: Ιουνίου 23, 2011, 11:33:28 am »
Α Γενικής παιδείας   0 Εισαγωγή. ΣΤ Το μέγεθος των αντικειμένων και οι μονάδες μέτρησής τους   http://www.youtube.com/watch?v=HEheh1BH34Q
Α Γενικής παιδείας   0 Εισαγωγή. ΣΤ Το μέγεθος των αντικειμένων και οι μονάδες μέτρησής τους   http://www.youtube.com/watch?v=b0lxbzgwW7I&feature=related
Α Γενικής παιδείας   0 Εισαγωγή. ΣΤ Το μέγεθος των αντικειμένων και οι μονάδες μέτρησής τους   http://www.youtube.com/watch?v=LHYss-QMcEY
Α Γενικής παιδείας   0 Εισαγωγή. ΣΤ Το μέγεθος των αντικειμένων και οι μονάδες μέτρησής τους   http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg&feature=fvsr
Α Γενικής παιδείας   1.2.7 Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων   http://www.youtube.com/watch?v=PE81zGhnb0w
Α Γενικής παιδείας   1.2.7 Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων   http://www.youtube.com/watch?v=_XJcZ-KoL9o
Α Γενικής παιδείας   1.2.7 Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων   http://www.youtube.com/watch?v=zXDZWKmRxI0
Α Γενικής παιδείας   1.2.7 Η ελεύθερη πτώση των σωμάτων   http://www.youtube.com/watch?v=xQ4znShlK5A&feature=channel
Α Γενικής παιδείας   1.3.10 Ομαλή κυκλική κίνηση   http://www.youtube.com/watch?v=izZxTn0T2NY&NR=1
Α Γενικής παιδείας   2.1.4 Η δύναμη και η μεταβολή της ορμής   http://www.youtube.com/watch?v=xU2jrQ4uunU
Α Γενικής παιδείας   2.1.4 Η δύναμη και η μεταβολή της ορμής   http://www.youtube.com/watch?v=d7iYZPp2zYY
Α Γενικής παιδείας   2.1.4 Η δύναμη και η μεταβολή της ορμής   http://www.youtube.com/watch?v=QfDoQwIAaXg&p=39FEAB32FD475A21&playnext=1&index=27
Α Γενικής παιδείας   2.1.5 Η αρχή διατήρησης της ορμής   http://www.youtube.com/watch?v=4IYDb6K5UF8&feature=related

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση project
« στις: Ιουνίου 22, 2011, 04:27:19 am »
Δεν έχω βρει το πρόγραμμα...
 

12
Θετικά μαθήματα / Απ: Φυσική Λυκείου. Εκπαιδευτικό Υλικό
« στις: Φεβρουαρίου 04, 2011, 08:57:48 am »
Αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του κλάδου Π04.

Σας στέλνω την 7 έκδοση η οποία έχει 123 συνολικά συνδέσμους σε οπτικοακουστικό υλικό για τα μαθήματα της ειδικότητας μας.


Δυστυχώς δεν έχω λάβει (εκτός από μια συνάδελφο) κανένα σύνδεσμο, ούτε έχω λάβει κάποιο feedback....
να συνεχίσω να ανεβάζω τις νέες εκδόσεις?  Χρησιμοποιείτε τα βίντεο? Αν ναι ποιες είναι οι εμπειρίες σας, πως τα αντιμετωπίζουν οι μαθητές σας.

13
Αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί του κλάδου Π04.

Σας στέλνω την 6 έκδοση η οποία έχει 85 συνολικά συνδέσμους σε οπτικοακουστικό υλικό για τα μαθήματα της ειδικότητας μας .

14
http://www.pde.gr/forum/index.php?action=tpmod;dl=item386

Περιμένω με αγωνία να ακούσω αν σας αρέσει η ιδέα...



ΥΓ
Όποιος συνάδελφος βρίσκει χρήσιμη την ιδέα και θέλει να προσθέσει ένα link, ας το προσθέσει  ας συμπληρώσει τα 8 στοιχεία που υπάρχουν για κάθε σύνδεσμο και ας μου  στείλει το file με e-mail.

Επίσης δια δώστε το σε όσους περισσότερους συναδέλφους ενδιαφέρονται ...

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32919
  • Τελευταία: Silia499
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185363
  • Σύνολο θεμάτων: 19495
  • Σε σύνδεση σήμερα: 666
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 13
Επισκέπτες: 558
Σύνολο: 571

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.