Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - vokos69

Σελίδες: 12
1
Δυστυχώς με την ψήφιση του 4386/2016 η Τεχνική εκπαίδευση όπως την ξέραμε, άλλαξε οριστικά. Μιλάμε πλέον για ΕΕΚ (Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση), λόγω του 4ου έτους Μαθητείας (εδώ γελάμε).
Οι υπεραριθμίες των εκπαιδευτικών Τεχνικών Ειδικοτήτων, λόγω της λειτουργίας της

2
Στο σχολείο που υπηρετώ (ΕΠΑΣ) σήμερα 100% συμμετοχή στην απεργία. Άντε να δούμε και αύριο τι θα γίνει .

3
Αύριο έχουμε αγιασμό και ακόμα οι μετεξεταστέοι του Σεπτεμβρίου δεν έδωσαν εξετάσεις στην ΕΠΑΣ που υπηρετώ. Απίστευτα πράγματα συμβαίνουν στην εκπαίδευση. Κρίμα για την ταλαιπωρία αυτών των παιδιών και των οικογενειών τους. 

4
Δυστυχώς βλέπω νέες συγχωνεύσεις ή φέτος ή με τη νέα χρονιά. Τα ΕΠΑΛ χτυπήθηκαν το ίδιο με τις ΕΠΑΣ λόγω της κατάργησης των 52 ειδικοτήτων. Έχουν μείνει μισά από μαθητές και εκπαιδευτικούς. Στο συγκρότημα που υπηρετώ (κτίριο όχι του δημοσίου αλλά ενοικιαζόμενο και το κράτος ξέρουμε πως δε θέλει να πληρώνει ενοίκια) εδρεύουν 2 ΕΠΑΛ και 1 ΕΠΑΣ. Αφού η ΕΠΑΣ κλείνει του χρόνου και τα ΕΠΑΛ μένουν με τα μισά παιδιά, εσείς τι λέτε ότι θα γίνει του χρόνου; Φωνάζει ότι θα γίνει συγχώνευση. Επομένως τι να την κάνω την μεταφορά της οργανικής μου από την ΕΠΑΣ σε ένα από τα 2 ΕΠΑΛ όταν σίγουρα αν όχι φέτος του χρόνου θα είμαι υπεράριθμος ;

Σχετικά με την πιθανή μετατροπή των ΕΠΑΣ σε ΣΕΚ δεν ξέρει κανένας τίποτα.

   

5
Δυστυχώς στην ΕΠΑΣ που υπηρετώ ακόμα, δεν έγιναν εξετάσεις μεταξεταστέων την προηγούμενη εβδομάδα, στις ειδικότητες που καταργήθηκαν. Υποτίθεται ότι θα γίνουν από Δευτέρα όμως η Δ/νση ακόμα δεν έχει καθηγητές να στείλει. Στα παιδιά στο τηλέφωνο δεν ξέρουμε τι να πούμε. 

Η απόλυτη κατάντια. Κάναμε ημερίδες, αφίσες, ενημερώσεις όλη τη χρονιά για να μαζέψουμε παιδιά και φτάσαμε στο σημείο να τα διώχνουμε μόνοι μας την εβδομάδα που πέρασε. Τι να πούμε στον πατέρα του παιδιού που το ξεγράφουμε, όταν μας λέει ο άνθρωπος ότι δεν έχει  λεφτά για να το γράψει σε ιδιωτική σχολή;

Εμ οι εναπομείναντες καθηγητές που θα πάρουμε οργανική στο ΕΠΑΛ και θα μετατραπούμε κατευθείαν σε υπεράριθμους ; Τι μαθήματα να χωρίσουμε, τι να επιλέξουμε ; Δεν μπορούν όλοι να διατεθούν φέτος στις ΕΠΑΣ γιατί θα περισσεύουν αφού θα γίνει μόνο η

7
Το νομοσχέδιο για το νεο τεχνικό λύκειο θα κατατεθεί στη βουλή στις 26 Αυγούστου και αναμένεται να ψηφισθεί εως το τέλος του μήνα.

Εχω τις παρακάτω απορίες :

1) πότε θα βγούν τα αναλυτικά προγράμματα και οι αναθέσεις μαθημάτων;
2) με τι βιβλία θα σπουδάσουν τα παιδιά φέτος ;
3) στις 2 Σεπτεμβρίου τι θα λέμε στα παιδιά που ήδη έχουν γραφεί σε ειδικότητες που διαφοροποιούνται; Τι εγγραφές και σε ποιές ειδικότητες ανά σχολείο θα κάνουμε ;
4) πότε θα προλάβουν να προτείνουν οι Δ/νσεις συγχωνεύσεις ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ καθώς κάποια έχουν μείνει ήδη μισά σε δυναμικό μαθητών και καθηγητών μετά την κατάργηση των 52 ειδικοτήτων ;
5) τι θα γίνει με τις οργανικές των εκπαιδευτικών σε σχολεία που καταργούνται ή πρόκειται να συγχωνευτούν ;
6) οι ΕΠΑΣ καταργούνται και μετατρέπονται αυτοδίκαια σε ΣΕΚ ή καταργούνται και θα δημιουργηθούν ΣΕΚ εκεί που υπάρχουν και ΙΕΚ ;

Εντύπωση μου προκαλεί ότι στο σχέδιο νόμου που θα κατατεθεί δεν έχει καμία μεταβατική διάταξη για τη μετάβαση από τη μια κατάσταση στην άλλη.
Αυτοί δε μας ανακοίνωσαν 2-3 φορές από πέρυσι τα Χριστούγεννα ότι είναι έτοιμο το νομοσχέδιο για το Τεχνολογικό Λύκειο και όλο ήταν έτοιμοι να το καταθέσουν;

Φτάσαμε λοιπόν τέλη Αυγούστου και οι εκπαιδευτικοί που απομείναν προς το παρόν στην Τεχνική Εκπαίδευση, δε ξέρουν αν θα είναι σε σχολείο φέτος και σε ποιό. Αν θα έχουν οργανική ή όχι. Αν θα έχουν δουλειά ή όχι. Αν θα γίνουν, χωρίς να ήταν επιδίωξη τους, αναγκαστικά διοικητικοί υπάλληλοι.

Οι γονείς δε θα ξέρουν σε ποιά σχολεία θα γράψουν τα παιδιά τους και σε ποιά ειδικότητα.

Τα παιδιά δεν ξέρουν αν θα ολοκληρώσουν κάποιοι τις σπουδές τους και που ενώ άλλα δε ξέρουν το πιθανό σχολείο τους αν θα υπάρχει ή δεν ξέρουν τα μαθήματα των  ειδικοτήτων για να επιλέξουν σωστά αυτή που πραγματικά τους ενδιαφέρει.

Κλείνοντας, τα θερμά μου συγχαρητήρια στο Υπουργείο μας για την άψογη οργάνωση του. Δεν αφήνει όπως φαίνεται καμία απορία να πλανάται στον αέρα. Τα τακτοποιήσατε όλα. Μπράβο σας !!!

 

8
Δυστυχώς σήμερα είχαμε τις πρώτες αναγκαστικές μετατάξεις υπεράριθμων εκπαιδευτικών είτε από τη ΔΕ στην ΠΕ είτε στις κατα τόπους Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Άρα με τη νέα ενημέρωση του survey των σχολείων στις αρχές Σεπτεμβρίου, λόγω των συγχωνεύσεων των ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ και λόγω των πολλών υπεράριθμων συναδέλφων τεχνικών ειδικοτήτων που θα προκύψουν από την κατάργηση της τεχνολογίας στο Γυμνάσιο, αναμένεται νέο κύμα υποχρεωτικών μετατάξεων.   

Εκτιμώ ότι θα μεταταγούν υποχρεωτικά πλέον πολλοί συνάδελφοι τεχνικών ειδικοτήτων, λόγω υπεραριθμίας. Το θέμα είναι που;

9
Όλα σχετικά με το νέο νομοσχέδιο θα φανούν αρχές Σεπτεμβρίου όπου θα αρχίσει να εφαρμόζεται και θα προκύψουν οι νέες συγχωνεύσεις των τεχνικών σχολείων. Αναμένεται μεγάλος αριθμός υπεράριθμων εκπαιδευτικών, παρά την αύξηση των ωρών τεχνικών ειδικοτήτων του νέου νομοσχεδίου, γιατί μη ξεχνάμε πως ήδη αυξήθηκε το ωράριο μας +2 ώρες τον Ιούνιο και επίσης αρκετά ΕΠΑΛ και ΕΠΑΣ έμειναν μισά μετά την κατάργηση των ειδικοτήων Υγείας, άρα αναμένεται πλήθος συγχωνεύσεων.

Επίσης το πλήθος των ειδικοτήτων θα δημιουργήσει πρόβλημα σχετικά με τη δυνατότητα δημιουργίας τμημάτων (ελάχιστος αριθμός μαθητών άνω των 15). Πολύ φοβάμαι ότι θα επιζήσουν λίγα σχολεία (κυρίως ιδιόκτητα του δημοσίου) στα οποία θα μαζευτούν αναγκαστικά οι μαθητές ολιγομελών τμημάτων από άλλα σχολεία.

10
Φαίνεται καλό αρχικά. Θα δούμε και στην πορεία πως θα εξελιχθεί.

Με τις ΕΠΑ.Σ τι θα γίνει; Δεν αναφέρει πουθενά τι θα απογίνουν.

11
Αργά το βράδυ θα δημοσιοποιηθεί το Σχέδιο Νόμου για το Νέο και Τεχνολογικό Λύκειο, αναφέρει ρεπορτάζ του
www.likio.gr

12
2 νομίζω είναι τα σημαντικά σημεία του προσχέδιου για το "Νέο Τεχνικό Λύκειο".

α. ποιές θα είναι οι ειδικότητες στους 12 τομείς που αναφέρονται;
β. αφού δε θα υπάρχουν εργαστηριακές ώρες μαθημάτων αλλά μαθητεία στη Γ' τάξη, τι θα γίνεις με τα ΣΕΚ και ποιοί καθηγητές θα διδάσκουν; Οι ΤΕ που θα πάνε; Δε θα υπάρχουν πολλές υπεραριθμίες καθώς πλέον θα λείπουν οι ώρες του 2ου καθηγητή στα εργατήρια ;

13
να πω κι εγω
αν ενδιαφερεται καποιος να προχωρησει τις ΓΝΩΣΕΙΣ του διαβαζει βιβλια. μπαινει στο διαδυκτιο και μαθαινει οτι τον ενδιαφερει.

μεταπτυχιακο παιρνει καποιος
1ον για να προσπερασει τους αλλους και να γινει δντης-υπευθ. γρασεπ ,περιβαλ. εκπ. κλπ κλπ για να μην μπαινει στην ταξη.
2ον  γιατι ειχε  αποτυχημενους γονεις που του λενε να το κανει για να γινει καποιος.
3ον  γιατι ειναι φυτουλας.
4ον γιατι ειναι ψωνιο.

Πραγματικό στολίδι αυτό το post εκπαιδευτικού προς άλλους εκπαιδευτικούς που τόλμησαν (!) να έχουν μεταπτυχιακό. Μπαίνω στο pde για να ενημερωθώ και στο τέλος μου σηκώνεται η τρίχα  από αυτά που διαβάζω (στο τέλος δεν θα μου έχει μείνει καμία). Πραγματικά, δεν ντρέπεσαι συνάδελφε;
καθολου δεν ντρεπομαι και ξαναρχιζω:
1ον 23 χρονια εκπαιδευτικος εχω δει πολλους στουρνους με μεταπτυχιακο
2ον στουρνοι με μεταπτυχιακα μας χρεοκοπησαν
3ον μακαρι να ψαξουν ολα τα μεταπτυχιακα και θα πεσει πολυ γελιο
4ον μπραβο σε οσους εχουν μεταπτυχιακο κι εχουν υπηρετησει εστω ενα χρονο στους λειψους, κουφονησια κλπ
5ον μηπως κρυβεσαι πισω απ αυτο να μην απολυθεις και δειχνεις αυτους που δεν εχουν;

Συνάδελφε λυπάμαι αλλά τσουβαλιάζεις τους πάντες. Μάλλον τα 23 χρόνια εκπαιδευτικής υπηρεσίας επηρέασαν αρνητικά την κρίση σου ή σε έκαναν γκουρού της ψυχολογίας κρίνοντας έτσι εύκολα συναδέλφους σου.

Δηλαδή δεν υπάρχει κάποιος που μπορεί να έκανε μεταπτυχιακό ή διαδακτορικό επειδή γούσταρε την επιστήμη του ; Γιατί ήθελε να μάθει κάτι παραπάνω;

Εκτός αν ισχύει το "όσα δε φτάνει η αλεπού, τα κάνει κρεμαστάρια".

 

14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2011
« στις: Μαΐου 07, 2011, 12:49:14 pm »
Για την κα. Υπουργό μας να προσθέσω ότι ξέχασε τα νιάτα της. Δηλαδή όταν φρέσκια απόφοιτος της Πολυτεχνικής του ΑΠΘ έψαχνε δουλειά και δεν μπορούσε να βρεί. Τότε έτρεχε και παρακαλούσε να την πάρουν ωρομίσθια στην τότε Τεχνική Εκπαίδευση για να μπορέσει να αποκτήσει προυπηρεσία.

Και ξαφνικά την επόμενη χρονιά σε ηλικία μόλις 25 χρονών, χωρίς επιπλέον τίτλους σπουδών, εντελώς "αξιοκρατικά" έγινε το θαύμα και τοποθετήθηκε Νομάρχης Καστοριάς, για να αρχίσει έτσι η μετέπειτα πολιτική της καριέρα.

Η Υπουργός λοιπόν πλέον κα.Διαμαντοπούλου δημιουργεί το νόμο έκτρωμα 3848, βρίζει εκπαιδευτικούς ως τεμπέληδες, κλείνει σχολεία, μιλάει για αξιολόγηση από Διευθυντή σχολείου-Δυνάστη και φυσικά δεν σέβεται το άγχος του εκπαιδευτικού που περιμένει τις μεταθέσεις για να γυρίσει επιτέλους κοντά στο σπίτι του αφού πρώτα γύρισε όλη την επαρχία.

Δεν σέβεται τον εκπαιδευτικό γιατί τον βλέπει σα νούμερο και όχι σαν άνθρωπο-οικογενειάρχη. Κόβει μεταθέσεις και δασκαλεύει τους ανθρώπους της πιόνια στα διάφορα ΠΥΣΔΕ να λειτουργούν ως αυτή ορίζει. Λειτουργεί ώς σκληρός manager εταιρίας και όχι σα δημόσιος λειτουργός.

Το δούλεμα πάει σύννεφο κα.Υπουργέ και επειδή όποιος ξεχνάει από που ξεκίνησε δεν έχει και μέλλον, για αυτό δε με εκφράζεις πλέον κα.Υπουργέ και περιμένω να φύγεις από το Υπουργείο για να δούμε καμιά άσπρη μέρα.   

Αναμένοντας επιτέλους τις μεταθέσεις, ένας αγανακτισμένος εκπαιδευτικός !!!
   

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182833
  • Σύνολο θεμάτων: 19475
  • Σε σύνδεση σήμερα: 704
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 3
Επισκέπτες: 645
Σύνολο: 648

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.045 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.