1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εξετάσεις Πολιτογράφησης
« στις: Απριλίου 03, 2025, 10:58:18 am »
Αν παρακολούθησε κανένας την επιμόρφωση για τους αξιολογητές προφορικών,ποια είναι η ώρα προσέλευσης στα εξεταστικά κέντρα;
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Εξετάσεις Πολιτογράφησης« στις: Απριλίου 03, 2025, 10:58:18 am »
Αν παρακολούθησε κανένας την επιμόρφωση για τους αξιολογητές προφορικών,ποια είναι η ώρα προσέλευσης στα εξεταστικά κέντρα;
2
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Αιτήσεις για την πλήρωση θέσεων Διευθυντών και Υποδιευθυντών σε ΔΙΕΚ και ΣΔΕ« στις: Ιουλίου 14, 2018, 03:10:08 pm »
Όποιος αποσπαστεί σε αυτές τις θέσεις, μπορεί να συμμετέχει στις υπηρεσιακές μεταβολές; Συγκεκριμένα με ενδιαφέρει αν μπορεί να κάνει αίτηση για βελτίωση. Ευχαριστώ
3
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αναθέσεις μαθημάτων (varia)« στις: Αυγούστου 31, 2017, 06:09:34 pm »
7 φιλόλογοι σε ένα σχολείο, αλλά κάποιος θα μείνει μονο Με 4 ώρες. Το πρόβλημα δημιουργειταιε τους τρεις τελευταίους τοποθετηθεντες. Και οι τρεις έχουν κάνει μαζί πράξη ανάληψης στο σχολείο, αλλα έχουν τοποθετηθεί σε διαφορετικούς χρόνους Πο το πυσδε μέσα στην ίδια χρονιά. Δύο τοποθετήθηκαν μαζί με ρύθμιση υπεραριθμιας και ο τρίτος αργότερα με βελτίωση. Ποιος μένει λειτουργικά υπεραριθμος αν κάνεις δεν επιθυμεί; Ποια παλαιότητα μετράει; Η πράξη ανάληψης ή η απόφαση τοποθέτησης Από το πυσδε; Μπορεί να κριθεί λειτουργικά υπεραριθμος όποιος έχει έρθει με ρύθμιση υπεραριθμιας;
4
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σύστημα Πιστοποίησης Εκπαιδευτικής Επάρκειας Εκπαιδευτών Ενηλίκων της Μη Τυπικής« στις: Ιανουαρίου 03, 2017, 08:00:12 pm »
Στην ιστοσελίδα του κεκ γράφει κόστος 390
5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Αυγούστου 03, 2016, 08:32:18 pm »
Όσοι εκπαιδευτικοί έχουν θεμελιώσει δικαίωμα μετάθεσης πριν το χαρακτηρισμό τους ως υπεράριθμοι, διατηρούν το δικαίωμα αυτό και μετά την τοποθέτησή τους με τις ανωτέρω διαδικασίες και επομένως δεν απαιτείται υπηρέτηση της οποιαδήποτε νέας οργανικής τους θέσης, καθώς η μεταβολή της υπηρεσιακής τους κατάστασης οφείλεται στις ανάγκες της υπηρεσίας. Το αυτό ισχύει και για τους αναφερόμενους εκπαιδευτικούς της προηγούμενης παραγράφου 3 δ που διατίθενται ή αποσπώνται σε άλλες σχολικές μονάδες κατά τις κείμενες διατάξεις.
Έχω βρει αυτό, αλλά ήθελα να το επιβεβαιώσω 6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Αυγούστου 03, 2016, 08:19:38 pm »
Κρίθηκα οργανικά υπεράριθμη και τοποθετήθηκαν σε νέα οργανική εντός της ομάδας στην οποία ανήκει το σχολείο μου. Μπορώ να λάβω τώρα μέρος και στη διαδικασία των βελτιώσεων που ακολουθεί;
7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία β' λυκείου με το νέο σύστημα....« στις: Νοεμβρίου 14, 2014, 12:23:25 pm »
Κάνανε ένα copy paste στις οδηγίες για τη διδακτέα ύλη, μας "πέταξαν" και την τράπεζα και μετά...το χάος..
Μας αφήνουν να κάνουμε υποθέσεις για τις ερωτήσεις, το είδος....ωραίο το νέο σύστημα... ![]() 8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λογοτεχνία β' λυκείου με το νέο σύστημα....« στις: Νοεμβρίου 14, 2014, 11:41:31 am »
Νομίζω ότι όλοι έχουμε το ίδιο πρόβλημα με τη λογοτεχνία της β'.
Εγώ έχω καταλάβει ότι η διδακτέα ύλη πρέπει να αντληθεί αποκλειστικά από το σχολικό εγχειρίδιο. Ανοίγοντας μερικά θέματα της τράπεζας καταλαβαίνω ότι προσπαθούν να μείνουν κοντά στο είδος των ερωτήσεων με τις οποίες εξεταζόταν το μάθημα προ τράπεζας,απλά έχουν αλλάξει τη μοριοδότηση της κάθε ερώτησης. Δηλ. Μία ερώτηση γραμματολογική (συγγραφέας, εποχή του στοιχεία που προκύπτουν άμεσα ή έμμεσα απ' το κείμενο) Μία ερώτηση για δομή, εκφραστικά μέσα και τρόπους, υφολογική διερεύνηση, αφηγηματικές λειτουργίες, επιλογές του δημιουργού σε διάφορα επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης (με δύο υποερωτήματα). Η τρίτη ερώτηση που περιμένουν από εμάς θα είναι η κλασική μάλλον του σχολιασμού, σύντομης ανάπτυξης χωρίων του κειμένου. Η τέταρτη τώρα είναι ένα μυστήριο για μένα καθώς, ως γνωστόν, είναι αυτή με το σχολιασμό αδίδακτου λογοτεχνικού κειμένου που σημαίνει ότι τα παιδιά θα έχουν να διαχειριστούν κατά τη διάρκεια των εξετάσεων δύο άγνωστα κείμενα (της τράπεζας και το παράλληλο το δικό μας) και ότι εμείς θα πρέπει να βρούμε ένα σχετικό παράλληλο κείμενο μέσα σε πόση ώρα από τότε που θα κληρωθούν τα θέματα; Είναι δυνατόν ρε παιδιά να συμβαίνει αυτό; Σκέφτομαι κάτι λάθος; 9
Νεοδιόριστοι / Απ: Μονιμοποίηση εκπαιδευτικών« στις: Νοεμβρίου 12, 2014, 02:36:46 pm »
Διαβάστε εδώ συνάδελφοι
http://xenesglosses.eu/wp-content/uploads/2013/03/25104%CE%94125-02-2013.pdf 10
Σχολική ζώνη / Απ: Νομότυπο αλλά απάνθρωπο….« στις: Οκτωβρίου 28, 2014, 06:18:14 pm »
Συνάδελφε, δεν μπορείς να βρεις συναδέλφους να μετακινείστε όλοι μαζί;;
Στο λέω γιατί εγώ έτσι μετακινούμαι από τότε που ασχολήθηκα με την εκπαίδευση. Πάντα τοποθετούμαι ή υπηρετώ πολύ μακριά απ'το σπίτι μου. Έχει πολλά μειονεκτήματα...αλλά συμφέρει οικονομικά και σε ξεκουράζει από την οδήγηση κάθε μέρα. 11
Άδειες / Απ: Άδεια για παρακολούθηση σχολικής προόδου« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2014, 04:29:36 pm »
Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που έχουν τέκνα στην Πρωτοβάθμια ή Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, δικαιούνται να απουσιάζουν από την εργασία τους μέχρι τη συμπλήρωση τεσσάρων (4) εργάσιμων ημερών, για να επισκέπτονται το σχολείο των παιδιών τους, με σκοπό την παρακολούθηση της σχολικής τους επίδοσης (άρθρο 9 του Ν1483/1984 όπως συμπληρώθηκε με το άρθρο 6 του Π.Δτος 193/1988). Η άδεια αυτή είναι με αποδοχές και χορηγείται στον ένα από τους δύο γονείς. Αν και οι δύο γονείς είναι δικαιούχοι, αποφασίζουν με κοινή συμφωνία και υπεύθυνη δήλωση στην υπηρεσία τους, κάθε φορά, ποιος από τους δύο θα κάνει χρήση αυτού του δικαιώματος και για πόσο χρονικό διάστημα, που πάντως η συνολική διάρκειά της δεν μπορεί να υπερβεί σε διάρκεια τις τέσσερις (4) ημέρες και για τους δύο γονείς.
http://www.alfavita.gr/arthron/%CF%80%CE%BB%CE%AE%CF%81%CE%B7%CF%82-%CE%BF%CE%B4%CE%B7%CE%B3%CF%8C%CF%82-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CE%AC%CE%B4%CE%B5%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%BC%CE%BF%CE%BD%CE%AF%CE%BC%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%80%CE%BB%CE%B7%CF%81%CF%89%CF%84%CF%8E%CE%BD-%CE%B5%CE%BA%CF%80%CE%B1%CE%B9%CE%B4%CE%B5%CF%85%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD 12
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Master εξ αποστασεως και απο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου« στις: Αυγούστου 25, 2014, 06:18:56 pm »
Συνάδελφοι, υπάρχει κανείς που να παρακολουθεί μεταπτυχιακό εξ αποστάσεως στις Επιστήμες Αγωγής από το Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου;
Να μας πει εντυπώσεις και κάποιες πληροφορίες. 13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ« στις: Ιουλίου 07, 2014, 06:13:47 pm »
Λογοτεχνία Γυμνασίου : Φ. Κάφκα Ποσειδώνας
Λογοτεχνία Λυκείου : Κ. Ταχτσή Τα ρέστα Ιστορία Λυκείου : 14
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2014« στις: Μαΐου 27, 2014, 11:40:13 pm »ισχύει αυτό που έγραψα, στην παραπάνω περίπτωση υπεράριθμος χαρακτηρίζεται αυτός που έχει τα περισσότερα μόρια, έτσι ορίζει το άρθρο 14 του πδ 50/96 όπως τροποποιήθηκε από το πδ 100/97.Ευχαριστώ πολύ !! |