Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - dsouras

Σελίδες: 123 ... 18
1
Αποσπάσεις / Απ: Αποσπάσεις 2013
« στις: Ιούνιος 13, 2013, 07:55:02 μμ »
Θα γίνουν φέτος αποσπάσεις; Ο υπουργός δήλωσε τέλος οι αποσπάσεις. Εννοούσε σε γραφεία; Εννοούσε απο ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ; Έχει κάποιος πληροφόρηση για το θέμα;

2

Επειδή το Σεπτέμβρη θα απογειωθούμε σαν χώρα και είναι επικύνδινες οι απεργίες  καλύτερα να τις κάνουμε στα τέλη του 2014 που θα βγούμε στις αγορές και θα πετάμε απο τη χαρά μας.
Συνάδελφοι ας σοβαρευτούμε. Μας έχουν πατήσει σαν σκουλίκια. Αν δεν αντιδράσουμε θα μας λειώσουν. Αφήστε τη γρίνια για την ΟΛΜΕ τις ΕΛΜΕ και τους συνδικαλιστές. Δεν είναι τωρα η ώρα για αυτή τη συζήτηση. Προτείνω τις ημέρες της απεργίας να είμαστε έξω απο τα εξεταστικά κέντρα και να ενημερώνουμε τους υποψήφιους και τους γονείς τους για τους λόγους της απεργίας μας και όχι για καφέ στις καφετέριες.
[/quote]Πολύ σωστή αυτή η πρόταση!Κι ο καφές τζάμπα κέρασμα απο μαθητές και γονείς:θα μας τον πετάνε στα μούτρα!Μήπως να σοβαρευτούμε;Θα το ξαναπώ,την αύξηση ωραρίου την ξέραμε απο τον Νοέμβρη και δεν κάναμε τίποτα γιατί στηριχτήκαμε στους συνδικάλες πως θα τα καταφέρουν και θα το αποτρέψουν.Τώρα που οι συνδικάλες απέτυχαν παταγωδώς,μας βάζουν να βγάλουμε εμείς το φίδι απο την τρύπα!Αλήθεια,πόσοι συνάδελφοι δεν μου επιτέθηκαν όταν έλεγα για 2000 αναπληρωτές με αύξηση ωραρίου;Ακόμα και πρόσφατα με κατηγορούσαν για "λαγό" του Υπουργείου και τώρα οι ίδιοι συνάδελφοι φωνάζουν για απεργία πέφτοντας στην μπλόφα του Υπουργείου.Όποιος έχει δικαιώματα που θίγονται δεν κάνει συνέλευση,πάει στο δικαστήριο και απαιτεί το δίκιο του!!!
[/quote]
Ο καφές είναι ακριβός - πάνω απο ευρώ. Άλλωστε το 27% των γονιών είναι άνεργοι πού πολυτέλεια για καφέ στα μούτρα του καθηγητή. Όσο για κανένα νεράκι ευπρόσδεκτο. Θα κάνει ζέστη πάνω απο 30ο Κάτσε στον καναπέ σου και περίμενε να σε σώσουν οι άλλοι.

3


Προς το παρόν οι Φινλανδοί έχουν και από τα δύο στη χώρα τους και έχουν αναπτυγμένο κράτος και εμείς καλούς επιστήμονες στο εξωτερικό που μέρα με τη μέρα αυξάνονται ΕΚΕΙ.

Ποιο είναι το ελληνικό μοντέλο; Σε ποιες ολυμπιάδες διαπρέπει η Ελλάδα;
Ολυμπιάδες μαθηματικών, φυσικής, αστρονομίας, βιολογίας. Σε όλες έχουμε πρώτες, δεύτερες και τρίτες θέσεις.
Απλά αυτό δεν έχει να κάνει με το ελληνικό σύστημα εκπαίδευσης, αλλά με τις ατομικές προσπάθειες λίγων καθηγητών και μαθητών με τους γονείς τους.
Μια μικρή αναφορά  http://www.mathher.gr/2010-01-20-20-25-20/2010-03-05-21-47-29

4
προτείνω όχι αυτόν αλλά τον άλλο Σεπτέμβρη να τα κλείσουμε επ αόριστον. Πραγματκά αξίζουμε αυτούς  που μας κυβερνούν.
Επειδή το Σεπτέμβρη θα απογειωθούμε σαν χώρα και είναι επικύνδινες οι απεργίες  καλύτερα να τις κάνουμε στα τέλη του 2014 που θα βγούμε στις αγορές και θα πετάμε απο τη χαρά μας.
Συνάδελφοι ας σοβαρευτούμε. Μας έχουν πατήσει σαν σκουλίκια. Αν δεν αντιδράσουμε θα μας λειώσουν. Αφήστε τη γρίνια για την ΟΛΜΕ τις ΕΛΜΕ και τους συνδικαλιστές. Δεν είναι τωρα η ώρα για αυτή τη συζήτηση. Προτείνω τις ημέρες της απεργίας να είμαστε έξω απο τα εξεταστικά κέντρα και να ενημερώνουμε τους υποψήφιους και τους γονείς τους για τους λόγους της απεργίας μας και όχι για καφέ στις καφετέριες.

5
NET DIKTYO
<<Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι παράδειγμα προς μίμηση.>>
Δύο απορίες:
1. Γιατί οι Φιλανδοί μαθητές είναι <<άφαντοι>> στις - υψιλού επιπέδου - διεθνείς ολυμπιάδες Μαθηματικών, Φυσικης , Χημείας, Βιολογίας ενώ πρωτεύουν στους - χαμηλού επιπέδου - διαγωνισμούς τύπου PISA;
2. Γιατί στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι <<άφαντοι>> οι Φιλανδοί καθηγητές;
Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.

Θα έλεγα ότι το να διαπρέψουν κάποια μεμονωμένα άτομα σε ολυμπιάδες δεν είναι αποτέλεσμα του γενικού εκπαιδευτικού συστήματος μιας χώρας αλλά ατομικό θέμα. Εσύ γιατί λες ότι είναι άφαντοι; Ποιοι είναι διαρκώς φανεροί και για ποιο λόγο;
Το βασικό επιχείρημα αυτών που υποστηρίζουν το Φιλανδικό μοντέλο είναι η πρωτιά των Φιλανδών μαθητών στο διαγωνισμό PISA. Όσοι υποστηρίζουμε το Ελληνικό μοντέλο αναφερόμαστε στις πολύ καλές θέσεις των Ελλήνων μαθητών στις διεθνείς Ολυμπιάδες. Άρα το Φιλανδικό σύστημα βγάζει καλούς τεχνίτες, ενω το Ελληνικό καλούς επιστήμονες. Μήπως πρέπει να το γυρίσουμε και μεις και να βγάζουμε καλούς τεχνίτες τώρα που οι μισθοί έπεσαν στα 300 ευρώ;

6
NET DIKTYO
<<Κανείς δεν αμφισβητεί ότι το Φιλανδικό εκπαιδευτικό σύστημα είναι παράδειγμα προς μίμηση.>>
Δύο απορίες:
1. Γιατί οι Φιλανδοί μαθητές είναι <<άφαντοι>> στις - υψιλού επιπέδου - διεθνείς ολυμπιάδες Μαθηματικών, Φυσικης , Χημείας, Βιολογίας ενώ πρωτεύουν στους - χαμηλού επιπέδου - διαγωνισμούς τύπου PISA;
2. Γιατί στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού είναι <<άφαντοι>> οι Φιλανδοί καθηγητές;
Αν ξέρει κάποιος ας απαντήσει.

7
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2013
« στις: Απρίλιος 29, 2013, 08:28:03 πμ »
Μετα τον ενθουσιασμό τους, για την αύξηση του ωραρίου τους, οι εκπαιδευτικοί είναι έτοιμοι να πανηγηρίσουν και για τη συγχώνευση 200 σχολείων. Καληνύχτα συνάδελφοι. Όταν ξυπνήσουμε θα είναι πολύ αργά.

8
Συνάδελφοι αφήστε τα λόγια και κατεβήτε απόψε στο Σύνταγμα. Να απαιτήσουμε απεργία διαρκείας, απο το ΔΣ της ΟΛΜΕ, απο 16/5/2013 και καθημερινές συγκεντρώσεις έξω από τη βουλή για να ενημερώνουμε τον κόσμο. Ας δείξουμε και μια φορά ότι δεν είμαστε ¨κότες¨.   

9
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 27, 2013, 01:03:05 μμ »
Από τις συζητήσεις προκύπτει ένα συμπέρασμα: Δεν υπάρχει διάθεση να το παλέψουμε μήπως πετύχουμε κάτι. Δυστυχώς στον κλάδο μας επικρατεί η ανθρωποφαγία και ο ραγιαδισμός (κατάλοιπο της τουρκοκρατίας). Αν δεν ξεσηκωθούμε, το Σεπτέμβρη θα πάμε στις 25 ώρες και μαζί με τις συγχωνεύσεις οι μισοί θα βγούμε υπεράριθμοι. Αλλά τότε θα είναι αργά. Θα επιβιώσουμε τρώγοντας ο ένας τον άλλο.
Βάλτε ρόδες στους καναπέδες (αν δεν μπορείτε να τους αποχωριστείτε ) και κατεβείτε αύριο το απόγευμα στο Σύνταγμα.       

10
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 26, 2013, 09:36:24 μμ »
Στο συλλαλητήριο θα είναι και η ηγεσία της ΟΛΜΕ. Μπορούμε να πιέσουμε για απεργία διαρκείας και για άλλες μορφές αγώνα. Αγώνας όμως απο τον καναπέ δε γίνεται.

11
Αναθέσεις/Ωράριο / Απ: Αύξηση ωραρίου
« στις: Απρίλιος 26, 2013, 09:16:43 μμ »
Συλλαλητήριο την Κυριακή 28-4-13, στο Σύνταγμα, στις 18.30 (προσυγκέντρωση στην Ερμού)
Συνάδελφοι αφήστε τους καναπέδες και ελάτε στο συλλαλητήριο της ΟΛΜΕ. Μη φοβάστε και αφήστε την γρίνια.

12
Συνάδελφοι η ροή των ονομάτων για την επιστολή διαμαρτυρίας για την τριετία είναι πολύ μικρή. Έχουν μαζευτεί μόνο 180 ονόματα μαζί με τα περσινά. Εδω υπάρχει και κάποιο πρόβλημα με τα ονόματα γιατί δεν έχουμε την εξουσιοδότηση των περσινών συναδέλφων για τη σύνταξη νέων επιστολών. Άλλωστε  πέρσι με τις επιστολές δεν πετύχαμε τίποτα. Η δική μας πρόταση είναι να επισκευτούμε τις γιορτές πολιτικά γραφεία βουλευτών και στην επαρχία και κυρίως στην αθήνα και να τους εκβιάσουμε ευθέως: Είμαστε μια ομάδα 3500 νεοδιόριστων εκπαιδευτικών και παλεύουμε για την κατάργηση της άδικης τριετίας είδικά τώρα που οι μισθοί μας έχουν φτάσει τα 700ευρώ. Αντιμετωπίζουμε  πλέον και πρόβλημα επιβίωσης εκτός των άλλων προβλημάτων που θα τους εκθέσουμε. Απαιτούμε άμεση και ρητή δέσμευσή σας για την κατάργησή της τριετίας και σας ψηφίζουμε ή σας μαυρίζουμε. Τελεία και παύλα. Προεκλογικά είναι μια ενέργεια που μπορεί να πετύχει. Θυμίζουμε τους διορισμούς των 2500 γυμναστών της ολυμπιακής παιδείας το 2004 όπου τα κόμματα προεκλογικά πλειοδοτούσαν το ένα μετά το άλλο σε υποσχέσεις  Τώρα είναι η μεγάλη ευκαιρία που καίγονται για ψήφους. Μετά τις εκλογές καληνύχτα.
Ειδικά όσοι μένουμε αθήνα μπορούμε να επισκευτούμε πολλά πολικά γραφεία, ακόμη και της ακατανόμαστης, και να τους εκβιάσουμε ανοικτά. Μην περιμένετε απο τίποτα απο την ΟΛΜΕ την ΔΟΕ και τις λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις. Είναι πουλημένοι.
Περιμένουμε προτάσεις και μάλιστα γρήγορα.
Απο trietia@yahoo.gr

13
Συνάδελφοι διαπιστώνουμε οτι επικρατεί ένα αλλαλούμ μεταξύ μας. Ο καιρός περνάει. Ας αποφασίσουμε πρώτα τι θέλουμε και μετά τσακωνόμαστε για το 30μηνο, το 24μηνο, τον ενιαίο πίνακα, το ΑΣΕΠ κλπ. Θα γίνουν εκλογές, δεν θα πετύχουμε τίποτα, και θα ψάχνουμε μετά ποιός φταίει.
μην ξεχναμε τους 80 πλεοναζοντες φιλολογους στην Αθηνα που πληρωνονται και κοβουν βολτες....
Παρόλα αυτά οι συνολικές προσλήψεις αναπληρωτών φιλολόγων είναι σημαντικότατα μειωμένες. Σκέψου τι έχει να γίνει με τις επιπλέον συγχωνεύσεις σχολείων αλλά και ΕΠΑΛ που θα γίνουν το καλοκαίρι. Επείδη στον ιδιωτικό τομέα η κατάσταση έχει μετατραπεί σε ζούγκλα, και τα 400 ευρώ ημιαπασχόλησης είναι πια δυσέρευτα, μήπως να κάνατε και το σταυρό σας για τη μόνιμη θέση στο δημόσιο;
Άσχετο και άκαιρο.
Μερικοί νεοδιόριστοι του 2010.

14
Η περσινή επιστολή διαμαρτυρίας στο alfavita:
http://www.alfavita.gr/artro.php?id=12054

και η μετέπειτα επιστολή προς βουλευτές - επιτροπές - υπουργείο κλπ.

Επιστολή διαμαρτυρίας για την τριετία των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών.
Αξιότιμη κα Υπουργέ και κα Υφυπουργέ Παιδείας δια βίου μάθησης και θρησκευμάτων.
   Με την παρούσα επιστολή θα θέλαμε να σας επισημάνουμε την αδικία που συντελείται εις βάρος των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών, αφού, με βάση το νέο νόμο της εκπαίδευσης (3848/2010, ΦΕΚ 71/Α/2010, «Αναβάθμιση του ρόλου του εκπαιδευτικού – καθιέρωση κανόνων αξιολόγησης και αξιοκρατίας στην εκπαίδευση και άλλες διατάξεις»), οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί είναι υποχρεωμένοι να παραμένουν στον τόπο διορισμού τους για τρία ολόκληρα χρόνια χωρίς δικαίωμα μετάθεσης. Η αδικία συντελείται τόσο για τους νεοδιόριστους «Β’ φουρνιάς» του ΑΣΕΠ έναντι των συναδέλφων «Α’ φουρνιάς» που διορίσθηκαν πέρυσι και δεν υποχρεούνται στην τριετία, όσο και για τους νεοδιόριστους από τον πίνακα προϋπηρεσίας 40%, που για να αποκτήσουν την προϋπηρεσία για πολλά χρόνια δούλευαν ανά την Ελλάδα, μη γνωρίζοντας ότι μετά τον πολυπόθητο διορισμό θα χρειαστεί να παραμείνουν άλλα 3 χρόνια μακριά από τον τόπο τους. Είναι άδικο ένας εκπαιδευτικός ενώ πληροί τις προϋποθέσεις για μετάθεση (μόρια) να του απαγορεύεται η δυνατότητα αυτή από τον συγκεκριμένο νόμο.
   Το κατά πόσον μπορεί να επιτευχθεί με την τριετή παραμονή ο σκοπός του νομοθέτη (παιδαγωγικό-διδακτικοί λόγοι, δεσμοί με την τοπική κοινωνία), παραμένει αμφίβολο, αφού ο νόμος δεν προβλέπει την οριστική τοποθέτησή μας σε ένα σχολείο πριν την πάροδο της διετίας, αλλά την διάθεσή μας στο ΠΥΣΔΕ. Είμαστε, πρακτικά για δύο χρόνια, έρμαιο στην τοποθέτηση ανά το νομό, οπότε δεν γίνεται καν να αναπτυχθούν δεσμοί με την τοπική κοινωνία.
   Η παραπάνω διάταξη έχει δημιουργήσει από φέτος μεγάλο πρόβλημα σε εμάς τους νεοδιόριστους  εκπαιδευτικούς, αφού έχει σαν αποτέλεσμα, αφενός να αναγκαζόμαστε να «διαλύσουμε» στην κυριολεξία τις οικογένειές μας, αφετέρου να επωμιζόμαστε  επί μακρόν το δυσβάσταχτο για την εποχή μας οικονομικό κόστος που συνεπάγεται (συντήρηση δεύτερου σπιτιού, μετακινήσεις, κλπ).
   Δεν υπάρχει άλλωστε τεκμηριωμένη απάντηση στην εύλογη απορία μας, ποιους λόγους εξυπηρετεί η τριετής παραμονή “τιμωρία” στην οικονομική ανάκαμψη της χώρας μας. Το μόνο που πετυχαίνει είναι η οικονομική και η κοινωνική εξαθλίωσή μας μετά και τις συνεχείς μειώσεις των μισθών μας.
   Υπό αυτή την ψυχολογική και οικονομική πίεση, μάλλον δημιουργείται στους εκπαιδευτικούς ένα αίσθημα «τιμωρίας» για την «επιλογή» τους, διερωτώμενοι ταυτόχρονα κατά  πόσον προστατεύεται ο (συνταγματικά κατοχυρωμένος) θεσμός της οικογένειας.
   Με τον τριετή εγκλωβισμό των νεοδιόριστων εκπαιδευτικών στον τόπο διορισμού τους, ακυρώνεται η δυνατότητα μετάθεσής τους στο τόπο συμφερόντων τους για την κάλυψη λειτουργικών ή οργανικών κενών που τυχόν παρουσιαστούν κατά τη διάρκεια της τριετίας. Το παράδοξο είναι ότι αυτά τα κενά ενδέχεται να καλυφθούν από εκπαιδευτικούς με λιγότερα μόρια ή από νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς των οποίων ο τόπος συμφερόντων είναι πολύ μακριά από το τόπο διορισμού τους. Έτσι οδηγούμαστε σε ένα φαύλο κύκλο εσωτερικής μετανάστευσης των εκπαιδευτικών που δε εξυπηρετεί καθόλου τους παιδαγωγικό- διδακτικούς λόγου που αναφέρει ο νομοθέτης αλλά εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς.
   Θεωρούμε ότι αντιλαμβάνεστε το μέγεθος του προβλήματος σε όλη του τη διάσταση και θα μεριμνήσετε κατάλληλα προς τη σωστή κατεύθυνση, λαμβάνοντας υπόψη το μεγάλο αριθμό συνταξιοδοτήσεων, άρα και οργανικών κενών, που ευνοεί την επανεξέταση του θέματός μας.
   Κατά συνέπεια, η πολιτεία δε θα έχει έναν εκπαιδευτικό, εσωτερικό «μετανάστη» που προσπαθεί να επιβιώσει, ευελπιστώντας ύστερα από χρόνια στον «επαναπατρισμό» του, αλλά έναν εκπαιδευτικό αφοσιωμένο στο λειτούργημα του, που είναι εν τέλει στόχος της κοινωνίας και  του «νέου σχολείου» του Υπουργείου Παιδείας.

ΟΙ ΝΕΟΔΙΟΡΙΣΤΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Σελίδες: 123 ... 18

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160917
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 849
Σύνολο: 859

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.053 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.