Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - mavoglou

Σελίδες: 123 ... 19
1
Μήπως η λύση για τους κλάδους ΠΕ19-20 είναι να γίνει το μάθημα στο Γυμνάσιο 2ωρο;

Αντικειμενικά 1 ώρα την εβδομάδα είναι πολύ λίγο. Εδώ 2 ώρες την εβδομάδα διδάσκονται τα Θρησκευτικά!

Και αυτό μπορεί να γίνει χωρίς καμία άλλη αλλαγή στο πρόγραμμα σπουδών, γιατί το νέο βιβλίο μπορεί να υποστηρίξει την αύξηση των ωρών διδασκαλίας.

Το πρόβλημα είναι από που θα αφαιρεθεί αυτή η μία ώρα. Και εδώ μπαίνουν στη μέση τα συντεχνιακά των άλλων ειδικοτήτων.

2
Μία απλή ερώτηση:

Στα Δημοτικά διδάσκεται η Επιστήμη της Πληροφορικής ή δεξιότητες των υπολογιστών;

 ;)

3
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Ιουνίου 11, 2008, 03:13:23 am »
Nα μην ξεχάσουμε ότι από σήμερα 9 έως και 19 Ιουνίου εφαρμόζεται μποϊκοτάζ
των καταναλωτών στο φρέσκο γάλα που πωλείται πάνω από 1 ευρώ το λίτρο.
Προσοχή λοιπόν όλοι οι καταναλωτές είναι ευκαιρία να δείξουμε τη δύναμή μας για να γίνει κάτι επιτέλους με τις τιμές του ακριβού αυτού προϊόντος που μόνο στην
Ελλάδα πωλείται σε τέτοιες αστρονομικές τιμές

Ή όσοι μένουμε σε μονοκατοικίες να πάρουμε μια κατσίκα και να έχουμε το δικό μας γάλα.

4
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Ιουνίου 02, 2008, 11:16:21 pm »
λεπτομέρειες...

ο μαθητής από τη Χαλκίδα δεν ήθελε με τίποτα να ασχοληθεί με τα γράμματα και να πάει στο Γενικό Λύκειο. Οι γονείς του τον πίεζαν, κακώς βέβαια, αλλά νόμιζαν ότι είναι για το καλό του. Οι ίδιοι δεν είχαν μορφωθεί, ούτε είχαν μια δουλειά να του αφήσουν και νόμιζαν ότι έτσι του έκαναν καλό.

Και το παιδί εκμεταλλευόταν ότι δεν ήταν οι πραγματικοί του γονείς...

Αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό.

Το ερώτημά μου είναι πως ένας καθηγητής κάνει σε έναν μαθητή 800-1000 ώρες ιδιαίτερο (στα 6 χρόνια της Δευτεροβάθμιας) στα Μαθηματικά και ο μαθητής δεν ξέρει να κάνει ούτε διαίρεση (δεν είναι υπερβολή, αυτό ήταν διαπιστωμένο). Και ειδικά όταν βλέπει την οικονομική κατάσταση που υπάρχει στο σπίτι.

Κι όμως οι γονείς όλως περιέργως σε αυτούς τους καθηγητές δεν κάνουν ποτέ παζάρια.
Περιμένουν να εκμεταλλευτούν την καλοσύνη του καθηγητή και το ψυχικό δέσιμο που έχει με το παιδί τους για να δώσουν μερικά ευρώ λιγότερα.

5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Τιμές για ιδιαίτερα
« στις: Ιουνίου 02, 2008, 10:46:46 pm »
Να σας αναφέρω μια πραγματική ιστορία:

Μαθητής στη Χαλκίδα, που οι γονείς του είχαν πράγματι οικονομικές δυσκολίες, αλλά ήθελαν να κάνουν το καλύτερο για το υιοθετημένο παιδί τους.

Έκανε ιδιαίτερο με έναν Μαθηματικό από την Α΄ Γυμνασίου. Πριν 3 χρόνια στην Γ Λυκείου ο Μαθηματικός (ήταν φθηνός) έπαιρνε 20

6
Μια οδηγία που δίνω εγώ σε μαθητές:

Τις ασκήσεις να τις λύνουν κατευθείαν στο καλό.
Αν τις λύσουν λάθος ή μπερδευτούν, απλά τις διαγράφουν.

Χάνονται μονάδες από πολλούς μαθητές:

1) από λάθος αντιγραφή της λύσης από το πρόχειρο στο καλό!
2) από μη αντιγραφή άσκησης στο καλό.

Έτσι και αλλιώς διαγραφές στο κύριο μέρος δεν λαμβάνονται υπόψη.
Καλύτερα ο μαθητής να κάνει πρόχειρο το αριστερό φύλλο ενός ανοιγμένου τετραδίου και μετά να καθαρογράψει τη λύση στα δεξιά.
Σε αυτήν την περίπτωση η αντιγραφή να γίνει άμεσα, χωρίς να περιμένει να λύσει και τα άλλα θέματα.


7
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Μαΐου 21, 2008, 12:55:49 am »
[αν διδάσκεις το νέο βιβλίο δες:
α) τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
β) το βιβλίο του καθηγητή που έχει ενδεικτικό διαγώνισμα.


για την Γ γυμνασίου δεν έχω δει ενδεικτικό διαγώνισμα στο βιβλίο καθηγητή !!!! Υπάρχει πουθενά ;
mavogloy , είστε από την συγγραφική ομάδα του νέου βιβλίου ;

Το ενδεικτικό διαγώνισμα της Γ Γυμνασίου βγήκε από το βιβλίο του εκπαιδευτικού γιατί είχε ξεπεράσει το βιβλίο τον προβλεπόμενο αριθμό σελίδων.

8
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Μαΐου 14, 2008, 11:40:52 am »
Τελικά μίλησα με σύμβουλο , μου είπε ότι δεν μπορεί να δώσει οδηγίες για το περιέχόμενο των θεμάτων 

Σίγουρα όχι, αλλά μπορεί να βοηθήσει.
Πες στον Σχολικό Σύμβουλο ότι ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών στη Φθιώτιδα φτιάχνει θέματα προσομοίωσης εξετάσεων και τα στέλνει σε όλους τους μαθηματικούς της Στερεάς Ελλάδας (μέσω της Περιφέρειακής Διεύθυνσης). Με αυτό τον τρόπο έχει βοηθήσει πολλούς συναδέλφους του να βγάλουν θέματα ακόμα και αν έχουν 25 χρόνια πείρα.

Ο Σχολικός Σύμβουλος δεν έχει ρόλο μόνο να κάνει κριτική και να λέει φιλοσοφίες, αλλά να βοηθάει τους συναδέλφους την πράξη, ειδικά όταν του ζητήσουν βοήθεια.

Τι πιο ωραίο, την ημέρα των εξετάσεων να βοηθήσει ένα συνάδελφο να βγάλει θέματα στο σχολείο, όταν μάλιστα ο ίδιος του έχει ζητήσει βοήθεια!

9
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Μαΐου 14, 2008, 11:33:53 am »
Ερωτήσεις θεωρητικού χαρακτήρα χαρακτιρίζονται όχι μόνο οι ερωτήσεις ανάπτυξεις, αλλά και οι:

α) ερωτήσεις σωστού λάθους
β) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
γ) ερωτήσεις αντιστοίχησης
δ) ερωτήσεις εύρεσης λαθών σε αλγορίθμους
κτλ.

(Για παραδείγματα δείτε το 1ο θέμα στα προηγούμενα θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών)

Φαντασία να υπάρχει και τα θέματα είναι ανεξάντλητα.

Εγώ δεν είχω πρόβλημα να βγάζω θέματα εξετάσεων.

Μην ξεχνάμε ότι συνήθως αξιολογούμε τους μαθητές μας με θέματα που τους έχουμε προετοιμάσει
και όχι σε πρωτότυπα θέματα για να τους "πιάσουμε".

Αυτό σημαίνει, για μένα, ότι κάθε φορά που σχεδιάζω τη διδασκαλία μιας ενότητας έχω καταγράψει (στο χαρτί ή νοητά στο μυαλό) τους στόχους που θέλω να πετύχω και παράλληλα τα πιθανά θέματα που θα τους εξετάσω.

Για μένα είναι ένα από τα λάθη που κάνουν οι νέοι καθηγητές (και έκανα κι εγώ παλιά): Δεν τελειώνουμε τη διδασκαλία του σχολικού έτους και μετά ψάχνουμε να βρούμε τα θέματα των εξετάσεων. Ακριβώς το αντίθετο. 

10
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Μαΐου 14, 2008, 12:40:21 am »
Ενημέρωσε το σχολικό σύμβουλο ότι από τα 9 θέματα τα 3 το πολύ μπορούν να είναι ασκήσεις και τα υπόλοιπα θεωρία.

Δεν ξέρω ποιο βιβλίο διδάσκεις, αλλά αν διδάσκεις το νέο βιβλίο δες:
α) τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
β) το βιβλίο του καθηγητή που έχει ενδεικτικό διαγώνισμα.

11

δηλαδή ... αν δούμε τις δηλώσεις με άλλο μάτι,

...αυξήσεις να μην περιμένουμε τα επόμενα "πολλά" χρόνια.

Στην υγειά μας!

12
......κανείς δεν είναι καλύτερος από εσάς...

Μπράβο!

13
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Απριλίου 24, 2008, 09:23:12 pm »
Τα θέματα ασκήσεων δεν μπορεί να είναι πάνω από 3.

Από πού προκύπτει αυτό; Δεν μπορώ να βρω κάποιο έγγραφο που να αναφέρει κάτι τέτοιο.

Απευθύνσου στο Σχολικό Σύμβουλο που είναι ο επιστημονικός υπεύθυνος.

(Την σχετική εγκύκλιο την έχει σίγουρα και ο Διευθυντής του σχολείου, που έχει και αυτός μέρος της ευθύνης, αφού υπογράφει τα θέματα.)


14
Θετικά μαθήματα / Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« στις: Απριλίου 05, 2008, 12:35:31 am »
Όμως τα δίκτυα είναι εκτός της επίσημης ύλης.


Σελίδες: 123 ... 19

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182521
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 628
Σύνολο: 642

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.046 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.