*

Ψηφοφορία

Πληροφορική Γ' Γυμνασίου: Τι διδάσκετε;

Micro Worlds Pro
8 (57.1%)
Γλωσσομάθεια
4 (28.6%)
Χελωνόκοσμο
0 (0%)
Άλλη Logo
0 (0%)
Καμία γλώσσα προγραμματισμού
2 (14.3%)

Σύνολο ψηφοφόρων: 13

Αποστολέας Θέμα: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου  (Αναγνώστηκε 63337 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #84 στις: Απρίλιος 16, 2008, 11:32:09 πμ »
Τα θέματα ασκήσεων δεν μπορεί να είναι πάνω από 3.

Από πού προκύπτει αυτό; Δεν μπορώ να βρω κάποιο έγγραφο που να αναφέρει κάτι τέτοιο.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:09 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #85 στις: Απρίλιος 24, 2008, 09:23:12 μμ »
Τα θέματα ασκήσεων δεν μπορεί να είναι πάνω από 3.

Από πού προκύπτει αυτό; Δεν μπορώ να βρω κάποιο έγγραφο που να αναφέρει κάτι τέτοιο.

Απευθύνσου στο Σχολικό Σύμβουλο που είναι ο επιστημονικός υπεύθυνος.

(Την σχετική εγκύκλιο την έχει σίγουρα και ο Διευθυντής του σχολείου, που έχει και αυτός μέρος της ευθύνης, αφού υπογράφει τα θέματα.)

Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος Mixanikos_HY

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 283
  • Φύλο: Άντρας
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #86 στις: Απρίλιος 25, 2008, 08:51:42 πμ »
Υπάρχει κάποια υποχρεωτική ποσόστωση στα θέματα αλγορίθμων ή μπορώ να βάλω όσα θέλω? (π.χ όλα ή και κανένα)
"Ουδεις μωρότερος των ιατρών αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι" Μια είναι η λύση: Μηχανικοί στην Εκπαίδευση

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #87 στις: Μάιος 13, 2008, 10:42:54 μμ »
Τελικά μίλησα με σύμβουλο , μου είπε ότι δεν μπορεί να δώσει οδηγίες για το περιέχόμενο των θεμάτων  :)( πόσα θέματα αφορόυν αλγορίθμοθς , πόσα θέματα προγραμματισμό ) και ότι αυτό έχει να κάνει καθαρά με την κρίση μας  . Για το πλήθος των θεμάτων και την διάρκεια της εξέτασης  , μου είπε ότι δεν  έχει πληροφορηθέι για καμιά αλλαγή και παραμένουν ως έχει , δηλ 9 θέματα να διαλέξουν τα 6  ??? ??? , και 2 ώρες εξέταση . Τώρα πως θα βγούν εννέα θέματα από 2 κεφάλαια ......  :-\ Πάντως πάνω από 4  το πολύ  θέματα εμένα δεν μου βγαίνουν  >:(
Αν κάποιος έχει άλλες πληροφορίες ....

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:40:09 »

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #88 στις: Μάιος 14, 2008, 12:40:21 πμ »
Ενημέρωσε το σχολικό σύμβουλο ότι από τα 9 θέματα τα 3 το πολύ μπορούν να είναι ασκήσεις και τα υπόλοιπα θεωρία.

Δεν ξέρω ποιο βιβλίο διδάσκεις, αλλά αν διδάσκεις το νέο βιβλίο δες:
α) τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
β) το βιβλίο του καθηγητή που έχει ενδεικτικό διαγώνισμα.
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 14, 2008, 12:43:19 πμ από mavoglou »
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Wizard

  • Επισκέπτης
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #89 στις: Μάιος 14, 2008, 07:12:17 πμ »
Η συγκεκριμένη διάταξη βρίσκεται στο Π.Δ. 213 του 1989.
"Όσον αφορά στο μάθημα της Πληροφορικής οι μαθητές υποχρεούνται να απαντήσουν επιλεκτικά στις  έξι (6) από τις εννέα (9) ερωτήσεις θεωρητικού και εφαρμοσμένου χαρακτήρα. Οι ερωτήσεις εφαρμοσμένου χαρακτήρα δεν μπορούν να είναι περισσότερες από τρεις (3)."

Όντως, είναι δύσκολο να μπουν 6 θεωρητικά θέματα και να μην είναι 2-3 γραμμές η απάντηση στο καθένα (αν χρησιμοποιείται το νέο βιβλίο).

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #90 στις: Μάιος 14, 2008, 11:33:53 πμ »
Ερωτήσεις θεωρητικού χαρακτήρα χαρακτιρίζονται όχι μόνο οι ερωτήσεις ανάπτυξεις, αλλά και οι:

α) ερωτήσεις σωστού λάθους
β) ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
γ) ερωτήσεις αντιστοίχησης
δ) ερωτήσεις εύρεσης λαθών σε αλγορίθμους
κτλ.

(Για παραδείγματα δείτε το 1ο θέμα στα προηγούμενα θέματα Πανελληνίων Εξετάσεων στο μάθημα Ανάπτυξης Εφαρμογών)

Φαντασία να υπάρχει και τα θέματα είναι ανεξάντλητα.

Εγώ δεν είχω πρόβλημα να βγάζω θέματα εξετάσεων.

Μην ξεχνάμε ότι συνήθως αξιολογούμε τους μαθητές μας με θέματα που τους έχουμε προετοιμάσει
και όχι σε πρωτότυπα θέματα για να τους "πιάσουμε".

Αυτό σημαίνει, για μένα, ότι κάθε φορά που σχεδιάζω τη διδασκαλία μιας ενότητας έχω καταγράψει (στο χαρτί ή νοητά στο μυαλό) τους στόχους που θέλω να πετύχω και παράλληλα τα πιθανά θέματα που θα τους εξετάσω.

Για μένα είναι ένα από τα λάθη που κάνουν οι νέοι καθηγητές (και έκανα κι εγώ παλιά): Δεν τελειώνουμε τη διδασκαλία του σχολικού έτους και μετά ψάχνουμε να βρούμε τα θέματα των εξετάσεων. Ακριβώς το αντίθετο. 
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #91 στις: Μάιος 14, 2008, 11:40:52 πμ »
Τελικά μίλησα με σύμβουλο , μου είπε ότι δεν μπορεί να δώσει οδηγίες για το περιέχόμενο των θεμάτων 

Σίγουρα όχι, αλλά μπορεί να βοηθήσει.
Πες στον Σχολικό Σύμβουλο ότι ο Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών στη Φθιώτιδα φτιάχνει θέματα προσομοίωσης εξετάσεων και τα στέλνει σε όλους τους μαθηματικούς της Στερεάς Ελλάδας (μέσω της Περιφέρειακής Διεύθυνσης). Με αυτό τον τρόπο έχει βοηθήσει πολλούς συναδέλφους του να βγάλουν θέματα ακόμα και αν έχουν 25 χρόνια πείρα.

Ο Σχολικός Σύμβουλος δεν έχει ρόλο μόνο να κάνει κριτική και να λέει φιλοσοφίες, αλλά να βοηθάει τους συναδέλφους την πράξη, ειδικά όταν του ζητήσουν βοήθεια.

Τι πιο ωραίο, την ημέρα των εξετάσεων να βοηθήσει ένα συνάδελφο να βγάλει θέματα στο σχολείο, όταν μάλιστα ο ίδιος του έχει ζητήσει βοήθεια!
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #92 στις: Μάιος 18, 2008, 07:35:09 μμ »
Μάλλον δεν εξηγήθηκα σωστά . Ο προβληματισμός μου δεν είναι απλώς  να βγάλω 9 θέματα  αλλά να  βγάλω 9 θέματα που το κάθε ένα να αφορά και ένα συγκεκριμένο κομμάτι της ύλης  ???, να είναι διαφορετικό δηλ το ένα από το άλλο . Το θέμα εδώ δεν είναι ούτε η φαντασία ούτε η απειρία αλλά ο περιορισμός η του νέου βιβλίου στο οποίο έχουμε «μόνο» 2 κεφάλαια ;) .
 Το «μόνο» το έχω σε εισαγωγικά γιατί για να κατανοήσουν προγραμματισμό τα παιδιά έστω και τις λίγες εντολές αυτές ( μπ ,πι , δε, αρ στκ, στα , ανακοίνωση, ερωτήση, απάντηση , ανδιαφορετικά και μεταβλητές)  χρειάστηκαν 2 τρίμηνα !!
Σε γενικές γραμμές μου είπε ο σύμβουλος στα θέματα των εξετάσεων να είναι στο ίδιο στύλ με την έμφαση που δόθηκε σε κάθε θέμα κατά την διάρκεια του σχολικού έτους , στο οποίο συμφωνώ και εγώ :) .
Τώρα , τα ίδια τα παιδιά , επειδή έχουν πειραματιστεί πολύ στους υπολογιστές στο microworld pro , μου ζητάνε να  βάλω πολύ λίγη θεωρία , που δεν τους άρεσε και πολύ .
   Το παρακάτω  πιάνεται ως θεωρία ;

Επέλεξε την σωστή απάντηση:
Δείξε ( φρ [ ο κάθε  ένας πρέπει να δώσει ]  100 /  25  “ευρώ)
Α) ο κάθε  ένας πρέπει να δώσει 100 / 25
Β) ο κάθε  ένας πρέπει να δώσει 4 “ευρώ
Γ) ) ο κάθε  ένας πρέπει να δώσει 4
 
Ενώ
Τι θα εμφανίσει η παρακάτω εντολή :
Δείξε ( φρ [ ο κάθε  ένας πρέπει να δώσει ]  100 /  25  “ευρώ)

Ως εφαρμογή ?

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #93 στις: Μάιος 18, 2008, 11:54:43 μμ »
[αν διδάσκεις το νέο βιβλίο δες:
α) τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
β) το βιβλίο του καθηγητή που έχει ενδεικτικό διαγώνισμα.
[/quote]

για την Γ γυμνασίου δεν έχω δει ενδεικτικό διαγώνισμα στο βιβλίο καθηγητή !!!! Υπάρχει πουθενά ;
mavogloy , είστε από την συγγραφική ομάδα του νέου βιβλίου ;

Αποσυνδεδεμένος petrosp_13

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 310
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #94 στις: Μάιος 20, 2008, 11:30:30 μμ »
Επειδή πρέπει να βοηθήσω κάποιο παιδί που θα δώσει εξετάσεις την Παρασκευή, μπορεί κάποιος να αναφέρει ποια είναι η ύλη που καλύπτουν στην Γ' Γυμνασίου από το βιβλίο, για τι επίπεδο θεμάτων μιλάμε και μέχρι ποιο σημείο του προγραμματισμού φτάνουν τα παιδιά σε αυτή την τάξη;
Θα του είμαι ευγνώμων

Αποσυνδεδεμένος mavoglou

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 261
  • Φύλο: Άντρας
  • Με τι σκέψεις θα μας θυμούνται οι μαθητές μας;
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #95 στις: Μάιος 21, 2008, 12:55:49 πμ »
[αν διδάσκεις το νέο βιβλίο δες:
α) τις ασκήσεις αυτοαξιολόγησης
β) το βιβλίο του καθηγητή που έχει ενδεικτικό διαγώνισμα.


για την Γ γυμνασίου δεν έχω δει ενδεικτικό διαγώνισμα στο βιβλίο καθηγητή !!!! Υπάρχει πουθενά ;
mavogloy , είστε από την συγγραφική ομάδα του νέου βιβλίου ;

Το ενδεικτικό διαγώνισμα της Γ Γυμνασίου βγήκε από το βιβλίο του εκπαιδευτικού γιατί είχε ξεπεράσει το βιβλίο τον προβλεπόμενο αριθμό σελίδων. Βέβαια ενδεικτικό διαγώνισμα μπορούν να θεωρηθούν τα τεστ αυτοαξιολόγησης.

Κάποιες λίγες ασκήσεις μπορείτε να βρείτε και εδώ: http://www.gymit.gr/files/MWPro.doc

Γενικά άσκηση (εφαρμογή) είναι όταν ένα θέμα αρχίζει με:

Γράψτε αλγόριθμο που...

Γράψτε πρόγραμμα που...

Όλα τα άλλα θέματα μπορούν να χαρακτηριστούν θεωρητικά.


« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 22, 2008, 03:52:41 πμ από mavoglou »
Ο πολύς ιδρώτας δε σημαίνει ότι και το σπίτι που χτίστηκε είναι γερό.

Αποσυνδεδεμένος petzi

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 149
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #96 στις: Μάιος 21, 2008, 01:06:50 πμ »
Ευχαριστώ  mavoglou ,
τις ασκήσεις αυτές τις είχα κατεβάσει και τα παιδιά  είχαν εκτελέσει παρόμοιες και πολλές άλλες  στους υπολογιστές .
Οπότε είμαστε Οκ .

Αποσυνδεδεμένος nikos33

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 21
    • Προφίλ
Απ: Πληροφορική Γ' Γυμνασίου
« Απάντηση #97 στις: Αύγουστος 27, 2008, 10:47:49 μμ »
Καλησπερα,

το ξερω οτι υπαρχουν σχετικες αντιδρασεις αλλα μηπως κανεις σας εχει συγραψει εστω και ενα υποδειγμα για το προγραμματισμο της υλης στο Γυμνασιο στην πληροφορικη για φετος που θα μπορουσε να το στειλει μηπως και βγουμε απο αυτη την υποχρεωση ??

ευχαριστω,
Νικος.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32320
  • Τελευταία: Lena11
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161420
  • Σύνολο θεμάτων: 19231
  • Σε σύνδεση σήμερα: 614
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 7
Επισκέπτες: 392
Σύνολο: 399

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.143 δευτερόλεπτα. 39 ερωτήματα.