Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - minasp

Σελίδες: 12
1
Εννοείται ότι είναι ιδιαίτερος ο τομέας της Παιδείας. Η ένσταση δεν καταλαβαίνω ποια είναι. Ότι δεν έχουν προϋπηρεσία αυτοί που διορίστηκαν; Και το 2010 να διοριζόνταν, όπως έπρεπε, πολλοί από αυτούς πάλι δε θα είχαν προϋπηρεσία. Και όλοι αυτοί που σήμερα έχουν προϋπηρεσία 100 μήνες όπως είπες, κάποτε μπήκαν στην αίθουσα διδασκαλίας με 0 προϋπηρεσία. Η διαφορά είναι ότι πολλοί από αυτούς, δεν είχαν περάσει καν την αξιολόγηση του γραπτού ΑΣΕΠ. Και δεν έχουν περάσει καν κάποια αξιολόγηση. Πιστεύεις ότι σε 6 χρόνια κάποιος έχει ξεχάσει το γνωστικό του αντικείμενο και ενώ κατάφερε να προετοιμαστεί και να αριστεύσει στον ΑΣΕΠ, που θέτει αρκετά δυσκολότερα θέματα από την εκπαιδευτική πραγματικότητα, δε θα μπορέσει να ανακτήσει την επαφή του με το αντικείμενο; Πιστεύεις ότι κάποιος που αποδέχτηκε τώρα τον διορισμό και θα φύγει κατά πάσα πιθανότητα από το σπίτι του, για 680 ευρώ, το κάνει για την άνεση της επαγγελματικής αποκατάστασης και όχι από ενδιαφέρον για το αντικείμενο;
για να μην το κουράζουμε, οποιοσδήποτε ΝΕΟΣ διορισμός (για τις αδικίες στο σύστημα αναπληρωτών το καλύψαμε, και έτσι κι αλλιώς δεν θα τον έχουμε του χρόνου) στην παιδεία μετά από δεκαετία στασιμότητας στους διορισμούς χρειάζεται μια νέα αξιολόγηση που θα περιλαμβάνει τα τελευταία δέκα χρόνια, θες προϋπηρεσία, ακαδημαϊκά, πτυχία, ασεπ, δημοσιεύσεις, τα πάντα όλα whatevah. δε γίνεται να συζητάμε από την αρχή της χρονιάς για νέο ασεπ/αξιολόγηση και αλλαγή στον τρόπο πρόσληψης (και τον αναπληρωτών) και στα μέσα της χρονιάς να γυρίζουμε το χρόνο πίσω στο 60-40 (ή μόνο στο 60%). 
αφού έγραψαν καλά τότε, θα γράψουν και τώρα, δε ξεχνιέται το αντικείμενο (sic).

όλοι έχουμε ενδιαφέρον για το αντικείμενο, κάποιοι ίσως περισσότερο, άλλοι έχουν θυσιάσει πιο πολλά, άλλοι αρκούνται και στα χρήματα μειωμένου ωραρίου. εντελώς υποκειμενικά όλα αυτά, εκτός εξίσωσης.

αυτά.

2
Δε χάνεται ο διορισμός. Αυτό έλειπε, να τιμωρηθούν κιόλας που το κράτος ήταν ασυνεπές. Χαίρομαι που από αυτά που λες, προκύπτει ότι θες μια αξιολόγηση, υποθέτω ισότιμη και όχι στατική, του τύπου μοριοδότησης, που δεν είναι απαραίτητο ότι αντανακλά τις πραγματικές δυνατότητες του καθενός. Θα υπέθετα ότι είσαι υπέρ του γραπτού διαγωνισμού, που αξιολογεί στο σήμερα, τις γνώσεις όλων, σε ίδια θέματα, την ίδια χρονική στιγμή, πριμοδοτώντας φυσικά και τα υπόλοιπα προσόντα. Και θα υπέθετα επίσης, ότι για να μην αντιμετωπίζεται η παιδεία ως χώρος δημόσιας υπηρεσίας για υπαλλήλους που βγάζουν φωτοτυπίες, πιστεύεις ότι αυτού του είδους αξιολόγηση πρέπει να προβλέπεται και για αυτούς που δουλεύουν ως αναπληρωτές. Κάνω λάθος;

Τέλος θα υπέθετα ότι διαφωνείς με το καθεστώς που επικρατούσε τα τελευταία 10 χρόνια και δεν ελάμβανε υπόψιν του τίποτα παραπάνω από την προϋπηρεσία που αποκτήθηκε (σύμφωνα με το ΣτΕ) με μη αξιοκρατικές διαδικασίες και την (πετσοκομμένη) επιτυχία στον τελευταίο και πρότελευταίο ΑΣΕΠ. Σωστά;

κατά βάση με βρίσκεις σύμφωνο.
το σύστημα προσλήψεων αναπληρωτών με προϋπηρεσία και επιτυχία στον ασεπ σχεδιάστηκε για να λειτουργεί στο μεσοδιάστημα των αξιολογήσεων ασεπ. το ό,τι συνέχισε να ισχύει χωρίς αλλαγές έχει οδηγήσει σίγουρα σε αδικίες. προσωπική μας επιλογή που συνεχίζουμε να παίρνουμε μέρος σε αυτό χωρίς εγγυήσεις για το μέλλον. το ό,τι γίνονται προσλήψεις στην εκπαίδευση τώρα με αυτόν τον τρόπο δε με κάνει να νιώθω ούτε δικαιωμένο, ούτε ασφαλή ότι το σύτημα δουλεύει ("δε χάνεται ο διορισμός"). πιστεύω στην ιδιαιτερότητα του τομέα της παιδείας (και της υγείας φυσικά) σε σχέση με άλλους τομείς διοίκησης που μπορούν να δίνουν χρωστούμενους διορισμούς μετά από χρόνια και αυτό, ναι, είναι μεγάλη συζήτηση.

3
Έτσι ακριβώς... Ας τους στείλουμε να βγάζουν φωτοτυπίες στο ΙΚΑ, γιατί δεν έχουν προϋπηρεσία, γιατί ξεχνάμε φυσικά ότι το 2010 που δεν τους διόρισαν, με τα μόρια τους από τον ΑΣΕΠ, έμπαιναν στη θέση περίπου 500+ του πίνακα, σε κλειδωμένους πίνακες, υπολειπόμενοι συναδέλφων στην πλειοψηφία τους χωρίς επιτυχία στον ΑΣΕΠ. Οπότε ναι, ας τους στείλουμε στο ΙΚΑ, που δεν ήθελαν, τη χρονιά που έπρεπε να είναι διορισμένοι, να τρέχουν ως αναπληρωτές στη Δ' Δωδεκανήσου....

Εστιάζω στο παράλογο του πράγματος, για εμένα, ότι το μοναδικό κριτήριο διορισμού ΤΩΡΑ είναι εκείνο το τεστ πριν από 10 χρόνια, ενώ όλοι του κλάδου (ασεπίτες και μη) έχουμε αλλάξει με επιπλέον ακαδημαϊκά προσόντα, επιμορφώσεις, συνέδρια, εμπειρίες, προϋπηρεσία, σχετικά με την εκπαίδευση ή και με εργασία σε άλλους τομείς (αφήνω έξω κόπους και προσωπικές επιλογές Δ’ Δωδεκανήσου ως υποκειμενικά κριτήρια). Συμφωνώ με αξιολόγηση σε κάθε επίπεδο και οι διοριστέοι έπρεπε οπωσδήποτε να διοριστούν ΤΟΤΕ. Για ΤΩΡΑ, για οποιοδήποτε διορισμό στην εκπαίδευση χρειάζεται μια άλλου τύπου αξιολόγηση που θα περιλαμβάνει και τα τελευταία 10 χρόνια, αλλιώς η παιδεία αντιμετωπίζεται ως χώρος δημόσιας υπηρεσίας για υπαλλήλους που βγάζουν φωτοτυπίες.

4
κοιτώντας τα ονόματα αυτών που διορίστηκαν από τον προ δεκαετίας ασεπ, μόνο ένας είναι ενεργός αναπληρωτής και οι υπόλοιποι με ελάχιστη αν όχι μηδενική προϋπηρεσία και αυτό είναι ακόμα μια νίκη του παραλογισμού.

υποστηρίζω το διορισμό των εναπομείναντων διοριστέων, αλλά όχι στην εκπαίδευση. όταν η προϋπηρεσία συναδέλφων φτάνει το 100 και είναι αδιόριστοι, είναι τουλάχιστον προκλητικό.

6
συμφωνω με οτι αναφερεις αλλα αυτη τη στιγμη το ζητούμενο είναι η αύξηση του αριθμού των προσλήψεων ΤΩΡΑ.που σημαίνει επιστροφή των ωρών που έκοψε φέτος, τώρα. Επειτα ασχολούμαστε με τη συγγραφή βιβλίων αν κ θεωρώ πως είναι δουλειά της ΠΕΚΑΠ.

πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις καλύτερη ανάλυση κειμένου. το θέμα των φετινών κενών καίει εμάς τους πάνω ορόφου του πίνακα αλλά δεν αφορά το σύνολο των αναπληρωτών ούτε τον κλάδο. μόνο με μια συλλογική αντιμετώπιση του ζητήματος "πληροφορική στο σχολέιο" μπορεί να αλλάξει κάτι για το μέλλον και να αφορά όλους, αλλιώς και να καλυφθούν όλα τα κενά, του χρόνου εδώ θάμαστε να διαμαρτυρόμαστε για τις αδικίες.

7
πρωτεύον είναι να μην ακουστεί ως ακόμα μια φωνή διαμαρτυρίας 15μελούς που ζητάει εκδρομή. ο φίλης έχει δηλώσει κυνικά ότι το σχολείο δεν υπάρχει για να "βολεύονται" αναπληρωτές.
η μή κάλυψη των κενών είναι βιοποριστικό ζήτημά για εμάς εφέτος αλλά δε λέει τίποτα για τη στάση μας απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου να υποβιβάσει το μάθημα. γι αυτό πιστεύω ότι είναι δουλειά της πεκαπ να κάνει κινήσεις ή αν κάνουμε εμείς να έχουμε τη στήριξή της, που σημαίνει ότι θα μπορεί να μας παρέχει γνωμοδοτήσεις από το ΙΕΠ για το ρόλο της πληροφορικής στο σύγχρονο σχολείο, κείμενα για την ανάγκη ένταξης των μαθημάτων κώδικα και ρομποτικής στο δημοτικό/γυμνάσιο και αίτημα απόσυρσης όλων αυτών των απαίσιων αναχρονιστικών βιβλίων. γενικότερα να έχουμε προτάσεις για αναμόρφωση του αντικειμένου πληροφορική στο σχολέιο γιατί, ως έχει, είναι θαύμα που υπάρχει ακόμα ως μάθημα. τώρα που έγιναν και οι οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για σύνταξη σοβαρών συγγραμάτων για την πρωτοβάθμια και οργάνωση σχεδίων μαθήματος.
να στηρίξουμε μια πρόταση για το πώς πρέπει να διδάσκεται το μάθημα (από εμάς και μόνο) και γιατί απαιτούμε περισσότερες ώρες για κάθε τάξη και βαθμίδα.

8
μετά από μια δεκαετία περίπου ως αναπλωρωτής, τα πράγματα είναι ξεκάθαρα για μένα.

 με αφορμή τις κατά καιρούς κυνικές δηλώσεις του Φίλη, είναι σαφές ότι η εκάστοτε ηγεσία του υπουργείου μας αντιμετωπίζει απλά ως αναλώσιμους εποχικούς συμβασιούχους, γιατί αυτό είμαστε και το διαβάζουμε στη σύμβαση που υπογράφουμε κάθε φορά. από ιούνιο ως σεπτέμβριο/οκτώβριο/..δεκέμβριο δε μπορούμε να έχουμε καμιά αξίωση από το υπουργείο παιδείας. ψυχρό, απόλυτο fact. συντασσόμαστε με δοε, ολμε, πεκαπ, wwf,.. όταν δουλεύουμε, αλλά τον καιρό που τρέχει το δελτίο ανεργίας είμαστε ανίσχυροι ως νομικό πρόσωπο. αυτά που ζητάμε από το υπουργείο ανήκουν σε μια τελείως διαφορετική ατζέντα από τους οργανωμένους συλλόγους των μόνιμων. όταν τρέχει η χρονιά, μερικά από τα αιτήματά μας είναι κάπου εκεί στην αρίθμηση των δικών τους, αλλά είμαστε μια τελείως διαφορετική φάρα και αυτό πρέπει να συνειδητοποιήσουμε. το τωρινό γερασμένο και αποχαυνωμένο σχολείο δεν έχει θέση για εμάς. οι περισσότεροι από εμάς έχουμε πιο πολλά ακαδημαΪκά προσόντα από τους μόνιμους και μια εμπειρία της τάξης με πιο πλούσια διαφορική αντίληψη καθώς έχουμε γνωρίσει περισσότερους μαθητές. είχαμε την πολυτέλεια να δοκιμάσουμε διαφορετικές πρακτικές και να εντάξουμε σύγχρονα αντικείμενα πέρα από τα εργαλεία που διδάσκουν στην “επιμόρφωση β’ επιπέδου”. είμαστε πολύτιμοι για το σύγχρονο σχολείο. το πιστεύω αυτό. το σύστημα δεν το πιστεύει. η συνδικαλιστική βάση δεν το πιστεύει. ούτε η ίδια η πεκαπ δεν το πιστεύει. έχουν τα δικά τους, τους καταλαβαίνω. έχουμε και μεις τα δικά μας.
δε μπορούμε να ζητάμε έτσι στο ξεκάρφωτο ώρες με τη δύναμη ενός συλλόγου. πρέπει να υπάρχει μια δομημένη πρόταση από πίσω για το τι μπορεί να προσφέρει αυτό το μάθημα (αν σου είναι βαρύ ρε πεκαπ αυτό, το τρέχουμε εμείς ως εξωτερικοί συνεργάτες). όταν στο εξωτερικό υπάρχει ξεχωριστό μάθημα κώδικα για τα παιδιά του δημοτικού, όταν ο προσανατολισμός στην εκπαίδευση STEAM είναι σαφής και καθορίζει όλο το εκπαιδευτικό τους σύστημα, τότε η παιδεία δουλεύει και δεν είναι ένα συνονθύλευμα από αλληλοσυγκρουόμενα συμφέροντα με τον μαθητή παρατημένο.

δυστυχώς όταν το κράτος δε δουλεύει, ξυπνάνε όλα τα φιλελέ μας ένστικτα που ζητάνε αξιολογήσεις και μαζικές απολύσεις. φοβάμαι ότι οι μαζικές απολύσεις για τους μόνιμους είναι αναπόφευκτες και τρομάζω με τον εαυτό μου που θα τις δω απλά παγωμένος και ίσως με μια αρρωστημένη ικανοποίηση.

δε μπορώ να ευχηθώ τίποτα σε αυτούς που θα πάρουν σήμερα. είναι τυχεροί και τους ζηλεύω που θα έχουν μηνιάτικο. του χρόνου που θα αλλάξει ο πίνακας πάλι ίσως να μην είναι τόσο τυχεροί. όλα τρέχουν σα ρουλέτα λοιπόν..

9
μπορεί οι δάσκαλοι να είναι μια "επιμόρφωση" μακριά από το να κάνουν σε όλα τα σχολεία πληροφορική, αλλά αυτό δε τους εμποδίζει να κάνουν πλιάτσικο σε όλες τις ώρες του ολοημέρου προκειμένου να μην αλλάζουν σχολείο. όλα αυτά με την αγαστή συμβολή των αποφάσεων του συλλόγου διδασκόντων, των σχολικών συμβούλων και των τοπικών διευθύνσεων. δυστυχώς δε μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι αυτό.

10
 από ό,τι φαίνεται η κατάσταση με τα κενά στην α'βάθμια θα αργήσει να καταλαγιάσει γιατί οι δάσκαλοι δεν έχουν βολευτεί ακόμα. αντιγράφω σημερινό ποστ από συνάδερφο αναπληρώτρια θεατρικής αγωγής:

"Προχθές στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Γ' Αθήνας, μας άλλαξαν για τρίτη φορά σχολεία προκειμένου να βολέψουν τους δασκάλους που περισσεύουν και φυσικά αρνούνται να πάνε σε άλλο σχολείο γιατί σιγά μην είναι οι ανάγκες της εκπαίδευσης προτεραιότητά τους άλλωστε· κάνουν λοιπόν πλιάτσικο οι δάσκαλοι τις ώρες των "συναδέλφων" τους των εικαστικών και της θεατρικής αγωγής για να συμπληρώσουν ωράριο τσάτρα πάτρα και να δηλώσουν μάλιστα πως κάνουν τάχαμου αυτά τα μαθήματα γιατί σιγά μην είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης προτεραιότητά τους άλλωστε· και βέβαια οι περισσότεροι δάσκαλοι νομίζουν πως εικαστικά είναι να κόβουν αστεράκια και αγγελάκια τα Χριστούγεννα και θέατρο είναι να αναγκάζουν τα παιδιά να παρουσιάζουν (συχνά εντελώς κακόγουστα) σκετς με φωνή GPS. Ο δε διευθυντής εκπαίδευσης θεώρησε πως δεν μας οφείλει καμία εξήγηση για την τρίτη αλλαγή και μας φώναξε πως αν δεν πάμε αμέσως στα σχολεία δεν θα πληρωθούμε. Αυτά. Και καλή σχολική χρονιά."

11
γλυκιές καλημέρες απο ένα ποστ σε γκρουπ αναπληρωτών του φουμπου

"Στις ειδικοτητες ΠΕ 11 , ΠΕ 06, ΠΕ 19 ο κυριος Πολιτης αναφερει οτι δεν υπαρχουν κενα και οτι θα καλυφθουν απο τη β/θμια . Προς ενημερωση των συναδελφων. Σας λεω ονομα και ενημερωση. Σπαστε τα τηλ. Οι υπολοιπες ειδικοτητες δεν εχουν αναγκες ετσι εχει ειπωθει!"

δε δύναμαι να το διασταυρώσω, δε σηκώνουν προς το παρόν τηλέφωνα.

12
εκτίμησή μου είναι πως οι ώρες ολοημέρου που θα διατίθενται για πε19/20 θα είναι μηδαμινές.

στη νέα εγκύκλιο υπάρχει η λίστα με τα πιθανά αντικείμενα για το ολοήμερο:
1.ΤΠΕ
2.Αγγλικά
3.Αθλητισμός
4.Εικαστικά
5.Θεατρική αγωγή
6.Μουσική
7.Πολιτιστικοί όμιλοι δραστηριοτήτων
με την υποσημείωση ότι η τελική επιλογή των μαθημάτων γίνεται από το σχολείο.

στο σχολείο που βρίσκομαι φέτος, εντελώς τυχαία έπεσε στα χέρια μου η αίτηση που δόθηκε στα παιδιά για το ολοήμερο την επόμενη χρονιά και αυτή ΔΕΝ παρέχει για τα παιδιά και τους γονείς τους την επιλογή ΤΠΕ και Αγγλικά. πήγα να το συζητήσω αυτό με το διευθυντή και:
1η αντίδραση: Λυπάμαι είναι μια παράλειψη, αλλά τα έχουμε μοιράσει ήδη και έχουμε συλλέξει αρκετά συμπληρωμένα.
φυσικά και του αναφέρω ευγενικότατα, ότι μπορεί να το ανακαλέσει και να μοιράσει εκ νέου αιτήσεις καθώς η επιλογή αυτή έχει επιπτώσεις ακόμα και σε μή πρόσληψη κάποιου αναπληρωτή-ωρομίσθιου αν εφαρμοστεί η τακτική αυτή και από άλλα σχολεία.
2η αντίδραση:Έτσι κι αλλιώς τα μαθήματα εγκρίνονται από τον σύλλογο διδασκόντων.
αυτό μας οδηγεί στο τι πραγματικά συμβαίνει που είναι το εξής:
οι ειδικότητες που βρίσκονται μόνιμοι σε μια σχολική μονάδα έχουν δει τις ώρες τους να μειώνονται και προκειμένου να μη ξεβολευτούν και συμπληρώσουν ωράριο σε άλλα σχολεία, προτιμούν να μπουν στο ολοήμερο της μονάδας και πιέζουν για το λόγο αυτό. στο σχολείο μου οι ειδικότητες τπε και αγγλικών γίνονται από αναπληρωτές και δεδομένου ότι τα παιδιά σίγουρα θα τις διάλεγαν στο ολοήμερο, απλά και διακριτικά τις απέσυραν για να πριμοδοτήσουν τις υπόλοιπες.

συνεχίστηκε η συζήτηση σε ήρεμο κλίμα και τελικά δόθηκαν εκ νέου οι αιτήσεις με επιλογή και αγγλικά/τπε αν και χλωμό να εγκριθούν ως επιλογές ολοημέρου από το σύλλογο διδασκόντων. αυτά για να διαλυθούν οποιεσδήποτε αυταπάτες για τη σύμπνοια αναπληρωτών-μόνιμων για ένα καλύτερο σχολείο και δίκαιο εργασιακό περιβάλλον και άλλα τέτοια νεοχίπικα.

όσοι άλλοι συνάδελφοι βρίσκονται σε δημοτικά, καλό θα είναι να ενημερωθούν για το αν οι ΤΠΕ είναι επιλογή στην αίτηση και να πράξουν τα δέοντα, έτσι για το γαμώτο.

13
μόλις έμαθα ότι συνέβη αυτό πριν από μια ώρα, αν γνωρίζει κάποιος ποιοι είναι αυτοί ("Συντονιστικό Αναπλήρωτών"), ποιες ειδικότητες εκπροσωπούν και πώς μπορούμε να συμμετέχουμε και μεις, ενημερώνει.
http://www.sylaristotelis.com/products/symvoliki-katalipsi-toy-r-s-sto-kokkino-apo-anaplirotes-ekpaideytikoys-sta-mikrofona-oi-ekpaideytikoi/

14
από ανάρτηση στο facebook συναδέλφου που βρισκόταν εχθές μέσα στο υπουργείο, σχετικά με πιστώσεις και το μέλλον των ΕΑΕΠ

Απο Maraia Galiatsatou

Επειδή ξέρω ότι πολλοί ξαγρυπνάτε τούτη την ώρα και επειδή το Δελτίο Τυπου θα αναρτηθεί αύριο το πρωί με όλες τις λεπτομέρειες, συνοπτικά σας λέω τα εξής: είδαμε τον υπουργό δωδεκαμελής επιτροπή και συνομιλήσαμε για αρκετή ώρα. Το δεδομένο που έχουμε ως αριθμό γι' αυτήν τη στιγμή είναι 218 πιστώσεις (από τον κρατικό προϋπολογισμό) επιπλέον των 675. Οι 218 πιστώσεις θα αφορούν κυρίως τις περιοχές που έχουν εξαιρεθεί. Είπαμε ότι ο αριθμός αυτός δεν επαρκεί να καλύψει τα κενά σε καμία περίπτωση και πιέσαμε να δοθούν επιπλέον πιστώσεις από το ΠΔΕ. Από τις 2000 που αναμένεται να υπογραφούν (το Σάββατο απ' ό,τι είπε), είπε ότι έχει τη βούληση να δοθούν επιπλέον πιστώσεις και σε εμάς χωρίς όμως να δώσει αριθμό. Δεσμεύτηκε ωστόσο ότι προτίθεται να μας ξαναδεί, ώστε να συζητήσουμε πόσες πιστώσεις θα είναι αυτές.
Σε σχέση με τις οργανικές θέσεις και τη σύσταση των κλάδων που ΔΕΝ έχουν συσταθεί ακόμη, η συνεργάτις του είπε ότι έχουν δρομολογήσει τη σύστασή τους για την επόμενη χρονιά χωρίς να πει ακριβώς το πότε.
Οσον αφορά τα ΕΑΕΠ γενικά είπε ότι θεωρεί ότι οι ειδικότητες αυτές εμπλουτίζουν το πρόγραμμα και ότι θα τους ενδιέφερε η επέκταση του θεσμού. Όταν ρωτήθηκε αν υπάρχει περίπτωση να βγουν κάποια μαθήματα από αυτές τις ειδικότητες, είπε ότι αυτό είναι θέμα του ΙΕΠ και όχι δική του αρμοδιότητα. Ζητήσαμε να γίνουν μαζί οι προσλήψεις 675 + 218, για να μην αδικηθούν συνάδελφοι, όσο πιο γρήγορα γίνεται, και είπε ότι και κατά τη δική του άποψη πρέπει να γίνουν μαζί.
Στη διαμαρτυρία μας για τις εξαιρεθείσες περιφέρειες και για το γεγονός ότι δεν είχαμε ενημέρωση, επιθετικά σχεδόν, επέμενε ότι έπρεπε (θέλοντας μάλιστα να προβάλει νομικά επιχειρήματα) να το γνωρίζαμε. Αντιτείναμε, πέραν των άλλων, ότι ακόμη και αν το γνώριζαν κάποιοι, που δεν ήταν υπόχρεοι να το γνωρίζουν, θεωρούσαν δεδομένο ότι θα έπρεπε να υπάρχει πρόβλεψη από κρατικούς πόρους ή/και ΠΔΕ - κάτι που δεν έγινε ποτέ.
Εν κατακλείδι, όπως είπε και μέλος της ΔΟΕ (τρία μέλη και ο πρόεδρος, κ. Κικινής, ήταν μαζί μας) το αποψινό ήταν ένα βήμα που έδειξε ότι η πίεση μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Επειδή όμως ζητάμε να καλυφθούν όλα τα κενά και να εργαστούν όλοι οι συνάδελφοί μας, δε σταματάμε εδώ. Αποφασίσαμε με τους συναδέλφους που ήταν απέξω από το υπουργείο όλη αυτήν την ώρα να συναντηθούμε αύριο, στις 18:30, στα γραφεία της ΔΟΕ, για να συντονίσουμε τις κινήσεις μας. Είναι πολύ σημαντικό να έρθετε όσο το δυνατόν περισσότεροι και να συμμετέχουμε γενικά στις κινητοποιήσεις περισσότεροι - μόνον έτσι θα καταφέρουμε να διασφαλίσουμε περισσότερες πιστώσεις. Μην επαναπαύεστε και μην τα παρατάτε όσοι βρεθείτε μέσα στη

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32873
  • Τελευταία: eirini0709
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182792
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 716
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 2
Επισκέπτες: 620
Σύνολο: 622

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.