0 μέλη και 11 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Θεωρώ ότι μια επιστολή που θα διαμαρτυρόμαστε απλά, θα περάσει στα ψιλά ως συντεχνιακή αντίδραση. Για να μη γίνει αυτό, χρειάζεται τεκμηρίωση με στοιχεία. Ιδανικά, οι συνδικαλιστές που προσφέρθηκαν να βοηθήσουν, θα μπορούσαν να επικοινωνήσουν με τα μέλη των υπόλοιπων ΕΛΜΕ/ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ ώστε να έχουμε στα χέρια μας τα κενά που παραδόθηκαν από όλες τις διευθύνσεις την Τετάρτη και να τα αντιπαραβάλλουμε με τις προσλήψεις. Έτσι θα καταδείξουμε πόσα κενά μένουν ακάλυπτα. Και από κάτω θα πετάξουμε τις δηλώσεις Φίλη περί διάχυσης αντικειμένων και συνταγματικής ισότητας καθώς και οποιαδήποτε δήλωση έχει κάνει ο Τσίπρας για τις νέες τεχνολογίες. Δε μπορεί, όλο και κάτι θα έχει πει.Επίσης την Τρίτη έχει συζήτηση στη βουλή για θέματα Παιδείας σε επίπεδο αρχηγών. Θα μπορούσαμε άνετα να απευθυνθούμε στην αντιπολίτευση (με στοιχεία) ώστε να εγκαλέσουν τον Τσίπρα και να αναγκαστεί να δώσει εντολή για κάλυψη όλων των κενών.
θεωρω οτι εισαι περισσότερο κατάλληλος για να συντάξεις την επιστολή.
Καλά όλα αυτά που γράφετε για αύξηση ωρών σε δημοτικό γυμνάσιο κλπ.Και τι θα γίνει δηλαδή από 300 θα γίνουν τα κενά 400?ε και τι έγινε??Συνάδελφοι οι θέσεις υπάρχουν.Τα κενά στην αθμια ήταν 300,τι να λέμε?και πήραν 75 άτομα.Ποσοστό απορρόφησης 25%.Στους άλλους κλάδους ξέρετε πόσο είναι.Πάνω από 50%.Λοιπόν το πρόβλημα του κλάδου αυτή τη στιγμή είναι ότι δεν μας υπολογίζουν καθόλου σαν κλάδο και επειδή δεν έχουν αντιδράσεις παίρνουν 75 άτομα.Η στιγμή είναι κρίσιμη,θα μετρήσουν τις αντιδράσεις μας και από αυτό θα εξαρτηθεί το μέλλον πολλών.Η πίεση πρέπει να είναι στην πολιτική ηγεσία και μόνο για απορρόφηση πιστώσεων.Αυτά.
Να'σαι καλά, αλλά πρώτα χρειαζόμαστε τα στοιχεία... Και σχετικά γρήγορα, αν θέλουμε να γίνει κουβέντα και για αυτό την Τρίτη.
Μολις ενας συνάδελφος ανάρτησε αυτό στην ομάδα του fb: παιδιά μίλησα με 4 αιρετους...κ όλοι είπαν από Δευτέρα να συντάξουμε ένα κείμενο για να.το πάνε Ο καθένας στην δνση του στον περιφερειακό δντη....όπου ανήκει....κ απο εκεί στο υπουργείο....πρέπει να πιέσουμε!!!! όλοι μου είπαν ότι δεν μπορούν.να δουλέψουν τα Σχολεία χωρίς πληροφορική Κ αγγλικά!!! υπάρχει θέμα!!!!οπότε trust no one ξεκίνα να το έχουμε έτοιμο μεχρι δευτέρα κ συμπληρώνουμε.
πρωτεύον είναι να μην ακουστεί ως ακόμα μια φωνή διαμαρτυρίας 15μελούς που ζητάει εκδρομή. ο φίλης έχει δηλώσει κυνικά ότι το σχολείο δεν υπάρχει για να "βολεύονται" αναπληρωτές.η μή κάλυψη των κενών είναι βιοποριστικό ζήτημά για εμάς εφέτος αλλά δε λέει τίποτα για τη στάση μας απέναντι στην εκπαιδευτική πολιτική του υπουργείου να υποβιβάσει το μάθημα. γι αυτό πιστεύω ότι είναι δουλειά της πεκαπ να κάνει κινήσεις ή αν κάνουμε εμείς να έχουμε τη στήριξή της, που σημαίνει ότι θα μπορεί να μας παρέχει γνωμοδοτήσεις από το ΙΕΠ για το ρόλο της πληροφορικής στο σύγχρονο σχολείο, κείμενα για την ανάγκη ένταξης των μαθημάτων κώδικα και ρομποτικής στο δημοτικό/γυμνάσιο και αίτημα απόσυρσης όλων αυτών των απαίσιων αναχρονιστικών βιβλίων. γενικότερα να έχουμε προτάσεις για αναμόρφωση του αντικειμένου πληροφορική στο σχολέιο γιατί, ως έχει, είναι θαύμα που υπάρχει ακόμα ως μάθημα. τώρα που έγιναν και οι οργανικές θέσεις στην πρωτοβάθμια είναι μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για σύνταξη σοβαρών συγγραμάτων για την πρωτοβάθμια και οργάνωση σχεδίων μαθήματος. να στηρίξουμε μια πρόταση για το πώς πρέπει να διδάσκεται το μάθημα και γιατί απαιτούμε περισσότερες ώρες για κάθε τάξη και βαθμίδα.
Καλό σαν έμπνευση είναι κι αυτό των κοινωνιολόγων: http://www.ipaideia.gr/eidhseis/sfagi-ton-koinoniologon-politikon-epistimonon-stis-proslipseis-anapliroton-genikis-ekpaideusis-1.htm Κι αυτοί δε φαίνεται να έχουν τόσο πλήρη στοιχεία, γιατί νομίζω αυτό είναι αδύνατο. Για την Αττική έχουμε τα κενά όπως δόθηκαν σε ομάδα αναπληρωτών μια μέρα πριν τις προσλήψεις. Γράφει για 26 κενά και προσλήφθηκαν περίπου 6. Μπορούμε κάποιοι να κάνουμε μια αντίστοιχη βόλτα στην Περ. Κεντρικής Μακεδονίας τη Δευτέρα το πρωί κι ό,τι γίνει. Πάντως για τα συνολικά κενά του κλάδου δύσκολα πιστεύω θα έχουμε πλήρη εικόνα.
συμφωνω με οτι αναφερεις αλλα αυτη τη στιγμη το ζητούμενο είναι η αύξηση του αριθμού των προσλήψεων ΤΩΡΑ.που σημαίνει επιστροφή των ωρών που έκοψε φέτος, τώρα. Επειτα ασχολούμαστε με τη συγγραφή βιβλίων αν κ θεωρώ πως είναι δουλειά της ΠΕΚΑΠ.
πιστεύω ότι μπορείς να κάνεις καλύτερη ανάλυση κειμένου. το θέμα των φετινών κενών καίει εμάς τους πάνω ορόφου του πίνακα αλλά δεν αφορά το σύνολο των αναπληρωτών ούτε τον κλάδο. μόνο με μια συλλογική αντιμετώπιση του ζητήματος "πληροφορική στο σχολέιο" μπορεί να αλλάξει κάτι για το μέλλον και να αφορά όλους, αλλιώς και να καλυφθούν όλα τα κενά, του χρόνου εδώ θάμαστε να διαμαρτυρόμαστε για τις αδικίες.
Τα κενά μπορούν πολύ εύκολα να βρεθούν.Για τα δημοτικά είναι ο αριθμός των σχολείων επί πόσες τάξεις έχει το σχολείο (12θεσιο. 6θεσιο κλπ) συν το ολοήμερο το οποίο εφόσον είναι μια ώρα κάθε τμήμα ολοήμερου και έχει 5 ειδικότητες, στατιστικά υπολογίστε 1 ώρα την εβδομάδα.Οπότε θα πάτε και θα πείτε ότι τα κενά είναι 3000. Και αν σας πούν "πού το βρήκατε αυτό", θα πείτε και εσείς που λέτε ότι τα κενά είναι 75, πού το βρήκατε?Γιατί όσο τα υπολογίζετε εσείς τα κενά, άλλο τόσο τα υπολογίζουν και αυτοί. Στην τύχη τα βγάζουν όλα, γιατί είναι άχρηστοι και δεν έχουν ούτε διαφάνεια ούτε πληροφορικό σύστημα, κάτι ταλαίπωροι διοικητικοί κάνουν πράξεις στο χέρι.