Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - ametista

Σελίδες: 1
1
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 14, 2011, 07:59:37 am »
από την άλλη, πόσο μεγάλο θα ειναι το ποσοστό των αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων που θα διεκδικήσει θέσεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ; Αν ο γονιός έχει να δώσει 5, 6 και 7 χιλιάρικα το χρόνο για δίδακτρα, σίγουρα έχει για να στείλει το παιδι του έξω να "σπουδάσει"....
σίγουρα θα υπάρξουν και κάποια φαινομενα οπως αυτά που περιγράφετε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η αποκτηση απολυτηρίου μέσω ενδοσχολικών είναι μεγάλη βελτίωση και θα βοηθήσει σημαντικά τους λεγόμενους 'μέτριους" μαθητές.
Δε το βρίσκω και τόσο μεγάλη βελτίωση του συστήματος να βοηθήσει μια ομάδα μαθητών μόνο. Αξιοκρατία σημαίνει να εξετάζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι μέτριοι μαθητές να αρκεστούν στους μέτριους βαθμούς τους. Και για να μη παρεξηγούμαι, και εγώ μέτριο θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου, αλλά έφτυσα αίμα για να πάρω το απολυτήριο με 19 (πριν πολλά.... χρόνια). Παράδειγμα έφερα.

2
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 13, 2011, 12:32:35 am »
από την άλλη, πόσο μεγάλο θα ειναι το ποσοστό των αποφοίτων ιδιωτικών σχολείων που θα διεκδικήσει θέσεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ; Αν ο γονιός έχει να δώσει 5, 6 και 7 χιλιάρικα το χρόνο για δίδακτρα, σίγουρα έχει για να στείλει το παιδι του έξω να "σπουδάσει"....
σίγουρα θα υπάρξουν και κάποια φαινομενα οπως αυτά που περιγράφετε αλλά προσωπικά θεωρώ ότι η αποκτηση απολυτηρίου μέσω ενδοσχολικών είναι μεγάλη βελτίωση και θα βοηθήσει σημαντικά τους λεγόμενους 'μέτριους" μαθητές.
Δε το βρίσκω και τόσο μεγάλη βελτίωση του συστήματος να βοηθήσει μια ομάδα μαθητών μόνο. Αξιοκρατία σημαίνει να εξετάζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο. Οι μέτριοι μαθητές να αρκεστούν στους μέτριους βαθμούς τους. Και για να μη παρεξηγούμαι, και εγώ μέτριο θα χαρακτήριζα τον εαυτό μου, αλλά έφτυσα αίμα για να πάρω το απολυτήριο με 19 (πριν πολλά.... χρόνια). Παράδειγμα έφερα.

3
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 12, 2011, 04:20:27 pm »
Ακούγεται η άποψη ότι η λήψη απολυτηρίου με ενδοσχολικές θα δημιουργήσει φοβερά μαγειρέματα στις βαθμολογήσεις (ειδικά των ιδιωτικών σχολείων) προς τα πάνω, κάτι που θα έχει ως συνέπεια την ανισότητα στις προσλήψεις ΔΕ μέσω ΑΣΕΠ, οι οποίες βασίζονται στο απολυτήριο Λυκείου
Αυτό δεν είναι ανάγκη να ακουστεί από πουθενά. Είναι σίγουρο ότι θα γίνει. Είναι γνωστό πως δουλεύουν τα ιδιωτικά. Πως θα εξασφαλίσουν πελάτες; Είναι αστείο να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας. Στα απολυτήρια Γυμνασίου τους, κρατάνε κάποια ισορροπία. 'Αλλωστε ποιος θα διεκδικήσει θέση στο Δημόσιο με το απολυτήριο του Γυμνασίου ή ποιος θα υποβάλλει αίτηση σε ξένο πανεπιστήμιο με αυτό;  Για αυτό και θα δεις απολυτήρια Γυμνασίου με 13 ή 14. Στο Λύκειο όμως ποιος θα το κάνει που παίζονται πολλά; Αν τελικά ψηφιστεί ο νόμος θα ανοίξουν οι ασκοί του Αιόλου.

4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 12, 2011, 03:19:01 am »
Μάλλον όχι
Φοβερό το αποκλειστικό ρεπορτάζ

και στο alfavita γραφει:

Αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης των γραπτών. Η επιλογή των υποψηφίων για τις σχολές και τα τμήματα, που δήλωσαν, θα γίνεται με βάση το σύνολο των μορίων που προκύπτουν από το άθροισμα των γινομένων του Γενικού

5
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 12, 2011, 03:10:00 am »
ΜΕΡΟΣ Α (η κατάσταση στα Λύκεια)
Αν και βλέπω ότι το θέμα της Τεχνολογίας έχει κουράσει κάποιους, θα μου επιτρέψετε να πω την άποψή μου (μιας και είμαι νέο μέλος) γι΄αυτήν, αλλά και γενικότερα για τις αλλαγές στο Λύκειο. Αν και νομίζω ότι η Ερευνητική εργασία που προτείνουν να εισαχθεί σε όλες τις τάξεις του Λυκείου (και μάλιστα δύο το χρόνο) δεν είναι εντελώς έξω από το θέμα του Νέου Λυκείου. Διαβάζοντας τόσες μέρες όσα έχουν ειπωθεί εδώ μέσα, μέχρι να το αποφασίσω, μαζεύτηκαν αρκετά αυτά που θέλω να πω. Όλα αυτά λοιπόν τα χώρισα σε μικρότερα μηνύματα δίνοντας και κάποιο τίτλο. Συγχωρέστε με λοιπόν εκ των προτέρων. Πραγματικά τα έκανα όσο πιο σύντομα μπορούσα.
Αρχικά τα σχόλια μου είναι για τον giannios αλλά θα παρακαλούσα (αν μπορέσετε) να το διαβάσετε (με ενδιαφέρει η άποψή σας). Για κάποιους που μπορεί να έχουν αντίρρηση για το τι διδάσκονται οι μαθητές στην Α΄ Λυκείου στα πλαίσια του μαθήματος ¨Τεχνολογία¨ είναι όντως η ερευνητική-πειραματική εργασία (ή να το θέσω καλύτερα εφαρμόζουν τη μέθοδο της ερευνητικής εργασίας), με συγκεκριμένα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν, έτσι όπως αναφέρονται στις οδηγίες του μαθήματος από το Υπουργείο. Τώρα το πόσο χαλαρά ή αδιάφορα μπορεί να γίνει αυτό το μάθημα (όπως ανέφερε κάποιος) εξαρτάται κυρίως από τον καθηγητή αλλά και από τους μαθητές. Χαλαρά και αδιάφορα μπορεί να γίνει οποιοδήποτε μάθημα. Συχνά ακούω από μαθητές παράπονα που αφορούν τον τάδε αδιάφορο καθηγητή που σέρνεται μέσα στην τάξη και βαριέται, ή τον δείνα καθηγητή που κάνει το μάθημα μόνος του γιατί δεν γίνεται κατανοητός από τα παιδιά, με συνέπεια να μη βλέπουν την ώρα να βγουν έξω (με τα γνωστά επακόλουθα, το φροντιστήριο).

6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 12, 2011, 12:27:14 am »
Μάλλον όχι
Φοβερό το αποκλειστικό ρεπορτάζ

και στο alfavita γραφει:

Αλλάζει ο τρόπος βαθμολόγησης των γραπτών. Η επιλογή των υποψηφίων για τις σχολές και τα τμήματα, που δήλωσαν, θα γίνεται με βάση το σύνολο των μορίων που προκύπτουν από το άθροισμα των γινομένων του Γενικού

7
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Αλλαγές στο Λύκειο
« στις: Απριλίου 11, 2011, 08:43:32 am »
ΜΕΡΟΣ Α (η κατάσταση στα Λύκεια)
Αν και βλέπω ότι το θέμα της Τεχνολογίας έχει κουράσει κάποιους, θα μου επιτρέψετε να πω την άποψή μου (μιας και είμαι νέο μέλος) γι΄αυτήν, αλλά και γενικότερα για τις αλλαγές στο Λύκειο. Αν και νομίζω ότι η Ερευνητική εργασία που προτείνουν να εισαχθεί σε όλες τις τάξεις του Λυκείου (και μάλιστα δύο το χρόνο) δεν είναι εντελώς έξω από το θέμα του Νέου Λυκείου. Διαβάζοντας τόσες μέρες όσα έχουν ειπωθεί εδώ μέσα, μέχρι να το αποφασίσω, μαζεύτηκαν αρκετά αυτά που θέλω να πω. Όλα αυτά λοιπόν τα χώρισα σε μικρότερα μηνύματα δίνοντας και κάποιο τίτλο. Συγχωρέστε με λοιπόν εκ των προτέρων. Πραγματικά τα έκανα όσο πιο σύντομα μπορούσα.
Αρχικά τα σχόλια μου είναι για τον giannios αλλά θα παρακαλούσα (αν μπορέσετε) να το διαβάσετε (με ενδιαφέρει η άποψή σας). Για κάποιους που μπορεί να έχουν αντίρρηση για το τι διδάσκονται οι μαθητές στην Α΄ Λυκείου στα πλαίσια του μαθήματος ¨Τεχνολογία¨ είναι όντως η ερευνητική-πειραματική εργασία (ή να το θέσω καλύτερα εφαρμόζουν τη μέθοδο της ερευνητικής εργασίας), με συγκεκριμένα στάδια που πρέπει να ακολουθηθούν, έτσι όπως αναφέρονται στις οδηγίες του μαθήματος από το Υπουργείο. Τώρα το πόσο χαλαρά ή αδιάφορα μπορεί να γίνει αυτό το μάθημα (όπως ανέφερε κάποιος) εξαρτάται κυρίως από τον καθηγητή αλλά και από τους μαθητές. Χαλαρά και αδιάφορα μπορεί να γίνει οποιοδήποτε μάθημα. Συχνά ακούω από μαθητές παράπονα που αφορούν τον τάδε αδιάφορο καθηγητή που σέρνεται μέσα στην τάξη και βαριέται, ή τον δείνα καθηγητή που κάνει το μάθημα μόνος του γιατί δεν γίνεται κατανοητός από τα παιδιά, με συνέπεια να μη βλέπουν την ώρα να βγουν έξω (με τα γνωστά επακόλουθα, το φροντιστήριο).

Σελίδες: 1

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32935
  • Τελευταία: trubis
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1185992
  • Σύνολο θεμάτων: 19499
  • Σε σύνδεση σήμερα: 597
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 0
Επισκέπτες: 308
Σύνολο: 308

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.052 δευτερόλεπτα. 26 ερωτήματα.