Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - marietta2010

Σελίδες: 123 ... 12
1
Μεταπτυχιακά προγράμματα / Απ: Μεταπτυχιακά ΕΑΠ
« στις: Δεκεμβρίου 10, 2012, 12:07:24 am »
Αυτο με την γνωση αγγλικης,επειδη στην αιτηση απλα αναφερεται και δεν υπαρχει κουτακι  για να το <<τικαρεις>> ή οχι , πως ελεγχεται;εκ των υστερων και τι επιπεδο ζητουν.Οποιος ξερει ας μου απαντησει γιατι εκει κολαω για το αν μπορω να κανω αιτηση ή οχι.Ευχαριστω οποιον μπει στον κοπο.

2
Πανελλήνιες / Απ: Πανελλαδικές εξετάσεις 2012
« στις: Δεκεμβρίου 09, 2012, 11:31:57 pm »
Τελικα ισχυει ή οχι; και αν ναι, για ποιους;

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Δεκεμβρίου 09, 2012, 11:08:39 pm »
Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά απέκλεισε το εγαλύτερο μέρος των αποφοίτων από τη δεύτερη ευκαιρία που έδινε το 10%

 Τελικα ποιοι μπορουν να δωσουν με το 10%;

4
Επειδη δεν την ξερω τη λεξη αποκλειεται να ειναι ουδετερο και ετσι επιθ.προσδ.;
Αν οχι γιατι οχι απλα κτητικη ή διαιρετικη;

5
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Δεκεμβρίου 05, 2012, 10:06:34 pm »
Φαγωθηκαν αλλου;

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Δεκεμβρίου 05, 2012, 12:58:24 am »
Διορθωνω τη δικη μου, <<Θα ημουν ως  νεκρη ελευθερη σ'ελευθερη πατριδα>>.

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Δεκεμβρίου 05, 2012, 12:05:09 am »
Ως προς τη συνταξη εχει δικιο ο/η Zhto.Aπλα στη μεταφραση για να'ναι συμφωνη με το συντακτικο λες  θα ημουν πεθαμενη/νεκρη σε ελευθερη πατριδα;

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Δεκεμβρίου 04, 2012, 11:53:47 pm »
Θα πεθαινα ελευθερη σ'ελευθερη πατριδα.Τo mortuaessem ειναι υποτακτ.υπερσυντ.

9
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Η καλή είδηση της ημέρας
« στις: Νοεμβρίου 29, 2012, 06:22:25 pm »
Το κολατσιό
Του Απόστολου Καζαντζίδη

Σε κυλικείο δημοτικού σχολείου σε περιοχή του Κιλκίς, μαθητής της έκτης τάξης δημοτικού είχε παραδόξως πολύ ανεβασμένο το υπόλοιπο λογαριασμού του. Ύστερα από έρευνα των γονιών του, προκειμένου να εξακριβώσουν για ποιο λόγο το παιδί ξόδευε τόσα πολλά σε κουλούρια και σε τυρόπιτες, ανακάλυψαν έκπληκτοι ότι...
από την αρχή του χρόνου ο γιος τους χρεώνονταν και το κολατσιό δυο συμμαθητών του, γιατί οι γονείς τους δεν είχαν δυνατότητα να τους δίνουν το δικό τους χαρτζιλίκι!

Ο υψηλός λογαριασμός μετά χαράς καλύφθηκε από τους γονείς του γενναιόδωρου παιδιού, το αγκάλιασαν και έφυγαν από το κυλικείο με τη βεβαιότητα ότι εκτός από καλούς μαθητές, αυτό το σχολείο φτιάχνει και χαρακτήρες! Ίσως και να ένιωσαν και οι ίδιοι υπεύθυνοι και υπερήφανοι. Όμως δεν πρέπει να είναι οι μόνοι. Αυτό το περιστατικό πρέπει να μας κάνει όλους υπερήφανους.

Δείχνει σε όλους μας ότι κάτι υπάρχει στην άκρη του τούνελ. Φως είναι σίγουρα και ακόμη πιο σίγουρα δεν είναι το φως του γερμανικού τρένου που οδηγεί ο κύριος Φούχτελ με την παρέα του.

Πρέπει να γνωρίζουν οι κύριοι αυτοί, αλλά κυρίως οι υπόλοιποι που θα έρθουν για την λεγόμενη τεχνική βοήθεια που θα προσφέρουν στα υπουργεία και στην αναδιοργάνωση του κράτους μας (και οι οποίοι θα μας δείξουν τα αυτονόητα που τόσα χρόνια ήμασταν ανάξιοι να τα κάνουμε μόνοι μας), ότι ο ελληνικός λαός στην πλειοψηφία του, έχει μεγαλώσει τέτοια παιδιά.

Πρέπει να γνωρίζουν ότι οι δάσκαλοι στα ελληνικά σχολεία, εκπαιδεύουν τέτοια παιδιά. Έτσι ήταν πάντα οι Έλληνες και έτσι θα μείνουν, αλληλέγγυοι!

Παρ’ όλες τις προσπάθειες των δήθεν εκσυγχρονιστών να μας μετατρέψουν σε άβουλους καταναλωτές και… «παρτάκηδες», ο Έλληνας θα σταθεί πάλι στα πόδια του. Το έχει ξανακάνει πολλές φορές… Ας το πάρουν απόφαση, όπως εμείς πρέπει να πάρουμε άλλες αποφάσεις ύστερα από τόσα  λάθη και άλλες τόσες παραλείψεις!


*Ο κ. Καζαντζίδης είναι εκπαιδευτικός
Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην εφημ. ΚΑΡΦΙΤΣΑ της 17-11-2012

http://taxalia.blogspot.com/2012/11/blog-post_4126.html


Παρα πολυ συγκινητικο και ελπιδοφορο.

10
Μία συμβουλή προς όλους και αν θέλετε την ακούτε. Οι προσλήψεις στην εκπαίδευση θα είναι ελάχιστες τα επόμενα χρόνια και δεν ξέρουμε καν αν θα χρειάζεται η περίφημη παιδαγωγική επάρκεια. Η ειδική αγωγή είναι ένας πολύ ευαίσθητος και δύσκολος τομέας. Απαιτεί αφοσίωση και ΤΕΡΑΣΤΙΑ υπομονή. Όσοι θέλετε να κάνετε τα διάφορα master που κυκλοφορούν σαν βιομηχανία πλέον, να είστε ΠΟΛΥ προσεχτικοί. Και να κάνετε αυτήν την κίνηση μόνον αν σας ενδιαφέρει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ το αντικείμενο. Αλλιώς είναι χαμένος κόπος και χρήματα. Ασχοληθείτε με ό,τι σας γεμίζει πραγματικά και όχι με κάτι που σας υπόσχεται έναν πολύ θολό πλέον διορισμό. Υπάρχουν πολλά μεταπτυχιακά στα ελληνικά πανεπιστήμια που είναι δωρεάν ακόμα. Ψάξτε το! Μην αφήνετε διάφορους επιτήδειους να παίζουν με τον πόνο σας...
Για να αποφευχθούν παρεξηγήσεις. Γαλλική Φιλολογία έχω τελειώσει η γυναίκα. Δεν έχω καμία απολύτως σχέση με

11
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Νοεμβρίου 20, 2012, 01:50:14 pm »
Ναι.

12
Ειδική Αγωγή / Απ: Αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής 2012-13
« στις: Νοεμβρίου 19, 2012, 04:30:39 pm »
Ευχαριστουμε Ευγενια για την ενημερωση.

13
Ξαναρωτω με κινδυνο να θεωρηθω απο ασχετη μεχρι αγενης.Η ωρομισθια και στα σχολεια δευτ.ευκαιριας ειναι μεχρι 4 ωρες;

14
/ Απ: Αναπληρωτές Φιλόλογοι Ειδικής Αγωγής 2012-2013
« στις: Νοεμβρίου 16, 2012, 02:07:26 pm »
Θα πρεπε να υπαρχει και γω σου λεω υπαρχει .Ποιος ειναι ,που ειναι;

Σελίδες: 123 ... 12

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 621

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.041 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.