0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Συμφωνώ με constansn.Τελείωνω το βασικό κορμό των θεμάτων της Γ' Λυκείου λιγό πριν το τέλος της χρονιάς, γιατί παράλληλα κάνουμε επανάληψη και σε ενότητες των προηγούμενων τάξεων ή κάνουμε κάνενα άλλο θέμα συνδυαστικό ή κάτι πιο γενικό (πχ. στη θανατική ποινή κάνουμε και την ενότητα δικαιοσύνη- νόμοι και λύνουμε και έναν εκθεσιότιτλο γενικά για την αξιοκρατία/ αναξιοκρατία κλπ.)
Καλημέρα. θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια ως προς τον τρόπο ανάπτυξης της παρακάτω παραγράφου. πρόκειται για ύλη της Α λυκείου, γνωρίζω τι η απάντηση είναι εξαιρετικά απλη για όσους διδάσκουν στη γ γι΄αυτό επέλεξα να γράψω εδώ. Η παράγραφος είναι η εξής: " Παλια η σχολική εκπαίδευση στη χώρα μας δε ήταν υποχρεωτική, κι έτσι πάρα πολλά παιδιά, κυρίως κορίτσια φτωχών οικογενειών απο την επαρχία και τις πόλεις, δεν έμαθα να διαβάζουν και να γράφουν. Απο τότε, όμως, πολλά άλλαξαν. Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας βελτιώθηκαν και η σχολική εκπαίδευση έγινε υποχρεωτική για όλους. Φυσικό λοιπόν,είναι το "Χ" που σχεδίαζε, αντι υπογραφής, η προγιαγιά και ο προπάππος μας να ανήκει πλεον στο παρελθόν και οι περισσότεροι να ξέρουμε να βάζουμε φαρδιά πλατιά την υπογραφή μας είτε στο θρανίο, όταν βαριόμαστε στην τάξη,είτε στο διαγωνισμα της γλώσσας ή των μαθηματικών."Η ερωτηση μου ειναι αν πρόκειται για τρόπο ανάπτυξης με σύγκριση αντίθεση ή συνδυσμό σύγκρισης αντίθεσης με παραδείγματα (θεωρώντας ως παράδειγμα το "φυσικο λοιπόν...μαθηματικών". Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά απέκλεισε το εγαλύτερο μέρος των αποφοίτων από τη δεύτερη ευκαιρία που έδινε το 10% Τελικα ποιοι μπορουν να δωσουν με το 10%;