*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 955270 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1610 στις: Νοέμβριος 18, 2012, 11:58:47 πμ »
Καλημέρα σε όλους!
Πείτε μου, αν θέλετε, τη γνώμη σας. Μέχρι πότε πιστεύετε ότι πρέπει οπωσδήποτε να έχει βγει η ύλη και να ξεκινούν οι επαναλήψεις;
Ευχαριστώ.

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:51:54 »

Αποσυνδεδεμένος constansn

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 272
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1611 στις: Νοέμβριος 18, 2012, 01:01:56 μμ »
Στην έκθεση δεν μπορεί να εφαρμοστεί αυτό που συμβαίνει στα υπόλοιπα μαθήματα, όπου τελειώνω π.χ. την ύλη το φεβρουάριο και ξεκινώ επανάληψη. Η θεωρία στην έκθεση είναι λίγη και συγκεκριμένη αλλά οι θεματικές ενότητες από τις οποίες αντλούνται τα θέματα για την παραγωγή λόγου τόσο πολλές που προσωπικά συνήθως τις τελειώνω λίγο πριν τις εξετάσεις. Φροντίζω όμως να ολοκληρώσω τη διδασκαλία της θεωρίας όσο πιο γρήγορα γίνεται για να έχουν στη συνέχεια χρόνο τα παιδιά για να την κατανοήσουν και να την εφαρμόσουν αλλά και να επικεντρωθούν στην παραγωγή λόγου.
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 18, 2012, 01:52:31 μμ από constansn »

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1612 στις: Νοέμβριος 18, 2012, 01:13:11 μμ »
Συμφωνώ με constansn.Τελείωνω το βασικό κορμό των θεμάτων της Γ' Λυκείου λιγό πριν το τέλος της χρονιάς, γιατί παράλληλα κάνουμε επανάληψη και σε ενότητες των προηγούμενων τάξεων ή κάνουμε κάνενα άλλο θέμα συνδυαστικό ή κάτι πιο γενικό (πχ. στη θανατική ποινή κάνουμε και την ενότητα δικαιοσύνη- νόμοι και λύνουμε και έναν εκθεσιότιτλο γενικά για την αξιοκρατία/ αναξιοκρατία κλπ.)

Αποσυνδεδεμένος Άρια 25

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 30
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1613 στις: Νοέμβριος 18, 2012, 04:53:30 μμ »
Συμφωνώ με constansn.Τελείωνω το βασικό κορμό των θεμάτων της Γ' Λυκείου λιγό πριν το τέλος της χρονιάς, γιατί παράλληλα κάνουμε επανάληψη και σε ενότητες των προηγούμενων τάξεων ή κάνουμε κάνενα άλλο θέμα συνδυαστικό ή κάτι πιο γενικό (πχ. στη θανατική ποινή κάνουμε και την ενότητα δικαιοσύνη- νόμοι και λύνουμε και έναν εκθεσιότιτλο γενικά για την αξιοκρατία/ αναξιοκρατία κλπ.)

Σας ευχαριστώ και τους δυο!

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 17:51:54 »

Αποσυνδεδεμένος monogramma

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 567
  • Φύλο: Γυναίκα
    • Προφίλ
    • Μαθησιακές Δυσκολίες και Σχολική Ψυχολογία
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1614 στις: Δεκέμβριος 01, 2012, 12:39:40 πμ »
Παιδιά διδάσκω πρώτη φορά Έκθεση Γ Λυκείου. Έχω χαώσει λίγο με τους επαγωγικούς συλλογισμούς, την ορθότητα και την εγκυρότητά τους, αν είναι τέλειοι ή ατελής, αν έχουμε γενίκευση, αναλογία ή αίτιο αποτέλεσμα. Μαζί με εμένα βλέπω να ταλαιπωρείται και το έρμο το παιδί.. :( :(
Όταν θυμάμαι τον εαυτό μου στις Πανελλαδικές, δε θυμάμαι η φιλόλογος μου στο ιδιαίτερο να είχε δώσει τρελή βάση σε αυτά αλλά αυτή τη στιγμή έχω αγχωθεί, ότι πρέπει να τα κάνω όλα και η μαθήτριά μου να τα ξέρει όλα. Κάποιες φορές αν δε δω τις λύσεις, δεν είμαι σίγουρη αν αυτο που σκέφτομαι είναι σωστό και νιώθω πολύ άσχημα για αυτό, αλλά δεν ξέρω τί να κάνω  :-[ :-[ :-[ Μήπως να κάνω κι εγώ ιδιαίτερο;   ::)

Πολύ περισυλλογή βρε παιδί μου  ;D ;D
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 01, 2012, 12:42:13 πμ από monogramma »

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1615 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 09:02:51 μμ »
Θέλω να ξαναδώσω εξετάσεις μετά από σχεδόν μία δεκαετία, αλλά δεν ξέρω τι να διαβάσω. Το σχολικό βιβλίο που βρήκα στην ψηφιακή βιβλιοθήκη του Υπουργείου είναι σχεδόν ίδιο με εκείνο που είχα όταν έδωσα εξετάσεις, αλλά η ύλη μού φαίνεται χαώδης μετά από τόσα χρόνια. Οι παλιοί απόφοιτοι της Θεωρητικής ποια μαθήματα γενικής παιδείας δικαιούνται να δώσουν για σχολές θεάματος, όπως Θεάτρου ή Κινηματογράφου; Προτίμησα την Έκθεση και την Ιστορία, καθώς έχω ήδη Λατινικά και Αρχαία στην κατεύθυνση και δε γουστάρω με τίποτα να ξαναδιαβάσω τον "Επιτάφιο" και τα λοιπά κείμενα των Αρχαίων γενικής παιδείας. Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά απέκλεισε το εγαλύτερο μέρος των αποφοίτων από τη δεύτερη ευκαιρία που έδινε το 10%. Μήπως έτσι θέλουν να μειώσουν την ανεργία των αποφοίτων ΑΕΙ, ώστε να υποχρεωθούμε να ξανακάνουμε φροντιστήριο στα μαθήματα που πρέπει να ξαναδώσουμε; Τελικά η παραπαιδεία είναι ένας φαύλος (και αέναος) κύκλος. Ακόμη θυμάμαι κάποιους διορισμένους "φωστήρες" που βαριόντουσαν να μάς διδάξουν, εφόσον είναι γνωστό ότι στο Λύκειο είναι αναγκαία τα φροντιστηριακά μαθήματα. Τέλος πάντωνμ ξέφυγα από το θέμα. Τι είδους θέματα μπαίνουν στην έκθεση; Θυμάμαι ότι είχα πετύχει ένα εντελώς άσχετο με την ύλη και θεματογραφία του βιβλίου.
« Τελευταία τροποποίηση: Δεκέμβριος 09, 2012, 09:15:57 μμ από Matina7 »

Αποσυνδεδεμένος marietta2010

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 145
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1616 στις: Δεκέμβριος 09, 2012, 11:08:39 μμ »
Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά απέκλεισε το εγαλύτερο μέρος των αποφοίτων από τη δεύτερη ευκαιρία που έδινε το 10%

 Τελικα ποιοι μπορουν να δωσουν με το 10%;

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1617 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 11:49:00 πμ »
Καλημέρα. θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια ως προς τον τρόπο ανάπτυξης της παρακάτω παραγράφου. πρόκειται για ύλη της Α λυκείου, γνωρίζω τι η απάντηση είναι εξαιρετικά απλη για όσους διδάσκουν στη γ γι΄αυτό επέλεξα να γράψω εδώ. Η παράγραφος είναι η εξής:
" Παλια η σχολική εκπαίδευση στη χώρα μας δε ήταν υποχρεωτική, κι έτσι πάρα πολλά παιδιά, κυρίως κορίτσια φτωχών οικογενειών απο την επαρχία και τις πόλεις, δεν έμαθα να διαβάζουν και να γράφουν. Απο τότε, όμως, πολλά άλλαξαν. Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας βελτιώθηκαν και η σχολική εκπαίδευση έγινε υποχρεωτική για όλους. Φυσικό λοιπόν,είναι το "Χ" που σχεδίαζε, αντι υπογραφής, η προγιαγιά και ο προπάππος μας να ανήκει πλεον στο παρελθόν και οι περισσότεροι να ξέρουμε να βάζουμε φαρδιά πλατιά την υπογραφή μας είτε στο θρανίο, όταν βαριόμαστε στην τάξη,είτε στο διαγωνισμα της γλώσσας ή των μαθηματικών."
Η ερωτηση μου ειναι αν πρόκειται για τρόπο ανάπτυξης με σύγκριση αντίθεση ή συνδυσμό σύγκρισης αντίθεσης με παραδείγματα (θεωρώντας ως παράδειγμα το "φυσικο λοιπόν...μαθηματικών". Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Αποσυνδεδεμένος bania

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 711
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1618 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 12:51:34 μμ »
Καλημέρα. θα ήθελα σας παρακαλώ μια βοήθεια ως προς τον τρόπο ανάπτυξης της παρακάτω παραγράφου. πρόκειται για ύλη της Α λυκείου, γνωρίζω τι η απάντηση είναι εξαιρετικά απλη για όσους διδάσκουν στη γ γι΄αυτό επέλεξα να γράψω εδώ. Η παράγραφος είναι η εξής:
" Παλια η σχολική εκπαίδευση στη χώρα μας δε ήταν υποχρεωτική, κι έτσι πάρα πολλά παιδιά, κυρίως κορίτσια φτωχών οικογενειών απο την επαρχία και τις πόλεις, δεν έμαθα να διαβάζουν και να γράφουν. Απο τότε, όμως, πολλά άλλαξαν. Οι οικονομικές συνθήκες της χώρας μας βελτιώθηκαν και η σχολική εκπαίδευση έγινε υποχρεωτική για όλους. Φυσικό λοιπόν,είναι το "Χ" που σχεδίαζε, αντι υπογραφής, η προγιαγιά και ο προπάππος μας να ανήκει πλεον στο παρελθόν και οι περισσότεροι να ξέρουμε να βάζουμε φαρδιά πλατιά την υπογραφή μας είτε στο θρανίο, όταν βαριόμαστε στην τάξη,είτε στο διαγωνισμα της γλώσσας ή των μαθηματικών."
Η ερωτηση μου ειναι αν πρόκειται για τρόπο ανάπτυξης με σύγκριση αντίθεση ή συνδυσμό σύγκρισης αντίθεσης με παραδείγματα (θεωρώντας ως παράδειγμα το "φυσικο λοιπόν...μαθηματικών". Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη. Ευχαριστώ εκ των προτέρων

θα έλεγα κυρίως αίτιο-αποτέλεσμα κ σύγκριση-αντίθεση

Αποσυνδεδεμένος evi_ts

  • Προχωρημένο μέλος
  • **
  • Μηνύματα: 104
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1619 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 01:05:08 μμ »
Ότι δηλαδή η οικονομική βελτίωση της χώρας και η υποχρεωτική εκπαίδευση ειναι αίτιο και αποτέλεσμα οτι αντικαταστάθηκε το 'Χ" με κανονική υπογραφή; Σε ευχαριστώ για την απάντησή σου!!!!

Αποσυνδεδεμένος ele@n

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 257
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1620 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 01:30:40 μμ »
Συμφωνώ με τη bania.... Συνδυασμός με σύγκριση- αντίθεση(η εκπαίδευση στο παρελθόν και σήμερα) και αίτιο- αποτέλεσμα (επειδή δεν ήταν υποχρεωτική πολλά παιδιά και κυρίως φτωχών οικογενειών δεν έμαθαν να διαβάζουν και να γράφουν.

Αποσυνδεδεμένος non-stop

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 210
  • Φύλο: Γυναίκα
  • hellooooo!!!
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1621 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 01:50:33 μμ »
Μόνο σύγκριση - αντίθεση.

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1622 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 03:36:34 μμ »
Να'ναι καλά η Διαμαντοπούλου που ουσιαστικά απέκλεισε το εγαλύτερο μέρος των αποφοίτων από τη δεύτερη ευκαιρία που έδινε το 10%

 Τελικα ποιοι μπορουν να δωσουν με το 10%;

Οι απόφοιτοι του 2010 και 2011. Δεν ξέρω αν ισχύει και για του 2012. Υπάρχει σχετικό θέμα στην κατηγορία ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ>ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ.

Αποσυνδεδεμένος Matina7

  • Έμπειρο μέλος
  • ****
  • Μηνύματα: 564
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #1623 στις: Δεκέμβριος 10, 2012, 03:40:30 μμ »
Τα βοηθήματα που είχα για την Έκθεση Γ' Λυκείου για τις εξετάσεις του 2004 κάνουν για να ξαναδώσω φέτος; Θυμάμαι ότι ήταν ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε τότε. Είχε τα πάντα για το πώς δομείται μια έκθεση και πώς ονομάζεται το κάθε μέρος της. Αν δεν κάνω λάθος, το τρέχον βιβλίο του Υπουργείου είναι ουσιαστικά μια ανανεωμένη έκδοση του βιβλίου που είχα το 2004. Υπάρχει πουθενά δωρεάν υλικό για προετοιμασία; Από λεξιλόγιο τι να διαβάσω για προετοιμασία; Θυμάμαι, πάντως, ότι οι θεματικοί κύκλοι που μάς είχαν δοθεί τότε δε βοηθούσαν και πάρα πολύ.

 

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32273
  • Τελευταία: Dimi!!!
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1158574
  • Σύνολο θεμάτων: 19200
  • Σε σύνδεση σήμερα: 626
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 21
Επισκέπτες: 531
Σύνολο: 552

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.113 δευτερόλεπτα. 36 ερωτήματα.