Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Julia_

Σελίδες: 123 ... 6
1
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Επίπεδο σπουδών στην ΑΣΠΑΙΤΕ
« στις: Οκτώβριος 24, 2012, 08:19:06 μμ »
Το δασκαλιλικι ή το έχεις ή δεν το έχεις και δεν μπορεί να στο προσφέρει καμία ΑΣΠΑΙΤΕ είναι αυτό που είχε πει ο αείμνηστος Ευάγγελος Παπανούτσος  "...η διδασκαλία είναι τέχνη..." άρα ή μπαίνεις μέσα και ζωγραφίζεις
ή μπαίνεις στη τάξη και χάνεσαι... Έγω ήμουνα το ίδιο εξίσου καλός/κακός δάσκαλος πρίν μπώ, όσο και όταν πήρα το πιστοποιητικό οπότε μη τρελένεστε κάντε καμιά καλή παρεούλα... καμιά καλή γνωριμία οι ελεύθεροι/ες γιατί έχει αξιόλογα αγόρια και κορίτσια (με τόσα που ζητάνε για να μπει κανείς) αφου όλα τα άλλα βαδίζουν προς τον Καιάδα...

Φιλικά...

ΣΥΜΦΩΝΩ!!! και βλέπεις καθηγητές που δεν θα έπρεπε να είναι στο σχολείο.
Αλλά δεν φταίνε αυτοί, αλλά το σύστημα...

2
ΑΣΠΑΙΤΕ / Απ: Επίπεδο σπουδών στην ΑΣΠΑΙΤΕ
« στις: Οκτώβριος 24, 2012, 08:16:58 μμ »
όσοι μπείτε στο ΕΠΠΑΙΚ καλη αρχή και κανένα άγχος για τα μαθήματα και την τελική έκβαση. ΠΟΤΕ και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν κόπηκε σε ΚΑΜΙΑ ΑΣΠΑΙΤΕ και σε ΚΑΝΕΝΑ ΕΠΠΑΙΚ πανελλαδικά. Όλοι οι καθηγήτες (χρόνια στο κουρμπέτι), εσωτερικοί και εξωτερικοί ξέρουν καλά τη δουλειά τους και δεν κόβουν ποτέ ακόμα και ο χειρότερος χαρταετός να είσαι. Επίσημα έχετε 3 απουσίες σε κάθε μάθημα, ανεπίσημα στην πλειοψηφία των μαθημάτων μπορείτε και να μην πατήσετε ποτέ παρα μόνο στην πρόοδο (ενδιάμεση εξέταση) και στην τελική εξέταση (Φλεβάρης για το 1ο εξαμ - Ιούνιος για το 2ο εξαμ). Αυτό γιατί οι περισσότεροι καθηγητές δίνουν το χαρτί και είτε βαζεις καμιά δεκαριά υπογραφές για τους φίλους "που χάσαμε" είτε βάζει ένα "Π" για Παρών. Ακόμα και οι πιο προκλητικοί απώντες όταν τους παίρνουν χαμπάρι με λίγη μαλαγανιά και λίγο παρακάλι στον καθηγητή ΠΑΝΤΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ και ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΟΒΟΥΝ απο απουσιες.. γιατί ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΚΟΠΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ.
Όσοι τελειώσαν το ΕΠΠΑΙΚ και διαβάζουν τα γεμάτα αγωνία μηνυματα σας γελούν (οχι ειρωνικά αλλά για την τεραστεια απομυθοποιηση της οταν θα ξεκινήσετε.)

Συνεχιζω: Το μόνο λιγο κουραστικό είναι οι 4 μέρες που θα τραβιέστε.. αλλά απορώ με αυτά που γράφουν κάποιοι συνάδελφοι που τελειώσαν το ΕΠΠΑΙΚ και σας γράφουν για 4-8 και 4-7:30.. συγνώμη αλλά ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ! Επίσημα έτσι είναι και καλά.. αλλά το 99% των καθηγητών μπαίνει στην τάξη στις 4:30 με 5 παρά στο ξεκίνημα της μέρας και αυτός που κάνει το 2ο μάθημα αντί για 7:30 συνήθως θα σας διώχνει 7 παρά, άντε χοντρά χοντρά στις 7 γιατί πάντα κάτι θα χει να κάνει ή θα χει ολοκληρώσει την ΤΕΡΑΣΤΙΑ διδασκαλία του.
Επίσης τα μαθήματα επίσημα είναι 4-5:30 (20' διάλειμμα) 5:50 - 7:20 όπου τα 20΄ ΕΣΕΙΣ οι μαθητές αλλά και οι καθηγητές θα το κάνετε συνήθως 40' για καφέ και τσιγάρο.. Επίσης όσο περνά ο καιρός και ξεψαρώσετε θα αρχίσετε να πηγαίνετε κανένα δεκαλεπτο πριν τελειωσει το πρώτο μαθημα μονο και μονο για την υπογραφή..

Το πιο απαιτητικό κομμάτι ολου του ΕΠΠΑΙΚ είναι οι Μικροδιδασκαλίες ή ΠΑΔ. Άλλα όποιος είναι ΕΝΕΡΓΟΣ καθηγητής και όχι υποψήφιος εξεταζόμενος του ΑΣΕΠ 2019 δεν θα χει κανένα πρόβλημα. Αυτό που σας λέω έχει σημασία καθως θα πάθετε πλακα με το γεγονος ότι το 70% των συμφοιτητών σας απλά θα είδαν φως και θα μπήκαν ή θα σκοπεύουν κάποια στιγμή να ασχοληθούν με την εκπαίδευση.
Θα έχετε 2 ΠΑΔ στο 1ο εξάμηνο όπου θα χωριστείτε σε ομάδες των 5 και θα φτιάξετε στην ουσία 2 παρουσιάσεις 2 μαθημάτων από οποιοδήποτε μάθημα Γυμνασίου ή Λυκείου θέλετε (αρκεί να είναι στην υλη) και θα το παρουσιάσετε στους αλλους 4 της ομάδας σας και σε ενα επόπτη (και καλά σαν να είναι σε τάξη) όπου θα αναπτύξετε όλο το παιδαγωγικό σας ταλέντο και με την βοήθεια των τεχνικών που θα σας μάθουν..
Αυτό θα γίνει σε προκαθορισμένο ραντεβού εκτός μαθηματος στις εγκαταστάσεις της ΑΣΠΑΙΤΕ, κρατά κανένα 4ωρο με 5ωρο καθώς υποτίθεται η παρουσιαση σας ειναι 15΄ λεπτά και μετά ο μεγιστοτεράστειος επόπτης (ο οποιος συνηθως είναι καποιος μονιμος συνάδελφος που χει τα κονε και κάνει την αρπαχτή του) θα σας κρίνει και θα σας βαθμολογησει αφου σας πει τι κάνατε καλά και τι όχι. Οι μικροδιδασκαλίες οι 15λεπτες του 1ου εξαμηνου βιντεοσκοπουνται και ΟΛΟΙ μας τις παίρναμε σε cd για να γελαμε με τους εαυτούς μας ή για memorabilia.

Στο 2ο εξαμηνο έχει άλλες 2 μικροδιδασκαλίες ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΣΠΑΙΤΕ ακριβώς στο ιδιο στυλ με του 1ου απλά εδώ είναι 30λεπτες και δεν τις τραβάνε βιντεο. Επίσης έχει ΑΛΛΕΣ 2 σε σχολεία όπου θα διδαξετε μάθημα ανάλογα με το που θα πάτε. π.χ αν πας σε Γυμνάσιο και είσαι πληροφορικός θα διαλέξεις κάτι από την ύλη που διδασκονται τα παιδια στην Πληροφορική Γυμνασίου. Σχολεία έχουν εκεί μια λίστα που συνεργάζονται αλλά μπορείς να προτείνεις και εσυ.
Για οποιον είναι ΕΝΕΡΓΟΣ καθηγητης απλά είναι σαν να μπαίνεις σε ταξη να κάνεις το μαθημα σου, για τους συναδέλφους που τώρα ξεκινάνε την καριέρα τους στην εκπαίδευση είναι ενα βαπτισμα του πυρος αλλά πολύ χαλαρο γιατι τα παιδια ειναι δασκαλεμένα να μην κανουν μ@λ@κ.... και να συμπεριφέρονται σαν μια τάξη με 25 nerds.

Τελος η πτυχιακή στο ΕΠΠΑΙΚ είναι το καλύτερο ανέκδοτο που θα ακούσετε ποτέ γιατί εκτός από καποιους ψυχάκηδες που ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ότι κάνουν ένα ΑΔΙΑΒΑΘΜΗΤΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΞΙΑ εκτός εκπαιδευσης πρόγραμμα, ΟΛΟΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ διαλέγουν ένα θέμα (παλιά πτυχιακή τους ή εργασια τους ή ό,τι νάναι αρκεί αν το χουν έτοιμο ήδη) που εντέχνως προτείνουν σε καποιο καθηγητή που θεωρούν "ευκολο".. μετά τα υπόλοιπα είναι ιστορία..

Θα πάρετε το χαρτί και μετά ανοίγουν όλοι οι δρόμοι μπροστά σας.. μπρρρρ....


P.S: Υπάρχουν και καλοί καθηγητές και από καποιους πραγματικά θα μάθετε και θα αξίζουν το χρόνο που θα ξοδέψετε.. δυστυχώς αυτοί θα ναι και οι πιο χαλαροι σε θεματα απουσιών και σχεδόν δεν θα πατατε.. γιατί οι πιο αυστηροί είναι αυτοί που είναι οι πιο εκτεθημένοι από αποψη διδασκαλίας ή μαθήματος.. αυτοί που θα αργουν πιο πολύ και από σας, ειναι οι αυτοί που θα το παίζουν δυσκολοι και θα διαβάζουν ονοματα μονοι τους μονο και μόνο για να ψαρωσετε.. τουλαχιστον στην αρχή..

διαφωνώ όσο αφορά το θέμα με τις απουσίες...απουσίες πάνω από 3 ναι, αλλά πρέπει να υπάρχει σοβαρός λόγος!!!μην τα γενικεύουμε το θέμα με τις απουσίες.
επίσης για την έναρξη των μαθημάτων:υπήρχαν καθηγητές που ΗΤΑΝ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ και καθηγητές που ήταν στον κόσμο τους...
αλλά αυτό άλλωστε δεν είναι χαρακτηριστικό της χώρας μας; "δουλεύει" το δημόσιο σύστημα;;;;

3
ΙΕΚ-ΚΕΚ / Απ: Δημόσια IEK του Υπουργείου Εργασίας (ΟΑΕΔ)
« στις: Οκτώβριος 23, 2012, 10:12:25 μμ »
joinJ δεν κατάλαβα... Οι συμβάσεις γίνονται στην αρχή του έτους και είναι και για τα δύο εξάμηνα. Αυτό είναι γνωστό. Αλλά γιατί να μην σε καλέσουν στο χειμερινό εξάμηνο να διδάξεις;
Έλα μου ντε... τι να πω...όταν οι από πάνω δεν τους βάζουν χέρι...τι θα κάνουμε; θα πηγαίνουμε στον εκάστοτε Διευθυντή και θα του λέμε δείξε μου τα τμήματα που θα γίνουν και τι προσωπικό θα πάρεις; Θα έπρεπε να βγαίνουν όλα στο ιντερνετ περί διαφάνειας και έτσι.... !!! Πάντως, φέτος δεν ισχύει ο περιορισμός του αριθμού των συμβάσεων, οπότε έστω για δύο ώρες μπορούν (αν θέλουν) να καλέσουν  εκπαιδευτή της ειδικότητας.

διαφάνεια..λέξη κλειδί για την χώρα μας...

4
δυστυχώς διανύουμε μία δύσκολη περίοδο, Άρη.... :(

5
τα τμήματα δεν γίνονται σε τυχαίες πόλεις...πίσω από αυτή την επιλογή είναι πολιτικοί που έχουν υποσχεθεί στους κατοίκους να "φέρουν κόσμο" στις περιοχές τους...ας μην κρυβόμαστε...και αυτό φαίνεται από τα πρόχειρα κτίρια που επιλέγουν ως σχολές.

Οι Ροδίτες πολιτικοί πλακώνονταν καιρό,με εκείνους της Κω για το μέρος που θα ιδρυθεί το τμήμα.

Το τμήμα της Ρόδου θα στεγαστεί στο Γυμνάσιο-Λύκειο Αφάντου,20 χλμ από την πόλη της Ρόδου.

Αυτό που έγραψα για τους μόνιμους κατοίκους,είναι για να δείξω στο Φοίβο ότι όποιος έχει δηλώσει 1η επιλογή Ρόδο δεν είναι απαραίτητα και κάποιος που θα έρθει από άλλο μέρος.

Στην ειδικότητά μου για παράδειγμα,το άτομο που δήλωσε 1η επιλογή Ρόδο,είναι από εκεί.
άραγε έχουν κάνει μελέτη, πώς θα πηγαίνουν οι σπουδαστές στην σχολή;

6
Όπως προκύπτει και από την επιστολή, η αναγνώριση της Παιδαγωγικής Διδακτικής Επάρκειας προβλέπεται ρητά από το νόμο και είναι μεγάλης σημασίας να την διεκδικήσουμε άμεσα προκειμένου να μπορούμε να είμαστε ανταγωνιστικοί στην διεκδίκηση θέσεων εργασίας μετά την έναρξη εφαρμογής του νόμου.
Εγω παλι ξερεις τι βλεπω; Οτι λογο υπαρξης του νομου αυτου, αργα ή γρηγορα ολες οι σχολες των οποιων οι αποφοιτοι εχουν δικαιωμα διορισμου στην εκπαιδευση, θα ενσωματωσουν την παιδαγωγικη στα προγραμματα τους. Αυτο θα εχει σαν αποτελεσμα εν μια νυκτι να βρεθουν χιλιαδες αποφοιτοι με παιδαγωγικη καταρτηση. Οποτε αμεσως θα χαθει αυτο που λες, η ανταγωνιστικοτητα δηλαδη αυτων που την απαικτησαν πριν.

Πέρα από αυτό, πιστεύω ότι θα βρεθούν νέες Μπολόνιες και Σόφιες,που με το αζημείωτο θα παρέχουν παιδαγωγική κατάρτιση με την γνωστή μέθοδο της τηλεπάθειας,που άλλωστε εφαρμοζεται  ήδη με μεγάλη επιτυχία σε μεταπτυχιακά.
Νομίζω ότι τα πανεπιστήμια θα αποφάσισουν να ξεκινήσουν προγράμματα παιδαγωγικής κατάρτισης έναντι διδάκτρων. Άλλωστε διανύουμε μία περίοδο οικονομικής κρίσης και χρειάζονται χρήματα  :) Εκτός ότι οι περισσότεροι θα αδυνατούν να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια λόγω οικονομιών δυσκολιών, η πίτα θα μεγαλώσει και όλοι θα είμαστε στο ίδιο καζάνι, που είμαστε τώρα...
Αξίζει να σημειωθεί κάτι πολύ σημαντικό: ήδη μιλάνε για συγχωνεύσεις πανεπιστημίων και δίδακτρα...
άραγε πόσα πανεπιστήμια θα υπάρχουν στο μέλλον;

7
τα τμήματα δεν γίνονται σε τυχαίες πόλεις...πίσω από αυτή την επιλογή είναι πολιτικοί που έχουν υποσχεθεί στους κατοίκους να "φέρουν κόσμο" στις περιοχές τους...ας μην κρυβόμαστε...και αυτό φαίνεται από τα πρόχειρα κτίρια που επιλέγουν ως σχολές.

8
Δεν το πιστεύω ότι κάθισες και έκανες ολόκληρη ανάλυση..

α)Οι υποψήφιοι που είναι μόνιμοι κάτοικοι, δεν αποτελούν κέρδος για την κοινωνία.
Οπότε περίμενε να δεις πόσοι θα έχουν την οικονομική άνεση,  να μεταναστεύσουν εκεί χωρίς εισόδημα.


ναι, αλλά τους βολεύει που θα είναι στο νησί τους και δεν θα χρειαστεί να φύγουν...

9
Όταν λέω εγώ ότι η ΑΣΠΑΙΤΕ αξίζει βραβείο επιχειρηματικότητας, το έχω ψάξει το θέμα:

Λοιπόν ορίστε ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία για την Ρόδο:

Καταρχήν η ΑΣΠΑΙΤΕ έκανε ένα πολύ ωραίο promotion στους κατοίκους της Ρόδου ότι θα ανοίξει παράρτημα προς τιμήν του Έλληνα εκπαιδευτικού. Δήμαρχοι, αντιδημαρχοι όλοι παρόντες και πρώτο θέμα συζητήσεων ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΜΜΕ και ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ για ημέρες!!!! Υπάρχουν αποκόμματα από εφημερίδες της Ρόδου. Οικονομική ανάσα για τους κατοίκους της Ρόδου χαρακτήρισαν πολλοί το εγχείρημα.

Δεύτερον:

Η ΑΣΠΑΙΤΕ δεν προκήρυξε στον κάθε κλάδο θέσεις στην Ρόδο. Γιατί;; Πολύ απλά ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΙ ΕΜΑΘΕ τι γίνεται σε αυτό το νησία από πλευράς πτυχιούχων.
Δεν είναι καθόλου μα καθόλου τυχαίο ότι στους κλάδους που προκήρυξε θέσεις, σε αυτούς τους κλάδους υπήρχε ανταγωνισμός ΑΠΟ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΡΩΤΗ ΤΗΝ ΡΟΔΟ και μάλιστα μεγάλος ανταγωνισμός.

Χαρακτηριστικά:
Στον κλάδο ΠΕ18.02 προκύρηξε 40 θέσεις !!!!!! Αυτό δεν ήταν τυχαίο. Το ΤΕΙ Τουριστικών επιχειρήσεων που βρίσκεται στην Ρόδο ανήκει στο κλάδο ΠΕ18.02 !!!!!!!!! Προς τιμήν του νέου παραρτήματος προκήρυξε τόσες θέσεις. Ήξεραν τι έκαναν;;; Bεβαιότατα και ήξεραν !!!!!
Αν κοιτάξετε τους πίνακες βαθμολογίας του κλάδου ΠΕ18.Ο2 την Ρόδο την δήλωσαν ως πρώτη επιλογή  ΠΑΝΩ ΑΠΟ 35 ΑΤΟΜΑ !!!!!!!!!!! ενώ την Ρόδο ως πρώτη και δευτερη επιλογή την δήλωσαν από το εν λόγω κλάδο γύρω στα 43 άτομα, περισσότερα από ότι θα πάρει.

Τρίτον: Από τους πίνακες βαθμολογίας του ΕΠΠΑΙΚ σε όλους τους κλάδους όπου υπήρχαν θέσεις στην Ρόδο, από όλους (εκτός από 2 ειδικότητες) τους κλάδους υπήρχαν περισσότερα του ενός άτομα που δήλωσαν Ρόδο 1η επιλογή. Με λίγα λόγια υπήρχε σε πάρα πολλούς κλάδους ανταγωνισμός για το ποιος θα μπει Ρόδο από κατοίκους που δήλωσαν πρώτη τη Ρόδο. Χαρακτηριστικό ότι σε πολλούς κλάδους η ΑΣΠΑΙΤΕ προκήρυξε θέση για  1 ατομο ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ ΣΦΑΓΗ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΗΝ ΔΗΛΩΣΑΝ ΠΡΩΤΗ !!!

Τέταρτον: Την Ρόδο την δήλωσαν και κλάδοι που δεν είχαν καν προκηρυχθεί θέσεις για αυτούς στην Ρόδο. Προφανώς σκέφτηκαν ότι μάλλον η Ρόδος δεν θα έχει ζήτηση, άρα ας την δηλώσουμε μήπως μας καλέσουν. Εννοείται φυσικά ότι μπορεί να τους καλέσει η ΑΣΠΑΙΤΕ στην Ρόδο, αν θέλει να πάρει καμιά 20αρια άτομα ακομα. Το θεωρώ εξαιρετικά πιθανό σενάριο μάλιστα αυτό

Συνολικά στοιχεία: την Ρόδο την δήλωσαν ως πρώτη ή δεύτερη επιλογή; από όλους τους κλάδους: 138 άτομα, ενώ θα εισαχθούν μόνο 68 !!!! Το μεγάλυτερο ποσοστό, πάνω από 85% των 138 ατόμων δηλωσαν την Ρόδο πρώτη επιλογή. Αυτο σημαίνει ότι έχουν σκοπό μάλλον αρκετοί να παρακολουθήσουν. Αν βάλετε και τους άλλους που δήλωσαν Ρόδο ως 3η μέχρι 8η επιλογή και έχουν σκοπό να πάνε παντού καταλαβαίνετε ΤΟ ΤΙ ΑΠΟΒΑΣΗ ΕΧΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΝΗΣΙ.

Βασικά η πραγματικότητα είναι ότι οι περισσότερες θέσεις στην Ρόδο θα καλυφθούν από κατοίκους του νησιού

βάσιμα συμπεράσματα!

10
Παιδαγωγική ψυχολογία κάνουν στην ενότητα: ΕΚΠ50 Εξέλιξη του Παιδιού στο Κοινωνικό Περιβάλλον
Ενώ υπάρχουν ζητήματα παιδαγωγικής ψυχολογίας και σε άλλες ενότητες.

Julia τι να πω... Ίσως έπεσα εγώ σε όλες τις περιπτώσεις. Πάντως διευκρινίζω ότι πέτυχα και κάποιους από τους καλύτερους καθηγητές που έχω γνωρίσει ποτέ εκεί.
είδες ότι όλα είναι σχετικά...

11
Julia και εγώ όταν μπήκα στην ΑΣΠΑΙΤΕ απόρησα για ποιο λόγο δεν αναγνωρίζεται ως μεταπτυχιακό, εφόσον η δομή του είναι παρόμοια. Αλλά στην πράξη μπορεί κανείς να πάρει το πιστοποιητικό (ακόμα και να αριστεύσει) παρακολουθώντας ή απλά δίνοντας το παρών στα 2/3 των λίγων μαθημάτων και με μία εργασία ανά μάθημα. Και διευκρινίζω ότι μπήκα ΑΣΠΑΙΤΕ σε παλιότερη χρονιά, όταν είχαν ξεκινήσει τα μαθήματα 10 Οκτωβρίου. Στις εξετάσεις σχεδόν όλα τα θέματα ήταν κρίσεως και με ανοιχτά βιβλία. Δεν υπάρχει περίπτωση να κοπεί κάποιος για ακαδημαϊκούς λόγους. Είναι πρακτικά αδύνατο!

Αντίθετα σε ένα μεταπτυχιακό μπορεί να είναι πιο εύκολη η εισαγωγή ενός σπουδαστή, αλλά αν κάποιος δεν είναι συνεπής είναι σίγουρο ότι θα βρεθεί εκτός. Επειδή τα έχω κάνει και τα δύο και μάλιστα στα παιδαγωγικά η διαφορά τους είναι χαώδης.

Φοίβο στο μεταπτυχιακό του ΕΑΠ προφανώς δεν είναι 5 τα μαθήματα... Είναι τέσσερις οι "θεματικές ενότητες" συν η διπλωματική και κάθε θεματική ενότητα αντιστοιχεί σε 5 (αν θυμάμαι καλά) μαθήματα. Πχ. στην ΑΣΠΑΙΤΕ υπάρχει μάθημα "Εκπαιδευτική Έρευνα" που το περνάς με μία εργασία και καθόλου διάβασμα, ενώ στο ΕΑΠ είναι ολόκληρη θεματική με 7-8 βιβλία, 4 εργασίες και εξετάσεις. Το ίδιο ισχύει και για την "Εκπαιδευτική πολιτική", την "Παιδαγωγική Ψυχολογία" κτλ. Παρακολούθησα την "Εκπαιδευτική Αξιολόγηση" στην ΑΣΠΑΙΤΕ και όταν πήγα στο ΕΑΠ χάθηκα επειδή ήμουν εντελώς άσχετος! Έπρεπε να διαβάσω 2 σχετικά βιβλία για να παρακολουθήσω τη θεματική "Εκπαίδευση Ενηλίκων" (που παρεμπιπτόντως είναι η μοναδική θεματική του μεταπτυχιακού που αφορά ενήλικες)...
Έχεις δίκιο σε αυτό που λες, αλλά είναι το ίδιο σε όλα τα παραρτήματα; εγώ είχα πάνω από μία εργασία ανά μάθημα και αυστηρή επιτήρηση στις εξετάσεις... Μην τα γενικεύουμε τα πράγματα.

12
Αν γινόταν το πρόγραμμα σπουδών κανονικότητα, όσο αφορά την διάρκεια του, θα μπορούσε να ήταν ένας μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών. Μην συγκρίνετε την δυσκολία του πτυχίου σας με το επίπεδο της ΑΣΠΑΙΤΕ. Όταν τελείωσα την ΑΣΠΑΙΤΕ, είχα πει ότι θα έπρεπε να ήταν ισότιμο με μεταπτυχιακό. Γιατί να μην είναι; έχει τα πάντα.
Η διοίκηση έχει υποσχεθεί ότι θα προσπαθήσει για αναβάθμιση του πιστοποιητικού.

13
Παράθεση
Αναγνωρισμένο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως ένας παιδαγωγικός τίτλος πτυχίου και όχι ως ένα πιστοποιητικό.

Kαθήστε ρε παιδιά, γιατί θα μου πέσουν τα μαλλιά με αυτά που ακούω. Στην ελλάδα δεν είναι αναγνωρισμένο ως πιστοποιητικό;; Αφού το λέει ο τίτλος του ότι είναι;;; Ως τι είναι δηλαδή στην Ελλάδα;; Eννπείται δεν είναι ως μαστερ.

Στο εξωτερικό πήγατε π.χ. Αγγλία στον NARIC (o αντίστοιχος ΔΟΑΤΑΠ ) και σας είπαν δεν έχετε παιαδαγωγική επάρκεια ή πρέπει να παρακολουθήσετε το PGCE ;;; To ξέρετε αυτό ή έτσι το λέτε;;; Γιατί εγώ έχω ακούσει το δέχονται κανονιότατα ως αντίστοιχο του PGCE στην Αγγλία τουλάχιστον
αν είναι να σου πέσουν τα μαλλιά, μην διαβάζεις... πλάκα κάνω. Ξέχασα να βάλω το ΝΑ ΕΙΝΑΙ στην αρχή της πρότασης...

14
Λόγω συστήματος, αναγκαστήκαμε να στραφούμε στην απόκτηση πτυχίων για την είσοδο μας στο δημόσιο τομέα. Στο ιδιωτικό τομέα, μετράει η γνώση. Αν δεν ξέρεις το αντικείμενό σου, δεν μπορείς να δουλεύψεις σε αυτό που σπούδασες. Η διοίκηση της ΑΣΠΑΙΤΕ, έχει βρει το νόημα αυτό και εισπράττει κανονικότητα τα δίδακτρα, χωρίς να εξασφαλίζει ένα αναγνωρισμένο πτυχίο στους αποφοίτους της. Αυτή είναι η πραγματικότητα. Τα παραρτήματα είναι σε τυχαίες πόλεις; Πίσω από την επιλογή αυτή τί κρύβεται;
Γιατί δεν είναι αναγνωρσμένο το πτυχίο;; Εννοείς στο εξωτερικό;;
ΝΑ ΕΙΝΑΙ Αναγνωρισμένο και στην Ελλάδα και στο εξωτερικό ως ένας παιδαγωγικός τίτλος πτυχίου και όχι ως ένα πιστοποιητικό.

Σελίδες: 123 ... 6

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32327
  • Τελευταία: pante96
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161766
  • Σύνολο θεμάτων: 19234
  • Σε σύνδεση σήμερα: 540
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 458
Σύνολο: 472

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.062 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.