Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - wotanmetal

Σελίδες: 12
1
Ειλικρινά απορώ γιατί ένας μαθηματικός πρέπει να δώσει εξετάσεις ΑΣΕΠ για να διοριστεί σε ένα σχολείο. Ειδικά από τη στιγμή που τα κενά της ειδικότητας πανελλαδικά, υπερκαλύπτουν τους μαθηματικούς που είναι στους ενιαίους πίνακες. Πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό.
Θα υπήρχε νόημα ίσως, αν για παράδειγμα το συγκεκριμένο πτυχίο είχε απορρόφηση και από άλλους (αρκετούς) διαφορετικούς κλάδους εργασίας. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στη χώρα μας και νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Ο ΑΣΕΠ είναι μια μεγάλη αδικία, ίσως μεγαλύτερη από ότι γίνεται με τις ειδικές κατηγορίες. Άλλωστε το περιεχόμενο του διαγωνισμού, και ειδικά το παιδαγωγικό κομμάτι του, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι έχουμε παρακολουθήσει στα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα.

Όσον αφορά την αξιολόγηση, την θεωρώ άλλο ένα τερτίπι του κράτους για να διώχνει με συνοπτικές διαδικασίες συναδέλφους για λόγους από πολιτικούς μέχρι διαφορετικής άποψης ή εκπαιδευτικής προσέγγισης. Ποιοί θα αξιολογούν; Αυτοί που δεν έχουν μπει ποτέ μέσα σε σχολικές αίθουσες; Με βάση ποιο προγραμματισμό θα υπάρχει αξιολόγηση; Αυτόν που επιβάλλει τη δημοσίευση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης τον Οκτώβρη ή ακόμα και την αλλαγή της στη μέση της σχολικής χρονιάς; Ποιοι καθηγητές θα αξιολογούνται; Αυτοί που μετακινούνται απο μέρος σε μέρος για να καλύπτουν κενά ή εκείνοι στους οποίους ανατίθονται μαθήματα εκτός του πεδίου τους;
Ελάτε τώρα..

2
Προς τον "ekdepefti":

Αρθρο 4 Παράγραφος 2 του Συντάγματος: (Ισότητα των Ελλήνων)

"Oι Έλληνες και οι Eλληνίδες έχουν ίσα δικαιώματα και υποχρεώσεις."

End of story. Ίδιο δικαίωμα και στην εργασία, το οποίο δεν ισχύει από τη στιγμή που οι ειδικές κατηγορίες ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ των υπολοίπων χωρίς καμία ποσόστωση ή οτιδήποτε. Ας μην το κουράζουμε πλέον αυτό.

3
Παιδιά εγώ δεν έχω νεότερη ενημέρωση δυστυχώς..

4
Καταρχάς θεωρώ πως η βάση της όποιας προσπάθειας θα ήταν αρκετά βολικό να είναι η πόλη στην οποία υπάρχουν οι περισσότεροι συνάδελφοι που ενδιαφέρονται για το θέμα. Γενικά χρειάζεται κάποιος συντονιστής.

5
Λοιπόν παιδιά η ενημέρωση που είχα από τον δικηγόρο είναι η εξής:
Ίσως μπορούμε να πιαστούμε από το άρθρο 4 του συντάγματος. Η συγκεκριμένη υπόθεση θέλει πολύ καλό δικηγόρο και δεν είναι μία υπόθεση που απλά διαπιστώνουμε κάτι και το αναφέρουμε. Χρειάζεται να προσβάλλουμε κάποια συγκεκριμένη πράξη (πχ κάποιο διορισμό ή ανάθεση), να δούμε αν υπάρχουν στη διάθεση μας οι απαιτούμενες προθεσμίες, και το βασικότερο, εφόσον φτάσουμε στο δικαστήριο, να το καταλάβει και αυτό ότι πρόκειται περί αδικίας. Γενικά απαιτεί γάτο δικηγόρο. Δύσκολη υπόθεση όμως δεν είναι τελείως άχαστη.
Τέλος μου είπε ότι συνεχίζει να το κοιτάζει και για οτιδήποτε νεότερο θα με ενημερώσει.

Λοιπόν ακούω τις απόψεις σας σχετικά με το πως θα μπορούσαμε να συντονιστούμε επί του θέματος. Θεωρώ ότι αν πιστεύεται ότι αξίζει να το κυνηγίσουμε και υπάρχει διάθεση να γίνει κάτι, καλό θα ήταν να γίνει μια συνάντηση μεταξύ μας σε πρώτη φάση με κάποιο τρόπο γιατί μέσω του forum θα χαθούμε.
Όλες οι τοποθετήσεις δεκτές για συζήτηση..

6
Εδώ είμαι. Δεν έχω ακόμα ενημέρωση γιατι ο δικηγόρος μάλλον είναι ζαμανφού! Ξαναεπικοινώνησα σήμερα και ελπίζω να έχω νέα το συντομότερο.

7
mauros rigas απ οτι φαίνεται στο θέμα χώθηκες για να μας πεις τι να μην κάνουμε παρά να μας προτείνεις τι να κάνουμε. Εγώ δεν ασχολούμαι άλλο με αυτή την υπόθεση, ούτε με τα στοιχεία που εσκεμμένα παραποιείς. Είναι εκεί για όλους και απ' ότι βλέπω οι περισσότεροι τα διάβασαν. Από την άλλη, έχω καταλάβει τι συμφέροντα εξυπηρετείς.
Δεν έχω ακόμα ενημέρωση από τον δικηγόρο στο θέμα μας παρεπιπτόντως.

8
Προς τον μαύρο ρίγα που μάλλον μας γράφει από τα γραφεία του ΣΥΡΙΖΑ και με αναγκάζει να είμαι εγώ αυτός που θα τον εκθέσει:
http://www.minedu.gov.gr/news/30031-06-09-17-o-megalyteros-arithmos-proslipseon-15-371-anapliroton-ekpaideftikon-pou-ginetai-prin-tin-enarksi-tis-sxolikis-xronias-2
Επίσημα στοιχεία του υπουργείου παιδείας τα από πάνω. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και επιβεβαιώνουν όσα έγραψα αρχικά.
Οι 954 προσλήψεις αναπληρωτών στην Β/βαθμια εκπαίδευση που αναγράφονται καλύπτουν όλες τις ειδικότητες. Και για να προλάβω την παραπληροφόρηση που θα έκανες, λεγόντας μας ότι όλοι αυτοί είναι μαθηματικοί θα σε ενημερώσω ότι από τους 954, μαθηματικοί είναι οι 188, και από αυτούς οι μισοί τουλάχιστον ανήκουν σε ειδική κατηγορία.
Πηγή http://www.minedu.gov.gr/news/29985-06-09-17-proslipseis-954-anapliroton-ekpaideftikon-plirous-orariou-kladon-eidikotiton-pe02-pe03-pe04-pe09-pe12-01-pe12-04-pe12-05-pe14-01-pe14-04-pe17-01-pe17-02-pe17-03-pe17-04-pe18-01-pe18-02-pe18-04-pe18-07-pe18-08-pe18-10-pe18-12-pe18-18-pe18-20-pe18-23-pe18-24-pe18-31-pe18-33-pe18-36-kai-te01-19-gia-ti-v-thmia-ekpaidefsi
Ανάλογοι πίνακες υπάρχουν και με τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής που και εκεί τα στατιστικά είναι απογοητευτικά για όσους δεν ανήκουν σε ειδική κατηγορία.

Στο θέμα μας: Έχω απευθυνθεί ήδη σε δικηγόρο και περιμένω πληροφορίες για τι αν και τι μπορούμε να διεκδικήσουμε.

9
Είσαι ανενημέρωτος και προκλητικός.
Δεν υπάρχει καμία ποσόστωση στις θέσεις των αναπληρωτών που καταλαμβάνονται από άτομα ειδικών κατηγοριών. Τα άτομα αυτά ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ όλων των υποψηφίων του ενιαίου πίνακα.
Όσον αφορά το αν γράφω ψέματα ή όχι, οι λίστες των προσληφθέντων και τα επίσημα στατιστικά στοιχεία του υπουργείου είναι στη δημοσιότητα του καθενός να τα ελέγξει. Απ' ότι φαίνεται όμως εσύ είσαι αυτός που δεν τα έχει ελέγξει ποτέ.

10
Τι πάει να πει αν δεν σε ικανοποιούν οι όροι δεν κάνεις τα χαρτιά σου; Τι είναι η εργασία στην εκπαίδευση; Προιόν σε σουπερ μάρκετ που αν δεν σου κάνει η τιμή δεν το αγοράζεις; Εδώ μιλάμε για την μοναδική σανίδα σωτηρίας και επιβίωσης για πολλούς ανθρώπους που θεωρώ δεν σέβεσαι γράφοντας αυτά τα πράγματα. Άκου λοιπόν. Τα πτυχία μας καλώς η κακώς οδηγούν μόνο σε έναν εγχώριο τομέα απασχόλησης. Αυτόν την εκπαίδευσης. Έρχεται λοιπόν το κράτος και καταργεί τις προσλήψεις λόγω μνημονίων, μεταχειρίζεται το μόνιμο προσωπικό με διπλές και τριπλές αναθέσεις και προσλαμβάνει ελάχιστους αναπληρωτές με κριτήρια άδικα για μια μεγάλη μερίδα τους. Και εσύ προτείνεις στους θιγμένους των κριτηρίων αυτών να μην ξανακάνουν τα χαρτιά τους παρά να προσπαθήσουν με κάποιο τρόπο να δικαιωθούν. Ευτυχώς που δεν μας προτείνεις να κάνουμε και 4-5 παιδιά ώστε να συμμετέχουμε επί ίσοις όροις. Τα ίδια πτυχία με τους ανθρώπους των ειδικών κατηγοριών έχουμε. Πολλοί από μας ανήκουν επίσης σε ειδικές κατηγορίες (εισόδημα, ανεργία) που (καλώς κατά τη γνώμη μου) δεν προσμετρώνται ως κριτήρια. Σε παρακαλώ λοιπόν, σταμάτα να γράφεις ανοησίες. Όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα, ξέρουμε πολύ καλά τι συμβαίνει και εκεί πέρα. Ωρομίσθια πείνας, μισές ασφαλίσεις, τρομοκρατία.

11
Εγώ δεν αναφέρθηκα πουθενά για μηνύσεις σε υπουργεία, ούτε στον ΑΣΕΠ τον οποίο επίσης θεωρώ άδικο και επαίσχυντο διαγωνισμό, όπως και οποιοδήποτε διαγωνισμό αντικαθιστά τα πτυχία μας με φόντο κάποιες προσλήψεις.
Δεν γνωρίζω αν υπάρχει έννομο συμφέρον στη συγκεκριμένη διεκδίκηση. Εκείνο που γνωρίζω είναι ότι έχουμε δίκιο το οποίο πρέπει να διεκδικήσουμε με τον τρόπο που αυξάνει τις όποιες ελπίδες μας για δικαίωση.

12
Νομίζω ξεφεύγουμε λίγο από την ουσία του θέματος. Η ουσία κατά τη γνώμη μου δεν είναι με ποια κριτήρια θα έπρεπε να γίνονται οι προσλήψεις των αναπληρωτών αλλά το πως θα αλλάξει το υπάρχον σύστημα καταργώντας σε πρώτη φάση τα κοινωνικά κριτήρια προσλήψεων (μοριοδότηση τεκνών, τριτεκνία, πολυτεκνία) που δημιουργούν αδικίες και χωρίζουν τους εκπαιδευτικούς σε ομάδες δύο ταχυτήτων. Πάνω σε αυτό τον άξονα θεωρώ ότι στην Ελλάδα των μνημονίων, εν έτη 2017, ο μόνος τρόπος να διεκδικήσεις κάτι είναι αποκλειστικά μέσω δικαστικής οδού. Αν κάποιος έχει κάτι υπόψιν του, κάποια ιδέα για το πως θα μπορούσαμε συλλογικά, και με βοήθεια δικηγόρου, να διεκδικήσουμε οτιδήποτε ας το αναφέρει.

13
Καλησπέρα.
Το αντικείμενο της αρχικής τοποθέτησης είναι κάτι που με απασχολεί τα τελευταία χρόνια. Είμαι πάνω από 10 χρόνια πτυχιούχος και αν εξαίρέσουμε 2 χρόνια που εργάστηκα ως ωρομίσθιος, δεν είχα ποτέ καμία άλλη ευκαιρία να εργαστώ στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας ούτε καν σε παραμεθόριες περιοχές.
Θεωρώ απαράδεκτα τα κριτήρια που επικρατούν γενικά στα εργασιακά θέματα και συνδέουν κοινωνικά κριτήρια με προσόντα. Είναι δικαίωμα του καθενός να έχει ή όχι παιδιά όμως το δικαίωμα στην εργασία πρέπει να το έχουν όλοι οι άνθρωποι βάση προσόντων και όχι όσοι ανήκουν σε καποια ειδική κατηγορία μόνο.
Θεωρώ απαράδεκτο (μιλώντας για φέτος τουλάχιστον) να υπάρχουν τουλάχιστον 20.000 κενά, να γίνονται 15.000 διορισμοί αναπληρωτών, από τις οποίες πάνω από 14.000 να είναι στην Α/βαθμια εκπαίδευση, 1000 στην Β/βάθμια, και 8.000 (!!) στην ειδική αγωγή. Και από αυτές τις προσλήψεις η συντριπτική πλειοψηφία να ανήκει σε κάποια ειδική κατηγορία. Το σύστημα δεν τραβάει ή μάλλον τραβάει μόνο για ορισμένους.
Πλέον είμαι πεπεισμένος ότι χωρίς μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή ή 4 παιδιά δεν έχω καμία απολύτως ελπίδα διορισμού οπουδήποτε.
Όσον αφορά διάφορες αερολογίες που διάβασα περί υπογεννητικότητας το μόνο που έχω να πω είναι ότι μια χώρα που επιδοτεί την τεκνοποίηση ή την ανεργία παρέχοντας ευκαιρίες διορισμού ή απασχόλησης εις βάρος πολλές φορές ανθρώπων που έχουν επιλέξει στη ζωή τους για διάφορους λόγους να μην κάνουν οικογένεια δεν έχει καμία ελπίδα να οικοδομήθεί με αρχές όπως η αξιοκρατία και ο σεβασμός στον συνάνθρωπο.

14
Έχω και εγώ την ίδια απορεία.Κανένας συνάδελφος εδώ να μας πει την γνώμη του;;

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1161974
  • Σύνολο θεμάτων: 19238
  • Σε σύνδεση σήμερα: 640
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 16
Επισκέπτες: 526
Σύνολο: 542

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.073 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.