1
Κλάδος ΠΕ03 Μαθηματικών / Απ: Δεν έχω 3 ή 4 παιδιά, άρα δεν θα δουλέψω και φέτος;
« στις: Οκτωβρίου 10, 2017, 09:57:38 am »
Ειλικρινά απορώ γιατί ένας μαθηματικός πρέπει να δώσει εξετάσεις ΑΣΕΠ για να διοριστεί σε ένα σχολείο. Ειδικά από τη στιγμή που τα κενά της ειδικότητας πανελλαδικά, υπερκαλύπτουν τους μαθηματικούς που είναι στους ενιαίους πίνακες. Πραγματικά δεν το κατάλαβα ποτέ αυτό.
Θα υπήρχε νόημα ίσως, αν για παράδειγμα το συγκεκριμένο πτυχίο είχε απορρόφηση και από άλλους (αρκετούς) διαφορετικούς κλάδους εργασίας. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στη χώρα μας και νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Ο ΑΣΕΠ είναι μια μεγάλη αδικία, ίσως μεγαλύτερη από ότι γίνεται με τις ειδικές κατηγορίες. Άλλωστε το περιεχόμενο του διαγωνισμού, και ειδικά το παιδαγωγικό κομμάτι του, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι έχουμε παρακολουθήσει στα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα.
Όσον αφορά την αξιολόγηση, την θεωρώ άλλο ένα τερτίπι του κράτους για να διώχνει με συνοπτικές διαδικασίες συναδέλφους για λόγους από πολιτικούς μέχρι διαφορετικής άποψης ή εκπαιδευτικής προσέγγισης. Ποιοί θα αξιολογούν; Αυτοί που δεν έχουν μπει ποτέ μέσα σε σχολικές αίθουσες; Με βάση ποιο προγραμματισμό θα υπάρχει αξιολόγηση; Αυτόν που επιβάλλει τη δημοσίευση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης τον Οκτώβρη ή ακόμα και την αλλαγή της στη μέση της σχολικής χρονιάς; Ποιοι καθηγητές θα αξιολογούνται; Αυτοί που μετακινούνται απο μέρος σε μέρος για να καλύπτουν κενά ή εκείνοι στους οποίους ανατίθονται μαθήματα εκτός του πεδίου τους;
Ελάτε τώρα..
Θα υπήρχε νόημα ίσως, αν για παράδειγμα το συγκεκριμένο πτυχίο είχε απορρόφηση και από άλλους (αρκετούς) διαφορετικούς κλάδους εργασίας. Κάτι τέτοιο όμως δεν ισχύει στη χώρα μας και νομίζω συμφωνούμε όλοι σε αυτό. Ο ΑΣΕΠ είναι μια μεγάλη αδικία, ίσως μεγαλύτερη από ότι γίνεται με τις ειδικές κατηγορίες. Άλλωστε το περιεχόμενο του διαγωνισμού, και ειδικά το παιδαγωγικό κομμάτι του, δεν έχει καμία απολύτως σχέση με ότι έχουμε παρακολουθήσει στα πανεπιστημιακά αμφιθέατρα.
Όσον αφορά την αξιολόγηση, την θεωρώ άλλο ένα τερτίπι του κράτους για να διώχνει με συνοπτικές διαδικασίες συναδέλφους για λόγους από πολιτικούς μέχρι διαφορετικής άποψης ή εκπαιδευτικής προσέγγισης. Ποιοί θα αξιολογούν; Αυτοί που δεν έχουν μπει ποτέ μέσα σε σχολικές αίθουσες; Με βάση ποιο προγραμματισμό θα υπάρχει αξιολόγηση; Αυτόν που επιβάλλει τη δημοσίευση της διδακτέας-εξεταστέας ύλης τον Οκτώβρη ή ακόμα και την αλλαγή της στη μέση της σχολικής χρονιάς; Ποιοι καθηγητές θα αξιολογούνται; Αυτοί που μετακινούνται απο μέρος σε μέρος για να καλύπτουν κενά ή εκείνοι στους οποίους ανατίθονται μαθήματα εκτός του πεδίου τους;
Ελάτε τώρα..