Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - Maria_I

Σελίδες: 123
1
Με μια γρήγορη ματιά στο σχετικό link:

http://www.edulll.gr/wp-content/uploads/2012/04/apofasi_entaxis_375687.pdf

δεν εντόπισα τον αριθμητικό προσδιορισμό των Υπευθύνων Εκπαίδευσης. Υπάρχει απλή αναφορά του προβλεπόμενου ανθρώπινου δυναμικού: "Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης, Ανάπτυξης και Διασφάλισης Ποιότητας ανά Δήμο, με χρέη επιστημονικού συμβούλου του Δήμου και οργάνωσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας".

Όπως και να έχει, μπορεί κάποιος να το κοιτάξει και περαιτέρω. Ελπίζω να βοήθησα....

2
Έχεις δίκιο Ned Stark. Πάντως το γεγονός ότι το σημείο στο οποίο αναφέρεσαι δεν επαναλαμβάνεται στην Ανοιχτή Πρόσκληση για τους Δήμους της δεύτερης φάσης (Αρ. Πρωτ. 749/28-9-2012) ούτε στην Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τα περιφερειακά στελέχη, σε συνδυασμό με όσα μετέφερε η ermionoula, σημαίνει, κατά πάσα πιθανότητα, είτε ότι η σχετική αναφορά στην Ανοιχτή Πρόσκληση της πρώτης φάσης αποτελούσε τυπογραφικό λάθος (Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης αντί Υπεύθυνοι Οργάνωσης), φαινόμενο όχι σπάνιο στο ΙΝΕΔΙ

3
Καλησπέρα παιδιά. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο που ίσως ξέφυγε της προσοχής σας. Με την αρ. πρωτ. 602/10/21977
"Ανοιχτή Πρόσκληση προς τους Δήμους της Επικράτειας στο πλαίσιο των Πράξεων:
«ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ

4
Αποδέχομαι τη θέση πως οι Υπεύθυνοι των ΚΔ

5
Ίσως βοηθήσει τη συζήτηση...   

[url=http://static.diavgeia.gov.gr/doc/

6
Συνάδελφε ioannis00, μιλάς και εκφράζεσαι πολύ ώριμα. Απλά θαήθελανα σου υπενθυμίσω ότι οι Υπεύθυνοι Εκπαίδευσης προσφέρουν κυρίως εκπαιδευτικές υπηρεσίες. Αυτό δεν θα το κρίνει ούτε το Υπουργείο Οικονομικών, ούτε οι ΔΟΥ, όπως λανθασμενα αναφέρεις συμφωνόντας με την λάθος άποψη της MARIA_I. Αυτό έχει κριθεί από το νομοθέτη. Και οι Δ.Ο.Υ. είναι υποχρεωμένες να εφαρμόσουν τον νόμο. Αν δεν το έκαναν, θα μας δικαίωνε ο δικαστής.
Τα πέντε σημεία που ορίζει ο νόμος περιγράφονται ξεκάθαρα στις συμβάσεις έργου του ΙΝΕΔΙ

7
Μα τί κάνουμε εδώ; Τους συναδέλφους ενημερώνουμε! Και είμαστε και αποφασισμένοι μάλιστα!..... Στο ΙΝΕΔΙ

8
Ο σχολικός σύμβουλος και ο διευθυντής σχολείου, ασκούν κυρίως εκπαιδευτικά καθήκοντα και δευτερευόντως διοικητικά. Δεν ασκούν διδακτικά καθήκοντα. ..... Ο ίδιος ο τίτλος "Υπεύθυνος Εκπαίδευσης", μιλάει από μόνος του. ..... Όμως να μην θεωρείς καθόλου δεδομένο πως ότι ισχύσει για έναν, θα ισχύσει για όλους! Γιατί υπάρχουν διαφορές από Δ.Ο.Υ. ΣΕ Δ.Ο.Υ. Και σου φέρνω αμέσως ένα παράδειγμα: μίλησα με 10 Υπεύθυνους Εκπαίδευσης που πήγαν να κάνουν έναρξη επιτηδεύματος. Τους μισούς, κάποιες Δ.Ο.Υ. τους υποχρέωσαν να εγγραφουν στα κατα τόπους επαγγελματικά επιμελητήρια, ενώ τους άλλους μισούς.... Αν δεν διεκδικείς τα δικαιώματά σου, αυτά δεν είναι δεδομένα, και αν εσύ επαναπαυθείς και παίρνεις μισθό 580 ευρώ ενώ κάποιοι άλλοι διεκδικήσουν τα δικαιώματά τους και παίρνουν μισθό 1000, μάλλον θα φταις εσυ για την κατώτερη μοίρα σου.

Νομίζω πως παίζουμε με τις λέξεις! Και σίγουρα δεν είναι αυτή η ουσία!

Διευθυντής/σύμβουλος ασκούν υπηρεσίες στη διοίκηση της εκπαίδευσης, ορισμένες-συγκεκριμένες-αποσαφηνισμένες από το Υπουργείο/το νομοθέτη/οποιαδήποτε άλλο αρμόδιο! Δεν θα κρίνω/δε θα ερμηνεύσω ούτε εγώ ούτε κανένας άλλος -πλην των αρμοδίων- το είδος των καθηκόντων τους, το φορολογικό σύστημα, κλπ. Ενα ολόκληρο σύστημα το έχει ήδη κάνει -καλώς ή κακώς- πριν από εμάς και για εμάς.

Σύγκριση, επίσης, μεταξύ Υπευθύνων των ΚΔ

9
Μια απλή ερώτηση για όλα αυτά που γράφετε:

1. Δεν υπάρχει κανείς που να έχει υπογράψει σύμβαση και να έχει κάνει τις απαραίτητες διαδικασίες στον ΟΑΕΕ; Τότε μόνο θα ξέρει κάποιος τι ισχύει και τι δεν ισχύει... Και είναι σίγουρο πως ότι ισχύσει για τον έναν, θα ισχύσει για όλους!...


Οσο για το τι είναι εκπαιδευτική/διδακτική προϋπηρεσία και μη, ο νομοθέτης την ορίζει διαφορετικά και διαφορετικά ο γλωσσολόγος. Επειδή το διάβασα κάπου παραπάνω: ο σύμβουλος ή ο διευθυντής εκπαίδευσης ασκούν διοικητικά καθήκοντα, έχοντας χρόνια εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας. Υπάρχουν, όμως, σε αρκετές διευθύνσεις της χώρας (Α/θμιας &

10
Εκπαίδευση Ενηλίκων / Απ: Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
« στις: Απριλίου 18, 2013, 12:50:32 am »
Όχι αυτά δεν είναι δημοσιευμένα πουθενά. Η Ομάδα Έργου των ΣΔΕ γνωρίζει ποιοί έχουν προσληφθεί σε κάθε ΣΔΕ. Πόσες ώρες απασχολείται  κάθε ωρομίσθιος το γνωρίζει μόνο το σχολείο όπου έχει προσληφθεί.
Εστω να δω ποιοι εχουν προσληφθει σε καθε ΣΔΕ. Υπαρχουν καπου online?

Δεν υπάρχουν τα στοιχεία που θέλεις online.

Μπορείς απλά να δεις τους πίνακες μοριοδότησης των υποψηφίων σε κάθε νομό (http://www.inedivim.gr/index.php/2012-09-14-05-44-49/187-2013-02-01-11-57-33) και από εκεί να πάρεις μια εικόνα για το ποιοι μπορεί να έχουν πάει... Συνήθως από την πρώτη πεντάδα του αξιολογικού πίνακα στελεχώνονται και τα σχολεία, εκτός αν υπάρχουν τόσες αρνήσεις για ανάληψη υπηρεσίας και προχωρήσουν παρακάτω.

11
Ξέρει κάποιος περίπου πόσους καθηγητές καλούν κάθε φορα

Εξαρτάται από τον αριθμό των αιτήσεων και κατ' επέκταση των αριθμό των τμημάτων που θα δημιουργηθούν. Δεν υπάρχει κάτι σταθερό. Το ενδιαφέρον και η ζήτηση των τμημάτων καθορίζουν και τον αριθμό των εκπαιδευτών και μάλιστα, διαφέρει από νομό σε νομό...

Mεγάλο ρόλο παίζει ο υπεύθυνος ανά νομό. Όλα εξαρτώνται από το κατά πόσο θα το "τρέξει".

Σίγουρα παίζει μεγάλο ρόλο, αλλά και η γεωγραφική περιοχή είναι βασικός παράγοντας. Για παράδειγμα, στο νομό Γρεβενών, εκ των πραγμάτων, είναι μικρότερος ο αριθμός των αλλοδαπών και κατ' επέκταση των υποψηφίων εκπαιδευομένων για την έναρξη των τμημάτων σε σχέση με το νομό Κέρκυρας, όπου εδώ και χρόνια έχει μόνιμο, ξένο πληθυσμό.

Στην πορεία, σημαντικός είναι και ο ρόλος του εκπαιδευτή. Για να δέσει το τμήμα, να ενεργοποιηθεί η ομάδα πρέπει να τους κεντρίσει το ενδιαφέρον. Δεν είναι λίγες οι φορές που, κατά το παρελθόν, τμήματα 20 ατόμων μειώθηκαν σχεδόν στο ήμισυ μέσα σε ελάχιστες μέρες....

12
Ξέρει κάποιος περίπου πόσους καθηγητές καλούν κάθε φορα

Εξαρτάται από τον αριθμό των αιτήσεων και κατ' επέκταση των αριθμό των τμημάτων που θα δημιουργηθούν. Δεν υπάρχει κάτι σταθερό. Το ενδιαφέρον και η ζήτηση των τμημάτων καθορίζουν και τον αριθμό των εκπαιδευτών και μάλιστα, διαφέρει από νομό σε νομό...

13
Θέλω τη βοηθειά σας!Έκανα ένσταση στα προσωρινά αποτελέσματα, γιατί δεν μου προσμέτρησαν κάποιο πιστοποιητικό. Όμως και στα προσωρινά αποτελέσματα δεν προσμετρήθηκε. Ξέρω όμως ότι σε μια φίλη μου το ίδιο πιστοποιοητικό μοριοδοτήθηκε κανονικά!!!! Από το ΙΝΕΔΙ

14
'Oποιος εχει δουλέψει ξανά και ξέρει γι αυτο το πρόγραμμα ας μας διαφωτίσει με κάποιες πληροφορίες.

Για θέσεις υπευθύνων εκπαίδευσης σε προηγούμενο post, θα βρεις τη διαδικασία που ακολουθούν. Οσο για τις αρμοδιότητες τους: έχουν την ευθύνη για τη δημοσιοποίηση, τη λειτουργία και τη διεκπεραίωση των τμημάτων ελληνομάθειας. Στην πράξη πρόκειται για διοικητική θέση που περιλαμβάνει γραφειοκρατικές διαδικασίες (συγκέντρωση αιτήσεων, συμπλήρωση εντύπων, στατιστικά τμημάτων, κλπ.) και ενημέρωση/επίλυση ενδεχόμενων προβλημάτων των εκπαιδευομένων. Σε κάποιες περιπτώσεις που δεν υπάρχει σταθερός χώρος για τη διεξαγωγή των τμημάτων, έχουν την ευθύνη να έρθουν σε επαφή με διευθυντές σχολείων, συνήθως, προκειμένου να εξασφαλίσουν τους χώρους που θα διεξαχθούν τα μαθήματα. Στο παρελθόν, ο υπεύθυνος είχε ωράριο 4ωρης απασχόλησης (καθορισμένο από τον ίδιο) και η αμοιβή αφορούσε το κάθε τμήμα.

Οι εκπαιδευτές καλούνται σύμφωνα με τη σειρά κατάταξης τους και τα τμήματα που πρόκειται να δημιουργηθούν. Για παράδειγμα, αν γίνουν πέντε τμήματα, θα καλέσουν τους πέντε πρώτους. Αν κάποιος αρνηθεί, το δηλώνει με υπεύθυνη δήλωση και προχωρούν στον επόμενο. Τα τμήματα είναι 125 ή 175 ωρών και δημιουργούνται έπειτα από τα τεστ κατάταξης των ενδιαφερομένων και τον αριθμό των αιτήσεων που έχει υποβληθεί. Κατά κανόνα, είναι απογευματινά, συνήθως 3 φορές τη βδομάδα (2ωρα ή 3ωρα). Η οριστικοποίηση του ωρολόγιου προγράμματος του τμήματος γίνεται, ουσιαστικά, κατόπιν συνεννόησης υπευθύνου-εκπαιδευτή (συχνά μέτρα και η γνώμη των εκπαιδευομένων σχετικά με τη διαθεσιμότητά τους). Υπάρχει (ή τουλάχιστον μέχρι πρόσφατα υπήρχε) συγκεκριμένο υλικό και συγκεκριμένη ύλη που έπρεπε να βγει, γιατί τα άτομα που παρακολουθούσαν τα τμήματα μπορούσαν να λάβουν μέρος στις εξετάσεις ελληνομάθειας. Υπήρχε ωριαία ανταμισθία και ήταν σύμφωνη με τα προσόντα των εκπαιδευτών (διαφορετική για κατόχους διδακτορικού, μεταπτυχιακού, κλπ.).

Ελπίζω να βοήθησα.......

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182529
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 570
Σύνολο: 584

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.