Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - DioniG83

Σελίδες: 1234
1
ΕΠΑΛ / Απ: ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΕΠΑΛ-ΕΚΘΕΣΗ
« στις: Φεβρουαρίου 22, 2018, 10:58:20 pm »
Καλησπέρα, όσοι δίνουν για δεύτερη φορά πανελλήνιες θα εξεταστούν στο μάθημα της έκθεσης με το νέο σύστημα, δηλαδή και λογοτεχνικό κείμενο, ή με το παλιό;

2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 26, 2016, 11:58:31 am »
Έχει ήδη προηγηθεί ερώτημα σχετικά με τα δομικά στοιχεία της παραγράφου, οπότε κι εγώ αντιλαμβάνομαι ότι πρόκειται για τρόπο ανάπτυξης. Πάντως, δεν έχω ξαναδεί αυτή τη μορφή ερώτησης. Σ'  ευχαριστώ πολυ!

3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Σεπτεμβρίου 26, 2016, 11:04:57 am »
Συνάδελφοι καλημέρα! Τι εννοείται με το ερώτημα "ποιοι είναι οι τρόποι οργάνωσης των ιδεών σε μία παράγραφο;"

4
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:26:00 pm »
Συνάδελφοι γεια σας! Αναλαμβάνω για πρώτη φορά έκθεση γ΄ λυκείου. Μέχρι τώρα έκανα αρχαία και λατινικά και το μάθημα της έκθεσης μου φαίνεται βουνό και δύσκολο!! Πώς να ξεκινήσω στο πρώτο μάθημα; Με τι κείμενο; Δώστε μου τις κατευθύνσεις σας ως πιο έμπειροι  ;)

5
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιουνίου 20, 2016, 11:36:11 pm »
Γενική της ιδιότητας εξαρτώμενη από το vir, θα την έβαζα (το vir κατηγορούμενο). Αντίστοιχη γενική υπάρχει και στο σχολικό εγχειρίδιο, hominem ingentis magnitudinis (μαθ. 14)
Ευχαριστώ! Κι εγώ αυτό σκέφτηκα!

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Ιουνίου 19, 2016, 02:46:06 pm »
Συνάδελφοι στο Prometheus est vir magnae sapientae τι είναι συντακτικά το sapientae ?

7
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 30, 2016, 12:59:07 pm »
εσυ Ευ - αγγελε έχεις αντίθετη γνώμη? Ο τόπος γινόταν έτσι: in curia (αφαιρεττική - στάση) , ex , de, ab curia (απομάκρυνση) ?
a curia δηλ. χωρίς b γιατί ξεκινάει από σύμφωνο

8
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 29, 2016, 11:12:19 pm »
Δεν μετατρέπεται, γιατί το ρήμα της, σε ενεργητικό παρακείμενο, δεν έχει αντίστοιχη μετοχή. Αν πάλι μετατρέψουμε τη σύνταξη σε παθητική (a qua tu genitus es), για να πάρουμε μετοχή παθητικού παρακειμένου, η αναφορική αντωνυμία δεν βρίσκεται σε ονομαστική ως υποκείμενο, όπως απαιτείται για τη σύμπτυξη.
Σ΄ευχαριστώ πολύ! Μία μαθήτρια με ρώτησε σήμερα γιατί τους το είχαν ζητήσει στο σχολείο.

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 29, 2016, 11:08:34 pm »
-μετατροπή πλάγιου λόγου σε ευθύ και αντίστροφα
-μετατροπή υποθετικού λόγου από ένα είδος σε άλλο
-ανάλυση μετοχών
-σύμπτυξη προτάσεων σε μετοχή
-μετατροπή ενεργητικής φωνής σε παθητική και αντίστροφα
-εκφορά απαγόρευσης
-τρόπους εκφοράς του σκοπού
-γερουνδιακή έλξη (μετατροπή και αιτιολόγηση, αν είναι υποχρεωτική ή όχι)
-σύνταξη του debeo και debet και αντικατάσταση με αντίστοιχο τύπο της παθητικής περιφραστικής συζυγίας.
-διατύπωση β΄ όρου σύγκρισης με άλλο τρόπο
-χρήση του post
-χαρακτηρισμός πλάγιων πτώσεων


 Με αυτά είναι καλυμένος ένας μαθητής; Τι άλλο;
Η γερουνδιακή έλξη και ο πλάγιος δεν είναι εντός ύλης  :)

10
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 29, 2016, 07:44:47 pm »
Μία ερώτηση: Στο κείμενο 43 η πρόταση quae te genuit πώς μετατρέπεται σε μετοχή;

11
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαΐου 06, 2016, 03:22:54 pm »
To study4exams μου απάντησε το παρακάτω σχετικά με την απόσυρση των διαγωνισμάτων από τη σελίδα των λατινικών: "Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως τα Διαγωνίσματα των Λατινικών αποσύρθηκαν από τα Ψηφιακά Εκπαιδευτικά

12
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Σύνταξη
« στις: Απριλίου 16, 2016, 01:19:04 pm »
Μία βοήθεια! Στην φράση "χρήματα ἐτάξαντο ἀντὶ τῶν νεῶν τὸ ἱκνούμενον ἀνάλωμα φέρειν" τι είναι συντακτικά το ανάλωμα;

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απριλίου 06, 2016, 12:10:36 pm »
Να τους μεταφέρουν σε ανεξάρτητο υποθετικό ?

Το υπουργείο λέει ότι: "Επειδή ο πλάγιος λόγος έχει αφαιρεθεί από τη διδακτέα - εξεταστέα ύλη, δεν διδάσκεται ό,τι σχετίζεται με ασκήσεις μετατροπής από ευθύ σε πλάγιο και το αντίθετο."

14
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Απριλίου 06, 2016, 12:05:59 pm »
Οι ευθείες πως εισάγονται.Δες θέματα πέρσι.Π.χ.num....Έχει την εισαγωγή και ζητάει την άλλη.

Πού υπήρχε αυτό πέρσι;

Σελίδες: 1234

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 566
Σύνολο: 580

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.058 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.