*

Αποστολέας Θέμα: Έκθεση Γ' Λυκείου  (Αναγνώστηκε 1046561 φορές)

0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

Αποσυνδεδεμένος DioniG83

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 45
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2478 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:26:00 pm »
Συνάδελφοι γεια σας! Αναλαμβάνω για πρώτη φορά έκθεση γ΄ λυκείου. Μέχρι τώρα έκανα αρχαία και λατινικά και το μάθημα της έκθεσης μου φαίνεται βουνό και δύσκολο!! Πώς να ξεκινήσω στο πρώτο μάθημα; Με τι κείμενο; Δώστε μου τις κατευθύνσεις σας ως πιο έμπειροι  ;)

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:11 »

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2479 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:40:49 pm »
Τρία τα επίπεδα: Ασκήσεις με βάση τη θεωρία,ασκήσεις λεξιλογικές και θέματα.Ξεκίνα με περίληψη και μετά με  συνδυασμό των τριών επιπέδων με βάση το χρόνο σου.

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2480 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:42:20 pm »
η έκθεση είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων και θεωρώ πως η σωστή προετοιμασία γίνεται από το δημοτικό και από το περιβάλλον (πχ αν διαβάζουν οι γονείς, αν πάνε με τα παιδιά τους θέατρο) και  δημιουργείται σταδιακά ένα υπόβαθρο
Με τη κυριαρχια της εικονας σημερα τα πραγματα ειναι εξαιρετικα δυσκολα στην πρακτικη εφαρμογη τους

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2481 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:43:36 pm »
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2016, 01:51:19 pm από Ιωάννα2016 »

Αποσυνδεδεμένος PDE ads

  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 4006
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
    • E-mail
    • Προσωπικό μήνυμα (Εκτός σύνδεσης)
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Δημοσιεύτηκε: Σήμερα στις 23:04:11 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2482 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:52:14 pm »
η έκθεση είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων και θεωρώ πως η σωστή προετοιμασία γίνεται από το δημοτικό και από το περιβάλλον (πχ αν διαβάζουν οι γονείς, αν πάνε με τα παιδιά τους θέατρο) και  δημιουργείται σταδιακά ένα υπόβαθρο

εχω καποιες αμφιβολιες σχετικά με αυτό. Δεν ισχύει.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2483 στις: Ιουνίου 22, 2016, 01:53:45 pm »
η έκθεση είναι συνισταμένη πολλών παραγόντων και θεωρώ πως η σωστή προετοιμασία γίνεται από το δημοτικό και από το περιβάλλον (πχ αν διαβάζουν οι γονείς, αν πάνε με τα παιδιά τους θέατρο) και  δημιουργείται σταδιακά ένα υπόβαθρο
Συμφωνώ.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουνίου 22, 2016, 01:57:35 pm από Ιωάννα2016 »

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2484 στις: Ιουνίου 22, 2016, 02:50:08 pm »
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2485 στις: Ιουνίου 22, 2016, 03:12:41 pm »
Δεν είχε δυστυχώς όσο παράδοξο και αν φαίνεται. Παιδί χωρισμένων γονέων που στη

Αποσυνδεδεμένος MARKOS

  • Moderator
  • Ιστορικό μέλος
  • *****
  • Μηνύματα: 8048
  • Φύλο: Άντρας
  • Ο ΡΟΜΠΕΝ
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2486 στις: Ιουνίου 22, 2016, 03:37:47 pm »
αυτό είναι άλλο, οπως το ειχες γραψει πριν δεν φαινόταν αυτό που τώρα λες.
Ο μαθητής κάνει τον δάσκαλο

Αποσυνδεδεμένος kiki14

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 281
  • Λατρεύω την εκπαίδευση
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2487 στις: Ιουνίου 23, 2016, 04:36:58 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι...
Στην παραγωγή λόγου ,σαφώς κα πρέπει να υπάρχει ισομέρεια στην ανάπτυξη των 2 σκελών σε αριθμό επιχειρημάτων - παραγράφων ,αν πχ γράψει κάποιος 2 επιχειρήματα στο α σκελος ,2 θα πρέπει να γραψει και στ β σκέλος ....
Ωστόσο σε θεμα οπως " να γράφουν τα αιτια του τάδε φαινομένου και οι συνέπειες στο άτομο κ στην κοινωνία ,που το β  σκέλος έχει 2 υποερωτηματα,αν κάνουμε 2 παραγράφους επιχειρήματα για τα αιτία ,2 για τις συνεπειες στο άτομο κ 2 στην κοινωνία ,θεωρείτε ότι υπάρχει ισομέρεια ή επειδή οι συνεπειες στο άτομο κ στην κοινωνια είναι ουσιαστικά ένα σκέλος ,υπάρχει ανισομερεια σε σχέση με το α σκελος;

Αποσυνδεδεμένος ypernouli

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 338
  • Φύλο: Γυναίκα
  • ΠΕ 02
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2488 στις: Ιουνίου 30, 2016, 02:57:23 pm »
Καλησπέρα συνάδελφοι...
Στην παραγωγή λόγου ,σαφώς κα πρέπει να υπάρχει ισομέρεια στην ανάπτυξη των 2 σκελών σε αριθμό επιχειρημάτων - παραγράφων ,αν πχ γράψει κάποιος 2 επιχειρήματα στο α σκελος ,2 θα πρέπει να γραψει και στ β σκέλος ....
Ωστόσο σε θεμα οπως " να γράφουν τα αιτια του τάδε φαινομένου και οι συνέπειες στο άτομο κ στην κοινωνία ,που το β  σκέλος έχει 2 υποερωτηματα,αν κάνουμε 2 παραγράφους επιχειρήματα για τα αιτία ,2 για τις συνεπειες στο άτομο κ 2 στην κοινωνία ,θεωρείτε ότι υπάρχει ισομέρεια ή επειδή οι συνεπειες στο άτομο κ στην κοινωνια είναι ουσιαστικά ένα σκέλος ,υπάρχει ανισομερεια σε σχέση με το α σκελος;

όχι, στη 2η ν.ε. πρέπει να γράψεις όσα στην 1η ν.ε., ή στο περίπου.. γενικά να είναι ισόρροπα ανεπτυγμένες οι 2 ν.ε. Αν πχ η 1η ν.ε. έχει 1 ερώτημα και έχεις αφιερώσει 2 παραγραφους, στη 2η θα αφιερώσεις και εκεί 2 ή 3 το πολύ, γενικά να είναι και τα δύο εξίσου ανεπτυγμένα. Πάντως και 1 ιδέα να έχεις στην παράγραφο, αν αυτή είναι σημαντική, το παιδί έχει εμβαθύνει και τεκμηριώσει, δεν υπάρχει προβλημα.

πάντως 2 παραγράφους στην 1η ν.ε. και 4 στην 2η ν.ε. (αν κατάλαβα καλά), ακόμα και αν η 2η έχει υποερωτήματα, το θεωρώ αστοχια, γιατί και τα δύο ερωτήματα πρέπει να αντιμετωπίζονται ως ισοβαρή

Αποσυνδεδεμένος pd

  • Πλήρες μέλος
  • ***
  • Μηνύματα: 374
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2489 στις: Ιουλίου 05, 2016, 10:57:33 am »
Αυτο με την ισομερεια στην αναπτυξη των σκελων των  θεματων πως το τεκμηριωνετε? αναφετεται σε σχολικο εγχειριδειο Η' ειναι προταση στους διορθωτες..?
Μπορει καποιος να γραψει για τις συστασεις που δινονται στους διορθωτες..αναλυτικα

Αποσυνδεδεμένος Dimele

  • Νέο μέλος
  • *
  • Μηνύματα: 14
  • Φύλο: Γυναίκα
  • Με υπομονή και ζήλο..
    • Προφίλ
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2490 στις: Ιουλίου 07, 2016, 12:41:45 am »
Καλησπέρα σας! Μια ερώτηση που μου προέκυψε! Κατα την εξέταση των επαγωγικών συλλογισμών οι μαθητές πρεπει να αναφέρουν στην απάντηση τους για την αξιολόγηση, αν είναι τέλεια ή ατελής επαγωγή και πως αναπτύσσεται;

anemona

  • Επισκέπτης
Απ: Έκθεση Γ' Λυκείου
« Απάντηση #2491 στις: Ιουλίου 07, 2016, 06:13:27 am »
Ναι.Οι επαγωγικοί συλλογισμοί αναπτύσσονται με τρεις τρόπους:γενίκευση,αίτιο - αποτέλεσμα και αναλογία(κυριολεκτική ή μεταφορική).Μετά τη μορφή αναλύουμε αν έχουμε τέλεια ή ατελή επαγωγή. Εφόσον ζητηθεί αξιολόγηση οφείλουμε να αναφέρουμε και τη μορφή και αν είναι ατελής και γιατί είναι ατελής.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιουλίου 07, 2016, 06:32:16 am από Ιωάννα2016 »

 

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182549
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 690
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 607
Σύνολο: 617

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 34 ερωτήματα.