1
Πίνακες αναπληρωτών - Εξετάσεις ΑΣΕΠ / Απ: Το νέο σύστημα διορισμών – προσλήψεων 2018
« στις: Οκτωβρίου 06, 2018, 07:45:12 pm »Στην 3Κ, και ενώ έτρεχε η προκήρυξη, με ψήφους 12-13 το συμβούλιο του ΑΣΕΠ αποφάσισε να μετρήσει η ειδική εμπειρία για το σύνολο των θέσεων και όχι μόνο για τις θέσεις με προϋπηρεσία. Δηλαδή σε πίνακες που μετρούν μόνο ακαδημαϊκά προσόντα δόθηκαν 400 μόρια, όσο ένα διδακτορικό, σε κάποιους. Εσύ αυτό δεν θα το εκλαμβάνεις σαν αιτία προσφυγής στην δικαιοσύνη;
Μια μικρη αλλα σημαντικη διορθωση :
Η ειδικη εμπειρια βαση του νομου Ν. 4479/2017 ΕΠΡΕΠΕ να προσμετρηθει για το συνολο των θεσεων .
Το λαθος εγινε απο τον ΑΣΕΠ , ανακαλυφθηκε απο συμμετεχοντες στον διαγωνισμο , οι οποιοι εκαναν αιτηση θεραπειας προς τον ΑΣΕΠ κι ενημερωσαν το υπουργειο κι αυτο με τη σειρα του επικοινωνησε με τον ΑΣΕΠ ετσι ωστε να γινει διορθωση της παραλειψης.
@perastikos_kav
Αν θα το κοιταξεις πιο προσεχτικα θα δεις οτι συνεβηκε σχεδον σε ολους τους μεγαλους δημους.
Αν τελικα μπεις στον κοπο να κανεις το excel , στειλε μου κι εμενα αν θες τα αποτελεσματα που θα βρεις.
Παντως οπως και να χει , δεν νομιζω να παιξει ιδιαιτερη σημασια στην προκυρηξη των εκπαιδευτικων το συγκεκριμενο ζητημα . Για τους ΟΤΑ ηταν διαφορετικα γιατι ο καθε δημος ζητουσε τον κοσμο που ηθελε για τις περιφερειες του ενω στους εκπαιδευτικους θα ζητησει συνολικα το υπουργειο παιδειας για ολη την Ελλαδα.
@Γενικα
Νομιζω οτι κοιτατε λιγο διαστρεβλωμενα την ειδικη εμπειρια κι εξηγω τι εννοω:
Αν δεν υπαρξει προβλεψη ειδικης εμπειριας , καποιος που δουλευει στον ιδιωτικο τομεα ως εκπαιδευτικος θα εχει την ιδια μοριοδοτηση με αυτον που δουλευει στα δημοσια σχολεια.
Καποιοι θεωρειται αντισυνταγματικο να μοριοδοτηθει με ειδικη εμπειρια καποιος που δουλευει με 8μηνα στους ΟΤΑ εδω και χρονια (ειναι σαν αναπληρωτης ας πουμε) αλλα οταν μιλαμε για την εκπαιδευση θελετε να παρουν εμπειρια μονο οσοι εχουν δουλεψει στο δημοσιο. Καπου μπαζει ο συγκεκριμενος λογισμος (παντα κατα την ταπεινη μου γνωμη).
Αρα λοιπον ενας οδηγος που δουλευει 10 χρονια με 8μηνα στους ΟΤΑ να μην εχει καποια προσαυξηση για αυτην την προυπηρεσια.
Αντιθετως ενας αναπληρωτης εκπαιδευτικος που δουλευει 10 χρονια στα δημοσια σχολεια να παρει ΜΟΝΟ αυτος μοριοδοτηση κι ολοι οι υπολοιποι που δουλευουν χρονια στον ιδιωτικο τομεα να μην παρουν καθολου μορια.
Και στις 2 περιπτωσεις οι συμμετεχοντες στην προκυρηξη της ειδικοτητας τους , καταθετουν χαρτια μεσω ΑΣΕΠ και λαμβανουν μια θεση σε εναν πινακα προτεραιοτητας αναλογως των ακαδημαικων προσοντων και της προυπηρεσιας που εχουν.
Που καταστρατηγειται η ισονομια λοιπον περισσοτερο?
Δεν ξερω αν θα ακολουθησουν το μοντελο της 3Κ η οχι, παντως πιστευω οτι τους εχοντες προυπηρεσια τους συμφερει η ειδικη μοριοδοτηση. Σε καθε αλλη περιπτωση για τις μισες θεσεις τουλαχιστον , υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να προηγουμαι εγω απο παρα πολλα ατομα με 40 και 50 μηνες προυπηρεσιας που εχω μεγαλο βαθμο πτυχιου ...και να μην μιλησω και για τα παιδια που εχουν παρει και μεταπτυχιακα, διδακτορικα.
Ελπιζω να εχει γινει αντιληπτο οτι δεν επιτιθεμαι ουτε στους μεν ουτε στους δεν .
Καταθετω απλως μια αλλη οπτικη ....και που στο φιναλε η ολη κουβεντα ειναι υποθετικη αφου ουτε νομοθετουμε εμεις ουτε μπορουμε να επηρεασουμε καταστασεις μεσω ενος φορουμ κι ενος πληκτρολογιου.