1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων
« στις: Ιουλίου 05, 2013, 04:51:24 pm »
Και αυτό θα είναι θέμα ερμηνείας του κάθε ΠΥΣΔΕ.
Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.
Σελίδες: 1
1
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Ιουλίου 05, 2013, 04:51:24 pm »
Και αυτό θα είναι θέμα ερμηνείας του κάθε ΠΥΣΔΕ.
2
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Ιουλίου 05, 2013, 03:30:55 pm »
Δ2/4679/27-05-1998 ΥΠ.Ε.Π.Θ.
Τοποθέτηση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου σας, αναφορικά με την τοποθέτηση υπεραρίθμων εκπαιδευτικών κατά προτεραιότητα, σας γνωρίζουμε τα εξής: Σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 14 παρ. 6β του Π.Δ. 50/96, όπως τροποποιήθηκε από το Π.Δ. 100/97, οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας, όπου ανήκει το σχολείο στο οποίο κρίθηκαν ως υπεράριθμοι, τοποθετούνται κατά απόλυτη προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους, με βάση το σύνολο των μονάδων μετάθεσης και τις δηλώσεις προτίμησής τους σε κενές οργανικές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας και όπου αυτό δεν είναι δυνατόν σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. Από τα παραπάνω προκύπτει ότι οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις σχολείων της ίδιας ομάδας. Αν δεν υπάρχουν κενές θέσεις στην ίδια ομάδα ή έχουν καταληφθεί από υπεράριθμους εκπαιδευτικούς με περισσότερες μονάδες μετάθεσης οι απομένοντας υπεράριθμοι τοποθετούνται κατά προτεραιότητα σε κενές θέσεις όμορης ομάδας σχολείων. αν και πάλι δεν επαρκούν οι κενές θέσεις οι υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί που το επιθυμούν, τοποθετούνται κατά προτεραιότητα συγκρινόμενοι μόνο μεταξύ τους σε κενές θέσεις σχολείων άλλων ομάδων της ίδιας περιοχής μετάθεσης. Αν οι κενές θέσεις στην ίδια ομάδα σχολείων είναι περισσότερες από τον αριθμό των υπεραρίθμων εκπαιδευτικών και οι εν λόγω εκπαιδευτικοί επιθυμούν να τοποθετηθούν σε κενές θέσεις άλλων σχολείων της ίδιας περιοχής μετάθεσης τότε συγκρίνονται με όλους τους εκπαιδευτικούς που ζητούν μετάθεση ή τοποθέτηση κατά τη διαδικασία του άρθρου 15 του προαναφερθέντος Π.Δ./τος (σχετ. Άρθρο 14 παρ. 6γ). Τα συμπεράσματα δικά σας!!! 3
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Ιουλίου 03, 2013, 06:07:57 pm »αυτό σημαίνει το εξής : Σε ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σου. 4
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Ιουλίου 03, 2013, 06:02:02 pm »πάμε με τη σειρά : Δεν επιθυμώ να κριθώ υπεράριθμος, αλλά κρίνομαι αυτοδίκαια. Μπορώ να προηγηθώ κατά απόλυτη προτεραιότητα στην κάλυψη οργανικού κενού στην ίδια ομάδα; (απάντηση ΝΑΙ) σε όμορη ομάδα; (απάντηση ΝΑΙ) στο νομό; (απάντηση ΟΧΙ) Τα κατάλαβα καλά; Ή έπρεπε να έχω δηλώσει "επιθυμώ να κριθώ" για να ισχύουν τα παραπάνω; 5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις υπεράριθμων« στις: Ιουλίου 03, 2013, 05:50:00 pm »
Γεια σας.
Γνωρίζει κανείς όταν υπάρχει κενό 12 ωρών σε Γυμνάσιο στην Τεχνολογία σε ποιο κλάδο πρέπει να εμφανιστεί; Δεν πρέπει να εμφανίζεται σε όλους που το έχουν πρώτη ανάθεση, έτσι να μπορεί κάποιος υπεράριθμος να το διεκδικήσει; Τα κενά για τα μαθήματα που διδάσκονται σε πρώτη (Α΄) ανάθεση από εκπαιδευτικούς περισσότερων του ενός κλάδων κατανέμονται ισομερώς σε όλους τους κλάδους. Σε περίπτωση που τα κενά δεν είναι ακέραιο πολλαπλάσιο του αριθμού των κλάδων, τότε η ισομερής κατανομή θα επιτυγχάνεται σε περισσότερα από ένα έτη. Η επιμέρους κατανομή σε ειδικότητες ενός κλάδου θα γίνεται με βάση την ικανοποίηση των εκάστοτε εκπαιδευτικών αναγκών. Τι ακριβώς σημαίνει το παραπάνω απόσπασμα; Στο νομό μου το χρησιμοποιούν για να φωτογραφίσουν το κενό. Καμιά ιδέα;
Σελίδες: 1
|