Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - elytron

Σελίδες: 123 ... 14
1
Εργασιακά / Απ: Απογραφή Δημοσίων Υπαλλήλων
« στις: Ιουλίου 14, 2010, 07:39:26 pm »
Σχετικά με τη μεταμεσονύκτια απογραφή: Πήρα τηλέφωνο πριν από 10 λεπτά στο 1500 και η υπάλληλος μου είπε ότι είναι δυνατόν να απογραφεί κανείς μετά τις 12:00, τότε, λέει, ανοίγει το σύστημα για όλα τα ΑΦΜ. Επίσης, λεπτομέρεια που ίσως να έχει αναφερθεί και παραπάνω, δε διάβασα όλα τα posts: βάζουμε τον κωδικό λογαριασμού της ΔΕΗ που έρχεται στο σπίτι μας είτε αυτός είναι στο όνομά μας είτε όχι, δεν έχει σημασία αν πληρώνουμε εμείς το ρεύμα, αλλά πού βρίσκεται το ακίνητο (ουσιαστικά τον θέλουν για ταυτοποίηση της διεύθυνσης κατοικίας).

2
Πανελλήνιες / Απ:
« στις: Μαΐου 20, 2010, 11:25:56 pm »
Ενδιαφέρον, ξέρει όμως κανείς με ασφάλεια τι θα ισχύσει για φέτος;

3
Πανελλήνιες / Απ:
« στις: Μαΐου 20, 2010, 11:19:56 pm »
Νομίζω ότι το ερώτημα είναι σαφές. Με έναν πρόχειρο έλεγχο δεν είδα να τέθηκε ανάλογο θέμα στο forum για φέτος. Θα ήταν επίσης σκόπιμο το άτομο που θα απαντήσει υπεύθυνα στο θέμα αυτό να μας πει τα ποσά προ και μετά κρατήσεων. Κι επίσης την προσαύξηση για βαθμολόγηση το Σάββατο και την Κυριακή.

4
Η λευκή απεργία δεν είναι και τόσο κακή πρακτική, αν το σκεφτεί κανείς.

5
Η πρόταση για συμπόρευση των εκπαιδευτικών με την ΑΔΕΔΥ (κάνουμε απεργίες μόνον όταν προκηρύσσονται από την ΑΔΕΔΥ, για να μην απομονωθούμε ως κλάδος) αποτελεί πάγια θέση των πασόκων συνδικαλιστών, όπως είχα την ευκαιρία να διαπιστώσω παρακολουθώντας συνέλευση στην ΕΛΜΕ όπου ανήκω. Συνεπώς, η τάση της ΟΛΜΕ φανερώνει και τους συσχετισμούς δυνάμεων που διαμορφώνονται στους κόλπους της. Τώρα, η ΑΔΕΔΥ έχει μια τάση να συμπορεύεται με τη ΓΣΕΕ, ώστε να δημιουργείται κοινό απεργιακό μέτωπο των εργαζομένων στο δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Σήμερα το μεσημέρι το μάτι μου πήρε στις ειδήσεις (νομίζω Αντ1) ότι το κλιμάκιο της ΕΕ και του ΔΝΤ που κυκλοφορεί στην Αθήνα πήγε και συναντήθηκε με την ηγεσία της ΓΣΕΕ, κεκλεισμένων των θυρών, όπως συνηθίζεται αυτές τις μέρες. Αν συμμαζέψουμε διαπιστώσεις και πληροφορίες μπορούμε να καταλήξουμε σε μια πρόβλεψη: επειδή η ηγεσία της ΓΣΕΕ δε διακρίνεται από αυτό που θα λέγαμε επαναστατικότητα, προβλέπω ότι μετά από την επισκεψούλα αυτή θα υπάρξει μια ένταση της ρητορικής μεν, αλλά επί της ουσίας θα γίνει προσπάθεια αποκλιμάκωσης των κινητοποιήσεων. Κι επειδή η ΑΔΕΔΥ ακολουθεί, υποψιάζομαι ότι η ίδια τάση θα εκδηλωθεί κι εκεί: απεργίες - τουφεκιές, που απογοητεύουν τους εργαζόμενους και τους κάνουν να αισθάνονται ότι οι κινητοποιήσεις αυτές δεν οδηγούν πουθενά. Πιθανόν στα βραδυνά δελτία να μεταδόθηκαν περισσότερες ειδήσεις για το θέμα της συνάντησης, αλλά δεν τα παρακολούθησα κι έτσι δεν ξέρω τι έκταση δόθηκε στο συγκεκριμένο ζήτημα. Αν επικρατήσει στην ΟΛΜΕ η τάση για συμπόρευση με την ΑΔΕΔΥ, δεν υπάρχει πιθανότητα κινητοποιήσεων στις πανελλαδικές. Τι προτείνω; Να προκαλέσουμε συζητήσεις και ζυμώσεις στους συλλόγους των σχολείων μας για το θέμα αυτό. Να μπουκάρουμε στις γενικές συνελεύσεις των ΕΛΜΕ μας, όπως έχουμε κάθε δικαίωμα να κάνουμε, και να διαμορφώσουμε το κλίμα και τις αποφάσεις, παρακάμπτοντας τους συνδικαλιστές. Να στείλουμε τους προέδρους με απόφαση για απεργία στην ΟΛΜΕ. Να μην κάτσουμε σπίτι μας. Αυτό σημαίνει οργάνωση της βάσης. Και θα δούμε πολλούς συνδικαλιστές να εκπλήσσονται κα να ενοχλούνται από την παρουσία μας, και όσο πιο πολύ θα φοβούνται, τόσο πιο άγριες θα είναι οι επιθέσεις τους και οι προσπάθειές τους να μας εξευτελίσουν ή να μας εντάξουν σε ψηφοδέλτια, λες κι αυτό θα λύσει τα προβλήματα του κλάδου. Πρέπει ιστορικά να πάρουμε θέση. Γιατί όταν τα παιδιά μας αύριο μεθαύριο θα μας ρωτήσουν "Κι εσύ τι έκανες όταν ξεφτιλιζόταν ο κλάδος σου;", θα πρέπει να απαντήσουμε. Και ή θα τους πούμε: "Καθόμουν στον καναπέ γιατί φοβόμουν/ δεν πίστευα ότι θα γίνει κάτι/ άφηνα τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα/ δεν είχα καταλάβει τι μου γίνεται" ή θα πούμε: "Το πάλεψα όσο μπορούσα, μέσα στο σχολείο μου, στην ΕΛΜΕ, στο δρόμο, το πάλεψα". Ή το ένα θα κάνει κανείς ή το άλλο. Αμέτοχος πάντως δεν μπορεί να μείνει.

6
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουαρίου 28, 2010, 01:30:18 pm »
Στο μάθημα 32 και είναι όλες προαιρετικές, εκτός από τις περιπτώσεις των εμπρόθετων ad intuendum και ad imitandum, όπου αν εννοήσουμε ένα αντικείμενο σε Αιτιατική, ας πούμε eas ή imagines, η γερουνδιακή έλξη καθίσταται υποχρεωτική. Επίσης στο 34 υπάρχει ένα γερούνδιο spectandum, όπου αν εννοήσουμε και πάλι ένα αντικείμενο σε Αιτιατική μπορεί να γίνει γερουνδιακή έλξη.

7
Τέτα, έσκισες, καταπληκτική ανάλυση! Όσον αφορά την ύλη, την Τρίτη μπαίνω στα Πολιτικά. Νομίζω ότι βγαίνουν πολύ χαλαρά με μια ώρα για κάθε ενότητα.

8
Η Κοινότητα του PDE / Απ: Μουσική_temp03
« στις: Φεβρουαρίου 13, 2010, 02:53:47 pm »

9
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά: Σύνταξη
« στις: Φεβρουαρίου 10, 2010, 10:14:35 am »
Κι εγώ τελείωσα το 37. Μοίρασα στα παιδιά ένα φυλλάδιο με όλες τις δευτερεύουσες κι αυτό περιορίζει κάπως το χρόνο της παράδοσης για τη θεωρία (γράψιμο στον πίνακα, αντιγραφή κλπ.), οπότε υπολογίζω σε ένα ρυθμό περί τα 2,5 κείμενα την εβδομάδα. Σκέφτομαι να τελειώσω πρώτα όλα τα κείμενα και τη θεωρία των δευτερευουσών και κατόπιν να προχωρήσω στον πλάγιο λόγο (αν και μετατροπές λόγου κρίσης κάνουμε από την αρχή της χρονιάς), αναλύσεις μετοχών, συμπτύξεις προτάσεων, έκφραση σκοπού κλπ. Έτσι, ελπίζω ότι λίγο μετά τις διακοπές του Πάσχα θα βγάλω την ύλη...

10
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Δάσκαλε τι δίδασκες....
« στις: Φεβρουαρίου 08, 2010, 02:02:08 pm »
Με ποια λογική γίνονται οι κληρώσεις για τα προγράμματα; Προσωπικά δήλωσα στη Δυτ. Θεσσαλονίκη. Οι ρυθμοί υποβολής αιτήσεων δείχνουν ότι δήλωσαν 55 άτομα για 116 θέσεις. Συμπλήρωσα και τις 6 επιλογές, κληρώθηκα στην 4η και μου είπαν ότι είμαι επιλαχούσα! Τη στιγμή που ορισμένα προγράμματα δε θα υλοποιηθούν λόγω έλλειψης συμμετεχόντων! Τι γίνεται εδώ;

11
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ
« στις: Φεβρουαρίου 05, 2010, 08:48:25 pm »
Απορία: Μπαίνω με τους κωδικούς μου στο σύστημα, πατάω το λινκ του ΚΣΕ στο οποίο κληρώθηκα και δε μου βγάζει τίποτα - καμία αντίδραση. Κι όμως, το μεσημέρι με τις ίδιες ενέργειες εμφανίζονταν τα στοιχεία του ΚΣΕ, από τον ίδιο υπολογιστή (άρα δεν είναι θέμα προγράμματος που λείπει). Μήπως αντιμετώπισε κανείς το ίδιο πρόβλημα; Ξέρει κάποιος πώς λύνεται;

12
Κι εγώ θα κάνω αύριο τη 2η ενότητα των Ηθικών Νικομαχείων.

13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά: Γραμματική
« στις: Ιανουαρίου 15, 2010, 08:46:52 pm »
Όπως το αληθής, Γραμματική Αρχαίας Ελληνικής (έκδοση για το σχολείο), σελ. 109

14
Οκ, το έστειλα στα Ἁρχεία για λήψη῾. Αν το εγκρίνουν οι διαχειριστές θα είναι διαθέσιμο, αλλιώς mail.

Σελίδες: 123 ... 14

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182514
  • Σύνολο θεμάτων: 19472
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 6
Επισκέπτες: 540
Σύνολο: 546

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.044 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.