Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - bagelisb

Σελίδες: 123
1
Εργασιακά / Απ: Άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου
« στις: Οκτωβρίου 01, 2025, 10:45:12 pm »
Καλησπέρα,
αναπληρωτής ΜΝΑΕ μειωμένου ωραρίου (10 ώρες απασχόληση), ζητά άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου για απασχόληση που υπερβαίνει τον (μειωμένο) μισθό του, εμπίπτει στη φραγή του συντάγματος και δεν μπορεί να παίρνει παραπάνω από το μισθό του ή μπορεί να πάρει την άδεια άσκησης;

Πιστεύω ότι δεν εμπίπτει γιατί δεν κατέχει οργανική θέση, επίσης υπάρχει ένα παλιό έγγραφο του υπουργείου που λέει ότι στους αναπληρωτές μπορείς να είσαι πιο ελαστικός

2
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Β Φάση αναπληρωτών 2025-2026
« στις: Σεπτεμβρίου 24, 2025, 10:28:51 pm »
Να μοιραστώ κάτι που συμβαίνει. Έχω προσληφθεί αναπληρωτής σε τμήμα ένταξης ΠΕ03 ΕΑΕ και μητέρα αυτιστικού παιδιού Λυκείου προσπαθεί να μου αλλάξει τη σύμβαση ώστε να με πάρει παράλληλη αποκλειστικά για το παιδί της σε όλα τα θετικά μαθήματα (Μαθηματικά, Φυσική, Χημεία, Βιολογία). Εν τω μεταξύ δεν έχουμε Β ανάθεση στο Λυκειο.
Εφόσον είστε αναπληρωτής, έχετε προσληφθεί για συγκεκριμένο έργο ΕΣΠΑ που αφορά Τ.Ε., όποιος και να θέλει να σας βάλει στην Παράλληλη, που είναι άλλο πρόγραμμα, δεν γίνεται. Ακόμα και να σας το ζητήσουν (που δεν μπορώ να το φανταστώ) τους απειλείτε ότι θα το καταγγείλετε στο ΕΣΠΑ γιατί δεν είναι επιλέξιμη δαπάνη του έργου που προσληφθήκατε.

Υ.Γ. (Άσχετο-Σχετικό): Από πότε οι γονείς μπορούν να "δοκιμάζουν" να επηρεάζουν υπηρεσιακές καταστάσεις εκπαιδευτικών; Ερχόμαστε σε εποχές πλήρους ισοπέδωσης....

3
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2025, 11:12:26 pm »
Δεν διεκδικώ το αλάθητο. Αφήνω πιθανότητες να έχετε δίκαιο σε αυτό που αναφέρετε. Αφήστε κι εσείς, όμως, μια πιθανότητα να είναι όπως τα λέω.
Περισσότερες από μία. Έχουμε δει διευκρινιστικές από το υπουργείο που έχουν ερμηνείες πολύ πιο "παράξενες" από αυτό που συζητάμε. Πόσο μάλλον αυτό που πραγματικά είναι δύσκολο.

Επιπρόσθετα από τότε που καμπυλώθηκε το σύνταγμα με το ευρωπαϊκό δίκαιο και κάπου εκεί στη τομή χώρεσαν τα ιδιωτικά πανεπιστήμια μπορεί κανείς να αμφιβάλλει για οτιδήποτε νομίζω

4
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Σεπτεμβρίου 12, 2025, 09:16:11 pm »
3) μετατεθέντες από άλλη περιοχή + ευρισκόμενοι στη διάθεση της περιοχής + αιτούντες βελτίωση εντός περιοχής
Σε κάθε διαδικασία ισχύει η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ έναντι των Τ.Ε.
Αν δεν υπάρχει κανένας σε καμία διαδικασία, μπορεί να μείνουν και κενά στις ΣΜΕΑΕ. Εννοώ ότι δεν θα υποχρεωθεί κάποιος με οργανική σε Τ.Ε. να μετακινηθεί σε ΣΜΕΑΕ, εφόσον δεν κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία).

Με απόλυτη εκτίμηση στις γνώσεις σας και στην προσφορά σας θεωρώ ότι έχετε δίκιο σε όλα λέτε, πλην από τη δυνατότητα τοποθέτησης (οργανικά) σε ΣΜΕΑΕ κάποιου που ήδη έχει οργανική σε ΤΕ, ζητά βελτίωση και δεν βάζει ΣΜΕΑΕ στην αίτησή του. Δεν υπάρχει στη νομοθεσία κάπου η δυνατότητα από το ΠΥΣΔΕ, να αλλάξει "βίαια" την οργανική κάποιου, ούτε καν υπεραρίθμου. Ακόμα και ο υπεράριθμος αν δεν θέλει δεν αλλάζει οργανική και διατίθεται σε σχολικές μονάδες.

Όποιος κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία), χωρίς να χάνει την οργανική του, αιτείται συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που βάζει στην αίτησή του, δηλ. ή θα ικανοποιηθεί η αίτησή του ή όχι. Δεν είναι ότι συμμετέχοντας στη διαδικασία χάνει την οργανική του και είναι ελεύθερος να τοποθετηθεί οπουδήποτε.

Προσπαθώντας να εξηγήσω αυτό που λέω, αν το αναγάγουμε στη κλίμακα των μεταθέσεων, είναι σαν να λέτε ότι επειδή έκανα αίτηση να πάω στη ΔΔΕ Κυκλάδων (ΕΑΕ) συμμετείχα στη διαδικασία άρα μπορώ να βρεθώ στη ΔΔΕ Ιωαννίνων (ΕΑΕ) επειδή έχει κενό ΣΜΕΑΕ.

Η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ σε οργανική, βλέποντας το σύνολο των διατάξεων χωρίς να είμαι νομικός, δεν μπορεί να εμπίπτει σε αυτή τη περίπτωση. Υπάρχει η προτεραιότητα αλλά σε αυτούς που δεν έχουν "αγκυρωμένη" οργανική, δηλαδή μετά από απόσπαση, διορισμό, ή μετάθεση (που, ξαναλέγοντας τα ίδια, αυτή τη φορά δεν μπορεί να σημαίνει παρά μετάθεση από νομό σε νομό, διαφορετικά παραβιάζει όλο το ΠΔ 50 και 100 και δεν νομίζω ότι ήταν στη πρόθεση του νομοθέτη να παραβιαστεί σε αυτή και μόνο την υποπερίπτωση).


5
Νεοδιόριστοι / Απ: Εκ νέου αξιολόγηση νεοδιόριστου;
« στις: Σεπτεμβρίου 10, 2025, 08:10:56 pm »
Ναι, προβλέπεται η αξιολόγηση και τις δύο χρονιές. Στην πράξη όμως, δύσκολα συμβαίνει, καθώς δεν προλαβαίνουν οι αξιολογητές.
Σωστά, απλά η μονιμοποίηση είναι εντελώς ανεξάρτητη από αυτό. Εφόσον υπάρχει αξιολόγηση και στα 3 πεδία ακολουθεί η μονιμοποίηση όπως και να έχει (με το κλείσιμο των δύο ετών φυσικά).

6
γ)Στους ΠΕ02, παρατηρείται σημαντικότητα αύξηση στη γενική, καθώς η μη κάλυψη των συντάξεων με τους διορισμούς, γιγαντώνει τα λειτουργικά κενά. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της Κορινθίας, που ενώ είχε 16 πλεονάσματα οργανικά δηλώθηκαν 32 λειτουργικά! Η Πέλλα που είχε πλεονάσματα δήλωσε 29 γενικής ενώ τα λειτουργικά για αποσπάσεις ήταν 20, ενώ οι Κυκλάδες δήλωσαν 69 λειτουργικά. Αύξηση και στον συγκεκριμένο κλάδο των παράλληλων καθώς σε σχέση με πέρσι αρκετές ΔΙΔΕ δήλωσαν +10-15% επιπλέον παράλληλες. Χαρακτηριστικό εδώ είναι και η αύξηση των ΣΜΕΑΕ αλλά και των λειτουργικών των Τ.Ε. παρά τους 820 διορισμούς.
δ) στους μαθηματικούς δεν κατάφερω να βρω αρκετές πληροφορίες, ωστόσο ΣΙΓΟΥΡΑ θα είναι αυξημένες οι προσλήψεις στην ΕΑΕ λόγω του ότι ΔΕΝ έγιναν διορισμοί στα Τ.Ε. εξαιτίας της έλλειψης ατόμων.
  Άρα λοιπόν. Το ΥΠΑΙΘΑ θα μπορέσει να καλύψει ΟΛΑ τα κενά με τις 37.000 πιστώσεις; Τι α΄φάση θα δούμε; Έμφαση που; Γενική ή Ειδική; Οι ανάγκες στην ΕΑΕ αυξάνονται ΡΑΓΔΑΙΑ!
Πιστεύω ότι μόνο αν υπάρχουν δείγματα από τις μεγάλες ΔΔΕ μπορείς να βγάλεις συμπεράσματα, αλλιώς δεν μπορούμε να μιλάμε με ασφάλεια.
Στους ΠΕ02 π.χ. μπορεί οι νομοί που αναφέρονται να βγάζουν αύξηση αλλά ικανοποιήθηκε το 97% των αποσπάσεων, και προφανώς οι αποσπάσεις κατευθύνονται στις περιοχές της Αθήνας, Θεσσαλονίκης κτλ. Προσπαθώ να πω λοιπόν ότι μπορεί να παρουσιάζονται αύξηση λειτουργικών κενών σε αυτές τις περιοχές αλλά αν η Αθήνα και τα μεγάλα ΠΥΣΔΕ γενικότερα δεν βγάλουν μεγάλα νούμερα τότε η αύξηση δεν είναι μεγάλη.

Επίσης είναι βέβαιο ότι οι τόσες πολλές ιδρύσεις Τ.Ε. που δεν καλύφθηκαν με διορισμό (ιδιαίτερα στους ΠΕ03 αλλά και ΠΕ02) δημιουργούν αύξηση λειτουργικών κενών στην ΕΑΕ, αλλά επειδή αυτή η αύξηση είναι και τεχνητή (έχει αναφερθεί εδώ μέσα ότι πολλά νέα ΤΕ δεν είναι αποτέλεσμα αιτήσεων από τις σχολικές μονάδες) δεν είναι και επείγουσας κάλυψης. Θεωρώ ότι το υπουργείο μπορεί άνετα να μην βιαστεί να τα καλύψει όλα, εκτός αν θέλει να το κάνει για πολιτικούς λόγους.

7
Ειμαι σε δυο ειδικοτητες π.χ ΠΕ72.50 δηλ ΕΑΕ και ΠΕ03 Αν με προσλαβουν ως νηπιαγωγο μια και η ειδικη τρεχει πρωτη και μετα ως μαθηματικο εχω ποινη στη βθμια αν επιλεξω βα παω στην πρωτοβαθμια;
Δεν υπάρχει καμία ποινή γιατί δεν θα διοριστείς μετά ως Πε03, θα σε προσπεράσει το σύστημα γιατί έχεις ήδη διορισθεί

8
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2026
« στις: Αυγούστου 24, 2025, 01:50:54 am »
Έγινε με το "κόλπο" της ίδρυσης νέων οργανικών και των συμπληρωματικών μεταθέσεων στην Αθμια και στην ΕΑΕ.
Γίνεται και εξ' αρχής;

9
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2026
« στις: Αυγούστου 24, 2025, 01:24:02 am »
Επιπλέον, μπορεί κάποιος να πάρει μετάθεση στη 2η,3η,4η επιλογή του και η 1η του επιλογή να θεωρηθεί ανοικτή για διορισμούς καθώς δεν θα υπάρχουν ανικανοποιητες μεταθέσεις.
Αυτό όντως είναι έτσι, υπάρχει κάποιος που μπορεί να το επιβεβαιώσει;
Δηλ. αν εγώ βάλω 2 περιοχές για μετάθεση, και μετατεθώ στην 2η, μπορεί να δώσει την 1η για διορισμούς ενώ εγώ δεν πήγα εκεί;

10
Διάφορα θέματα αδιόριστων / Απ: Διορισμοί και το 2026
« στις: Αυγούστου 24, 2025, 12:56:39 am »
Αν και δε παρακολούθησα τους πίνακες φέτος, καθώς έχω διοριστεί, νομίζω ότι από τους εκκαθαρισμενους του trust θα καταλάβεις πάνω κάτω τι γίνεται. Δηλαδή, πόσοι διορισμένοι του 2023 θα μπορούν να κάνουν αίτηση και σε ποια περιοχή υπηρετούσαν ως αναπληρωτές (αν δεν κάνω κάποιο λάθος). Αν δεις ότι είναι πολλοί αυτοί που ήταν στην περιοχή σου ή στους τριγύρω νόμους, ίσως να σκεφτείς να ανοίξεις λίγο περισσότερο τις περιοχές που θα δηλώσεις, λόγω λήξης των πινάκων.
Δεν μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό του ξαναδιορισμού εκτός από πολύ λίγες περιπτώσεις, π.χ. διορισμό σε άλλο κλάδο ή μεταπήδηση από ΕΑΕ σε Γενική και αντίστροφα.
Ας πούμε ότι είμαι ΠΕ06, και θέλω Α΄ Αθήνας ενώ έχω διορισθεί Α΄ Δωδεκανήσου.
Για να βγει η Α΄ Αθήνας ως περιοχή διορισμού πρέπει προηγουμένως να έχουν ικανοποιηθεί όλες οι αιτήσεις μετάθεσης προς τα εκεί.
Άρα για ποιό λόγο να τη θέλω για νέο διορισμό αφού θα έχω πάρει ήδη μετάθεση;

11
Δεν ενδιαφέρεται κανείς στο υπουργείο για "σωστό αριθμό". Φυσικά θα ήθελαν να είναι όλα σωστά αλλά δεν τους ενδιαφέρει ούτε καν να το προσπαθήσουν. Περισσότερο έχει σημασία το "φαίνεσθαι", δυστυχώς. Ζητάνε κενά αναπληρωτών έως 26, πριν καν παρουσιαστούν οι νεοδιόριστοι. Και θα παρουσιαστούν 10 και 11 στο σχολείο οι αναπληρωτές πριν καν τοποθετηθούν, σε κάποιες περιοχές, οι μόνιμοι και οι νεοδιόριστοι.
Θα γίνουν οι σχετικές δηλώσεις στα ΜΜΕ και όλα καλά. "Δεν φταίμε εμείς που το 30-40% των νεοδιόριστων θα πάρει άδεια ή απόσπαση."
Μα δεν έχει καν σημασία να είναι σωστά τα νούμερα. Όταν διαβάζεις από τώρα ότι θα πάρει 22000 αναπληρωτές, ότι και να δηλώσουν οι διευθύνσεις τόσους θα πάρει. Θα είχε νόημα να είναι σωστά αν προσλαμβανόταν ακριβώς ότι ζητείται.
Παρατηρώ διευθύνσεις να παίρνουν μικρούς αριθμούς στην α΄ φάση και ξαφνικά στη β΄ φάση οι προσλήψεις τους είναι διπλάσιες. Υποθέτω ότι δεν είχαν μετρήσει σωστά στην α΄ φάση αλλά τι έγινε; Τσεκάρει κανείς;

12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 02:10:52 am »
Μα το γνωρίζω lasid! Για το ΚΕΔΑΣΥ εντός της περιοχής του διορισμού μου αναφέρομαι. Γιατί δεν μπορώ φέτος να διεκδικήσω τη θέση και πρέπει από Οκτώβριο να μου ανοίξει το σύστημα για του χρόνου; (Διορίστηκα στον τόπο διαμονής μου, οπότε δεν τίθεται θέμα μετάθεσης εκτός)
Γιατί το ΚΕΔΑΣΥ δεν ανήκει στη ΔΔΕ σου, είναι άλλη οντότητα που ανήκει αλλού. Εσύ, έτσι όπως φαίνεται, έχεις διοριστεί ΕΑΕ, όχι σε ΚΕΔΑΣΥ, το ΠΥΣΔΕ δεν έχει καν δικαίωμα να σε αποσπάσει εκεί. Ο μόνος τρόπος, όπως είπε ο Lasid, είναι με μετάθεση/απόσπαση από το ΥΠΑΙΘΑ, αφού κλείσεις 2 χρόνια.
Είναι σαν να είσαι στο στρατό στο πεζικό και να λες, αφού το στρατόπεδο της αεροπορίας είναι και αυτό στην ίδια περιοχή γιατί δεν μπορώ να πάω;

13
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 22, 2025, 01:05:11 am »
Δεν μου ήρθε, ειπώθηκε στη δευτεροβάθμια. Παρόλο που αποτελεί αυτόνομη περιοχή μετάθεσης όπως λέτε. Ακούμε τα πάντα πια. Επίσης, το ίδιο ειπώθηκε σε περίπτωση απόσπασης, ότι δηλαδή θα δοθούν έστω 2 ώρες αναγκαστικά σε σχολείο για να γίνει η αξιολόγηση. Γενικά έχει ξεφύγει η κατάσταση, προκειμένου να κάνει κάποιος την αξιολόγηση θα ειπωθούν πολλά.Τι κάνει κάποιος αν κάνουν όντως πράξη ένα τέτοιο σενάριο;
Πρακτικά τους εξηγείς αυτό που δεν έχουν συνειδητοποιήσει, δηλ. τους δείχνεις το άρθρο που προανέφερα.
Επίσης όταν είσαι σε ΚΕΔΑΣΥ δεν έχεις καμία επαφή με την τοπική ΔΔΕ, δεν έχουν να κάνουν μαζί σου σε τίποτα.
Ακόμα και η αξιολόγησή σου ανεβαίνει στην πλατφόρμα από την Περιφερειακή, μάλλον για αυτό κιόλας δεν το ξέρουν.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Αυγούστου 21, 2025, 06:01:57 pm »
Δηλαδή οι εκπαιδευτικοί που διορίστηκαν φέτος στα ΚΕΔΑΣΥ, πώς θα αξιολογηθούν; Εφόσον ως εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής δεν ασκούν διοικητικό έργο, αλλά εργάζονται στο ΚΕΔΑΣΥ με την ιδιότητα του εκπαιδευτικού και προσφέρουν εκπαιδευτικό έργο, μέσω της αξιολόγησης μαθητών (δεν κάνουν γραμματειακή υποστήριξη). Μέσω ποιας διαδικασίας; Εφόσον δεν έχει κάποια θητεία που λήγει, είναι εκεί η θέση του εξ αρχής. Επειδή φέτος δόθηκαν για διορισμούς στους εκπαιδευτικούς ειδικής απευθείας τα ΚΕΔΑΣΥ, πώς θα λειτουργήσει όλο αυτό; Πώς δηλαδή θα αξιολογηθούν εντός ΚΕΔΑΣΥ, εφόσον δεν είναι υποχρεωμένοι να επιστρέψουν στις τάξεις, δεν είναι αποσπασμένοι, ούτε θα λήξει η θητεία τους;????
https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2023/%CE%A6%CE%95%CE%9A_%CE%91%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CC%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82.pdf
Άρθρο 7, διαδικασία αξιολόγησης ΕΕΠ - ΕΒΠ που υπηρετούν σε ΚΕΔΑΣΥ. Γίνεται η αξιολόγηση σε αυτή τη περίπτωση

Σελίδες: 123

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33110
  • Τελευταία: Mimao
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193276
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 434
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 1
Επισκέπτες: 177
Σύνολο: 178

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.066 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.