0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αν δοθούν δυο λειτουργικά κενά σε φιλόλογο και φυσικό σε νεοσυσταθέν τμήμα ένταξης σε γυμνάσιο, αλλά δεν υπάρχει διάγνωση παιδιού για τμήμα ένταξης στο σχολείο, τότε τι γίνεται;
Τι να πω, μάλλον αυτό θα εννοούσε ο διευθυντής της δδε. Χαρακτηριστικά, όπως προανέφερα, είπε πως μόνο τα οχτώ θα δοθούν και τα υπόλοιπα σε βάθος τριετίας…
Χμμμ... Και πώς ήξερε ότι σε βάθος τριετίας θα έχουν διαγνώσεις;
Μάλιστα, καταλαβαίνω.Στην προκειμένη περίπτωση, σε περίπτωση που υπάρχουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ για τα οποία δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον, θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικές βελτιώσεις ή τα νεοϊδρυθέντα τμήματα ένταξης (μαζι με τα όποια κενά σε ΣΜΕΑΕ) θα πρέπει να πάνε σε νεοδιοριστους;Μήπως θα πρέπει να γίνουν συμπληρωματικες βελτιώσεις, αλλά μόνο για όσους κατέχουν οργανική σε τμήμα ένταξης;Και μια και άρχισα τις (ρητορικές κατά πάσα πιθανότητα) ερωτήσεις, ας ρωτήσω και το άλλο. Η περιοριστική διάταξη που αφορά τοποθετήσεις μετα από μετάθεση, απόσπαση ή διορισμό τι προβλέπει για τις περιπτώσεις όπου παραμένουν οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, αλλά και σε τμήματα ένταξης; Εφόσον δεν έχει εκδηλωθεί ενδιαφέρον για ΣΜΕΑΕ δεν θα βελτιωθεί κανείς; Ούτε αυτοί που ζητούν βελτίωση από τμήμα ένταξης σε άλλο τμήμα ένταξης;
Η συγκεκριμένη διάταξη αλήθεια προβλέπει το ενδεχόμενο να παραμένουν κενά σε ΣΜΕΑΕ; Διότι διαβάζοντάς την κάποιος, του δίνεται η εντύπωση ότι θα καλυφθούν όλα τα κενά στις ΣΜΕΑΕ και κάποια από τα κενά τμημάτων ένταξης. Αυτο όμως συνέβαινε μόνο σε περιζήτητους νομούς. (Στον δικό μου ας πούμε έχουν φύγει με μετάθεση σε άλλους νομούς οι συνάδελφοι και κάθε χρόνο μένουν κενά στις ΣΜΕΑΕ.)
3) μετατεθέντες από άλλη περιοχή + ευρισκόμενοι στη διάθεση της περιοχής + αιτούντες βελτίωση εντός περιοχήςΣε κάθε διαδικασία ισχύει η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ έναντι των Τ.Ε.Αν δεν υπάρχει κανένας σε καμία διαδικασία, μπορεί να μείνουν και κενά στις ΣΜΕΑΕ. Εννοώ ότι δεν θα υποχρεωθεί κάποιος με οργανική σε Τ.Ε. να μετακινηθεί σε ΣΜΕΑΕ, εφόσον δεν κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία).
Κατ' αρχάς η Ειδική Αγωγή περιλαμβάνει και τις ΣΜΕΑΕ και τα Τ.Ε., δεν είναι διαφορετικά διαμερίσματα όπως είναι η Γενική Παιδεία με την Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος με Οργανική σε Τ.Ε. αιτηθεί βελτίωση, η βελτίωση θα πραγματοποιηθεί εντός της ΕΑΕ. Το ότι αυτός μπορεί στην αίτηση βελτίωσης να έχει επιλογές μόνο Τ.Ε. δεν αποκλείει το ενδεχόμενο (εφόσον συμμετάσχει στη διαδικασία) να βρεθεί σε ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.Γενικά, θα εφαρμοστούν οι προβλεπόμενες διαδικασίες με τη γνωστή σειρά, δηλ.1) οργανικά υπεράριθμοι + εκπαιδευτικοί που έχασαν την οριστική τους τοποθέτηση επειδή το σχολείο τους έγινε Πρότυπο/Πειραματικό/ΔΗΜΩΣ2) ειδικές κατηγορίες 3) μετατεθέντες από άλλη περιοχή + ευρισκόμενοι στη διάθεση της περιοχής + αιτούντες βελτίωση εντός περιοχήςΣε κάθε διαδικασία ισχύει η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ έναντι των Τ.Ε.Αν δεν υπάρχει κανένας σε καμία διαδικασία, μπορεί να μείνουν και κενά στις ΣΜΕΑΕ. Εννοώ ότι δεν θα υποχρεωθεί κάποιος με οργανική σε Τ.Ε. να μετακινηθεί σε ΣΜΕΑΕ, εφόσον δεν κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία).Με τόσους διορισμούς στην ΕΑΕ, είναι πολύ δύσκολο να παραμείνουν κενά στις ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.Αν θέλετε πιο συγκεκριμένη απάντηση, πρέπει να μου πείτε αριθμητικό παράδειγμα που θα αναφέρει πόσα είναι τα οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, πόσα σε Τ.Ε., πόσοι θα συμμετάσχουν στη διαδικασία και πόσοι εξ αυτών που θα συμμετάσχουν έχουν ήδη τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και πόσοι σε Τ.Ε.
Με απόλυτη εκτίμηση στις γνώσεις σας και στην προσφορά σας θεωρώ ότι έχετε δίκιο σε όλα λέτε, πλην από τη δυνατότητα τοποθέτησης (οργανικά) σε ΣΜΕΑΕ κάποιου που ήδη έχει οργανική σε ΤΕ, ζητά βελτίωση και δεν βάζει ΣΜΕΑΕ στην αίτησή του. Δεν υπάρχει στη νομοθεσία κάπου η δυνατότητα από το ΠΥΣΔΕ, να αλλάξει "βίαια" την οργανική κάποιου, ούτε καν υπεραρίθμου. Ακόμα και ο υπεράριθμος αν δεν θέλει δεν αλλάζει οργανική και διατίθεται σε σχολικές μονάδες.Όποιος κάνει αίτηση βελτίωσης (άρα συμμετοχής στη διαδικασία), χωρίς να χάνει την οργανική του, αιτείται συγκεκριμένες σχολικές μονάδες που βάζει στην αίτησή του, δηλ. ή θα ικανοποιηθεί η αίτησή του ή όχι. Δεν είναι ότι συμμετέχοντας στη διαδικασία χάνει την οργανική του και είναι ελεύθερος να τοποθετηθεί οπουδήποτε.
Προσπαθώντας να εξηγήσω αυτό που λέω, αν το αναγάγουμε στη κλίμακα των μεταθέσεων, είναι σαν να λέτε ότι επειδή έκανα αίτηση να πάω στη ΔΔΕ Κυκλάδων (ΕΑΕ) συμμετείχα στη διαδικασία άρα μπορώ να βρεθώ στη ΔΔΕ Ιωαννίνων (ΕΑΕ) επειδή έχει κενό ΣΜΕΑΕ.Η προτεραιότητα κάλυψης των ΣΜΕΑΕ σε οργανική, βλέποντας το σύνολο των διατάξεων χωρίς να είμαι νομικός, δεν μπορεί να εμπίπτει σε αυτή τη περίπτωση. Υπάρχει η προτεραιότητα αλλά σε αυτούς που δεν έχουν "αγκυρωμένη" οργανική, δηλαδή μετά από απόσπαση, διορισμό, ή μετάθεση (που, ξαναλέγοντας τα ίδια, αυτή τη φορά δεν μπορεί να σημαίνει παρά μετάθεση από νομό σε νομό, διαφορετικά παραβιάζει όλο το ΠΔ 50 και 100 και δεν νομίζω ότι ήταν στη πρόθεση του νομοθέτη να παραβιαστεί σε αυτή και μόνο την υποπερίπτωση).
Σε προηγούμενη συζήτηση που αφορούσε τη γενική το είχες ισχυριστεί ξανά αυτό. Όμως δεν ισχύει 100% στη γενική. δηλ ή θα βελτιωθεις σε κάποιο από τα σχολεία που έχεις δηλώσει ή θα παραμείνεις στην οργανική σου. Επίσης δε βρίσκω κάποια διάταξη που ν λέει ότι μπορεί να συμβεί στην ειδικη μια τέτοια εξελιξη
Δεν διεκδικώ το αλάθητο. Αφήνω πιθανότητες να έχετε δίκαιο σε αυτό που αναφέρετε. Αφήστε κι εσείς, όμως, μια πιθανότητα να είναι όπως τα λέω.
Όντως μωρέ patreas δεν έχω καταλάβει πως σου έχει σφηνωθεί η ιδέα ότι οποίος συμμετέχει σε διαδικασία βελτίωσης κινδυνεύει να βρεθεί εκτός οργανικής του. Σε προηγούμενη συζήτηση που αφορούσε τη γενική το είχες ισχυριστεί ξανά αυτό. Όμως δεν ισχύει 100% στη γενική. δηλ ή θα βελτιωθεις σε κάποιο από τα σχολεία που έχεις δηλώσει ή θα παραμείνεις στην οργανική σου. Επίσης δε βρίσκω κάποια διάταξη που ν λέει ότι μπορεί να συμβεί στην ειδικη μια τέτοια εξελιξη
Σε τι ακριβώς αναφέρεστε, διότι πραγματικά δεν μου θυμίζει κάτι.
Δηλαδή αν κάποιος κάνει αίτηση για μετάθεση σε ένα σχολείο της ίδιας περιοχής και δεν πάρει την οργανική θέση που ζητά, τότε μπαίνει σε αυτή τη σειρά με βάση τις λιγότερες μονάδες μετάθεσης και υποχρεώνεται να τοποθετηθεί σε σχολείο που δεν το έχει γράψει στην αίτησή του; Συμβαίνει αυτό;Edit: Επειδή θεωρώ ότι δεν συμβαίνει, καταλήγω στο συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη πρόταση δεν μπορεί να αφορά μεταθέσεις σε σχολεία της οικείας περιοχής. Δεν ξέρω γιατί υπάρχει αυτή η πρόταση, αλλά δεν εφαρμόζεται στη γενική αγωγή και μακάρι να υπήρχε κάποιος να με διαφωτίσει τι ήθελε να πει ο ποιητής. Επίσης, στο αμέσως προηγούμενο άρθρο αναφέρεται ρητά η έννοια της τοποθέτησης και οι περιπτώσεις στις οποίες το υπηρεσιακό συμβούλιο κάνει τοποθέτηση.
Ναι, φυσικά και συμβαίνει. Ο λόγος είναι ότι αν υπάρχουν "δύσκολα" οργανικά κενά και δεν τα θέλει κανένας, τότε δεν μπορεί να παραμείνουν εκπαιδευτικοί στη διάθεση και να συνεχίσουν να υφίστανται οργανικά κενά. Κάποιος πρέπει να τοποθετηθεί και σε αυτά και ο τρόπος τοποθέτησης είναι ο έχων τα λιγότερα μόρια να πηγαίνει στο σχολείο με τα περισσότερα μόρια κ.ο.κ.
Μα, ο αιτών μετάθεση έντος περιοχής δεν είναι στη διάθεση. Έχει οργανική θέση και αιτείται μετάθεση σε άλλο σχολείο της ίδιας περιοχής...
Σωστό. Κακώς ανέφερα τη διάθεση. Η ίδια διαδικασία, όμως, ισχύει και για τους αιτούντες μετάθεση σε σχολείο της ίδιας περιοχής, στην περίπτωση που δεν υποβάλλουν αίτηση προτίμησης για συγκεκριμένα σχολείο. Αυτό λέει.
Κατ' αρχάς η Ειδική Αγωγή περιλαμβάνει και τις ΣΜΕΑΕ και τα Τ.Ε., δεν είναι διαφορετικά διαμερίσματα όπως είναι η Γενική Παιδεία με την Ειδική Αγωγή. Αυτό σημαίνει ότι όταν κάποιος με Οργανική σε Τ.Ε. αιτηθεί βελτίωση, η βελτίωση θα πραγματοποιηθεί εντός της ΕΑΕ. Το ότι αυτός μπορεί στην αίτηση βελτίωσης να έχει επιλογές μόνο Τ.Ε. δεν αποκλείει το ενδεχόμενο (εφόσον συμμετάσχει στη διαδικασία) να βρεθεί σε ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.
Με τόσους διορισμούς στην ΕΑΕ, είναι πολύ δύσκολο να παραμείνουν κενά στις ΣΜΕΑΕ, ΑΝ το ΠΥΣΠΕ/ΠΥΣΔΕ εφαρμόσει κατά γράμμα τη νομοθεσία.Αν θέλετε πιο συγκεκριμένη απάντηση, πρέπει να μου πείτε αριθμητικό παράδειγμα που θα αναφέρει πόσα είναι τα οργανικά κενά σε ΣΜΕΑΕ, πόσα σε Τ.Ε., πόσοι θα συμμετάσχουν στη διαδικασία και πόσοι εξ αυτών που θα συμμετάσχουν έχουν ήδη τοποθέτηση σε ΣΜΕΑΕ και πόσοι σε Τ.Ε.
Ας δούμε ένα παράδειγμα: Έστω ότι σε μια περιοχή υπάρχουν 2 οργανικά κενά μετά τις μεταθέσεις και έρχεται με μετάθεση ένας εκπαιδευτικός ΕΑΕ. Από τα κενά αυτά το ένα είναι σε ΣΜΕΑΕ και το άλλο σε Τ.Ε. Αίτηση για βελτίωση έχουν κάνει 2 εκπαιδευτικοί με οργανική σε Τ.Ε. που ανήκουν ήδη στην περιοχή αυτή (ας τους ονομάσουμε ΟΑ1 και ΟΑ2, ενώ τον μετατιθέμενο Μ). Ο Μ έχει 50 μόρια, ο ΟΑ1 60 και ο ΟΑ2 40. Και οι δύο οργανικά ανήκοντες έχουν δηλώσει μόνο το κενό Τ.Ε., στο οποίο τοποθετείται ο ΟΑ1 που έχει τα περισσότερα μόρια. Ποιος όμως θα τοποθετηθεί στο κενό ΣΜΕΑΕ; Ο Μ που δεν έχει ακόμα οργανική θέση στην περιοχή μετάθεσης ή ο ΟΑ2 που έχει τα λιγότερα μόρια, αλλά έχει ήδη οργανική θέση;