Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - praitor

Σελίδες: 123 ... 7
1
http://www.esos.gr/uploads/dthmia/metataxeis-tropooiitiki-apofasi.pdf

"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται
υποχρεωτικά"
έτσι μπράβο!
αριθμός εκπαιδευτικών που μετατάσσονται=κενά
αλλιώς αν ήταν οι πλεονάζοντες=κενά τότε στο τέλος της διαδικασίας δεν θα υπήρχε κάνενας που να περισσεύει πράγμα άτοπο γιατί το υπουργείο λέει ότι στο τέλος 1300 καθηγητές δεν  θα έχουν πάρει μετάταξη..
praitor πρέπει να το καταλάβεις αυτό αλλιώς χάνουμε το καιρό μας..

Το τι λέει το υπουργείο στα δελτία τύπου δεν έχει καμιά αξία.
Το τι γράφεται στο ΦΕΚ έχει. Από εκεί θα βγουν τα λαυράκια για τους δικηγόρους.



Γράφει στην τροποποιητική:

ΘΕΜΑ : «Τροποποίηση της αριθ. 111967/Δ2/13 -08-2013 απόφασης καθορισμου αριθμού θέσεων
για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. ςτην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.»

..................

Τροποποίουμε την αριθμ. 111967/Δ2/13-08-2013 (ΦΕΚ 111967/13-08-2013 τ.

2
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.
Πάμε ξανά.
Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.
Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:
Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.html
Στην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού.
Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων .
Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α.
Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.

Μην μου παραθέτεις δελτία τύπου.
Δεν έχουν καμιά αξία.
Το δημοσιευμένο ΦΕΚ και το τροποποιημένο ΦΕΚ τι λέει, αυτό μετράει.

Δεν σου παρέθεσα δελτία τύπου. Στο κάτω μέρος της σελίδας έχει τις δύο Υ.Α. και την τροποποιητική.
Το ΦΕΚ και η τροποποιητική αναφέρονται στη δεύτερη Υ.Α. Η δευτερή Υ.Α. λοιπόν μιλάει για τον ΑΡΙΘΜΟ ΘΕΣΕΩΝ . Τα πλεονάσματα καθορίζονται με την πρώτη Υ.Α. που είναι διαπιστωτική πράξη και μιλάει για ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ.

Το δημοσιευμένο ΦΕΚ λέει:

............Αριθμ. 111967/Δ2
Καθορισμός αριθμού θέσεων για μετάταξη, εκπαιδευ−
τικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικές θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

...................................
2. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές ή συνιστώμενες με την πράξη με−
τάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργη−
ση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ανώτερης ή κατώτερης
κατηγορίας, ανά περιφερειακή διεύθυνση είναι:
ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή ΦΟΡΕΑΣ
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ

Η τροποποίηση λέει:

ΘΕΜΑ : «Τροποποίηση της αριθ. 111967/Δ2/13 -08-2013 απόφασης καθορισμου αριθμού θέσεων
για μετάταξη εκπαιδευτικών Δ.Ε. στην Π.Ε. και σε Διοικητικες θέσεις φορέων του Υ.ΠΑΙ.Θ.»


Ωραία.
Για δες τώρα ειδικότερα για την αττική στο ΦΕΚ, ΑΝΤΙΚΑΤΕΣΤΗΣΕ τον πίνακα όπως λέει η τροποποιητική, και πες μου τι γράφει τώρα το καινούργιο ΦΕΚ.

Απλή κωδικοποίηση δηλαδή, σαν και αυτή που κάνουν οι νομικοί.

Ποιό είναι το τελικό ενημερωμένο ΦΕΚ αυτή την στιγμή, και τι γράφει;

3
http://www.esos.gr/uploads/dthmia/metataxeis-tropooiitiki-apofasi.pdf

"Αντικαθιστούμε τον πίνακα του αριθμού των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται
υποχρεωτικά"
έτσι μπράβο!
αριθμός εκπαιδευτικών που μετατάσσονται=κενά
αλλιώς αν ήταν οι πλεονάζοντες=κενά τότε στο τέλος της διαδικασίας δεν θα υπήρχε κάνενας που να περισσεύει πράγμα άτοπο γιατί το υπουργείο λέει ότι στο τέλος 1300 καθηγητές δεν  θα έχουν πάρει μετάταξη..
praitor πρέπει να το καταλάβεις αυτό αλλιώς χάνουμε το καιρό μας..

Το τι λέει το υπουργείο στα δελτία τύπου δεν έχει καμιά αξία.
Το τι γράφεται στο ΦΕΚ έχει. Από εκεί θα βγουν τα λαυράκια για τους δικηγόρους.

4
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.
Πάμε ξανά.
Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.
Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:
Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.
http://www.minedu.gov.gr/grafeio-typoy-kai-dimosion-sxeseon-main/deltia-typoy-main/9967-13-08-13-2013.html
Στην πρώτη Υ.Α. (διαπιστωτική πράξη πλεονάζοντος προσωπικού) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό πλεονάζοντος προσωπικού.
Στη δεύτερη Υ.Α. (με αριθμό 111967...) μιλάει ξεκάθαρα για τον αριθμό θέσεων .
Η τροποποιητική τροποποιεί την δεύτερη Υ.Α. Το ΦΕΚ επίσης αφορά την δεύτερη Υ.Α.
Δες το με ψυχραιμία και θα το καταλάβεις.

Μην μου παραθέτεις δελτία τύπου.
Δεν έχουν καμιά αξία.
Το δημοσιευμένο ΦΕΚ και το τροποποιημένο ΦΕΚ τι λέει, αυτό μετράει.

5
Μέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα.

Καθόλου κοινό αίτημα. Μετατάξεις δεν έπρεπε να γίνουν. Τέτοια διοικητικώς "σκληρά" μέτρα σε ένα έντονα μεταβαλλόμενο τόπο σαν και αυτό της εκπαίδευσης, όπου κάθε χρόνο τα παιδιά δεν είναι ίδια ούτε επιλέγουν τα ίδια μαθήματα, είναι ουσιαστικά ενάντια στην αρχή της κινητικότητας.
Θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία έτσι ώστε οι κλάδοι που παίζουν και σε

6
Μέσα στις δεκάδες σκέψεις που ο καθένας μας έχει...

Μετατάξεις, έπρεπε να γίνουν, αυτό ήταν ένα κοινό αίτημα.


Καθόλου κοινό αίτημα. Μετατάξεις δεν έπρεπε να γίνουν. Τέτοια διοικητικώς "σκληρά" μέτρα σε ένα έντονα μεταβαλλόμενο τόπο σαν και αυτό της εκπαίδευσης, όπου κάθε χρόνο τα παιδιά δεν είναι ίδια ούτε επιλέγουν τα ίδια μαθήματα, είναι ουσιαστικά ενάντια στην αρχή της κινητικότητας.

Θα έπρεπε να υπάρχει ευελιξία έτσι ώστε οι κλάδοι που παίζουν και σε

7
praitor κανεις λάθος, το τροποποιητικό ηταν για τα κενά....τωρα μπορεί η διατύπωση να αφηνει περιθωρια διπλής ερμηνείας, αλλά ηταν τα κενα.

Πάμε ξανά.
Στο ΦΕΚ υπήρχε ΕΝΑΣ πίνακας για αττική ο οποίος ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΗΚΕ.
Σε αυτόν το πίνακα, έγραφε στην επεξήγηση:

1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:

Μιλάμε για τους πλεονάζοντες και όχι για τις θέσεις.

9
η τροποποιητικη ΑΦΟΡΑ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΑΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΟ ΦΕΚ ΚΑΤΑΛΑΘΩΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΤΩΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΩΝ ΤΗΣ ΥΑ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΚΑΘΙΣΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ

ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΑΠΟ ΤΟ ΦΕΚ

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΑΚΗΣ
1. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε θέσεις εκπαιδευτικών στην πρωτοβάθμια
εκπαίδευση ανά διεύθυνση εκπαίδευσης, κλάδο ή ειδικότητα ανά περιφερειακή διεύθυνση εκπαίδευσης είναι:


η διατύπωση αυτή αφορά τους πλεονάζοντες.


ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ/
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΛΕΚΤΙΚΟ ΑΡΙΘΜΟΣ ΘΕΣΕΩΝ
Δράμας ΠΕ05 Γαλλικής 2
Δράμας ΠΕ07 Γερμανικής 5
Δράμας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 6
Έβρου ΠΕ05 Γαλλικής 7
Έβρου ΠΕ06 Αγγλικής 5
Έβρου ΠΕ07 Γερμανικής 2
Έβρου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 9
Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 12
Καβάλας ΠΕ05 Γαλλικής 2
Καβάλας ΠΕ07 Γερμανικής 2
Καβάλας ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 5
Καβάλας ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 20
Καβάλας ΠΕ16 Μουσικοί 2
Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 Πληροφορικής 13
Ξάνθης ΠΕ05 Γαλλικής 3
Ξάνθης ΠΕ07 Γερμανικής 2
Ξάνθης ΠΕ08 Καλλιτεχνικών 2
Ξάνθης ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής 14
Ροδόπης ΠΕ05 Γαλλικής 2

2. Ο αριθμός των εκπαιδευτικών που μετατάσσονται υποχρεωτικά σε κενές ή συνιστώμενες με την πράξη με−
τάταξης θέσεις διοικητικού προσωπικού, συναφούς ή μη κλάδου της ίδιας κατηγορίας, με ταυτόχρονη κατάργη−
ση ισάριθμων κενών ή κενούμενων, εφόσον δεν υπάρχουν, οργανικών θέσεων της αυτής ανώτερης ή κατώτερης
κατηγορίας
, ανά περιφερειακή διεύθυνση είναι:

Η διατύπωση αυτή αφορά τις θέσεις.

ΥΠΗΡΕΣΙΑ ή ΦΟΡΕΑΣ
Υ.ΠΑΙ.Θ.
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΚΛΑΔΟΣ /
ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ
ΑΡΙΘΜΟΣ
ΘΕΣΕΩΝ
Διεύθυνση Δράμας ΠΕ01 2
Διεύθυνση Δράμας ΠΕ13 1
Διεύθυνση Δράμας ΠΕ18.02 1
ΙΕΚ Δράμας ΠΕ01 2
Διεύθυνση Έβρου ΠΕ09 1
Διεύθυνση Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 2
ΙΕΚ Έβρου ΠΕ09 2
ΙΕΚ Έβρου ΠΕ19−ΠΕ20 2
Διεύθυνση Καβάλας ΠΕ01 2
Καβάλας ΠΕ19−ΠΕ20 2
Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ01 2
Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ05 2
Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ11 1
Διεύθυνση Ξάνθης ΠΕ13 1
ΙΕΚ Ξάνθης ΠΕ01 2
ΙΕΚ Ξάνθης ΠΕ05 2
Διεύθυνση Ροδόπης ΠΕ05 2
Διεύθυνση Ροδόπης ΠΕ11 2
ΙΕΚ Ροδόπης ΠΕ05 2
ΙΕΚ Ροδόπης ΠΕ11 2

δηλαδη ο πραιτορ θελει να μας πει οτι εδινε πλεοναζοντεσ απο το ιεκ ροδοπης και δεν ΕΙΝΑΙ ΚΕΝΑ ΑΥΤΑ ΣΤΟ ΙΕΚ ΡΟΔΟΠΗΣ ΘΑ ΜΕ ΤΡΕΛΑΝΕΤΕ .......


Στην τροποποιητική αναφέρεται η πρώτη διατύπωση.

10
Την εχω δει την τροποποιητικη ο Πραιτορ ισχυριζετε οτι στο ΦΕΚ δημοσιευτικαν τα πλεονασματα ανα πυσδε Και οχι τα κενα ανα πυσπε

ΣΤΟ ΦΕΚ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΑΝΑ ΠΥΣΠΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΕΚ

ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ

11
Πρώτα απ' όλα ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας. Δεν τίθεται θέμα εντοπιότητας και μόνιμης κατοικίας γιατί έχω και τα 2 στη

12
praitor ακομη πιστευεις οτι στο φεκ ειναι ο αριθμος των πλεοναζοντων και οχι των κενων στην πρωτοβαθμια?

Το πιστεύω ακράδαντα!  :) Αλλά δεν έχει σημασία τι πιστεύει ο καθένας.

Σημασία έχει ποια είναι η πραγματικότητα. Και η πραγματικότητα είναι ότι το ΦΕΚ αναφέρεται σε ανθρώπους που πλεονάζουν και όχι σε κενές θέσεις.

14
Υπεύθυνος υλοποίησης και εκτέλεσης του αλγορίθμου ποιος είναι, σ'αυτόν πρέπει να απευθυνθούμε  >:(

Πολύ σημαντική παρατήρηση.
Ποιος σχεδίασε τον αλγόριθμο;
Δεν έχει όνομα;

Σελίδες: 123 ... 7

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32871
  • Τελευταία: Arleta30
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1182528
  • Σύνολο θεμάτων: 19473
  • Σε σύνδεση σήμερα: 684
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 14
Επισκέπτες: 563
Σύνολο: 577

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.047 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.