Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - gagarin_3

Σελίδες: 123 ... 40
1
9 Γυμνάσια και 3 Λύκεια με ΤΕ στην περιοχή μου, 1 Ενεεγυλ, 3 (μόνιμοι) Φυσικοί ΕΑΕ και εσχάτως 1 αναπληρωτής Χημικός ΕΑΕ.
Ίδια χάλια και στην ΠΣ.
Κατά τα άλλα ημερίδες, εγκύκλιοι, ομιλίες και δράσεις για ανάπτυξη κουλτούρας συνδιδασκαλίας. Για γέλια!!

2
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Σεπτεμβρίου 16, 2025, 11:19:11 pm »
Στο σχολείο που υπηρετώ, όπου λειτουργεί τμήμα ένταξης, αναγκαστικά, για μειωθούν οι ανάγκες, συγκεντρώθηκαν οι μαθητές με γνωμάτευση ( ΔΑΦ, αργοί ρυθμοι, ΔΕΠΥ, εναντιωματικη συμπεριφορά, μειωμένα κίνητρα, όλο το πακέτο) σε ένα ή δύο τμήματα ανά τάξη, τουτέστιν 8 μαθητές με ΕΕΑ στους 23. Την προηγούμενη χρονιά είχαμε μόνιμους ΠΕ02,03,04 ΕΑΕ και η κατάσταση παλευονταν. Φέτος μας έμεινε μόνο η φιλόλογος.
Τραγωδία..

3
Αν είσαι τόσο σίγουρος εγώ λέω να τους πάρεις εσύ.

4
Στο ΦΕΚ 170/1997 - Αριθ.Φ3/160/Γ1/187 παρ.3 λέει

στ. Οι εκπαιδευτικοί που συμπληρώνουν το ωράριό τους σε δύο σχολεία κάνουν εφημερία μόνο στο ένα, σ’ αυτό που είναι οργανικά τοποθετημένοι. Καθήκοντα εφημερίας δεν ανατίθενται σε εκπαιδευτικούς που διδάσκουν σε περισσότερα από δύο σχολεία, όταν τουλάχιστον το ένα από αυτά λειτουργεί σε χωριστό κτίριο.

https://nouvakis.sites.sch.gr/nomos/index.php?title=%CE%9A%CE%B1%CF%84%CE%B7%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1:%CE%95%CF%86%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%B1

https://dide-new.flo.sch.gr/schetika-me-tis-efimeries-ton-ekpaideftikon-sta-scholeia-defterovathmias-ekpaidefsis/

Δε βλέπω διάκριση σε πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια, αν υπάρχει ας μας διαφωτίσει κάποιος.

5
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αυγούστου 31, 2025, 09:56:41 pm »
Τώρα δε βγαίνουν οργανικά κενά. Καλύπτουμε λειτουργικά τα κενά των σχολείων. Αυτό θα μπορούσε να γίνει όπως φαίνεται παρακάτω:

Ο φυσικός θα πάρει 20 ώρες φυσική και 1 βιολογία ή γεωγραφία ( β ανάθεση).
Ο χημικός θα πάρει 8 ώρες χημεία και 10 ώρες βιολογία ή γεωγραφία (β ανάθεση).
Οι μαθηματικοί θα πάρουν 16 ώρες μαθηματικά και 2 γεωγραφία (γ ανάθεση) ο καθένας.
Ο ΠΕ80 θα πάρει 8 ώρες Οικιακή Οικονομία και 4 ώρες Οικονομία στη Γ τάξη και 6 ώρες ΚΠΑ (β ανάθεση) ή 6 ώρες γεωγραφία (β ανάθεση).
Οι ΠΕ86 θα πάρουν 32 ώρες πληροφορικής και 4 ώρες μαθηματικά (β ανάθεση).

Περισσεύουν 12 ώρες μαθηματικά, ίσως και 16 ώρες αν οι ΠΕ86 πάρουν Εργαστήρια Δεξιοτήτων (β ανάθεση)
Περισσεύουν 3 ώρες γεωγραφία/βιολογία ή 9 ώρες γεωγραφία/βιολογία, αν ο ΠΕ80 (πρώην ΠΕ15) δεν πάρει γεωγραφία και πάρει ΚΠΑ.

Αν, όμως, αναφερόμαστε σε οργανικά κενά, τότε ανεξάρτητα από το πώς καλύπτουν όλοι οι άλλοι το ωράριό τους προκύπτει ένα οργανικό κενό 13 ωρών για ΠΕ04.04 ή ΠΕ04.05. Αυτό, όμως, έπρεπε να γίνει ήδη από τον Μάιο-Ιούνιο. Γιατί δεν καλύφθηκε τότε το κενό;

Για του χρόνου ρωτάω. Το σοφό ΠΥΣΔΕ τον Μάη υπολόγισε τα τμήματα βάσει ροής ως 3,4,4 (11). Ωστόσο με βάση τις εγγραφές μέχρι τέλος Ιούνη, τα τμήματα που προκύπτουν είναι 4,4,4 (12). Το (νέο) ερώτημα που προκύπτει είναι πως θα δοθεί το οργανικό κενό αυτό, εννοώ πως θα χαρακτηριστεί (αν δε μας τα χαλάσει πάλι η ροή);
Θα δοθεί πρώτα σε βιολόγο κι αν δεν καλυφθεί τότε σε 2η φάση σε γεωλόγο; Θα κοιτάξει το ΠΥΣΔΕ τα μόρια βιολόγων και γεωλόγων και θα το δώσει σε αυτόν με τα περισσότερα μόρια; Κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

Υ.γ. γιατί 13; Με 12 τμήματα προκύπτουν 12 ώρες βιολογία και 12 ώρες γεωλογία-γεωγραφία.

6
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αυγούστου 28, 2025, 11:55:55 pm »

Δεν μπορεί να δοθεί απάντηση στο ερώτημά σου γιατί δεν μας λες τα υποχρεωτικά ωράρια των ήδη υπηρετούντων εκεί

ΠΕ04.01: 21, όλοι οι υπόλοιποι 18.

7
Τοποθετήσεις / Απ: Τοποθετήσεις σε οργανικά κενά
« στις: Αυγούστου 28, 2025, 01:00:51 am »
Ερώτηση για το τι ειδικότητας οργανικό κενό βγαίνει για να δοθεί σε διαθεσίτες.

Γυμνάσιο με 4 τμήματα σε κάθε τάξη.
Με οργανική υπηρετούν στο σχολείο, 2 ΠΕ03, 1 ΠΕ04.01, 1 ΠΕ04.02, 1 ΠΕ80 (πρώην ΠΕ15), 2 ΠΕ86.

α) Εξαρτάται πως καλύπτουν το ωράριο τους οι παραπάνω;
β) Ανεξαρτήτως πως καλύπτουν το ωράριο τους οι παραπάνω, βγαίνουν 2 οργανικά κενά (1 ΠΕ04.04, 1 ΠΕ04.05);
γ) Ανεξαρτήτως πως καλύπτουν το ωράριό τους οι παραπάνω, βγαίνει 1 οργανικό κενό για ΠΕ04.04, αν δεν καλυφθεί βγαίνει σε επόμενη φάση για ΠΕ04.05 κοκ;
δ) Κάτι άλλο;

Ευχαριστώ.

8
Καλησπέρα.

Σε πρόσκληση ενδιαφέροντος για την επιλογή κενών και κενούμενων υποδιευθυντών, προκηρύσσονται οι θέσεις υποδιευθυντών σε συγκεκριμένες σχολικές μονάδες και αναφέρονται οι προϋποθέσεις υποψηφιότητας ως εξής:
α) διδακτική υπηρεσία οκτώ (8) τουλάχιστον ετών εκ των οποίων τα τέσσερα (4) πρέπει να έχουν διανυθεί στην οικεία βαθμίδα εκπαίδευσης. 
β) Πιστοποιημένη γνώση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) Α΄ επιπέδου.

Στη συνέχεια αναφέρεται:
Οι υποψήφιοι για τις θέσεις των Υποδιευθυντών Σχολικών Μονάδων υποβάλλουν αίτηση για τις θέσεις των σχολικών μονάδων όπου υπηρετούν με οργανική θέση κατά το χρόνο της επιλογής.   

Τι σημαίνει αυτό; Ότι αίτηση για τη θέση υποδιευθυντή μπορεί να υποβληθεί μόνο από εκπαιδευτικούς που υπηρετούν με οργανική στην σχολική μονάδα που έχει προκυρηχθεί θέση;

9
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 18, 2025, 04:03:34 pm »
Παράδειγμα έδινα, πχ β Αθήνας δίνει 4 ΠΕ04.01 1 ΠΕ04.02 2 ΠΕ04.05. αυτα τα 7 κενά για πε04 τα μοιράζει με βάση τη μοριοδοτηση που ισχύει στις τοποθετήσεις;  Ή τα μοιράζει ανά ειδικότητα και μετά ισχύουν τα μόρια των τοποθετήσεων για τους φυσικούς μεταξύ τους και για τους γεωλόγους; Ο χημικός ειναι ένας οπότε δε θα χρειαστεί να μπλέξει με μόρια τοποθετήσεων. Τι ισχύει ξέρουμε;

Στη δδε που διορίστηκα κριθήκαμε ενιαία όλοι οι ΠΕ04 ΕΑΕ. Την πρώτη χρονιά με τα κριτήρια που ισχύουν για τους νεοδιόριστους, την επόμενη η κατάταξη έγινε με βάση τα μόρια που ισχύουν για τις μεταθέσεις.

10
Ειδική Αγωγή / Απ: Τμήματα ένταξης
« στις: Αυγούστου 18, 2025, 09:55:55 am »
Καταρχήν αν μια δδε έχει 6 κενά, σε ΤΕ, και τα δίνει για διορισμό με τον τρόπο που λες τότε παρανομεί.

11
Μεταθέσεις / Απ: Μεταθέσεις 2025
« στις: Αυγούστου 05, 2025, 01:53:08 am »

Τα οργανικά κενά που δηλώθηκαν αρμοδίως και «έτρεξαν» στο σύστημα ήταν συνολικά 1.887. Πιο συγκεκριμένα, ανά κλάδο/ειδικότητα
ΠΕ02: 831
ΠΕ03: 864
ΠΕ04.01:   92
ΠΕ04.02:   47
ΠΕ04.04:   33
ΠΕ04.05:   20

Από τα 1887 οργανικά των ΤΕ, τα 1695 είναι ΠΕ02 και ΠΕ03...ύστερα σου λένε γιατί "μεταπηδάνε" οι ΠΕ04 από την ειδική στη γενική!
Εντωμεταξύ με το "σπάσιμο" της ίδρυσης νέων ΤΕ σε δύο δόσεις (πέρσι και φέτος) εκμηδενίζονται οι όποιες πιθανότητες να προκύψει οργανικό κενό και σε καμια άλλη ειδικότητα πλην των φυσικών αλλά ποιος χ€στηκε...οι άμεσα ενδιαφερόμενοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.

12
Εργασιακά / Απ: Ταινίες δράσης
« στις: Ιουλίου 13, 2025, 11:54:48 pm »
Δε σ' τ' απαγόρευσα. Πάσο. Το βλέπομε αλλιώς.

Τρόπος του λέγειν. Ναι, το βλέπομε αλλιώς.

13
Εργασιακά / Απ: Ταινίες δράσης
« στις: Ιουλίου 13, 2025, 10:32:25 pm »
Όχι. Το πας σε δρόμους που δεν ισχύουν. Είν' απλά ένας χαρακτηρισμός της σχολικής καθομιλουμένης εδώ και δεκαετίες για τα μαθήματα που εξετάζονται πανελλαδικά κι αυτά που όχι. Τίποτις άλλο.

Επέτρεψέ μου να έχω άλλη γνώμη.


14
Εργασιακά / Απ: Ταινίες δράσης
« στις: Ιουλίου 13, 2025, 10:28:08 pm »
Δεν είναι θέμα μειονεξίας, τέτοιες λογικές οδηγούν σε βασικές και μη ειδικότητες, σημαντικά και ασήμαντα οργανικά κενά, σχολεία, περιοχές και τελικά σε σημαντικούς και ασήμαντους μαθητές.

 

Σελίδες: 123 ... 40

Pde.gr, © 2005 - 2025

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 33111
  • Τελευταία: Zbbt
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1193284
  • Σύνολο θεμάτων: 19561
  • Σε σύνδεση σήμερα: 457
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 2144
  • (Αυγούστου 21, 2024, 05:10:38 pm)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 10
Επισκέπτες: 241
Σύνολο: 251

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.048 δευτερόλεπτα. 25 ερωτήματα.