1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου
« στις: Μαρτίου 12, 2017, 04:59:26 pm »
καλησπέρα συνάδελφοι!!
από αύριο ξεκινάω σε έναν μαθητή μου της

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση. 1
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Λατινικά Γ' Λυκείου« στις: Μαρτίου 12, 2017, 04:59:26 pm »
καλησπέρα συνάδελφοι!!
![]() 2
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά« στις: Σεπτεμβρίου 01, 2016, 04:00:39 pm »Ναι.Ολόκληρος ο λόγος.Δεν υπάρχει ακόμα κάποια αλλαγή.εννοείς συνεχόμενο τρίωρο?!?!πολύ δεν είναι?σ ευχαριστώ για την απάντηση Θεοδώρα!!εγώ σκέφτομαι να του κάνω μιάμιση ώρα γνωστό μια φορά τη βδομάδα κ 2 ώρες άγνωστο(1+1 σε διαφορετικές μέρες!)! 3
Φιλολογικά μαθήματα / Απ: Αρχαία Ελληνικά« στις: Αυγούστου 31, 2016, 10:16:14 pm »
επαναφέρω το θέμα για τις εξής διευκρινίσεις...1) ισχύει η περσινή ύλη κ για φέτος; (Υπέρ Μαντιθέου ολόκληρος κ μόνο!!), 2)πώς οργανώνετε εσείς το τρίωρό σας στα αρχαία ?1 ώρα γνωστό κ 2 άγνωστο(1+1 σε διαφορετικές μέρες;
![]() 4
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Απ: Κατάργηση Πανελληνίων ??« στις: Αυγούστου 28, 2016, 10:46:46 pm »
Τι να πω...ίσως να χετε κ δίκιο...γιατί αλλιώς χαθήκαμε!
![]() 5
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πλαστικό Χρήμα« στις: Αυγούστου 28, 2016, 10:40:35 pm »
Καταρχάς πρέπει να δούμε τι ακριβως θα ισχύσει...ποιο θα ναι το πλάνο του νέου συστήματος...απο κει κ πέρα πραγματικά δν ξέρω...περνάνε διάφορα από το μυαλό μου ως τρόποι εξασφάλισης καλών βαθμών πέρα του να κάνει κανείς εξτρά μαθήματα έξω...ιχθυοκαλλιέργεια μπορεί να μην τους ικανοποιεί, αλλά ένα σωρό άλλες σχολές που ίσως να μην απαιτούν ιδιαίτερες επιδόσεις βαθμολογικές(παιδαγωγικά κλπ) μπορεί να αποτελούν αποθρρυντικό παράγοντα κ αντικίνητρο για επιλέον ενίσχυση,αφού θα θεωρούνται πολύ ευκολότερα προσβάσιμες...κ στο φινάλε πόσοι θα είναι εκείνοι που θα θέλουν απόλυτα συνειδητοποιημένα κ στα σίγουρα να πάνε σε τωρινές υψηλόβαθμες σχολές??τεσπα ξαναλέω πως δν ξέρω πως θα εξελιχθέι κάτι τέτοιο...απλώς η διαίσθησή μου μού λέει πως χαμένοι θα βγούμε σε σχέση με ό,τι ισχύει τώρα...
6
Διάφορα Εκπαιδευτικά θέματα / Κατάργηση Πανελληνίων ??« στις: Αυγούστου 28, 2016, 10:23:53 pm »
Με αφορμή ένα ρεπορτάζ πριν λίγο στις ειδήσεις αλλά και τη συχνότητα το τελευταίο διάστημα όλων όσα ακογονται περί κατάργησης των πανελλαδικών εξετάσεων κ την αντικατάστασή τους από ένα νέο σύστημα, δράττομαι της ευκαιρίας να σας ρωτήσω....πιστεύετε πραγματικά ότι θα το επιχειρήσουν κάτι τέτοιο?αντιλαμβλανεστε σαφώς πως αν εντέλει γίνει, θα σημάνει κ το τέλος της παραπαιδείας!!
7
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Πλαστικό Χρήμα« στις: Αυγούστου 28, 2016, 10:06:02 pm »
Εννοεται πως το χουμε σκεφτεί...ποιος ξέρει τι θα γίνει? Απλώς θα κάνουν ιδιαίτερα οι λίγοι κ εκλεκτοί που θα χουν μια α' οικονομική ευμάρεια κ θα μπορούν να ανταποκριθούν στις ανατιμήσεις που θα χουν διπλασιάσει την ταρίφα, καθώς δε θα ζητάμε 8-10 ευρώ αλλά 18-20 για να μας μένει κ κάτι ύστερα από την άμεση είσπραξη φόρου μολις τους περνάμε την καρτούλα στο ασύρματο!!
![]() 8
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)« στις: Αυγούστου 28, 2016, 09:50:55 pm »
Δηλαδή κορίτσια μου το δίωρο για το άγνωστο το θεωρίται απαραίτητο ε??γιατί σκεφτόμουν για 1-1,5...
9
Μαθήματα κατ'οίκον / Απ: Συμβουλές για ιδιαίτερα μαθήματα (Φιλολογικά)« στις: Αυγούστου 27, 2016, 06:31:48 pm »
Καλησπέρα παιδιά...θα ήθελα τηγνώμη σας...θα διδάξω φέτος σε παιδί της β λυκείου αρχαία κ έκθεση...πόσες ώρε θεωρείτε πως πρέπι να βάλω αρχαία?2 γνωστό κ 1-1,5 άγνωστο?είναι καλά ή οι 2 για γνωστό κυρίως είναι πολλές??
10
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: απορίες πρόσφατης πτυχιούχου« στις: Αυγούστου 27, 2016, 06:05:34 pm »Συνάδελφε,γι αυτές τις συλλογικότητες μείναμε αδιόριστοι 7 χρόνια εμείς οι διοριστέοι.Αν πάνε οι νέοι πτυχιούχοι με βάση τις συλλογικές διεκδικήσεις,δεν θα διοριστούν ποτέ.Γι αυτό είπαμε,το συμφέρον τους είναι να διεκδικήσουν δικαστικά για λόγους ισονομίας να γίνει γραπτός ΑΣΕΠ.για να έχουν κι εκείνοι την ευκαιρία τους.Αν οι συλλογικές διεκδικήσεις των εκπαιδευτικών βασίζονταν στις συνταγματικές αρχές της ισονομίας και της αξιοκρατίας,δεν θα φτάναμε στα δικαστήρια.Στα δικαστήρια εμείς τουλάχιστον ως διοριστέοι πήγαμε γιατί η κάθε ομάδα εκπαιδευτικών κοιτάζει να προωθήσει με κάθε τρόπο τα συμφέροντα της σε βάρος των λιγότερο ισχυρών ομάδων.Στους εκπαιδευτικούς επικρατεί ο νόμος της ζούγκλας και μόνο δικαστικά μπορείς να βρεις το δίκιο σου.Αν οι νέοι πτυχιούχοι δεν τα καταλάβουν αυτό καλά,να την ξεχάσουν άπαξ και δια παντός την δημόσια εκπαίδευση!!!συμφωνώ!! Οφείλουμε οι νεότεροι να κινητοποιηθούμε άμεσα διεκδικώντας τα ίσα...τουλάχιστον να πούμε ότι παλέψαμε για μια ελπίδα.... 11
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων« στις: Ιουλίου 19, 2016, 09:31:37 pm »Εξαρτάται από τι μοριοδότηση θα δοθεί στην προϋπηρεσία και στον ΑΣΕΠ από του χρόνου. Με τα τωρινά δεδομένα, μια επιτυχία στον ΑΣΕΠ στον δικό μας κλάδο δεν έφτανε για αναπλήρωση. Και στο λέω από προσωπική εμπειρία, χρειάστηκε να αθροίσω μόρια από επιτύχιες σε 2 ΑΣΕΠ+προϋπηρεσία από ωρομισθία για να ξεκινήσω αναπλήρωση. Και βαρβάτους ΑΣΕΠ 15+ ο ένας, 10+ ο άλλος. ![]() ![]() 12
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων« στις: Ιουλίου 18, 2016, 04:31:09 pm »
Δηλαδή πιστεύετε πως κ ΑΣΕΠ να γίνει, ακόμα κι αν πετύχει κάποιος νέος που θα δίνει για 1η χορά, έχει ελπίδες για αναπληρωτής??ένας στη ββαθμια πέρυσι μου χε πει πως θα πρέπει να γράψει άριστα κάποιος νέος κ πάλι παίζεται για το αν θα το πάρουν...
13
Φιλολογικά μαθήματα / Απ:« στις: Ιουλίου 16, 2016, 11:59:03 pm »
Πολύ ενδιαφέροντα όλα αυτά συνάδελφε!! Μακάρι κάποια στιγμή να το αποφασίσεις να το κάνεις...θα ταν μια πολύ σπουδαία ενέργεια πιστεύω!!
![]() 14
Κλάδος ΠΕ02 Φιλολόγων / Απ: το μέλλον των φιλολόγων« στις: Ιουλίου 16, 2016, 11:52:09 pm »ακριβώς αυτό που λες...καμιά βελτίωση..αντίθετα χειροτέρευση...δυστυχώς! ![]() |