Εμφάνιση μηνυμάτων

Αυτό το τμήμα σας επιτρέπει να δείτε όλα τα μηνύματα που στάλθηκαν από αυτόν τον χρήστη. Σημειώστε ότι μπορείτε να δείτε μόνο μηνύματα που στάλθηκαν σε περιοχές που αυτήν την στιγμή έχετε πρόσβαση.

Μηνύματα - xerar

Σελίδες: 12
1
Κάλεσμα προς τους συναδέλφους για τη συμβολή τους στην έκτακτη οικονομική ενίσχυση των υπό διαθεσιμότητα εκπαιδευτικών‏
Παράθεση από: ολμε
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ συνεχίζοντας την οικονομική καμπάνια που ξεκίνησε το Μάιο του 2014, καλεί τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ και τον κάθε συνάδελφο ξεχωριστά να συμβάλουν στην αντιμετώπιση και εν όψει των Χριστουγέννων με έκτακτη οικονομική ενίσχυση – συμβολικά – των αναγκών των συναδέλφων που είναι σε διαθεσιμότητα και ιδιαίτερα αυτών των οποίων έχει διακοπεί η μισθοδοσία από τον Μάρτη του 2014.

Ο ειδικός λογαριασμός αλληλεγγύης της ΟΛΜΕ στον οποίο μπορεί να καταθέτει κάθε σχολείο είναι: Alpha Bank (114002002005940).

Πολλές ευχές
Καλές γιορτές



Πηγή



2
Πορεία διαμαρτυρίας οργανώνουν οι Ενώσεις Γονέων των Δήμων του Βορείου Τομέα της Αθήνας, μαζί με τους Συλλόγους εκπαιδευτικών και τις ΕΛΜΕ της περιοχής.

Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου, στις 6 το απόγευμα, από το σταθμό του τρένου (είσοδος του «ΤΗΕ MALL») προς το υπουργείο Παιδείας .

Οι Ενώσεις Γονέων στην ανακοίνωσή τους τονίζουν ότι:

Παράθεση
«Αν είσαι γονιός…..

- Που το παιδί σου δεν το πήραν φέτος στο προνήπιο λόγω έλλειψης διδακτικού προσωπικού ή χώρου και πληρώνεις ιδιωτικό σταθμό ή γυναίκα να στο κρατήσει για να μπορέσεις να δουλέψεις….

- Από τους τυχερούς που πήραν το παιδί σου στο προνήπιο και το στοίβαξαν σε αίθουσα μικρή με ακατάλληλες προδιαγραφές…

- Που το παιδί σου είναι στο δημοτικό και αναγκάζεσαι το απόγευμα να κάνεις εσύ το δάσκαλο γιατί η δασκάλα στο σχολείο δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί μαζί του λόγω πληθώρας μαθητών……

- Που το σχολείο του παιδιού σου έχει να συντηρηθεί από τότε που πήγαινες εσύ σχολείο…

- Εργαζόμενος, που παίρνει το παιδί του στις 4.15 από το Ολοήμερο, αδιάβαστο και εξαντλημένο και δίνεις αγώνα να το πείσεις ότι πρέπει να κάτσει να διαβάσει και όχι να παίξει…

-Που πληρώνεις απ’ την τσέπη σου την παράλληλη στήριξη που χρειάζεται το παιδί σου…

- Που συχνά καλείσαι να βάλεις το χέρι στην τσέπη γιατί όλο και κάποια ανάγκη προκύπτει στο σχολείο και τα χρήματα του κράτους δεν φτάνουν…

- Που το παιδί σου κάνει ιστορία με τη γαλλικού και γυμναστική με το φυσικό…

- Που το παιδί σου έμεινε στο μάθημα γιατί τα θέματα της Τράπεζας Θεμάτων δεν τα είχε διδαχθεί ή ήταν πολύ δύσκολα...

- Που το «Νέο Λύκειο» σε αναγκάζει να πληρώνεις αδρά κάθε μήνα φροντιστήρια για να βοηθήσεις το παιδί σου…

- Που ακόμα και σήμερα το παιδί σου δεν έχει όλους τους καθηγητές και σε 5 μήνες δίνει εξετάσεις…

Αν είσαι γονιός που ανησυχείς για το μέλλον του παιδιού σου και αγωνίας για το αύριο…

Ένωσε τη φωνή σου μαζί μας!

Διαμαρτυρόμαστε για τη διάλυση της Δημόσιας Δωρεάν & Ενιαίας Εκπαίδευσης Ενωμένοι καταθέτουμε τα αιτήματά μας!

3
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 10, 2014, 08:46:27 πμ »
Ακριβώς! Κάποιοι συνάδελφοι που γνωρίζουν καλά το θέμα ίσως μπορούν να μα πληροφορήσουν.

κανείς;

4
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 08:43:32 μμ »
Αυτή η νοοτροπία ρεβανσισμού θα μας φάει. Σα να λέμε να μείνει η υπάρχουσα κυβέρνηση και μετά να σκίσει όσους ψήφισαν τώρα κατά της ΑΕΕ. Τι χάλια είναι αυτά σε τι εποχές νομίζετε ότι ζούμε?

Η πραγματικότητα είναι πως τα ποσοστά θα είναι μεγάλα και υπέρ και κατά της ΑΕΕ. Κανείς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα από κανένα αλλά ακόμα και αν συμβεί έχει τα ένδικα μέσα ώστε να υπερασπιστεί τον εαυτό του. Επομένως ψηφίστε κατά βούληση και χωρίς κανένα μπαμπούλα υπάρχουσας κυβέρνησης-σύριζα πάνω από τα κεφάλια σας.

Αυτό που θέλω εγώ να δω είναι επιτέλους μια ξεκάθαρη και επίσημη θέση της ΔΟΕ σχετικά με την αξιολόγηση. Θέλουμε ή δεν θέλουμε αξιολόγηση? Αν μπορούσαμε να διασφαλίσουμε μια αξιοκρατική, διαφανή (χωρίς πολιτικά και άλλα μικροσυμφέροντα και ρεβανσισμό) διαδικασία θα την δεχόμασταν? Αν ναι γιατί τόσο καιρό δεν έχουμε προτείνει ένα δικό μας σχέδιο?

Επειδή αυτό που εισπράττω εγώ τουλάχιστον από το γενικότερο κλίμα που βλέπω στα σχολεία αλλά και τη γενικότερη στάση της ΔΟΕ είναι πως τελικά δεν θέλουμε καμία διαδικασία αξιολόγησης.

Δεν τα λες καλά συνάδελφε.

Οι ταλιμπάν της ΑΕΕ, που την στήριξαν και την προώθησαν, είχαν σκοπό να προκριθούν έναντι των άλλων, και πρακτικά να πάρουν και μεγαλύτερο μισθό από τους υπόλοιπους, βασιζόμενοι σε ένα παιδαγωγικό έκτρωμα.

Κανείς δεν πρόκειται να πάθει τίποτα από κανένα...

Κανείς δεν θα πάθει τίποτα; Φυσικά και θα πάθουν (αν μείνει η κυβέρνηση) όσοι είναι ενάντια στην αεε, από αυτούς που είναι υπερ της αεε! Μιλάμε για χαρακτηρισμούς ως ελλιπείς, για μειώσεις μισθού, και ίσως και για απόλυση σε όσους δεν συμμετέχουν στο έκτρωμα. Αυτά προβλέπει ο νόμος της απ-αξιολόγησης.

...αλλά ακόμα και αν συμβεί έχει τα ένδικα μέσα ώστε να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

Ποια ένδικα μέσα; Για αξιολόγηση μιλάμε, που αν ισχύσει, θα έχει κάποια κριτήρια.
Όπως όσοι ήταν ενάντια στην αεε δεν θα είχαν ένδικα μέσα αν χάνανε τον μισθό τους, έτσι δεν θα έχουν ένδικα μέσα και όσοι αξιολογηθούν για την συμμετοχή τους στο έκτρωμα της αεε. Όπως ήταν νόμιμο να θεωρείται κριτήριο αξιολόγησης η συμμετοχή σε κάτι, έτσι είναι και νόμιμο να θεωρηθεί κριτήριο αξιολόγησης και η μη συμμετοχή.

Αν είμαστε πραγματικά υπερ της αξιολόγησης, τότε αυτοί οι ταλιμπάν της Αεε πρέπει να κριθούν, και να πληρωθούν με το νόμισμα που ετοίμαζαν για τους άλλους.

Δεν είναι ρεβανσισμός η αξιολόγηση όσων συμμετείχαν στη αεε, είναι εφαρμογή αυτό που όλοι θέλουμε, της αληθινής αξιολόγησης.
Έτσι ώστε να κριθούν οι πραγματικοί και άξιοι εκπαιδευτικοί που νοιάζονται για το σχολείο και το παιδαγωγικό κλίμα, σε σχέση με αυτούς που νοιάζονται για την τσέπη τους και μόνο και φρόντισαν να δυναμιτίσουν το κλιμα αυτό για δικό τους όφελος.

Το αν η εκπαιδευτική κοινότητα φανεί μεγαλόψυχη και συγχωρέσει τους ταλιμπάν της αεε, αυτό είναι μια άλλη υπόθεση.



5
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 07:56:51 μμ »
Όχι, εδώ συζητάμε ΓΕΝΙΚΑ για το Β' επίπεδο (απορίες, ημερομηνίες κ.λπ.)
Αν θέλετε να συζητήσετε ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ και ΕΝΔΕΛΕΧΩΣ για το θέμα της διαφάνειας στην κλήρωση, θα ήταν καλύτερο να ανοίξετε κάποιο νέο θέμα. Αν δε γνωρίζετε τον τρόπο, απευθυνθείτε σε κάποιο συντονιστή.

Δηλαδή το να συμμετέχεις σε κάτι που ενδεχομένως (και τονίζω το ενδεχομένως για να μην θεωρηθεί ότι κατηγορώ κάποιους) να έχει διαβλητή κλήρωση και να μπορούν να μπαίνουν βύσματα, τα οποία ως γνωστόν παίρνουν μόρια μετά και γίνονται στελέχη της εκπαίδευσης, αυτό δεν σε ενδιαφέρει;

Συναδέλφισσα, αυτό πρέπει να είναι το νούμερο 1 που να απασχολεί, και μετά οι ημερομηνίες και οι απορίες.

6
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 07:14:23 μμ »
Για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα αν θες να δεις για το moodle πάντα στις μηχανές αναζήτησης την μαγική αυτή λέξη και θα δεις τα πάντα όπως για παράδειγμα τις πόλεις και τις αντίστοιχες λίστες με τα ονόματα και τους αριθμούς κατάταξης και ότι άλλο χρειάζεσαι.

Το έψαξα, και φαντάζομαι ότι εννοείς αυτό.
http://e-learning.ilei.sch.gr/aitisi/2014/index.php?nomosid=22

Αν τα νούμερα στην πρώτη στήλη του πίνακα είναι ο αύξων αριθμός της αίτησης, και αν ο πίνακας αυτός δημοσιεύεται ολόκληρος πριν την κλήρωση, και αν το ιστορικό των κληρώσεων παραμένει δημοσιευμένο για πάντα έτσι ώστε να μπορεί να ελεγχθεί σε βάθος χρόνου αν οι συμμετέχοντες στην κλήρωση είναι πραγματικά πρόσωπα, τότε ναι, είναι αξιόπιστη.

Αλλά γιατί μιλάμε για αυτό;
εδώ συζητάμε για το αξιόπιστο της κλήρωσης στο B επίπεδο, έτσι δεν είναι;

7
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 06:46:50 μμ »
Εσύ συνάδελφε τα έχεις βάψει όλα μαύρα ή άσπρα. Ευτυχώς που δεν είναι έτσι όπως τα λες. Μήπως να χαρακτηρίσεις και όσους συναδέλφους πήραν μέρος στην αεε (δηλαδή σχεδόν όλους) ή σε βολεύει μόνο η στοχοποίηση των διευθυντών; να μας λείπουν οι Ταλιμπάν εκδικητές της εκπαίδευσης.

Το 99.9% συμμετείχε επείδή ήταν υποχρεωμένοι από το νόμο. Αυτά είναι όλα καταγεγραμμένα στα πρακτικά, η αρχική άρνηση του συλλόγου και του διευθυντή, και στην συνέχεια η "επιστράτευση" από το υπουργείο να συμμετέχουν όλοι υποχρεωτικά. Δυστυχώς τότε η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ δεν προκήρυξε απεργία, οπότε δεν είχαμε την δυνατότητα αποχής και αναγκαστικά συμμετείχαμε όλοι στην αεε.

Υπήρχε όμως και ένα 0.1% που ήταν ταλιμπάν, και συμμετείχαν με χαρά στην ΑΕΕ εξ΄ αρχής, και αυτό είναι επίσης καταγεγραμμενο στα πρακτικά των συλλόγων διδασκόντων.

Εφόσον αυτοί οι ταλιμπάν της ΑΕΕ θεωρούν κριτήριο αξιολόγησης την συμμετοχή στην ΑΕΕ, αυτοί οι ταλιμπάν της ΑΕΕ πρέπει να πλήρωθούν με το νόμισμά τους. Και να αξιολογηθούν για την πρόθυμη και χωρίς αντίρρησεις συμμετοχή τους σε αυτό το αντιπαιδαγωγικό φιάσκο.

8
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 05:05:29 μμ »
θα απαντήσει κανείς επί του θέματος; αλλιώς δεν χρειάζεται να γράφετε τις απόψεις σας. ρώτησα κάτι συγκεκριμένο

Δεν υπάρχει τέτοια πλατφόρμα για απλούς εκπαιδευτικούς.
Για την ώρα δημιουργείται η βάση με τους "μπουμπουκόφιλους" διευθυντές.
Οι οποίοι διευθυντές, στις επόμενες κρίσεις, και αν έχει αλλάξει η κυβέρνηση, τους βλέπω να παίρνουν μηδενικά στις συνεντεύξεις και να επιστρέφουν στον μαυροπίνακα.

Και είναι και λογικό και δίκαιο να συμβεί αυτό.
Εφόσον οι "μπουμπουκόφιλοι" αποδέχονται ως κριτήριο αξιολόγησης την συμμετοχή τους στον νόμο της αξιολόγησης, θα πρέπει να αποδεχτούν και ως κριτήριο αξιολόγησης και την μη συμμετοχή.

Ο κρίνων κρίνεται, στους χαλεπούς αυτούς καιρούς.

9
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 04:45:50 μμ »
:-X :-X :-X

Ακριβώς αυτό συμβαίνει! Όλοι και όλες γνωρίζουν την τα ονόματα και τους αριθμούς κατάταξης πριν γίνει η κλήρωση.

Την πρώτη κλήρωση του ΚΙΝΟ μπορείς να την παρακολουθήσεις live και μετά με τον αλγόριθμο να τρέξεις την γνωστή λίστα κατάταξης.Εγώ πως πρέπει τότε να σε κρίνω που δεν είναι σε θέση να καταλάβεις ότι όλα γίνονται διαδικτυακά σε αυτό τον κόσμο πλέον;


Πάλι δεν κατάλαβες, ίσως φταίω εγώ που δεν είμαι φιλόλογος και δεν τα λέω καλά.
Δεν αρκεί να ξέρω τον αριθμό κατάταξής τον δικό μου, πρέπει να ξέρω και τον αριθμό κατάταξης όλων όσων συμμετέχουν στην κλήρωση.

Που είναι τα ονόματα και ο αριθμός κατάταξης όλων των συμμετεχόντων στην κλήρωση;
Είναι πουθενά δημοσιευμένος;
Δημοσιεύεται πριν την κλήρωση ή μετά;

10
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 04:37:48 μμ »
ελπίζω να αστειεύεσαι

Μεταξύ σοβαρού και αστείου είμαι.

Δεν είναι τόσο απλό πράγμα, στις συνθήκες που είμαστε, να ταχθείς υπερ του νόμου της αξιολόγησης.
Προσωπικά θεωρώ (χωρίς να βάζω μέσα την ιδεολογική άποψη μου αλλά λαμβάνοντας υπόψη αποκλειστικά και μόνο το υπηρεσιακό συμφέρον) ότι όσοι τάσσονται δημόσια κατά του νόμου της αξιολόγησης μάλλον κάνουν την σωστότερη και λιγότερο επικίνδυνη επιλογή για την καριέρα τους.

11
Ο καθένας στο μαθημά του; χαχαχα
αυτο το θυμόμαστε μόνο ειναι να γινουν προσληψεις των ΠΕ04.....αλλα όταν προσληφθούμε και παμε στα σχολεία το ξεχναμε......δεν μας νοιαζει πια....
ας βγει καποιος απο τους βιολογους να με διαψευσει......γιατι ωραια τα λετε καποιοι στα λογια.....
και εγω το ιδιο κανω.....Η βιολογος εχει περισσότερες Χ απο Β (δεν τολμησε Χ Κατ) και εγω περισσότερες Β από Χ. Δεν ηθελα εγω να κανω Χ? αλλα ειναι η βολεψη.....

Και σε αυτό συμφωνώ. Για όσους βρίσκονται στην εκπαίδευση με το παλίό σύστημα, Ο Χ πρέπει να έχει προτεραιότητα να κανει Χ και ο Β να κάνει Β.


12
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 10:34:06 πμ »

επιλεκτική αποχή από συγκεκριμένη εργασία που δεν προσδιορίζεται σε χρόνο μπορεί να κηρυχθεί ? έχω τις αμφιβολίες μου. Που ξέρεις μπορεί να γίνεται και αύριο να βγάλει απεργία από τις εφημερίες η ολμε να ξεκουραστούμε και λίγο.

Μια χαρά νόμιμη θα είναι, μέχρι να την κρίνει το δικαστήριο παράνομη.

Τώρα που το λές, μακάρι να προκηρύξει απεργία στις εφημερίες.
Οι εφημερίες και τα διοικητικά δεν είναι εκπαιδευτικά καθήκοντα,  δεν έχουμε σε καμιά περίπτωση προσληφθεί για να κάνουμε τέτοια πράγματα,  και κακώς μας τα έχουν φορέσει.

Εμείς είμαστε εκπαιδευτικοί, η δουλειά μας ξεκινάει και τελειώνει μέσα στην αίθουσα.
Να προσλάβουν φύλακες και διοικητικούς για αυτά.

Για να το δεις στην ακραία περίπτωση, και να καταλάβεις ότι είναι νόμιμη αυτή η απεργία, δες την παρακάτω περίπτωση.

Έρχεται ο μπουμπούκος, και αποφασίζει: οι εκπαιδευτικοί να καθαρίζουν τις τουαλέτες και να κάνουν σιδεροκόληση στα κάγκελα.
Η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ προκηρύσει επιλεκτική αποχή από αυτά τα καθήκοντα. Δεν θα είναι νόμιμοι οι εκπαιδευτικοί να απέχουν, μέχρι ένα δικαστήριο να κρίνει  ειτε την απεργία καταχρηστική, είτε την απόφαση του μπουμπούκου παράνομη;

Το τεκμήριο νομιμότητας της απεργίας είναι αδιαμφισβήτητο, μέχρι το δικαστήριο.
Ευτυχώς ακόμα, ζούμε σε κράτος δικαίου που μας προστατεύει από τους μπουμπούκους.

13
Σεμινάρια - Επιμορφώσεις / Απ: Επιμόρφωση ΤΠΕ Β' επιπέδου
« στις: Δεκέμβριος 09, 2014, 10:11:47 πμ »
Διαφανή κλήρωση είναι αυτή η οποία μπορούν να την παρακολουθούν ζωντανά οι ενδιαφερόμενοι.


Είναι δυνατόν να είναι διαφανής η κλήρωση, όταν δεν ξέρω τι αριθμό έχουν δώσει στους υπόλοιπους;
Είναι προφανές ότι αυτός που χειρίζεται το σύστημα, μπορεί εκ των υστέρων να δώσει έναν ταιριαστό αριθμό στον sikat, και έτσι να βρεθεί ο sikat κληρωμένος.
Μόνο αν γνωρίζαν όλοι, πριν γίνει η κλήρωση, όλα τα ονόματα που συμμετέχουν στην κλήρωση καθώς και τον αριθμό που τους έδωσαν, τότε και μόνο τότε θα ήταν διαφανης η κλήρωση.

Είναι κρίμα που δεν το καταλαβαίνεις, δεν το έχεις και πολύ στις θετικές επιστήμες έτσι;
Μάλλον για φιλόλογο σε κόβω.

14
Εργασιακά / Απ: Αξιολόγηση εκπαιδευτικών
« στις: Δεκέμβριος 08, 2014, 09:51:26 μμ »
εγώ δεν έχω ξαναδεί στάση ή απεργία που αφορά εκτέλεση συγκεκριμένου καθήκοντος. Έχεις δει εσύ τέτοιο πράγμα? χωρίς να είμαι νομικός έχω την αίσθηση ότι η απεργία αφορά το σύνολο της εργασίας του απεργού  και όχι για ένα κομμάτι της. Άλλωστε πως θα γίνει περικοπή μισθού? δεν ξέρω αν είναι να γελάμε ή αν είναι να κλαίμε. Κάποιος με βαθύτερες γνώσεις περί απεργίας κλπ ας μας πει.

Σε κάθε περίπτωση, αν η ΟΛΜΕ-ΔΟΕ έχουν κηρύξει παράνομη απεργία, η ευθύνη βαραίνει αυτούς, και όχι τον απεργό.

http://www.inegsee.gr/wp-content/uploads/2013/11/apergia.pdf


ΤΕΚΜΗΡΙΟ
ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ
ΑΠΕΡΓΙΑΣ
Η απεργία θεωρείται νόμιμη μέχρι  τη χρονική στιγμή που θα κριθει από το δικαστήριο παράνομη η απόφαση της συνδικαλιστικής οργάνωσης για την κήρυξή της

Σελίδες: 12

Pde.gr, © 2005 - 2024

Το pde σε αριθμούς

Στατιστικά

μέλη
  • Σύνολο μελών: 32309
  • Τελευταία: emnik
Στατιστικά
  • Σύνολο μηνυμάτων: 1160941
  • Σύνολο θεμάτων: 19225
  • Σε σύνδεση σήμερα: 872
  • Σε σύνδεση έως τώρα: 1964
  • (Αύγουστος 01, 2022, 02:24:17 μμ)
Συνδεδεμένοι χρήστες
Μέλη: 28
Επισκέπτες: 571
Σύνολο: 599

Πληροφορίες

Το PDE φιλοξενείται στη NetDynamics

Όροι χρήσης | Προφίλ | Προσωπικά δεδομένα | Υποστηρίξτε μας

Επικοινωνία >

Powered by SMF 2.0 RC4 | SMF © 2006–2010, Simple Machines LLC
TinyPortal 1.0 RC1 | © 2005-2010 BlocWeb

Δημιουργία σελίδας σε 0.085 δευτερόλεπτα. 24 ερωτήματα.